Ensi perjantaina tulee viides osa Saw sarjaa. Itse tykännyt varsinkin ensimmäisestä osasta, mutta myös muut ovat olleet sangen mainioita ja ne jo omistankin dvd-muodossa.
Traileri löytyy täältä; http://www.finnkino.fi/movie/2360/
Odottaako jengi viidettä jaksoa ja kuka jatkaa peliä?
Saw V
3
960
Vastaukset
- Chicksaw
Mielenkiinnolla odotellaan, oon jopa yrittäny piraattisivuilta ettiä ennakkoversiota (huonolla menestyksellä). Jigsaw oli yks hienoimmista ja persoonallisimmista sarjamurhaajatyypeistä leffoissa ikinä, harmi että käsikirjoittajat tappoivat hänet jo osassa 3. Mielenkiinto Saw-sarjaa kohtaan väheni kun Jigsaw kuoli, vaikka nelososassa vielä jotenkuten perintö eli. Nyt se on ihan sama oikeestaan kuka jatkaa "peliä", vaikkapa Martti Ahtisaari (?), suurin kiinnostus katos Jigsaw'n mukana. Mutta aion silti kattoo vitososan.
- läpikulkumatkalla
Toivottavasti et ihan osu oikeaan tuon Jigsaw:n kohdalla.. No joo, se on tietysti totta ettei sillä niin väliä ole.. mut jotenkin musta tuntuu, että se aito ja alkuperäinen on vielä elossa.. mutta älä kysy, että miten.. Ohjailee kuitenkin peliä vielä pitkään, eikö sieltä se kuudes ja ehkä seitsemäskin Saw ole tulossa..
- Zalmijakki
läpikulkumatkalla kirjoitti:
Toivottavasti et ihan osu oikeaan tuon Jigsaw:n kohdalla.. No joo, se on tietysti totta ettei sillä niin väliä ole.. mut jotenkin musta tuntuu, että se aito ja alkuperäinen on vielä elossa.. mutta älä kysy, että miten.. Ohjailee kuitenkin peliä vielä pitkään, eikö sieltä se kuudes ja ehkä seitsemäskin Saw ole tulossa..
Tiedättekö muuten, että milloin se saapuu Suomen valkokankaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313245Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162379Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4461505Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221396Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5441298- 1111267
- 1121212
- 46974
- 66954