Venetarvikkeita ulkomailta

bååtti

Onko tiedossa nettisivuja/kauppoja mistä voisi tilata/käydä ostamassa venetarvikkeita halvemmin? Esimeskiksi purjeita, sähkölaitteeita, potkureita ym.

14

5151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy
    • tullut tilattua
    • edullisin

      Itse olen ostanut classyachtsilta muutaman
      kerran. Huomattavasti edullisempi kuin muut.
      Noa peiteteline 950 (Vestekin hinta noin 1500 €
      www.classyachts.net

    • on hyvä

      suosia kotimasia valmistajia ja myyjiä, vain näin takaamme tulevaisuudessakin niin työpaikat kuin palvelutkin.Nyt ei kannata muutaman euron erotuksen takia ostaa muualta.Ja kyllä, meillä kaikilla on siihen varaa....

      • sponssaatko

        tuon kahden em. myyjän erotuksen, sen muuaman euron:-), miten ihmeessä joku voi valtuuttaa itsensä vastaamaan noin puolestamme??


      • lasketaan euroja

        Ero ei ole muutamia vaivaisia euroja. Suuremmissa hankinnoissa liikutaan tuhansien eurojen hintaerossa.


      • riistäjäkauppiaat

        Miten esimerkiksi Iso-Britanniassa tai Saksassa kauppiailla on varaa myydä noin 30 prosenttia halvemmalla samaa tavaraa, vaikka niissä maissa tulotaso on 50-100% korkeampi kuin täällä meillä?

        Ei löydy perusteita korkealle ruuan hinnalle eikä myöskään korkeille venetarvikehinnoille. Minä tilaan sieltä, mistä edullisimmin ja kätevimmin saan. Miksi kävellä tai mennä autolla edes muutaman kilometrin matka ja todeta, että haluamaani tavaraa ei juuri nyt ole varastossa?
        Helpommin menee sohvalla makaamalla ja tilaamalla netistä. Muutamassa päivässä tulee kotiovelle. Niin polttoainesuodattimet kuin kalliimmatkin varusteet.


      • Anonyymi

        Suomesta ei saa ostettua kaikkia alan tuotteita.


      • Anonyymi

        No itse tilaan kyllä suurelta alant toimijalta suoraan Saksasta ihan pelkästään nopean ja varman toimituksen vuoksi. Suomalaisissakin verkkokaupoissa on ainakin yksi jolta uskallan tilata mutta muutoin epäilyttää.


    • TapioT

      Ruotsista saa tällä hetkellä halvalla tavaraa:

      Tässä yksi jota olen käyttänyt keväällä:

      http://www.benns.se/

    • "Purjehduksen Mekka"

      MERCANAUTIC
      On Palma de Mallorcan ykkös mesta "KÄYTETYSSÄ TARVIKKEESSA"
      kaikki mitä siellä ei ole netissä mutta jos olet nurkilla niin ennen kuin ostat uutta
      kannattaa tutustua. Monesti uutta rompetta tosi halvalla. Tavaraa tulee ja menee
      etenkin isompien veneiden. Olen ostanut vaikka mitä...
      Mallorca on aivan sikahintainen mutta näistä kahdesta paikasta saa sopivasti:

      http://www.mercanautic.com/
      http://www.latiendadelnavegante.com

    • Anonyymi

      Svb.de

      • Anonyymi

        Helkkarin kallis on ollut mitä olen vertaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkarin kallis on ollut mitä olen vertaillut.

        Melko vanhoihin kyselyihin sitä viitsitään vastata. Veikkaanpa, että vuonna 2008 esitetty kysymys on,vastauksensa aikanaan tavalla tai toisella saanut eikä ole enää ajankohtainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe