Mitenkä kannattaisi lähteä varaamaan aikaa aborttiin?
Onko lääkkeellinen abortti pitkäkestoinen?
että pitääkö yö viettää sairaalassa sen jälkeen ja sattuuko se kuinka paljon?
kertokaa kaikkia kokemuksianne siitä, ja paljon (noin suurinpiirtein) maksaa ?
aborttiin ajan varaus?
19
1830
Vastaukset
- ensin...
itsellesi aikaa miettiä, mitä olet lapsellesi tekemässä!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000024&posting=22000000032541751#22000000032541751- öfjbökjb
sama mitä mieltä olette, abortti tässä tulee. Ihan turhaan tulette aukomaan mulle mitään että abortti on murha tai jotain. kiito hei.
- ja...
öfjbökjb kirjoitti:
sama mitä mieltä olette, abortti tässä tulee. Ihan turhaan tulette aukomaan mulle mitään että abortti on murha tai jotain. kiito hei.
muista myös tuo idioottikommenttisi sittenkin, jos kuulut niihin, jotka menettävät mielenterveytensä abortin vuoksi...
- polku täältä
hinnat ovat muutamalla eurolla nousseet, mutta muutoin ajan tasalla
http://portia.scp.fi/tesol/projektit/abortti/- kysynyt
keltään adoptiolasta odottavalta olisiko tuo lapsi ei-toivottu heillekin.. onko se jonkun muun ei-toivoma kuin sun? Mitä "käyttöä" jonkun elämällä pitäisi olla? Olisitko valmis surmaamaan jokaisen jolla ei ole sulle 'käyttöä'? Huhhuh..
Ja täällä on kyllä ihan kaikilla oikeus kirjottaa vaikkei tosiasiat sua miellytäkään. - siis löytyi
myös ne eka käyntiin ja ajanvaraukseen liittyvät jutut, jos olisit pitemmälle selannut ks esim
http://portia.scp.fi/tesol/projektit/abortti/ - satua
siis löytyi kirjoitti:
myös ne eka käyntiin ja ajanvaraukseen liittyvät jutut, jos olisit pitemmälle selannut ks esim
http://portia.scp.fi/tesol/projektit/abortti/itse abortin tehneenä olen tuon polun katsonut loppuun asti. Erittäin hyvä ja kuvaa todella hyvin abortin harkintaa ja tehdyn päätöksen jälkeisiä toimenpiteitä! Eri vaiheissa raskauden toteamisesta aina abortin jälkeiseen aikaan.
Kannattaa ehdottomasti lukea läpi, jos aborttia harkitsee tai sen on päättänyt tehdä. - abortti henkilölle
Kovaa uhoamista sinulla "abortti" henkilö. Kertoo vain ihmisestä jolla ei ole vastuun tynkääkään ehkäisystä, elämä näyttää olevan sinulle yhdentekevää.
- Oo ite vaan
tulematta tälläsille julkiselle palstoille missä kyllä kuka vaan saa sanoo vapaasti tasan sen mitä mieltä onkaan näistä "elämäntilanteista " ja lässynlää.. lapsen omanapasista tappamisista!!
"Ite teen kans kohta abortin"
Ilmankos ootkin jo nyt noin sekopäisenä täällä puolustelemassa... valuta vaan sitten se loppukin järki lapsen mukana viemäriin.. sydän on vereslihalla lopun elämän, että onnee vaan!
- mm-------------
ei tarvinnut olla yötä sairaalassa lääkäriltä saa löähetteen aborttiin..
- Ainie
Moikka,
Ajanvaraus tapahtuu siten, että otat yhteyttä omaan terveyskeskukseesi ja kerrot mitä asia koskee. He antavat lääkäri ajan, jossa lääkäri arvioi ja täyttää kanssasi anomuksen.
Abortti tapa riippuu raskausviikoistasi, vaihtelee viikko viikolta onko kyseessä lääkkeellinen vai kaavinta.
Kohdun supistelu luonnollisesti sattuu. Yksilöllistä.
Ei käsittääkseni tarvitse olla sairaallassa lääkkellisen jälkeen jos kaikki menee hyvin.
Hinta oli muistaakseni 80e poliklinikka maksut lääkärin tapaamisista ym.
Itse en ole koskaan aborttia kokenut, joten en osaa tarkemmin neuvoa sinua.- kitisevistä urpoista
joku joskus sanoi että abortin tehneillä naisilla on mielenterveyshäiriöitä, no ei ihme, meinaan harvemmin se abortti sen aiheuttaa, vaan aiheuttajat ovat nuo alkionihailija-himouskovaiset syyllistyksineen.
Tiedän että asiaa kokemattomien urpojen tyhmät heitot ärsyttää, mutta siihen täytyy vaan yrittää suhtautua siten että he nyt vain ovat...tyhmiä, eivätkä tiedä mitään elämästäsi, teit sitten abortin tai et, niin se ei hetkauta heidän elämäänsä suuntaan eikä toiseen, se vaikuttaa Vain Sinun elämääsi! Ja sinä olet ainoa joka sinun elämääsi elää, kunpa nuo urpotkin sen tajuaisivat!
Terv. kohtalotoveri, lääkkeellinen keskeytys, yhdessä iltapäivässä ohi. - itsehän..
kitisevistä urpoista kirjoitti:
joku joskus sanoi että abortin tehneillä naisilla on mielenterveyshäiriöitä, no ei ihme, meinaan harvemmin se abortti sen aiheuttaa, vaan aiheuttajat ovat nuo alkionihailija-himouskovaiset syyllistyksineen.
Tiedän että asiaa kokemattomien urpojen tyhmät heitot ärsyttää, mutta siihen täytyy vaan yrittää suhtautua siten että he nyt vain ovat...tyhmiä, eivätkä tiedä mitään elämästäsi, teit sitten abortin tai et, niin se ei hetkauta heidän elämäänsä suuntaan eikä toiseen, se vaikuttaa Vain Sinun elämääsi! Ja sinä olet ainoa joka sinun elämääsi elää, kunpa nuo urpotkin sen tajuaisivat!
Terv. kohtalotoveri, lääkkeellinen keskeytys, yhdessä iltapäivässä ohi.ne tänne tulee kitisemään vaivojaan ym. mt-ongelmiaan :D Se on hyvä koska ne toimii varoittavina esimerkkeinä jotta muut voi välttää saman kohtalon. Sinäkin tiedät varmasti ihan ilman muiden sanomisia mitä on lapselle tullut tehtyä..ja se_tieto_ne sunkin ilmiselvät ongelmas aiheuttaa, ei kukaan muu, itsehän sä sen syyllisyyden oot hankkinu, turha siis muita syyttää!
- mielipidekirjoituikset
kitisevistä urpoista kirjoitti:
joku joskus sanoi että abortin tehneillä naisilla on mielenterveyshäiriöitä, no ei ihme, meinaan harvemmin se abortti sen aiheuttaa, vaan aiheuttajat ovat nuo alkionihailija-himouskovaiset syyllistyksineen.
Tiedän että asiaa kokemattomien urpojen tyhmät heitot ärsyttää, mutta siihen täytyy vaan yrittää suhtautua siten että he nyt vain ovat...tyhmiä, eivätkä tiedä mitään elämästäsi, teit sitten abortin tai et, niin se ei hetkauta heidän elämäänsä suuntaan eikä toiseen, se vaikuttaa Vain Sinun elämääsi! Ja sinä olet ainoa joka sinun elämääsi elää, kunpa nuo urpotkin sen tajuaisivat!
Terv. kohtalotoveri, lääkkeellinen keskeytys, yhdessä iltapäivässä ohi.muka voisivat aiheuttaa mielenterveyshäiriöitä teille? Onpa omalaatuinen käsitys. Jos jollain on varma vakumus asioista ja omantunnonrauha teoistaan, niin häntä eivät toisten mielipiteet liikuta.
Minäkään en yhtään säikähdä abortinkannattajien haukkumisia. Omaa pahaa oloaan he vain purkavat niin kuin sinäkin, joka haukut abortin vastustajia urpoiksi yms. - satua
mielipidekirjoituikset kirjoitti:
muka voisivat aiheuttaa mielenterveyshäiriöitä teille? Onpa omalaatuinen käsitys. Jos jollain on varma vakumus asioista ja omantunnonrauha teoistaan, niin häntä eivät toisten mielipiteet liikuta.
Minäkään en yhtään säikähdä abortinkannattajien haukkumisia. Omaa pahaa oloaan he vain purkavat niin kuin sinäkin, joka haukut abortin vastustajia urpoiksi yms.on syy tuohon vastustajien kirjoitteluun?
Jos kerran aie ei ole liikututtaa kenenkään varmoja vakaumuksia ja omantunnon rauhaa. Siis onko tarkoituksena liikututtaa niitä epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnonrauhan järkytyksiä?
Siis heillekö (omasta kannastaan epävarmoille) mielenterveyshäiriöitä yritätte aikaansaada? Vai mikä on tarkoituksenne?
Olen samaa mieltä tästä: toisen varmaa ja perusteltua vakaumusta ei pysty pelkällä huutelulla horjuuttamaan. Se on selvä asia.
Siis onko tarkoituksenne aiheuttaa niille kannastaan epävarmoille mielenterveyshäiriöitä? Eihän huutelunne varmoihin pure omien sanojesi mukaisesti. - tämä..
satua kirjoitti:
on syy tuohon vastustajien kirjoitteluun?
