Ajattele vielä

kerran!!!

Sinä, joka olet ajatellut äänestää populisti-Soinin puolueen ehdokkaita huomisissa vaaleissa, ajattele vielä kerran onko siinä MITÄÄN JÄRKEÄ?

Oman ja perheenjäsenten tulevaisuuden kannalta olisi kyllä järkevämpää äänestää sellaisten puolueiden ehdokkaita, jotka oikeasti päättävät kuntien asioista: KOKOOMUSTA, KESKUSTAA, VIHREITÄ. Jopa SDP:n tai ruotsalaisen kansanpuolueenkin äänestäminen olisi järkevämpää kuin Soinin yhdenmiehenpuolueen jossa ei rivijäsenellä ole mitään muuta oikeutta kuin kehua Johtajaa.

E-hei...ainakaan meikäläistä ei Soini naruta. Toivottavasti ei teikäläistäkään. Vielä ei ole liian myöhäistä irtautua höplästä vedettäväksi kootusta Soinin lammaslaumasta.

12

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtuvat päättäjät yhdessä taksissa, minäkin haluan mahtuu siinä taksissa ja perussuomalaiset ympäri maan.

    • :).

      Tämä jo sitä loan heittoa..kenties.

      • eikä loanheittoa

        Voimakas tuki nykyisille vastuunsa tunteville hallituspuolueille on järkevän ihmisen valinta.

        Osa ihmisistä tulee aina olemaan itsensä pahin vihollinen. Onneksi heitä on vain murto-osa kansasta. Toivottavasti sinä et kuulu siihen joukkoon.


      • Emäntä 264
        eikä loanheittoa kirjoitti:

        Voimakas tuki nykyisille vastuunsa tunteville hallituspuolueille on järkevän ihmisen valinta.

        Osa ihmisistä tulee aina olemaan itsensä pahin vihollinen. Onneksi heitä on vain murto-osa kansasta. Toivottavasti sinä et kuulu siihen joukkoon.

        lainaus" Voimakas tuki nykyisille vastuunsa tunteville hallituspuolueille on järkevän ihmisen valinta" kuinka moni katsoi viestin..


        Mitenkä sitten nykyiset päättäjät.. Nopeasti löytyi rahat metron rakentamiseen, vaikka nuo rahat olisi voitu käyttää esim. vanhusten hoitoon, lasten hoitopaikkojen lisäämiseen tai terveyskeskus toimintaan.

        sanoisin että ei ole hyvin toiminut nyky päättäjillä.


      • tarvitaan
        Emäntä 264 kirjoitti:

        lainaus" Voimakas tuki nykyisille vastuunsa tunteville hallituspuolueille on järkevän ihmisen valinta" kuinka moni katsoi viestin..


        Mitenkä sitten nykyiset päättäjät.. Nopeasti löytyi rahat metron rakentamiseen, vaikka nuo rahat olisi voitu käyttää esim. vanhusten hoitoon, lasten hoitopaikkojen lisäämiseen tai terveyskeskus toimintaan.

        sanoisin että ei ole hyvin toiminut nyky päättäjillä.

        Soini olisi pannut metrorahat Finnjetin ostoon Espoon kaupungille.


      • Emäntä 264
        tarvitaan kirjoitti:

        Soini olisi pannut metrorahat Finnjetin ostoon Espoon kaupungille.

        Joopatijoo. Mistähän olet tämmäöisen tiedon saanut? Haiskahtaa mutu tiedolta minun silmiin.
        Pitää muistaa metrosta puhuttaessa, että terveydenhoito on menny myöskin espoossa koko ajan huonompaan suuntaa, samoin myöskin vanhustehoito.
        Metro on tärkeä, myönnän sen. Mutta selitä miten se on mm. terveydenhoitoa ja vanhustenhoitoa tärkeämpää?!?!?!?!?!?!? Ja jos jollain ihmeen tavalla tämän keksit perustella, niin perustele se myös niille espoolaisille, jokta ovat todella saaneet kokea huonosta terveydenhoidosta espoossa, tai vahustenhoidosta espoossa. Tämä olisi tärkeää etenkin niille lukuisille ihmisille jotka veroja maksaessaan olettavat näistä rahoista myös saavan mm onnellisen ja huolettoman eläkeiän sekä terveydehoidon.
        Kaikkihan me sen tiedämme, että metrosta ei meistä kuitenkaan moni pääse nauttimaan. vaikka veroja maksetaan kaikki tasapuolisesti!


    • aika on käynyt

      vähiin mainitsemissasi puolueissa.

      • toisessa...

        ..järkevyys voittaa aina. Soinin puolueen aika on kiinni yhden miehen terveydestä. Hallituspuolueet ovat kaikki demokraattisia. Niissä jäsenet valitsevat uuden puoluejohtajan jos eivät ole tyytyväisiä nykyisen. Perussuomalaisessa puolueessa Soini valitsee itse itsensä aina uudestaan niin kauan kuin henki vielä pihisee - voi sitä joka uskaltaa panna puoluejohtajan harkintakyvyn kyseenalaiseksi. Saattaa Soini lähteä aikaisemminkin jos katsoo rikastuneensa tarpeeksi.

        Tällä palstalla esiintyy useita huonosta kohtelusta vihastuneita entisiä perussuomalaisia. He vaikuttavat palstalle kirjoittavista järkevimmiltä. Soinin sokaisemille uhoajillekin koittaa vielä aika jolloin suomukset putoavat silmiltä ja tulevat järkiinsä.


      • sanoi, että
        toisessa... kirjoitti:

        ..järkevyys voittaa aina. Soinin puolueen aika on kiinni yhden miehen terveydestä. Hallituspuolueet ovat kaikki demokraattisia. Niissä jäsenet valitsevat uuden puoluejohtajan jos eivät ole tyytyväisiä nykyisen. Perussuomalaisessa puolueessa Soini valitsee itse itsensä aina uudestaan niin kauan kuin henki vielä pihisee - voi sitä joka uskaltaa panna puoluejohtajan harkintakyvyn kyseenalaiseksi. Saattaa Soini lähteä aikaisemminkin jos katsoo rikastuneensa tarpeeksi.

        Tällä palstalla esiintyy useita huonosta kohtelusta vihastuneita entisiä perussuomalaisia. He vaikuttavat palstalle kirjoittavista järkevimmiltä. Soinin sokaisemille uhoajillekin koittaa vielä aika jolloin suomukset putoavat silmiltä ja tulevat järkiinsä.

        perussuomalaisilla on samat arvot kuin muillakin eduskuntapuolueilla.

        Laulat kolmen suurinta laulua, samalla nuotilla.
        Ei toimi.


      • Soinin uskollinen kannattaja
        toisessa... kirjoitti:

        ..järkevyys voittaa aina. Soinin puolueen aika on kiinni yhden miehen terveydestä. Hallituspuolueet ovat kaikki demokraattisia. Niissä jäsenet valitsevat uuden puoluejohtajan jos eivät ole tyytyväisiä nykyisen. Perussuomalaisessa puolueessa Soini valitsee itse itsensä aina uudestaan niin kauan kuin henki vielä pihisee - voi sitä joka uskaltaa panna puoluejohtajan harkintakyvyn kyseenalaiseksi. Saattaa Soini lähteä aikaisemminkin jos katsoo rikastuneensa tarpeeksi.

        Tällä palstalla esiintyy useita huonosta kohtelusta vihastuneita entisiä perussuomalaisia. He vaikuttavat palstalle kirjoittavista järkevimmiltä. Soinin sokaisemille uhoajillekin koittaa vielä aika jolloin suomukset putoavat silmiltä ja tulevat järkiinsä.

        Ihan aluksi on pakko sano pari sanaa soinin rikastumisesta. 1. Kunnallisvaalist eivät missään nimessä ole mikään helppo tie vaurauteen, eivätkä tie vaurauteen muutenkaan. Kokouspalkkiot pyörivät siellä 200-300 hujakoilla ja näitä kokouksia tulee noin 3-4 kuukaudessa. Tämän lisäksi tulee vielä noin reilu 4000€ vuodessa kiinteää korvausta. Tämä kaikki äkkiseltään vaikuttaa kovalta, mutta pitää myös muistaa, että TÄMÄ työ EI ELÄTÄ ketään. Tämän lisäkis kaikki käy normaalissa päivätyössä. Tämän työn lisänä sattuu lisätulojen myötä tuleeman myös lisätyöt, mitkä eivät ole millään lailla verrattavissa tehtyyn työhön nähden. Kuinka moni jaksaisi ruveta lukea töistä tullessaa jotakin monisivuista raporttia jostakin uudesta hankkeesta, tai muusta vastaavasta, tämän lisäksi pitää löytää aikaa myös niille kokouksille. Toisin sanoen, tällä EI RIKASTU!
        Se mitä tulee Timoon, Perussuomalaisten vahvuus on mielestäni juuri se, että heiltä löytyy yksi vahva persoona, ketä kaikki jäsenet kunnioittavat, ja kenen mielipiteet saavat puolueen riveissä paljon kannatusta. On hyvä muistaa myös, että tästä huolimatta Perussuomalaisilla ei ole puoluekuria, suomeksi sanoen:jokainen voi kaikesta huolimatta olla ihan vapaasti omaa mieltä, ja myöskin puhua kadulla mitä haluaa.
        Perussuomalaisten vahvuus, toisin kuin luulette, ei lepää Timon varassa, vaikka hän siinä tärkeässä asemassa onkin. Suurin vahvuus on yhteinen ajatusmaailma muutokseen tarpeeseen. Monesti tuolla kadulla ehdokkailta kysytään, MITÄ HE TEKISIVÄT PÄÄSTESSÄÄ VALTUUSTOON, varsinkin Perussuomalaisten ehdokkailta. Täytyy aina muistaa, että se mitä HE mahdollisesti tekisivät, oli se mitä tahansa, on aina parempi, kuin mitä nämä, lukuisia valtuustokausia siellä olleet ovat aina ennen vaaleja sanoneet tekevänsä eivätkä koskaan ole kuitenkaan tehneet. Valehtelu on nykyään, varsinkin niissä jonkun kehumissa suurpuolueissa hyvin yleistä. On aivan käsittämätöntä että sitä ei kuitenkaan moni "silmät todellakin suomuissa oleva" näe.
        Jos olet varakas, äänestät jonkun kolmesta suuresta pahasta. Jos olet jotain ihan muuta, äänestät PERUSSUOMALAISIA.


      • aika
        toisessa... kirjoitti:

        ..järkevyys voittaa aina. Soinin puolueen aika on kiinni yhden miehen terveydestä. Hallituspuolueet ovat kaikki demokraattisia. Niissä jäsenet valitsevat uuden puoluejohtajan jos eivät ole tyytyväisiä nykyisen. Perussuomalaisessa puolueessa Soini valitsee itse itsensä aina uudestaan niin kauan kuin henki vielä pihisee - voi sitä joka uskaltaa panna puoluejohtajan harkintakyvyn kyseenalaiseksi. Saattaa Soini lähteä aikaisemminkin jos katsoo rikastuneensa tarpeeksi.

        Tällä palstalla esiintyy useita huonosta kohtelusta vihastuneita entisiä perussuomalaisia. He vaikuttavat palstalle kirjoittavista järkevimmiltä. Soinin sokaisemille uhoajillekin koittaa vielä aika jolloin suomukset putoavat silmiltä ja tulevat järkiinsä.

        saada muutama perussuomalainen kunnanvaltuustoon ja lopettaa varsinkin ruotsalaisen kansanpuolueen määräilyn


    • Striped to the skin

      Silloin kun runsaan vuosikymmenen kuluessa meidät on keskusta&dem ja kokoomus&keskusta toimesta taloudellisesti riisuttu tilaan jolloin oletettua omaa on enää nahan alla oleva liha ja jos tarkkaan ajatellaan sekin Jumalan luomana kuuluu Luojalleen ei ole mitään puolustettavaa.
      Tässäkin tilanteessa auttaisin vielä noita kolmea suurta. Lainaisin naapurista lapion ja kaivaisin kaikille noille kolmelle keskusra&dem&kokoomus erilliset haudat. Lahjoittaisin ne heille kullekin sekä menisin heti aamusta äänestämään ja antaisin ääneni perussuomalaisille.
      Tulisimme varattominakin maailmanlaajuisesti yhtä kuuluiksi kuin Olympiavoittajat konsanaan.
      Ei kun ota ja kokeile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe