En voi sietää ihmisiä

Jere

Jumalauta!!!
Puhelin soi. Väsyttää vielä edellisillan jäljiltä ja mutsi soittaa aamusta. Päläpäläpäläpäläpälä!!!! Jumalauta sitä tarinan määrää. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Saatana!!! Silmänsä saa kiinni niin eikös jo lehtikauppias soittele. On se perkele että niitä lehtiä riittää niin halvalla päivästä toiseen. Pyyhin perseen tuommosilla roskapapereilla.

Illasta hetki aikaa töitten jälkeen olla ja rentoutua pihakeinussa. Ja vittujen kevät. Naapuri tuntuu asuvan meillä, kun joka saatanan päivä jaksaa raahata ruhonsa tänne. On se perkele, ettei ihmiset viihdy omissa kodeissaan. Aina ängettävä perseensä toisten nurkkiin. Työkaverikin jatkuvasti tekemässä tuloaan kylään. Koko ajan saa olla keksimässä verukkeita, ettei ole kotona. Jumalauta eikö teillä ihmisillä ole muita tuttuja.
Kun sais olla kolmekin viikkoa ilman kenenkään kotikäynteja ja puhelinterroria. Lepäisi hermot edes hetken. Millä vitulla te muut hankitte sitä omaa aikaa, kun muut väen vängällä tunkeutuvat elämäänne? Ja erehdyppäs täällä antamaan jollekin mailiosoitteesi. Saatanamoista roskapostin lähettämistä joka helevetin päivä. Joka päivä pitäis jaksaa tulla sättimään.Saatana!!! Antakaa ihmisten olla! Ja mikä helevetin tilivelvollinen sitä kukaan on elämästään toisille. Saatananmoista kyselemistä! Perkele!

7

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrrg

      Oon ihan samaa mieltä...toivottavasti aurinko paistaa vielä risukasaan.

    • Idiootti

      Sanot niille, että sää oot nyt anti-sosiaalisella tuulella ja jos et vitun paska lähe siitä vetää, niin isken sun kallos palasiks! Lupaat vielä perään soitella heti, kun rupeat taas sosiaaliseksi. Jos ne ei lähde, niin rupeat heittelemään niitä esineillä ja uhkaat soittaa poliisille kotirauhan häiritsemisestä.

      Puhelinmyyjiltä kysyt heti suoraan ensi alkuun nimeä ja osoitetta. Jos eivät anna, kerrot että et tilaa varmaan mitään keneltäkään jota et tunne. Jos antavat, kysyt seuraavaksi ketä talossa asuu ja mihin kellon aikaan kukakin on kotona. Jos ei tuosta tajua lopettaa puhelua, kysyt seuraavaksi onko kukaan perheestä syötävän tai seksikkään näköinen.

      Puhelusta pääsee kans nopeasti eroon perustoteamuksella "akku loppuu" ja virta pois päältä.

      En mää ainakaan osaa hankkia omaa aikaa kuin ajamalla väkipakolla kaikki idiootit tiehensä. Tämä pitää tietenkin tehdä sillä tavalla, että ne itse haluavat pysyä kaukana musta.

    • NiukuNauku

      No mutta..
      Puhelin pois päältä niin johan loppuu pirinä ja piipitys. Ja vielä kun ruuvaa ovikellon irti ja/tai summerin pyörryksiin niin kaikenmaailman naapurit ja muut kummitukset pysyy poissa. Ja pakkoko sitä on ovea edes avata jos jännin sisääntulija on TV-lupatarkastaja. Tietokoneenkin voi vetästä seinästä, ei tule sättimiskaverit olohuoneeseen. Ja teippaa vielä postiluukku kiinni, niin pysyy roskaposti poissa, samalla myös laskut ja muu epämiellyttävä Jobin posti lakkaa tulemasta siihen paikkaan.

      Näitä ohjeita seuraamalla löydät sisäisen rauhan ja levon sielullesi.
      Jumalan rauhaa.

    • vain

      Vedä töpseli irti seinästä/ pane känny kiinni, sano kaikille, jotka tekevät itseään tykö, ettei sinua voisi vähempää kiinnostaa, että toivot potentiaalisten ystäviesi/vanhempiesi hilaavan perseensä ulos sinun maailmastasi, niin eiköhän se siitä helpota. muistat vain sitten kun itse tarvitsisit apua/seuraa/olkapäätä, pitää edelleen tiukasti perseesi omalla sohvallasi ja toimia terapeuttina/auttajana itse itsellesi.
      lykkyä.

    • Jusa

      Tuo oli tosi hyvä, itselläni on vähän samanlainen juttu. Jotenkin tuntuu että kaikki olettavat kaikkien olevan automaattisesti kauhean sosiaalisia. Rauhassa olon tarvetta ei enää kunnioiteta tässä mediaähkyisessä maailmassa. Onneksi olen sen verran vittumainen ja vittumaisen näköinen persoona että ongelma ei osaltani ole muodostunut vakavaksi.

      Ei muuta kuin lykkyä tykö.

      Jusa

    • Tupperwaari

      Minä en enää vastannut puhelimeen enkä avannut ovea. Jokin raja yksityisyydelläkin on oltava! Näytin seurassa selvästi, että olen väsynyt, on omia asioita; ts. en todellakaan KUUNNELLUT ystävieni iänikuisia juttuja rakennekynsistä tai muusta paskasta.

      Kaikkea ei tarvitse niellä. Ilmoita ihmisille omat rajasi.

    • Anonyymi

      Mä tykkään ihmisistä mun lautasella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe