Jossain mainittiin sinikieliskinkkien ulosteen haisevan(yllätys yllätys :D) mutta mietin vain että asun yksiössiä niin haiseeko kämppä sitten aina hirveälle jos lisko on vääntänyt kakat terraarioon ollessani poissa?
Vastaukset 3
- Paaxa
Miten olessasi poissa? Tietysti oma haju tulee, mutta ei minun mielestäni koko asuntoa ala haisemaan. Voidaan olla kyllä toistakin mieltä asiasta, mutta tässä oli minun mielipiteeni. Hyvin kun hoitaa ja siivoaa, nii eiköhän se siintä. :)
- tuoksahtavat
jotkut taas eivät.Riippuuhan se,ainakin meidän paksuhäntägekon virtsa pistää nenään,mutta pävittäin tuleekin siivottua ulosteet pois.Ihan yleisen hygienian nimissä.Ei se asunto ala haisemaan,niin pieni on kuitenkin koko ulosteen määrä..Nyt oli puhe kuitenki liskosta,eikä esim koirasta!
- skinkkis
Meidän sinikielen ulosteet kyllä haisevat ja pökäleet kerään heti tuoreeltaan paperilla pois. Tämä estää pahimman hajun. Jos turpeet on pidempään vaihtamatta niin kyllä siihen huoneeseen jossa terra on niin tulee sellanen ominaistuoksu. Mutta kerran kahdessa viikossa kun putsaa/vaihtaa terran pohjamateriaalit niin ei haise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053040Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71943- 42817
- 69756
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43549Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit48526Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451