kummeli alivuokralainen toistaiseksi uusin ja neljäs kummeli-elokuva
elokuva kertoo hyönteistutkia pauli Bergström (Heikki Silvennoinen) ja munuaissiirtokirurgi lauri mustonen (Mikko Kivinen) he asuvat arvokiinteistössä kaupungin kalleimmalla asuin alueella. Sen asunnon on omistanut jo kauvan lydia molotova (Tuija Ernamo) ja hän antoi asunnon ennakkoperintönä veljenpojalleen John molotoville (Heikki Hela) ja hän nostaa vuokran pilviin.
rooleissa myös:sisätilapojat kikke (Jasper Pääkkönen)rafu (Risto Korhonen)ja Macke (Heikki Vihinen)ja myös Robban (Timo Kahiainen ja monia muita hyviä näytteliöitä.
minun mielestäni elokuva oli kaikin puolin hauska ja erin omainen juoni.Joten annan tälle elokuvalle ****tähteä
kummeli arvostelu
14
502
Vastaukset
- Arvostelija 65
Hyvä arvostelu.Pieniä kirjoitusvirheitä,mutta kaikinpuolin hyvä.Jatka samaa rataa.Ei ollut yhtään liian pitkä eikä lyhyt.Useimmat aloittavat arvostelut yleensä lyhyemmästä päästä.
Minun mielestäni uusin kummeli-elokuva ei kuitenkaan vedä vertoja edellisille,mutta jaksaa naurattaa silti....- .-.-.-.-.-.-.-.-.
Vedä kuule vittu päähän ja pakene vuorille.
- maderno
arvostelusa oli kaikki tarvittava ja hyvin tehty hyvä hyvä
- Juupelis juu
Arvostelus oli kohtis.Pari virhettä olis saanu ol pidempi,mut ens kerral paremmin.
- eri mieltä
katsoin kummelin se oli aika surkee mutta ´kaikilla on mielipiteensä antaisin 2 ja puoli tähtee
- mirkku mack kummeli
Kummelin jackpot oli mielestäni parempi.Uudessa elokuvassa oli vaan koko ajan homoilua.
2 tähtee - endoran
minä pidin kyllä siitä edellisestä elokuvasta mutta no on tuo uusikin nyt ihan hyvä mutta ei vedä vertoja edelliselle elokuvalle arvostelusi olisi saanut olla pidempi ja pari kirjoitus virhettä mutta kelpo arvostelu
- vandermo
minä pidän tästä uudesta elokuvata todella paljon olen aina pitänyt kummeli elokuvista
- henindo
minun mielestä tämä kummeli alivuokralainen oli huono koska siinä oli homoilua enkä minä siitä pitänyt ja huonoja juttuja elokuvassa
- mastern
mä pidän täst elokuvasta tosi hyvä elokuva kerta kaikkiaan.
- markkunade
mä en oikein pitänyt tosta uudesta elokuvasta se ei ollut mun makuuni se oli mun mielestä aika outo
- joskul
surkee elokuva en tykännyt liian tylsä musta
- jasperr
yli hyvä elokuva ihan best
- Lerda:_
Melko huono leffa,mutta kai tästäkin nyt arvostelukin kannatti tehdä:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757