Jos kerran aie ei ole liikututtaa kenenkään varmoja vakaumuksia ja omantunnon rauhaa. Siis onko tarkoituksena liikututtaa niitä epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnonrauhan järkytyksiä?
Siis heillekö (omasta kannastaan epävarmoille) mielenterveyshäiriöitä yritätte aikaansaada? Vai mikä on tarkoituksenne?
Olen samaa mieltä tästä: toisen varmaa ja perusteltua vakaumusta ei pysty pelkällä huutelulla horjuuttamaan. Se on selvä asia.
Siis onko tarkoituksenne aiheuttaa niille kannastaan epävarmoille mielenterveyshäiriöitä? Eihän huutelunne varmoihin pure omien sanojesi mukaisesti."Siis onko tarkoituksena liikututtaa niitä epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnonrauhan järkytyksiä?"
.. ole terveellä omallatunnolla ja inhimillisyydellä täysin normaalia? Lapsen (pienenkin) surmaaminen kyllä yleensä järkyttää ja liikuttaa moraalin omaavia ihmisiä.
Ja se tunteiden ja sydämensivistyksen ravistelu on tämän lepsuilulain kanssa ainoa joka ne lapset voi pelastaa.
Miksi sinä olet täällä niin kärkkäästi selittämässä tekoasi hyväksi ja lakia oikeutetuksi? Olet tehnyt tekosi ja saat tehdä niin vastakin.. joten mikä riivaa? Olet varma kannastasi eikä minkään täällä pitäis sitä heilauttaa? Etkö olekaan tyytyväinen? - satua
tämä.. kirjoitti:
"Siis onko tarkoituksena liikututtaa niitä epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnonrauhan järkytyksiä?"
.. ole terveellä omallatunnolla ja inhimillisyydellä täysin normaalia? Lapsen (pienenkin) surmaaminen kyllä yleensä järkyttää ja liikuttaa moraalin omaavia ihmisiä.
Ja se tunteiden ja sydämensivistyksen ravistelu on tämän lepsuilulain kanssa ainoa joka ne lapset voi pelastaa.
Miksi sinä olet täällä niin kärkkäästi selittämässä tekoasi hyväksi ja lakia oikeutetuksi? Olet tehnyt tekosi ja saat tehdä niin vastakin.. joten mikä riivaa? Olet varma kannastasi eikä minkään täällä pitäis sitä heilauttaa? Etkö olekaan tyytyväinen?siis tarkoituksenne on liikututtaa niitä kannastaan epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnon rauhan järkytyksiä ja siten mielenterveysongelmia.
Vielä ei ole tiedossani, miten yksikään ihminen hyötyy jonkun toisen mielenterveyden järkkymisestä: saati jos kyseessä on oman äidin mielenterveyden järkkyminen.
Minun syyni palstalla oloon on selvä: keskustelen kokemastani tapahtumasta ja siihen liittyvästä laajasta problematiikasta sellaisten ihmisten kanssa, jotka asiaa ovat syvästi pohtineet tai sen kokeneet. Syventääkseni omaa ja samalla ehkä toistenkin tietoa. Ja kerron todellisuudesta lisätietoa toivoville heitä auttaakseni. - eikös
satua kirjoitti:
siis tarkoituksenne on liikututtaa niitä kannastaan epävarmoja ihmisiä ja aiheuttaa heille omantunnon rauhan järkytyksiä ja siten mielenterveysongelmia.
Vielä ei ole tiedossani, miten yksikään ihminen hyötyy jonkun toisen mielenterveyden järkkymisestä: saati jos kyseessä on oman äidin mielenterveyden järkkyminen.
Minun syyni palstalla oloon on selvä: keskustelen kokemastani tapahtumasta ja siihen liittyvästä laajasta problematiikasta sellaisten ihmisten kanssa, jotka asiaa ovat syvästi pohtineet tai sen kokeneet. Syventääkseni omaa ja samalla ehkä toistenkin tietoa. Ja kerron todellisuudesta lisätietoa toivoville heitä auttaakseni.se ollut todennäkösempää että näille joilla on ennestään mt-ongelmia tilanne vaan pahenis abortilla? Eli itseasiassa yritetään pelastaa niitä naisiakin ajautumasta vakaviin virheisiin..
- satua
eikös kirjoitti:
se ollut todennäkösempää että näille joilla on ennestään mt-ongelmia tilanne vaan pahenis abortilla? Eli itseasiassa yritetään pelastaa niitä naisiakin ajautumasta vakaviin virheisiin..
te täällä haukutte abortin tehneitä.
Onnea vain valitsemallasi tiellä mielenterveyden järkyttäjänä. Lapset tuskin sinua siitä kiittävät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483