Kalakukkojen matka kohti mestistä on alkanut.
Ässien A-juniorit palautti kalakukot ruotuun.
3
467
Vastaukset
- m,,,,n
ruotuun tässä nyt on palattu? Vituttaako noin kovasti kun Kalpa tuli tasoihin ajassa 59:51? Ei ole Kalpan junnuilla, eikä miehillä mitään hätää pisteitä ropisee tasaseen tahtiin. Tosi pelit käydään vasta loppukaudesta!!
- yx ex kalpalainen
junnut?
Suurin osa pelaajista on tullut suhteidensa kautta joukkueeseen ja alkuperäisiä Kalpan kasvatteja ei ole montaa.....
Esimerkikisi A:n veskarit ovat sattumoisin Jokipojista ja Raahen kiekkovesasta, samoin edustuksen Hämeenlinnasta ja Espoosta, että silleen.....
Firmassa kun ollaan niin koti Kuopiolaisia... - -Kalpafan-
yx ex kalpalainen kirjoitti:
junnut?
Suurin osa pelaajista on tullut suhteidensa kautta joukkueeseen ja alkuperäisiä Kalpan kasvatteja ei ole montaa.....
Esimerkikisi A:n veskarit ovat sattumoisin Jokipojista ja Raahen kiekkovesasta, samoin edustuksen Hämeenlinnasta ja Espoosta, että silleen.....
Firmassa kun ollaan niin koti Kuopiolaisia...mikään joukkue semmonen jolla olisi vaan omia kasvatteja? Voihan tämän väännön viedä alkamaan vaikka kivikaudelta mutta eiköhän tuo ole aika turhaa!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848