Haluton

yrmphmph

Väsyttää ajatuskin seksistä mieheni kanssa.
Hän ei suhteemme alussa kuunnellut toiveitani ja jotenkin se sai minut katkeraksi ja ei nyt enää innosta vaikka yrittää enemmän.
Tiedän, etä minulla on seksuaalisuudessa haavoja jotka tarvitsisivat terapia apua. Suhteen alussa ehdotin, että mentäisiin terapiaan ja että hän maksaisi puolet. Minulla ei ole varaa käydä terapiassa pitkään ja ei joku pari kertaa mitään muuta. Mies ei pitänyt asiaa omana ongelmana.
Asia on nyt niin, että tunnen itseni hyväksikäytetyksi jos harrastan seksiä mieheni kanssa koska en itse saa siitä mitään.
Muutakin hellittelyä saa vaatia vastapainoksi.
Seksi ei ole pariin vuoteen edes kiinnostanut, mutta nyt alkaa taas kiinnostaa joskin oma mies tuntuu sen suhteen vastenmieliseltä.
Erota pitäisi, mutta kun ehdotan sitä mies ei millään halua eikä suostu kuuntelemaan. Kuulemma haluaa olla juuri minun kanssani. Ihmetyttää vain, että rahaa ei laittaisi sitten terapiaan jos niin kovin haluaisi suhteessa olla.
Mieheni ei ole mikään paha, mutta jollainlailla ajttelematon.
Monessa suhteessa todella hyvä ihminen myös.
En tiedä mitä tehdä.

5

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Et kai sä tosissasi ole, että jos sulla itsellä on henk koht ongelmia, niin sit miehen pitäisi maksaa sun parantuminen, jotta mies voisi sun kanssa harrastaa seksiä --> eikös tuo ole suorastaan jo maksullista toimintaa???

      Ja sit vielä syyllistät miestäsi kun ei halua seksistä maksaa...

      Kukahan teillä käyttää hyväkseen ja ketä???

      • kun et tieda=ala mollaa

        et voi tietaa minkalaisia tuntemuksia/traumoja talla
        nuorella naisella on?ei osoita kypsyytta/viisautta ladella tuommoisia kommennteja,ajattelematta asiaa!
        voi olla etta ihminen kaipaa todella oikeaa neuvoa/ohjausta siita,etta mita pitaisi tehda.Tyttelille neuvoisin,etta keskustelee edelleen
        miehelleen ja kertoo,etta asia on TODELLA kipea ja arka!Kirjallisuudesta voisi hakea apua/yrittaa loytaa halpa terapiamuoto.


      • aloittaja

        Ymmärsit nyt väärin.
        En minä miestäni pakota seksistä maksamaan.
        Huoh.
        Asia on niin, että kun tutustuimme sanoin, että minulla on pahoja kokemuksia seksistä, että minulla ei ole mitään mitä sinulle antaa.
        En kykene nauttimaan seksistä mieheni kanssa.
        Jos harrastan vain seksiä enkä siitä itse saa mitään niin silloin koen itseni hyväksikäytetyksi.
        Eli en harrasta sitä nyt kun todella harvoin jua aina melkein tulee paska olo.
        Menisin terapiaan jos olisi varaa, mutta ei ole.
        Mieskin kärsii tilanteesta ja siksi ehdotin, että tulisi tuossa terapian maksussa avukseni jotta meille tulisi kunnollinen seksi elämä.
        On ollut muutama mies jonka kanssa seksistä olen nauttinut joten mielestäni osa syy ongelmiin on mieheni taitamattomuus ja osa syy omat huonot kokemukset.
        En näe ulsopääsyä tilanteesta.
        Mieheni on muuten ok, mutta hänen on joskus vauikea kuunnella ja muistaa kuulemansa.


      • aloittaja
        kun et tieda=ala mollaa kirjoitti:

        et voi tietaa minkalaisia tuntemuksia/traumoja talla
        nuorella naisella on?ei osoita kypsyytta/viisautta ladella tuommoisia kommennteja,ajattelematta asiaa!
        voi olla etta ihminen kaipaa todella oikeaa neuvoa/ohjausta siita,etta mita pitaisi tehda.Tyttelille neuvoisin,etta keskustelee edelleen
        miehelleen ja kertoo,etta asia on TODELLA kipea ja arka!Kirjallisuudesta voisi hakea apua/yrittaa loytaa halpa terapiamuoto.

        Halpaa terapiaa etsitään.
        Kiitos ymmärtävistä sanoista.


    • samoilla linjoilla

      keskustele miehesi kanssa tästä asiasta, kerrot kuinka paljon asia sinua häiritsee ja painaa. seksistä pitäisi pystyä puhumaan suhteessa avoimesti, ja jos se on miehellesi arka paikka, niin saa luvan alkaa kertomaan kuitenkin. en menisi ketään syyttelemään, kaikessa on aina kaksi puolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe