mä en luota enää mieheeni. sain kiinni itse teossa kun oli sopimassa treffeijä toisen naisen kanssa. mieheni istuu tietokonee ääressä ja etsii seksiseuraa ja chattailee joka ilta olen tosi kyllästynyt tällaiseen suhteeseen
Vastaukset 4
- hitto..
heitä jätkä kuuseen .
- säälittävä mies
tai en oikeastaan edes viitsisi sääliä, heitä pois tuollainen roska, ei ole sua ansainnut.
- sama huoli
ja se on jotenkin säälittävää. Olenkin miettinyt toimiiko naiset samalla tavalla. Se taitaa olla jonkinlainen tapa tuo ainainen 'paremman' etsintä. Olen seurustellut jo useamman vuoden ja ainoat riidat on pitänyt käydä tästä samasta asiasta. - Arvaa pysynkö turvallisesti oman kattoni alla. Kyllä pysyn. -
- miksi kuuluu kysymys
miksi sinä pysyt... miehesi pettää sinua ja sinä olet hänelle kulissia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251502
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1101262Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551101- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9655
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629