AC/DC

Huhhahhei

näytti Metallicalle, että uskottavuutensa voi säilyttää vaikka ikää tuleekin. Metallica käy enää lähinnä vitsistä, tai on käynyt jo vuoden 1988 jälkeen, silloinhan tekivät viimeisen hyvän levynsä.

Oikeasti, te jotka pidätte Death Magneticia minään muuna kuin viimeisenä epäonnistuneena epätoivoisena yrityksenä saada vanha loisto takaisin, teette niin vain siksi, koska Radio Rock käskee teidän olla tuota mieltä teidän itsenne sitä tajuamatta.

Metallican isoin ongelma on se, että bändin tyypit eivät osaa eivätkä pysty olemaan sitä mitä ovat, vaan heidän pitää väkisin yrittää olla sitä, mitä maineensa edellyttää. Maine, joka on elänyt ansiotta jo vuodesta 1988, paria biisiä lukuunottamatta. Viimeinen niitti arkkuun oli läpinäkyvä yritys pelastaa mitä pelastettavissa oli Ric Rubinilla, miehellä, joka on tunnettu viime vuosina siitä, että on onnistunut saamaan muutaman jo sammumassa olevan suuruuden vielä hehkumaan. Aina ei hänkään onnistu.

AC/DC sen sijaan näytti, että tekemällä sitä mitä osaa ja tekemällä se hyvin, ei mene kovin kauas maalista, vaikka ei paljoa osaisikaan. Sinänsä hassua, molemmat bändit tekevät levyb, joka päällisin puolin kuulostaa samalta, kuin jokin aikaisempi tekeleensä, mutta vain toinen onnistuu kuulostamaan hyvältä. Ja se toinen on ehdottomasti AC/DC.

Olen puhunut.

16

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metclubi75

      ...karkasit?

    • Totta joka ikinen sana.

    • zorbamaister

      nii joo ja sä oot tota mieltä ku kaikki "asiantuntijat" on sitä mieltä jotta teki metallica mitä tahansa ni se on paskaa ja epätrendikästä jne... oikeesti ei jaksa kiinnostaa noi sun asiantuntijamielipiteet, omasta mielestäni uusin levy on loistava!!! ja miksi pitää aina verrata metallica vs. joku muu???? ei mee mun jakeluun. Mä osaan fanittaa useampaakin bändiä yhtäaikaa ja helposti :) oikeesti tosi naurettavaa vaivautua laittaa tollasta tekstiä tänne, paitsi jos on joku -18v teini

      • kiinnostaa...

        ...ja kuitenkin vaivauduit kommentoimaan? Onko AC/DC sitten "trendikästä", jos kerran avaajan mielestä Metallica sitä ei ole?

        Harvoin näkee kirjoitusta, jossa ihmispolo kirjoittaa itsensä umpisolmuun noin pahoin.


    • oproer

      AC/DC ei tarvitse psykiatreja lapsenvahtihommiin. Eikä hiusstylistejä, kuten se tanskalainen rumpali, joka ei edelleenkään osaa soittaa rumpuja tai se kitaristi, jonka pälvikaljun peittotapaa Mauri Pekkarinenkin ihastelisi.

      AC/DC ei yritäkään olla muuta kuin se, mikä se on, toisin kuin Metallica, joka ei enää kahteenkymmeneen vuoteen ole ollut kuin ylihypetetty, keskinkertainen rockbändi.

      AC/DC ei tarvitse albumeilleen tuottajaksi miestä, joka on jo toistakymmentä vuotta pelastanut vanhoja, rikkaita ja laiskoja rocktähtiä pelkästään nimellään.

      AC/DC pyyhkii Metallicalla lattiaa.

      • olla kommentoimatta

        Heti aluks en ymmärrä mikä helvetin järki on vertailla kahta täysin erilaista bändiä!Kumpikin on omalla sarallaan huippu yhtyeitä!Kyllä on ac/dc:kin tehnyt paskoja levyjä,kuten metallica!Menkää ja katsokaa kummatkin livenä...ovat taatusti sairaan hyviä kumpikin,eikä toi metallican uus ihan paska oo !Livenä varmaan kovia biisejä löytyy!! T:Black fucking sabbath maan.


      • pakko vertailla
        olla kommentoimatta kirjoitti:

        Heti aluks en ymmärrä mikä helvetin järki on vertailla kahta täysin erilaista bändiä!Kumpikin on omalla sarallaan huippu yhtyeitä!Kyllä on ac/dc:kin tehnyt paskoja levyjä,kuten metallica!Menkää ja katsokaa kummatkin livenä...ovat taatusti sairaan hyviä kumpikin,eikä toi metallican uus ihan paska oo !Livenä varmaan kovia biisejä löytyy!! T:Black fucking sabbath maan.

        mutta kun on kerrassaan masentavaa, että noinkin surkeata levyä, kuin Death Magnetic, hypetetään täysin yli äyräiden.

        Kuunnelkaa joskus jotain muuta, kuin Suomen virallista Metallica-kanavaa, Radio Rockia.


      • heikelä
        pakko vertailla kirjoitti:

        mutta kun on kerrassaan masentavaa, että noinkin surkeata levyä, kuin Death Magnetic, hypetetään täysin yli äyräiden.

        Kuunnelkaa joskus jotain muuta, kuin Suomen virallista Metallica-kanavaa, Radio Rockia.

        ja linnanahde dissaa metallicaa..siis uutta levyä,ainakin olen rivien välistä ymmärtänyt.Akihan on acdc mies muutenkin mut toi heikelä ei mun mielestä ole edes mikään totaalinen hevi/rock fani.Joskus tulee mieleen ettei se edes sovi sinne rock asemaa juontamaan,ei sillä ole kunnon rock asennetta tyyliin esim Jone.Kylhän korporaatiossa on hyvääkin läppää mut ei sen nousukasmaisia pullisteluja esim sen veneestä tai pokerin peluusta aina jaksa...miten vitussa ne liittyy rock kanavalle noin niikun yleensä?


      • aivan sama
        heikelä kirjoitti:

        ja linnanahde dissaa metallicaa..siis uutta levyä,ainakin olen rivien välistä ymmärtänyt.Akihan on acdc mies muutenkin mut toi heikelä ei mun mielestä ole edes mikään totaalinen hevi/rock fani.Joskus tulee mieleen ettei se edes sovi sinne rock asemaa juontamaan,ei sillä ole kunnon rock asennetta tyyliin esim Jone.Kylhän korporaatiossa on hyvääkin läppää mut ei sen nousukasmaisia pullisteluja esim sen veneestä tai pokerin peluusta aina jaksa...miten vitussa ne liittyy rock kanavalle noin niikun yleensä?

        ketä ja mitä siellä kanavalla on äänessä, ehkä Klaus Flamingia lukuunottamatta. Eiväthän nuo selittäjät kanavan soittamaa musiikkia valitse. Eivät he, eivätkä kuulijat, vaan kanavapäällikkö, joka taas tekee valintansa markkinatutkimusten pohjalta laadittuihin soittolistoihin. Siksi jokainen kaupallinen kanava, myös Radio Rock, soittaa 90-prosenttisesti pelkkää paskaa ja soittaa senkin puhki.

        Kanavat eivät yskinkertaisesti uskalla ottaa riskejä, vaan pysyttelevät mieluummin "varmoissa" nimissä ja biiseissä. Mainostajahan voi karata, jos hänen mainoksensa jälkeen soi biisi, jota mainoksen tuottajan markkinointiosasto pitää arveluttavana tuotteensa imagon kannalta. Radio Rock? Pudottaisivat vain suosiolla tuon "rock"-sanan nimestään vittuun.


      • keskustelun taso

        Jos AC/DC:n ja Metallican äijät tappelisivat kummatko voittaisivat?

        Fiksua arvostella ulkonäköä jne. kun vertaillaan musiikkia. Henkilökohtaisesti pidän molempien uusia levyjä loistavina, mutta niinhän se on että toinen tykkää tyttärestä ja toinen anopista...


    • juapa

      Ei toi täysin perätöntä ole. Mutta musiikkimakunsaa kullakin, jotkut tykkää Metallicasta myös ...and justice for allin jälkeen, jotkut ei. omasta mielestä black´albumin jälkeen taso laskenut huomattavasti. Sen jälkeen on tullut vain joitakin hyviä kappaleita. Omastakin mielestä Death Magnetic on yliarvostettu, vaikka paras blackin jälkeen.
      AC/DC myös loistoyhtye. pitänyt aina tyylinsä yllä, jonka takia en aina jaksa kuunnella toinen toistaan muistuttavia kappaleita ilman vaihtelua. Hieman tylsää musiikkia minulle toisinaan.
      Loistoyhtyeitä kumpikin ja tarkotus olisi molemmat nähdä ensi kesänä livenä. Ilmeisesti Suomessa myös ac/dc.
      Makunsa kullakin, keep on rocking

      • kyllä

        ne ac/dc levyt on kuraa vuodesta toisee.


    • älähän

      provoo kumpikin bändi ykkösiä mulle,ei tuu toisia samanlaisia...nauttikaamme siis.

      • loistavia bändejä,

        AC/DC kuitenkin aavistuksen parempi. Ja viimeisten albumeiden kohdalla ero oli järkyttävä AC/DC:n eduksi, Metallican uutukainen on suorastaan...surkea.


      • NAPPELIINI
        loistavia bändejä, kirjoitti:

        AC/DC kuitenkin aavistuksen parempi. Ja viimeisten albumeiden kohdalla ero oli järkyttävä AC/DC:n eduksi, Metallican uutukainen on suorastaan...surkea.

        No Metallica on niiiin paljon parempi että Gagatki hyppii pöydillä!!!!!!!11

        METALLICA 4-EVER NYT JA AINA


    • NightMare123

      Olen kuunnellut AC/DC:n musiikkia melkoisen nuoresta, kun isosiskoni minut heidän musiikkiinsa tutustutti ja olen heidän uraansa seurannut. Toki olen myös Metallican musaa kuunnellut jo toistakymmentä vuotta. Valitettavasti AC/DC:n levyt on vuosi vuodelta samanlaisia, eivät eroa toisistaa millään lailla. Itse kaipaan jotain uudistumista bändien musiikkiin. Vaikka Load ja ReLoad eivät mun suurimpiin suosikkeihin kuulukaan, on Metallica ainakin yrittänyt jotain uutta.
      DM ei ole Metallican parasta tuotantoa, mutta ei sitä ole AC/DC:n uusinkaan .
      Mielipiteet aina mielipiteitä, eikös juu? Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä=)
      Itselläni kyllä Metallica menee mennen, tullen ja palatessa AC/DC:n ohitse. Brian Johnson on mahtava persoona, kerran olen hänen kanssaan päässyt juttelemaan. Mutta kun pääsin tapaamaan M&G:ssä kaikki Metallican jäsenet, se oli jotain aivan huippua, enkä tule sitä ikinä unohtamaan.

      On hienoa, että sinä pidät AC/DC:tä luultavasti yhtä paljon kuin minä Metallicasta. Jatketaan samaan malliin=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe