Nahkasaappaat

eikä kumisaappaat

Te pauhaatte kumisaappaista..

Nahkaiset (no keinokin käy) polviin asti saappat naisen jalassa saa mut tainnoksiin. Niinno oikeanlaisen naisen. Ne haluaisi suuteloida jalasta hiiiiitaasti tai vaan pitää siinä.

Miksi? No kun ovat vain mahdottoman seksikkäät yhdistettynä naisen sääriin.

24

5164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaa.

Itse olen siinä mielessä erikoinen tapaus, että en ole pelkästään kumisaappaiden tai nahkasaappaiden fanattinen kannattaja, vaan pidän molempia yhtälailla seksikkäinä. Oikeanlaiset saappaat oikeanalaisen naisen jaloissa on älyttömän seksikäs yhdistelmä. Saappaiden materiaalilla ei ole niinkään merkitystä, tärkeintä on kokonaisuus.

• on kyllä

varsinaisen totta :D

• jalasta hiiiiitaasti?

Mitä tarkoittaa suuteloida jalasta?
      Saappaiden suutelun ymmärrän ja olen sitä itsekin päässyt joskus onnekseni naisen jalassa oleviinkin saappaisiin päässyt kokeilemaan ja oli muuten uskomattoman kiihottavaa.

• suede*

Jostakin syystä itse koen tietynlaiset mokkanahkasaappaat erityisen seksikkäiksi. Saappaissa saa näkyä mieluusti käytön jälkiäkin. Hieman nuhjuisetkin saavat olla paljon mieluummin, kuin aivan uudet. Uudet ovat jollakin lailla vähemmän kiinnostavat.

• enämpi

käytetyisä kuin uusista. Siinä on joku juttu että ovat olleet käytössä ja nuhraantuneet.Mulle extra kiihottavaa kun näkee kuraiset korot! Aattelen heti että missähän niillä on poljettu.

• pidän

kiiltonahkaisista nilkkasaapikkaista naisellani, niin.., myöskin suihkussa..

• suihkussa?

Eikö nahkasaappaat mene pilalle suihkussa?

• myöten
        suihkussa? kirjoitti:

Eikö nahkasaappaat mene pilalle suihkussa?

voi, mennäkin. Sitten vaan täytyy ostaa uudet!

• myöten kirjoitti:

voi, mennäkin. Sitten vaan täytyy ostaa uudet!

Voi kumpa oliskin sellanen mies joka suostus tuohon leikkiin.
        Joskus on myös saunassa käynti saappaat jalassa tosi mahtavaa ja sen jälkeen kunnollinen koko vartalo pesu.
        Mutta valitettavasti niin harva mies ymmärtää saappaiden monimuotoisen käytön.

• todella upeaa
        siipa kirjoitti:

Joskus on myös saunassa käynti saappaat jalassa tosi mahtavaa ja sen jälkeen kunnollinen koko vartalo pesu.

jos nainen tulisi saunaan piikkikorkosappaat jalassa. Minä ymmärrän kyllä tuollaisia asioita.

• Siltäväliltä
        siipa kirjoitti:

Otappa 50v mieheen yhteyttä. Saattais olla yhteistä saapas yms. juttua?

[email protected]

• rahti-reino
        siipa kirjoitti:

ota yhteyttä jos kiinnostaa.

• Spikedheels-m
        siipa kirjoitti:

Voi kun olisi mahdollista tuo tuollainen, etpä tulisi katumaan ;-)

• Pihla cd
        siipa kirjoitti:

Ammeeseen laiton nahkasaappaat jalkaan. Ihana tunne kun vesi alkoi virrata varsista sisään. Täytyykin kokeilla seuraavaksi platform saappailla suihkussa ja muillakin kunhan saan "kulutettua" niitä tarpeeksi. :)

• haistattajanaista

Löytyisipä nainen, joka laittaisi haistelemaan useita tunteja jalassa olleet saappaansa.

• millaisia

haluisit haistella?

• minkälaisia vaan
        millaisia kirjoitti:

haluisit haistella?

kunhan ovat naisen kengät tai saappaat tai jalat tai sukkahousut tai sukat, ja haisevat... M-M-Mmmm

Meinasin tulla jo tuota kirjotellessani... huh

• keulita siellä
        minkälaisia vaan kirjoitti:

kunhan ovat naisen kengät tai saappaat tai jalat tai sukkahousut tai sukat, ja haisevat... M-M-Mmmm

Meinasin tulla jo tuota kirjotellessani... huh

Minulta löytyisi tuollaiset piikkikorolla olevat mustat saapikkaat jotka jo melko paljon käytetyt, korot naarmuilla ja korkolaput irronneet,koko 36. Ja tekonahkaisten huono puoli juuri se että hiostavat kun koko illan jalassa. Myös joitain avokkaita olis piikkikorolla jota olen kesällä ilman sukkaa pitänyt.

• krisse457575
        keulita siellä kirjoitti:

Minulta löytyisi tuollaiset piikkikorolla olevat mustat saapikkaat jotka jo melko paljon käytetyt, korot naarmuilla ja korkolaput irronneet,koko 36. Ja tekonahkaisten huono puoli juuri se että hiostavat kun koko illan jalassa. Myös joitain avokkaita olis piikkikorolla jota olen kesällä ilman sukkaa pitänyt.

olisin innostunu ostamaan ne sulta...? varsinki jos aromit on kohdallaan...

• saa ostaa
        krisse457575 kirjoitti:

olisin innostunu ostamaan ne sulta...? varsinki jos aromit on kohdallaan...

en viitsi enään niitä korjauttaa suutarilla.Millaisilla aromeilla ne tahdot?

• krisse46546
        saa ostaa kirjoitti:

en viitsi enään niitä korjauttaa suutarilla.Millaisilla aromeilla ne tahdot?

niin olisin kiinnostunu ostamaan ne,tietenki toivoisin,et ne tuoksuis ihanasti hielle...:) pistäppä viestii [email protected]

• Samu_HH

Kuulostaa aika nameilta noi sun saappaat!! Mäkin voisin ostella moiset... Mitä käytetymmät ja kuluneemmat sen parempi!!

• Siiriz82

En voinut olla kommentoimatta!Minulla on avokkaita ja joitain saappaita myytävänä! Jos joku ne tätä kautta tahtoo ostaa niin eipä tarvitse viedä kirpputorillekkaan! Monet ovat siis käytettyjä ja kuluneita ja hikisiä! mm töissä 8h päivässä käytettyjä! Saat kuvan niistä kun ne on jaloissa, ja voin ne laittaa pakettiin niin että heti työpäivän jälkeen laitan ne jaloista suoraan postiin!Kun kerran ostajat tuntuu olevan miehiä ja kiihoittuvan tästä? koko on 37 ja jotkut 38!

• joojoooo-
        Siiriz82 kirjoitti:

En voinut olla kommentoimatta!Minulla on avokkaita ja joitain saappaita myytävänä! Jos joku ne tätä kautta tahtoo ostaa niin eipä tarvitse viedä kirpputorillekkaan! Monet ovat siis käytettyjä ja kuluneita ja hikisiä! mm töissä 8h päivässä käytettyjä! Saat kuvan niistä kun ne on jaloissa, ja voin ne laittaa pakettiin niin että heti työpäivän jälkeen laitan ne jaloista suoraan postiin!Kun kerran ostajat tuntuu olevan miehiä ja kiihoittuvan tästä? koko on 37 ja jotkut 38!

Ovatko korkosaappaat piikkarikorolla,eli jättävätkö käytettäessä kivoja jälkiä lattiaan,ei yhtään haittais...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe