Härkämies

yllättynyt

Olen nyt seurannut näitä juttuja Härkämiehistä suurella mielenkiinnolla. Miksi Härkämies olisi toisia horoskooppimerkkejä omaavia miehiä huonompi.
jutuista päätellen hän on uskoton. kelvoton ja kaikinpuolin kauhea luonne. Itse olen eri mieltä . Olen ihastunut aivan mahtavaan Härkämieheen, Hän on kiltti, huomaavainen . aina auttamassa ym.
Mutta sitähän en tiedä jos hän myöhemmin näyttää todellisen luonteensa.
Toivottavasti näin ei käy.
OLisi mukava kuulla toisten mielipiteitä , tästä horoskooppimerkistä.

28

4664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva..

      tietää sinun oma merkisi myös??

      • Yllättynyt

        Olen itse oinas joten kaksi sarvipäätä voi ilmeisesti sittenkin sopia yhteen.


      • -----
        Yllättynyt kirjoitti:

        Olen itse oinas joten kaksi sarvipäätä voi ilmeisesti sittenkin sopia yhteen.

        Niimpä nii tiäälläki Härkä (M) ja itsellä oikkuileva Oinas (N) parempaa en löytäis..


    • niin kyllä se

      totuus sullekkin vielä valkenee.

    • minäkin näitä

      ja täällä moititaan aina silloin härkämiehiä kun ne on pettäneet tai valehdelleet naisilleen. Nyt on vissiin taas härkämiehillä uudet naiset kainalossa ja vielä eletään alkuhuumaa kun täälläkin palstalla on näin hiljaista, no mennään pikkujoulujen aikaan niin alkaa täälläkin tapahtua, sitten taas saadaan lukea härkämiesten saavutuksista ihan varmasti.

    • on ihana

      Kokemusta jonkinverran.Vain hyvää sanottavaa.
      Rakkaushan on vapaaehtoista ja kun siihen
      pisteeseen tullaan että se on molemminpuolista.
      Suhdetta ei silloin herkästi heilauteta.

      Jos lähdetään pelkästä periaattesta saada Härkä-
      mies esim.jostain ulkoisesta syystä,ollaan
      väärillä teillä.Rehellisyys ja avoimuus on
      kaikkein tärkeintä,puolin ja toisin ja sitä
      pitää vaalia.
      jokainen haluaa että häntä rakastetaan omana
      itsenä.Rakkaus on vaikeaa.Ihmiset niin ovat
      herkästi haavoittuvia ja tunteista ei
      riittävästi rohjeta puhua ja kun tunteitaan
      ei pysty ohjaitemaan, pettymyksiä tulee.

      Monesti pettymys on myös itsen aiheuttama,mutta
      herkästi syytetään vain toista.

      Täällä on katkeria ihmisiä jotka eivät
      näe itsessään kuin hyviä puolia ja kumppanissa
      vain huonoja.
      Täytyy muistaa ettemme omista toista ihmistä.
      Ketään ei voi pakottaa rakastamaan itseään.

      Älä näistä härän haukkujista välitä.

      Vesimies nainen

      • härän exä

        vaikka härälle olisi kuinka rehellinen ja avoin niin jos herra päättää lähteä mieron tielle niin sitä ei pysäytä mikään, ikävä kyllä jopa ukkomiehet menevät vieraisiin vaikka kotona tehtäisiin heidän mielen mukaan, ei siis koskaan hyvä, hyvä jos olet löytänyt rehellisen miehen, mutta sen sanon ettei nämä muut härän haukkujat ihan paskaa puhu.


      • Yllättynyt

        Kiitos kun sinä kerroit oman näkemyksesi Härkämiehestä.
        Onhan se ehkä vaikea luonne näin kun ajattelee horoskoopin kannalta , mutta en ainakaan minä voi elää pelkän horoskoopin mukaan.
        Silloin minulle ei varmaan sovi mikään luonne , kun itse olen vaikea oinas.


      • härän exä
        Yllättynyt kirjoitti:

        Kiitos kun sinä kerroit oman näkemyksesi Härkämiehestä.
        Onhan se ehkä vaikea luonne näin kun ajattelee horoskoopin kannalta , mutta en ainakaan minä voi elää pelkän horoskoopin mukaan.
        Silloin minulle ei varmaan sovi mikään luonne , kun itse olen vaikea oinas.

        oinas ja en alleviivaisi siä lausumaa että oinas on vaikea ja jäärä.


      • Monta ihanaa : )
        Yllättynyt kirjoitti:

        Kiitos kun sinä kerroit oman näkemyksesi Härkämiehestä.
        Onhan se ehkä vaikea luonne näin kun ajattelee horoskoopin kannalta , mutta en ainakaan minä voi elää pelkän horoskoopin mukaan.
        Silloin minulle ei varmaan sovi mikään luonne , kun itse olen vaikea oinas.

        Itse olen oinas nainen ja tapailen tällä erää neljää miestä, mutten vakituisesti seurustele kenenkän kanssa... Ja yllätys yllätys... kaikki ovat härkiä...aivan ihania, mutta myös jääräpäisiä ja välillä häviävät...siksi on hyvä pitää useampaa...; )...ainakin toistaiseksi...


      • Samma häär
        Monta ihanaa : ) kirjoitti:

        Itse olen oinas nainen ja tapailen tällä erää neljää miestä, mutten vakituisesti seurustele kenenkän kanssa... Ja yllätys yllätys... kaikki ovat härkiä...aivan ihania, mutta myös jääräpäisiä ja välillä häviävät...siksi on hyvä pitää useampaa...; )...ainakin toistaiseksi...

        Ihanaa !! minä tein juuri noin nuorempana!!Minulla oli kolme miestä yht aikaa, kenelle ei sopinu, niin toiselle sopi!!Täytynee ottaa sama käytäntö jälleen esiin. Olen muuten (tai luulen olevani) härän kanssa?? Naurua!!Itse olen naispuolinen härkä!


      • - - - - - - - - - - - - - -
        Samma häär kirjoitti:

        Ihanaa !! minä tein juuri noin nuorempana!!Minulla oli kolme miestä yht aikaa, kenelle ei sopinu, niin toiselle sopi!!Täytynee ottaa sama käytäntö jälleen esiin. Olen muuten (tai luulen olevani) härän kanssa?? Naurua!!Itse olen naispuolinen härkä!

        Sinulla on syy olla totaalinen narttu ja hirviö.....
        On haastavaa esittää narttua.....


      • onnittelut
        Monta ihanaa : ) kirjoitti:

        Itse olen oinas nainen ja tapailen tällä erää neljää miestä, mutten vakituisesti seurustele kenenkän kanssa... Ja yllätys yllätys... kaikki ovat härkiä...aivan ihania, mutta myös jääräpäisiä ja välillä häviävät...siksi on hyvä pitää useampaa...; )...ainakin toistaiseksi...

        Onnittelut...todella.hehheh.
        Aikamoinen yhtälö hoidettavaksi.

        No jo sulla on pullat hyvin uunissa.
        Mulla oli teini-ikäisenä seitsemän kundia
        yhtäaikaa..
        Ei tosin sexyä ollut.
        Horoskooppeja en muista...Vesimies - nainen
        Ps.
        Nyt on yksi härkä ei mikään vaki.Jäärä on.
        Ja ihana..todella.
        Kun tuli kylään ekan kerran,väitti että
        toistakin kautta pääsee luokseni.(ei pääse)
        Nöyränä poikana kävi tarkastamassa.
        Näinkin pieni juttu otti härkää päähän.

        Härkien tai muidenkin keräily on hyvä
        idea....pitää olla vähän ripeämpi..hehheh
        tulijoita on..


      • Nimetön
        - - - - - - - - - - - - - - kirjoitti:

        Sinulla on syy olla totaalinen narttu ja hirviö.....
        On haastavaa esittää narttua.....

        En ole narttu tai hirviö...Pelaan vaan heidän omia pelejään... Jokaisen kanssa olen aluksi ollut tosissani, mutta katoamistempun jälkeen minua ei enää kokonaan takaisin omakseen saa. Nämä omituiset härkämiehet vaan muistavat ajoittain kuinka ihanaa sylissäni on...ja niin kauan, kun olen sinkku, pystyn tapailemaan useampaa ja poimimaan rusinat pullasta sen sijaan, että ikävöisin ja odottelisin...Elämä on elämistä varten : )Ja nämä miehet todellakin osaavat lemmiskelyn jalon taidon. Mitä hirviömäistä siinä on? Ketään en petä...


      • himot ne on hiirelläkin..
        - - - - - - - - - - - - - - kirjoitti:

        Sinulla on syy olla totaalinen narttu ja hirviö.....
        On haastavaa esittää narttua.....

        Voi jeesusmaria...ja pyhäpietari
        Mitä siinä moralisoit...ja mitä narttumaistä
        tai hirviömaista seksissä on...outo näkemys.
        Vaihtelu virkistää... jippii..

        Yksi "Narttu ja hirviö"..hyij-hyij


    • Pamy

      Vai on huono merkki kun on härän aikaan syntynyt.
      Mulle joskus joku katsoi että olen nousevan leijona kiinalisessa horoskoopissa.
      Mielenkiintoista keskustelua missä mielessä on hyvä ja huono.
      Härkäkin osaa antaa rakkautta kun sitä on yhteisessä elämässä:-) Sama varmasti pätee kaikkiin parisuhteisiin. JOs on asiat kunnossa ei kenenkään tarvi mennä aidan taakse vihreimille laidunmaille.
      Ei horoskooppi kaikkea ihmisessä tee, siihin vaikuttaa myös moni muukin perinnöllisyys tekiä ja elämä muokkaa meitä ihmisiä. Milloin mihinkin suuntaan, opimme.... välillä kantapään kautta, mutta kuitenkin.

    • ......

      hei..olen samaa mieltä että härkä mies on kiltti,auttava,uskollinen...sellainen on avopuolisoni ja oma poikani

      • niin on

        mullakin oli kakkosmiehenä härkämies(ukkomies) oli tosi varvoinen ettei vaimo saa tietää hänen pikku touhuilustaan, en vain ymmärrä miten saattoi elää kaksoiselämää noin vaan monta vuotta ja vaimo ei koskaan arvannut mitään.


    • leijonajousimieshärkä

      Ulkoisesta olemuksesta sen näet parhaiten, kuka hän on. Jos näyttää herkkupalalta, niin sitten ainakin tiedät, missä mennään.

      Jos taas on sellainen arkisen näköinen isukki, niin ei tarvitse niin kovasti epäillä.

      • Härkä

        Ei pidä paikkaa. Ulkoinen olemus ei kerro muuta kuin, että härkä on vahva rakenteinen. en tiedä yhtää "laihaa" härkä miestä.Minun härkämieheni on "mitään sanomattoman" näköinen, mutta kyllä osaa pyörittää naisia(vanhoja)Valehtelussa se on aivan mainio, niitä hätävalheita kuulen jatkuvasti. Töitä tekee kuin "hullu" Olen katsonut ettei se ole ihan normaalia sekään.Ei vastaa kun soitetaan eikä vastaa hyvänyön viesteihin.Sanoo vaan että on sellainen??Olen tullut siihen tulokseen että paska koko ukko,mutta vielä se maistaa omaa lääkettään.Minulle esittää olevansa niiiiiin väsynyt puhelimessa ettei jaksa puhuakaan, mutta jo seuraavana iltana on tanssimassa eikä väsymyksestä ole tietoakaan??


      • Emännyys
        Härkä kirjoitti:

        Ei pidä paikkaa. Ulkoinen olemus ei kerro muuta kuin, että härkä on vahva rakenteinen. en tiedä yhtää "laihaa" härkä miestä.Minun härkämieheni on "mitään sanomattoman" näköinen, mutta kyllä osaa pyörittää naisia(vanhoja)Valehtelussa se on aivan mainio, niitä hätävalheita kuulen jatkuvasti. Töitä tekee kuin "hullu" Olen katsonut ettei se ole ihan normaalia sekään.Ei vastaa kun soitetaan eikä vastaa hyvänyön viesteihin.Sanoo vaan että on sellainen??Olen tullut siihen tulokseen että paska koko ukko,mutta vielä se maistaa omaa lääkettään.Minulle esittää olevansa niiiiiin väsynyt puhelimessa ettei jaksa puhuakaan, mutta jo seuraavana iltana on tanssimassa eikä väsymyksestä ole tietoakaan??

        ..olen sitten se Härän hyväksikäyttämä pikkuvaimo, jolle valehdellaan ja petetään sen kun ehtii.
        Itselläni ei kyllä ole Härkämiehestäni muuta sanottavaa, kuin ihana isä, huomaavainen aviomiesja vielä absolutisti, joka viettää kaiken vapaa-aikansa perheen parissa..ei tansseissa. Ja vällyjen välissäkin vielä tapahtuu raivoikasta rakastelua.
        Jännää yleistämistä täällä. Ihmiset kuitenkin on yksilöitä ja muutamat kaistapäät pilaavat koko merkin maineen.. Itse olen se helposti hyväksikäytettävä rapu-rouva jo 17 vuotta. (luulisi, että todellinen luonne on jo selvennyt, mutta voinhan olla väärässäkin..)


      • jos olet löytänyt
        Emännyys kirjoitti:

        ..olen sitten se Härän hyväksikäyttämä pikkuvaimo, jolle valehdellaan ja petetään sen kun ehtii.
        Itselläni ei kyllä ole Härkämiehestäni muuta sanottavaa, kuin ihana isä, huomaavainen aviomiesja vielä absolutisti, joka viettää kaiken vapaa-aikansa perheen parissa..ei tansseissa. Ja vällyjen välissäkin vielä tapahtuu raivoikasta rakastelua.
        Jännää yleistämistä täällä. Ihmiset kuitenkin on yksilöitä ja muutamat kaistapäät pilaavat koko merkin maineen.. Itse olen se helposti hyväksikäytettävä rapu-rouva jo 17 vuotta. (luulisi, että todellinen luonne on jo selvennyt, mutta voinhan olla väärässäkin..)

        rehellisen härkämiehen, ystävälläni oli härkis monta vuotta kakkosena ja aviovaimon kans käytiin lomareissut ja muut sukujuhlat yhdessä ja sitten kun oli "omaa aikaa" niin kävi toisen luona.


      • Pettynyt
        jos olet löytänyt kirjoitti:

        rehellisen härkämiehen, ystävälläni oli härkis monta vuotta kakkosena ja aviovaimon kans käytiin lomareissut ja muut sukujuhlat yhdessä ja sitten kun oli "omaa aikaa" niin kävi toisen luona.

        Kyllä se KOLVI kylmenee vielä isommaltakin härältä!!


      • SYY
        Pettynyt kirjoitti:

        Kyllä se KOLVI kylmenee vielä isommaltakin härältä!!

        Kertoisit nyt hiukan avoimemmin.
        Onko syy... kolvin kylmenemiseen...
        -Perinnöllinen
        -Fyysinen
        -Psyykkinen..esim ujous jne
        -Ikääntymisestä johtuva
        -Naisten vika
        -Kenties poliittinen.Puolueen vaalitappio.
        -Harjoituksen puute.

        Täällä saa kyllä apua jos kärsit mutta syy
        täytyy ensin diaknisoida...uskon että saatat
        vielä nauttia aidosta seksin riemuista,
        ehkä...ja mitä se iso sinulle tarkoittaa,
        kerro,naiset sen asian parhaiten tietää...


      • minä meiltä
        SYY kirjoitti:

        Kertoisit nyt hiukan avoimemmin.
        Onko syy... kolvin kylmenemiseen...
        -Perinnöllinen
        -Fyysinen
        -Psyykkinen..esim ujous jne
        -Ikääntymisestä johtuva
        -Naisten vika
        -Kenties poliittinen.Puolueen vaalitappio.
        -Harjoituksen puute.

        Täällä saa kyllä apua jos kärsit mutta syy
        täytyy ensin diaknisoida...uskon että saatat
        vielä nauttia aidosta seksin riemuista,
        ehkä...ja mitä se iso sinulle tarkoittaa,
        kerro,naiset sen asian parhaiten tietää...

        Voi härän pieksut!! Et tainnut oikein ymmärtää äskeistä?? Kun KOLVi kylmenee, tarkoittaa se että kun on parimetriä soraa päällä,,Naurua,,


      • TOTAALISEN FYYSINEN
        minä meiltä kirjoitti:

        Voi härän pieksut!! Et tainnut oikein ymmärtää äskeistä?? Kun KOLVi kylmenee, tarkoittaa se että kun on parimetriä soraa päällä,,Naurua,,

        -EI SIIS PSYYKKINEN KYLMETTYMINEN...
        -VAAN KALUN LOPULLINEN FYYSINEN JÄYKISTYMINEN...
        ...OLISIHAN SIITÄ JO NYTKIN ILOA....KUN VERI
        VIELÄ KIERTÄÄ..AINAKIN ITSELLESI.


      • joopa joo
        Härkä kirjoitti:

        Ei pidä paikkaa. Ulkoinen olemus ei kerro muuta kuin, että härkä on vahva rakenteinen. en tiedä yhtää "laihaa" härkä miestä.Minun härkämieheni on "mitään sanomattoman" näköinen, mutta kyllä osaa pyörittää naisia(vanhoja)Valehtelussa se on aivan mainio, niitä hätävalheita kuulen jatkuvasti. Töitä tekee kuin "hullu" Olen katsonut ettei se ole ihan normaalia sekään.Ei vastaa kun soitetaan eikä vastaa hyvänyön viesteihin.Sanoo vaan että on sellainen??Olen tullut siihen tulokseen että paska koko ukko,mutta vielä se maistaa omaa lääkettään.Minulle esittää olevansa niiiiiin väsynyt puhelimessa ettei jaksa puhuakaan, mutta jo seuraavana iltana on tanssimassa eikä väsymyksestä ole tietoakaan??

        On se vaan ihmettä, on niinkuin aina puhuttais samasta miehestä?? Aina sattuu?? Voiko tosiaan olla näi , että härkä miehet ovat samanlaisia


      • Tytsy
        joopa joo kirjoitti:

        On se vaan ihmettä, on niinkuin aina puhuttais samasta miehestä?? Aina sattuu?? Voiko tosiaan olla näi , että härkä miehet ovat samanlaisia

        Onpa nyt tullut reilu puoli vuotta seurusteltua jo kypsään ikään ehtineen härkämiehen kanssa. Omia havaintojani on että, ainakin tämä härkämies osaa valloittaa naisen kauniilla sanoilla joita riittää, vähän aikaa. Aluksi olin kaunein, seksikkäin, ihanin jne.jne. Kunnes yhtäkkiä puheet muuttuivat täysin. Alkoi varsin suorasanainen arvostelu kuinka minun olisi pitänyt pukeutua, kuinka meikata, millaisia kenkiä hän haluaisi minun käytävän jopa millaisilla sanoilla häntä puhutella. No kyllähän se hämmentävältä tuntui, kun pukeutumisestani ja ulkonäöstäni huolta pidän. Muutaman kuukauden hän oli erittäin auttavainen ja huolehtiva, mutta kuinkas siinä sitten kävikään. Nykyisin hän pitää itsestään selvänä että hän istuu valmiiseen ruokapöytään ja myöskin siitä nousee vaivautumatta pistämään tikkua ristiin. Sohva vetää puoleensa kun on masu täynnä hyvää ruokaa. Seksi pelaa jos hän jaksaa siihen ryhtyä.

        Hoo moilasena olen katsellut, että mihinkä se alun hurmuri on kadonnut ja tilalle tullut passattava ja mahdottoman huomionkipeä miehenvässykkä. Kaikki on hyvin kunhan palvelu pelaa ja hän saa vain nautiskella. Pitäisiköhän minun nostaa helvetinmoinen metakka vai vain poistua vähin äänin paikalta lopullisesti. Vähimmällä taidan päästä kun hiljaa poistun, sillä härän jääräpäisyyden tuntien hän ei siitä miksikään enää muutu. Näin sitä saattaa parisuhdekuviot muuttua, kun todellisuus tulee vastaa. Mut onnea teille kaikille joiden tielle on osunut vähän toisenlainen härkämies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe