Miksi Skoda kuskit roikkuu palstalla?

??????????

Mitähän tyydytystä Skoda kuskit saavat Audi palstalla roikkumisesta? Alemmuuskompleksi?

Alemmuuskompleksi on psykologian ja psykoanalyysin käsite, joka tarkoittaa huonommuudentunnetta toisiin nähden. Alemmuuskompleksin käsitteen loi Alfred Adler. Kompleksi on usein tiedostamaton, ja sen ajatellaan johtavan ylikompensoimiseen: joko mahtaviin suorituksiin tai äärimmäisen epäsosialiseen käytökseen. Aiheen varhaiset tutkijat käyttivät Napoleonia esimerkkinä ihmisestä, joka kärsi lyhyestä pituudestaan ja kompensoi tätä suuruudenhulluilla maailmanvalloitusuunnitelmilla.

49

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipäiden auto

      Oli hyvä tuoda alemmuuskomleksi käsite äydi palstalle, koska se juuri on useimmilla äydikuskeilla. Kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta ja autonsa erinomaisuudesta luo vaaratilanteita ja nehän ovat kuitenkin kaikki harhaa.
      Äydeillä Suomessa ajavat ovat itsekeskeisä, henkisesti sivistymättömiä pikkuskrakapellejä.

      Napoleon oli suurmies niin Ranskassa kuin Euroopassakin, vieläkin englantilaiset kärsivät hänestä.

    • tyypillinen oire:

      pakonomainen tarve selitellä audin (muka) paremmuutta verrattuna skodaan ja volskiin.

      ja samanaikaisesti vw ja skoda on jatkuvasti audia parempia vertailuissa.

      • outo tyyppi

        Vastaa aloittajan kysymykseen, äläkä jauha omaa p*skaasi. Kysymys oli Skodakuskien palstalla roikkumisesta, eikä ketään kiinnosta näkemykseni vw konsernin tuotteiden paremuudesta.


    • pärisevät
      • käytetty jälleen

        Uusi Skoda kustantaa helposti 50k€ ja ostetaan tyypillisesti käteisellä omalla rahalla.

        Täällä maksimi kuuden tonnin kymmenvuotiaalla audin paskalla (uitettu saksasta) ajelevat lippispäät puhuu persaukisuudesta.

        Toinen ryhmä on työsuhde- ja velka-audeilla kurvailevat töyhtötukkaiset a4-business-kuskit.

        Muhahahahaha!


      • valinta...
        käytetty jälleen kirjoitti:

        Uusi Skoda kustantaa helposti 50k€ ja ostetaan tyypillisesti käteisellä omalla rahalla.

        Täällä maksimi kuuden tonnin kymmenvuotiaalla audin paskalla (uitettu saksasta) ajelevat lippispäät puhuu persaukisuudesta.

        Toinen ryhmä on työsuhde- ja velka-audeilla kurvailevat töyhtötukkaiset a4-business-kuskit.

        Muhahahahaha!

        on Audi. Audi on pörssijohtajien yleisin valinta sekä yrityksen käyttöön, että omaan käyttöön. Menestyvien ihmisten merkki.

        Täällä kuudensadan kymmenvuotiaalla Felicialla ajavat kaljupäät höyryävät.

        Toinen ryhmä on työsuhde- ja velka-octavioilla kurvailevat harvatukkaiset octavia-kuskit.

        Muhahahahaha!


      • pörssijohtajien
        valinta... kirjoitti:

        on Audi. Audi on pörssijohtajien yleisin valinta sekä yrityksen käyttöön, että omaan käyttöön. Menestyvien ihmisten merkki.

        Täällä kuudensadan kymmenvuotiaalla Felicialla ajavat kaljupäät höyryävät.

        Toinen ryhmä on työsuhde- ja velka-octavioilla kurvailevat harvatukkaiset octavia-kuskit.

        Muhahahahaha!

        Tunnettuja älystä koko maa liki konkurssissa. Tosi menestyviä, enpä kyllä kehtaisi näitä pörssijohtajia paljoa mainostaa. muhahahahahaha


      • Pankinjohtaja.
        käytetty jälleen kirjoitti:

        Uusi Skoda kustantaa helposti 50k€ ja ostetaan tyypillisesti käteisellä omalla rahalla.

        Täällä maksimi kuuden tonnin kymmenvuotiaalla audin paskalla (uitettu saksasta) ajelevat lippispäät puhuu persaukisuudesta.

        Toinen ryhmä on työsuhde- ja velka-audeilla kurvailevat töyhtötukkaiset a4-business-kuskit.

        Muhahahahaha!

        Uusi Audi ostetaan usein käteisellä. Audin tyypillinen ostaja on lääkäri, lakimies, ekonomi, insinööri tai diplomi-insinööri.
        Skoda ostetaan usein velkarahalla, tyypillinen Skodan ostaja on hitsari, raudoittaja tai asentaja-koneistaja.


      • nää...
        Pankinjohtaja. kirjoitti:

        Uusi Audi ostetaan usein käteisellä. Audin tyypillinen ostaja on lääkäri, lakimies, ekonomi, insinööri tai diplomi-insinööri.
        Skoda ostetaan usein velkarahalla, tyypillinen Skodan ostaja on hitsari, raudoittaja tai asentaja-koneistaja.

        meidän kylän Audi lippispäät eivät ole lääkäreitä, inssejä yms ja tuskin ovat autojaankaan ostaneet kätösellä. Iältään hiukka päälle 20v.


      • puhetta
        nää... kirjoitti:

        meidän kylän Audi lippispäät eivät ole lääkäreitä, inssejä yms ja tuskin ovat autojaankaan ostaneet kätösellä. Iältään hiukka päälle 20v.

        tyypillisestä Audin ostajasta eikä teidän kylän. Ehkä saat joskus mopokortin.


      • tarkoitettiin
        pörssijohtajien kirjoitti:

        Tunnettuja älystä koko maa liki konkurssissa. Tosi menestyviä, enpä kyllä kehtaisi näitä pörssijohtajia paljoa mainostaa. muhahahahahaha

        opettele edes kirjoittamaan, raukka!


      • ..........................
        nää... kirjoitti:

        meidän kylän Audi lippispäät eivät ole lääkäreitä, inssejä yms ja tuskin ovat autojaankaan ostaneet kätösellä. Iältään hiukka päälle 20v.

        Haluan nähdä sen teidän kylän jossa teinit ajavat uusilla Audeilla, kiitos!


      • luki että
        tarkoitettiin kirjoitti:

        opettele edes kirjoittamaan, raukka!

        Suomea tarkoitettiin, pahvipää. Suomen pörssi on yhtä tyhjän kanssa. Vituttaako kun kaveri pani sinulle jauhot suuhun, raukka. Niin muuten tuota kirjoitustaitoa voit mennä opettamaan toisille , esim opiskelijoiden palstoille. Kaikki muut kyllä ymmärsivät mitä kundi kirjoitti. Onnittelut, olit kaikista typerin.


      • kylällä..
        .......................... kirjoitti:

        Haluan nähdä sen teidän kylän jossa teinit ajavat uusilla Audeilla, kiitos!

        teinit ajavat UUSILLA Audeilla, tuskin kuitenkaan itse maksetuille, pappa betalar. Tervetuloa Kristiinankaupunkiin, kiitos


      • kuitenki A3:ia
        kylällä.. kirjoitti:

        teinit ajavat UUSILLA Audeilla, tuskin kuitenkaan itse maksetuille, pappa betalar. Tervetuloa Kristiinankaupunkiin, kiitos

        Ei niitä oikein voi vielä pitää oikein autoina. Hassun näköinen katkaistun auton näköinen viritelmä.

        Siedettävämpi sentään kuin 1-bemari (yök!).


      • ehkä?
        tarkoitettiin kirjoitti:

        opettele edes kirjoittamaan, raukka!

        keltaista pörssiä?


      • myös tojolla

        ajavat kirjoitella skodasta eniten.


    • noitten..

      Olisiko noitten sanoma vaikka se, että kannattaisi mielumin ostaa uusi Skoda kuin käytetty Audi. Se onkin totta.

      • sanoma on

        että koska ei ole rahaa pitää ostaa Skoda.


      • ei pili pitene

        Siitähän se on kysymys.

        Tyypillinen käytetyn Audin ostaja on heikon itsetunnon omaava nuori mies, jonka rahat eivät riitä käytettyyn bmw:hen. Audilla haetaan sosiaalista hyväksyntää yöhuoltsikoilla toisilta lippispäiltä. Ritsapillut on valitettavasti enemmän bemarin perään, joten pojille jää vain oma kikkeli kouraan.

        Tyypillinen uuden audin ostaja on yritys (yli 90%) jonka liisinkikäyttöön auto menee. Ne 10 prossaa uuden audin omaan käyttöönsä ostaneista eivät kirjoittele täällä.

        Tyypillinen uuden Octavian/Superbin ostaja on myös yritys.

        Tyypillinen käytetyn Skodan ostaja on 30 vuotias itsensä elättävä perheellinen mies, joka ei tarvitse itsetunnon kohennusta, koska omassa talossa oman perheen kanssa on mukava asua.

        t.ratikka-ekonomi


      • meni tuokin
        ei pili pitene kirjoitti:

        Siitähän se on kysymys.

        Tyypillinen käytetyn Audin ostaja on heikon itsetunnon omaava nuori mies, jonka rahat eivät riitä käytettyyn bmw:hen. Audilla haetaan sosiaalista hyväksyntää yöhuoltsikoilla toisilta lippispäiltä. Ritsapillut on valitettavasti enemmän bemarin perään, joten pojille jää vain oma kikkeli kouraan.

        Tyypillinen uuden audin ostaja on yritys (yli 90%) jonka liisinkikäyttöön auto menee. Ne 10 prossaa uuden audin omaan käyttöönsä ostaneista eivät kirjoittele täällä.

        Tyypillinen uuden Octavian/Superbin ostaja on myös yritys.

        Tyypillinen käytetyn Skodan ostaja on 30 vuotias itsensä elättävä perheellinen mies, joka ei tarvitse itsetunnon kohennusta, koska omassa talossa oman perheen kanssa on mukava asua.

        t.ratikka-ekonomi

        Audin jälleenmyyntiarvo on hiukan Bemaria parempi joten jos haluaa ostaa käytetyn Bemarin sen myös saa.

        "Tyypillinen uuden audin ostaja on yritys (yli 90%) jonka liisinkikäyttöön auto menee" pistähän tuosta linkki koska väittämäsi on täyttä huuhaata. Tosin ei ole lainkaan huono asia, että autot menevät liisinkikäyttöön.


      • uutena jos haluaa
        meni tuokin kirjoitti:

        Audin jälleenmyyntiarvo on hiukan Bemaria parempi joten jos haluaa ostaa käytetyn Bemarin sen myös saa.

        "Tyypillinen uuden audin ostaja on yritys (yli 90%) jonka liisinkikäyttöön auto menee" pistähän tuosta linkki koska väittämäsi on täyttä huuhaata. Tosin ei ole lainkaan huono asia, että autot menevät liisinkikäyttöön.

        samantehoisen ja samanvarustuksisen BMW:n niin se maksaa helposti 10-15 tonnia enemmän kuin vastaava audi.

        Just tän takia joku ostaa audin tai kun rahat ei riitä edes audiin niin volvon.

        Tehokkaat ja urheilulliset BMW:t nyt vaan ovat a4 1,8/2.0T -ostajien uloittaumattomissa. Ja tässä kohtaa ymmärtää hyvin kun tehojen vuoksi jää samanhintainen 316-bemari ostamatta.

        Audi on wannabe-premium. Häviää muille VAG:in merkeille laadussa.

        Tässä vähän listaa:

        Auto motor und sport 16/2008, Saksa
        Keskisuuret

        1. Skoda Superb 1.8 TSI, 489 p.
        2. Volkswagen Passat 1.8 TSI, 463 p.
        3. Honda Accord 2.0, 433 p.

        Auto Bild 22/2008, Saksa
        AutoBild Euroopanmestaruus 2008, Kuusi isoa perheautoa

        1. Skoda Superb 2.0 TDI
        2. Audi A4 2.0 TDI
        3. Citroen C5 HDI 135
        4. Volvo S40 2.4 D
        5. Alfa 159 1.9 JTD
        6.Jaguar X-Type 2.2. D

        Auto Bild 27/2008, Saksa

        VW Passat 1,8 TSI Trendline, Audi A4 1,8TFSI Attraction ja Škoda Superb 1,8 TSI Ambition vertailutestissä.

        1. Škoda 504 p.
        2. VW 493 p.
        3. Audi 478 p.


      • nyt muistaa
        uutena jos haluaa kirjoitti:

        samantehoisen ja samanvarustuksisen BMW:n niin se maksaa helposti 10-15 tonnia enemmän kuin vastaava audi.

        Just tän takia joku ostaa audin tai kun rahat ei riitä edes audiin niin volvon.

        Tehokkaat ja urheilulliset BMW:t nyt vaan ovat a4 1,8/2.0T -ostajien uloittaumattomissa. Ja tässä kohtaa ymmärtää hyvin kun tehojen vuoksi jää samanhintainen 316-bemari ostamatta.

        Audi on wannabe-premium. Häviää muille VAG:in merkeille laadussa.

        Tässä vähän listaa:

        Auto motor und sport 16/2008, Saksa
        Keskisuuret

        1. Skoda Superb 1.8 TSI, 489 p.
        2. Volkswagen Passat 1.8 TSI, 463 p.
        3. Honda Accord 2.0, 433 p.

        Auto Bild 22/2008, Saksa
        AutoBild Euroopanmestaruus 2008, Kuusi isoa perheautoa

        1. Skoda Superb 2.0 TDI
        2. Audi A4 2.0 TDI
        3. Citroen C5 HDI 135
        4. Volvo S40 2.4 D
        5. Alfa 159 1.9 JTD
        6.Jaguar X-Type 2.2. D

        Auto Bild 27/2008, Saksa

        VW Passat 1,8 TSI Trendline, Audi A4 1,8TFSI Attraction ja Škoda Superb 1,8 TSI Ambition vertailutestissä.

        1. Škoda 504 p.
        2. VW 493 p.
        3. Audi 478 p.

        että Audit ja Bemarit ovat samanhintaisia suurinpiirtein.

        Ja A4 on voittanut Bemarin todella monta kertaa testeissä jos niitä haluat tutkia. Skootteri voittaa siis Bemarit ja Mersutkin halvalla hinnallaan ja tiloillaan.


      • höpö..
        uutena jos haluaa kirjoitti:

        samantehoisen ja samanvarustuksisen BMW:n niin se maksaa helposti 10-15 tonnia enemmän kuin vastaava audi.

        Just tän takia joku ostaa audin tai kun rahat ei riitä edes audiin niin volvon.

        Tehokkaat ja urheilulliset BMW:t nyt vaan ovat a4 1,8/2.0T -ostajien uloittaumattomissa. Ja tässä kohtaa ymmärtää hyvin kun tehojen vuoksi jää samanhintainen 316-bemari ostamatta.

        Audi on wannabe-premium. Häviää muille VAG:in merkeille laadussa.

        Tässä vähän listaa:

        Auto motor und sport 16/2008, Saksa
        Keskisuuret

        1. Skoda Superb 1.8 TSI, 489 p.
        2. Volkswagen Passat 1.8 TSI, 463 p.
        3. Honda Accord 2.0, 433 p.

        Auto Bild 22/2008, Saksa
        AutoBild Euroopanmestaruus 2008, Kuusi isoa perheautoa

        1. Skoda Superb 2.0 TDI
        2. Audi A4 2.0 TDI
        3. Citroen C5 HDI 135
        4. Volvo S40 2.4 D
        5. Alfa 159 1.9 JTD
        6.Jaguar X-Type 2.2. D

        Auto Bild 27/2008, Saksa

        VW Passat 1,8 TSI Trendline, Audi A4 1,8TFSI Attraction ja Škoda Superb 1,8 TSI Ambition vertailutestissä.

        1. Škoda 504 p.
        2. VW 493 p.
        3. Audi 478 p.

        Höpö höpö, jos joku päätyy Audiin ennemmin kuin bmw:hen niin järkevän ratkaisun tekee. Parempi sisustus, muotoilu ja ergonomia, paremmat ajo-ominaisuudet ja modernit moottorit ja dsg vaihteisto jollaista bmw:ltä ei saa kun M3:3een törkeällä lisähinnalla. Lisäksi audilla pärjää myös talvella, ei tarvitse suunnitella ajoreittejä sen mukaan ettei vaan tarvitsisi pysähtyä liikennevaloihin ylämäkeen kun tie on jäässä.
        Käänteleepä tuota asiaa ihan miten vaan, niin aina se audi vaan tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.


      • bimmeristi
        höpö.. kirjoitti:

        Höpö höpö, jos joku päätyy Audiin ennemmin kuin bmw:hen niin järkevän ratkaisun tekee. Parempi sisustus, muotoilu ja ergonomia, paremmat ajo-ominaisuudet ja modernit moottorit ja dsg vaihteisto jollaista bmw:ltä ei saa kun M3:3een törkeällä lisähinnalla. Lisäksi audilla pärjää myös talvella, ei tarvitse suunnitella ajoreittejä sen mukaan ettei vaan tarvitsisi pysähtyä liikennevaloihin ylämäkeen kun tie on jäässä.
        Käänteleepä tuota asiaa ihan miten vaan, niin aina se audi vaan tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

        Tätä täytyy vähän kommentoida.
        No, muotoilun ja sisustuksen paremmuus ovat täysin mielipideasioita.
        Bemaria parempia ajo-ominaisuuksia ja moottoreita taas ei Audiin saa edes rahalla. Eipä ole itsellä tullut takavetoisella bemarilla ongelmia talvella, jos tulisi niin valitsisin Audin ratkaisuja kehittynemmän nelivetoisen bemarin.

        Kaksoiskytkinvaihteiston saa myös 335-malleihin. M3 manuaalin ja automaatin hintaero on huimat 1700€, kyllä on aivan törkeä lisähinta yli 110t€ autossa....Paljonkos se hintaero on 40t€ A4:ssa?

        Jos asiaa kääntelee Audi-lasit päässä, niin tottakai se Audi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta....


      • se..
        bimmeristi kirjoitti:

        Tätä täytyy vähän kommentoida.
        No, muotoilun ja sisustuksen paremmuus ovat täysin mielipideasioita.
        Bemaria parempia ajo-ominaisuuksia ja moottoreita taas ei Audiin saa edes rahalla. Eipä ole itsellä tullut takavetoisella bemarilla ongelmia talvella, jos tulisi niin valitsisin Audin ratkaisuja kehittynemmän nelivetoisen bemarin.

        Kaksoiskytkinvaihteiston saa myös 335-malleihin. M3 manuaalin ja automaatin hintaero on huimat 1700€, kyllä on aivan törkeä lisähinta yli 110t€ autossa....Paljonkos se hintaero on 40t€ A4:ssa?

        Jos asiaa kääntelee Audi-lasit päässä, niin tottakai se Audi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta....

        Mistähän se sitten johtuu että jos BMW on niin loistava ajaa, niin autolehtien ammattilaisten mielestä Audi on silti parempi vaikkapa tässä A4:n kokoluokassa. Milloin viimeksi BMW tai bmw:n valmistama auto pärjäsi hyvin TM:n talvitestissä? Siinähän perehdytään noihin talviominaisuuksiin aika perusteellisesti...Jännä homma että tuo neliveto onkin yllättäen bmw:lla muka hallussa, olenko väärässä vai oliko se kuitenkin Audi joka toi quattron ja nelivedon normaaleihin henkilöautoihin vuonna 1980.
        Mitä noihin hintoihin tulee, niin 110000€ BMW:stä on aika paljon rahaa, ottaen huomioon mitä sillä saa, siis teknisesti aika perus A4:n tasoisen auton, jossa on vähän enemmän voimaa, ihme jos ei tule morkkis jo ostoa seuraavalla viikolla. Jotenkin tuntuu että bemarilta on karannut tuo mopo hanskasta noitten hintojen suhteen, tai sitten se f-1 sirkuksen pyöritys maksatetaan tavallisilla pulliaisilla.


      • johtuu
        se.. kirjoitti:

        Mistähän se sitten johtuu että jos BMW on niin loistava ajaa, niin autolehtien ammattilaisten mielestä Audi on silti parempi vaikkapa tässä A4:n kokoluokassa. Milloin viimeksi BMW tai bmw:n valmistama auto pärjäsi hyvin TM:n talvitestissä? Siinähän perehdytään noihin talviominaisuuksiin aika perusteellisesti...Jännä homma että tuo neliveto onkin yllättäen bmw:lla muka hallussa, olenko väärässä vai oliko se kuitenkin Audi joka toi quattron ja nelivedon normaaleihin henkilöautoihin vuonna 1980.
        Mitä noihin hintoihin tulee, niin 110000€ BMW:stä on aika paljon rahaa, ottaen huomioon mitä sillä saa, siis teknisesti aika perus A4:n tasoisen auton, jossa on vähän enemmän voimaa, ihme jos ei tule morkkis jo ostoa seuraavalla viikolla. Jotenkin tuntuu että bemarilta on karannut tuo mopo hanskasta noitten hintojen suhteen, tai sitten se f-1 sirkuksen pyöritys maksatetaan tavallisilla pulliaisilla.

        Enpä ole nähnyt yhtään testiä missään autolehdessä, jossa A4 on saanut paremmat pisteet ajettavuudesta kuin BMW:n kolmossarja. Muissa osa-alueissa on voinutkin pärjätä paremmin.

        TM:n talvitesti? Hohhoijaa, jos sen perusteella autosi valitset niin onnea vaan Volvon rattiin. Itse arvostan autossa eri asioita kuin mitä kyseisessä testissä mitataan, esim. viime testissä otettiin 203 heppainen bemari (123d) ja painettiin kaasu pohjaan liukkaalla maantiellä. Sitten autoa kritisoitiin siitä että renkaat sutivat. Siinä on sitä talvitestiä.

        Audi on voinut joskus 80-luvulla ollut nelivedon edelläkävijä, harmi vaan että jätivät kehityksen sille tielleen. BMW, Mersu ja Mitsu käyttävät paljon kehittyneenpiä järjestelmiä nykypäivänä. Kehoittaisin jättämään testien lukemisen vähemmälle ja ihan vaikka ajamaan eri autoja oman mielipiteen muodostamiseksi. Kait sinulla sentään ajokortti on?

        Jos 110t€ on paljon Bemarista, niin 125t€ ei sitten ollut paljoa edellisen sukupolven RS4:Stä, tai 220t€ ei ole paljoa uudesta RS6:sta. Nekin ovat varmaan "teknisesti aika perus A4:n tasoisia autoja"...


      • ja..
        johtuu kirjoitti:

        Enpä ole nähnyt yhtään testiä missään autolehdessä, jossa A4 on saanut paremmat pisteet ajettavuudesta kuin BMW:n kolmossarja. Muissa osa-alueissa on voinutkin pärjätä paremmin.

        TM:n talvitesti? Hohhoijaa, jos sen perusteella autosi valitset niin onnea vaan Volvon rattiin. Itse arvostan autossa eri asioita kuin mitä kyseisessä testissä mitataan, esim. viime testissä otettiin 203 heppainen bemari (123d) ja painettiin kaasu pohjaan liukkaalla maantiellä. Sitten autoa kritisoitiin siitä että renkaat sutivat. Siinä on sitä talvitestiä.

        Audi on voinut joskus 80-luvulla ollut nelivedon edelläkävijä, harmi vaan että jätivät kehityksen sille tielleen. BMW, Mersu ja Mitsu käyttävät paljon kehittyneenpiä järjestelmiä nykypäivänä. Kehoittaisin jättämään testien lukemisen vähemmälle ja ihan vaikka ajamaan eri autoja oman mielipiteen muodostamiseksi. Kait sinulla sentään ajokortti on?

        Jos 110t€ on paljon Bemarista, niin 125t€ ei sitten ollut paljoa edellisen sukupolven RS4:Stä, tai 220t€ ei ole paljoa uudesta RS6:sta. Nekin ovat varmaan "teknisesti aika perus A4:n tasoisia autoja"...

        RS4 ja RS6 ovat suomessa käyttökelpoisia ympäri vuoden, samaa ei voi sanoa vaikkapa M3:sta hyvällä tahdollakaan. Niinkuin itse tuossa totesit niin 203hv pelkille takapyörille on tämän maan talvessa liikaa. Jos BMW:n luistonesto olisi ollut tuossa 123d:n tapauksessa tehtäviensä tasalla, niin renkaat eivät olisi sutineet, VW Groupin autoissa ei parhaimmillaan edes huomaa milloin luitonesto ja ajonvakautus tulevat mukaan. Yleensä niitten ei edes tarvitse tehdä mitään, koska auton rajat ajettavuuden suhteen ovat niin korkealla, että kuljettajalta loppuu yleensä kantti ennen rajaa.
        Täydellisessä maailmassa jossa tiet ovat sileitä ja lämpöä aina 20 astetta BMW M3 on kyllä ihan hyvä, mutta auta armias jos vaikkapa sataa vettä, siinä menee viemäriin 80% kaikista tunneista mitä sen auton kehitykseen on käytetty.
        Ei Audi ole lopettanut nelivedon kehitystä mihinkään ja se on edelleen edelläkävijä sillä alueella. Hyvä että BMW ja Mersu kanssa alkavat pikkuhiljaa ymmärtää jotain asiasta.


      • audilasit päässä
        ja.. kirjoitti:

        RS4 ja RS6 ovat suomessa käyttökelpoisia ympäri vuoden, samaa ei voi sanoa vaikkapa M3:sta hyvällä tahdollakaan. Niinkuin itse tuossa totesit niin 203hv pelkille takapyörille on tämän maan talvessa liikaa. Jos BMW:n luistonesto olisi ollut tuossa 123d:n tapauksessa tehtäviensä tasalla, niin renkaat eivät olisi sutineet, VW Groupin autoissa ei parhaimmillaan edes huomaa milloin luitonesto ja ajonvakautus tulevat mukaan. Yleensä niitten ei edes tarvitse tehdä mitään, koska auton rajat ajettavuuden suhteen ovat niin korkealla, että kuljettajalta loppuu yleensä kantti ennen rajaa.
        Täydellisessä maailmassa jossa tiet ovat sileitä ja lämpöä aina 20 astetta BMW M3 on kyllä ihan hyvä, mutta auta armias jos vaikkapa sataa vettä, siinä menee viemäriin 80% kaikista tunneista mitä sen auton kehitykseen on käytetty.
        Ei Audi ole lopettanut nelivedon kehitystä mihinkään ja se on edelleen edelläkävijä sillä alueella. Hyvä että BMW ja Mersu kanssa alkavat pikkuhiljaa ymmärtää jotain asiasta.

        Samalla tavalla ne suttaa VAGinatkin, tänään viimeksi 1.9tdi supermoottorilla varustettu konsernin kiesi vilkutteli luistoneston valoa ja keula muljahteli kun vähän yritti kiihdyttää. Jos talvella länttäät RS4:sta kaasun pohjaan, niin varmasti sutii. Jos ei sudi, niin onpa surkea urheilullinen auto, jos luistonesto leikkaa tehot välittömästi. Siinä sitä ajamisen iloa?

        Helposti olen itse pärjännyt yli 200 hp takavedolla Suomen talvessa. Vaatihan se rauhallista mieltä ja malttia, mutta niinhän aina ajaminen liukkaalla.


      • ..............
        audilasit päässä kirjoitti:

        Samalla tavalla ne suttaa VAGinatkin, tänään viimeksi 1.9tdi supermoottorilla varustettu konsernin kiesi vilkutteli luistoneston valoa ja keula muljahteli kun vähän yritti kiihdyttää. Jos talvella länttäät RS4:sta kaasun pohjaan, niin varmasti sutii. Jos ei sudi, niin onpa surkea urheilullinen auto, jos luistonesto leikkaa tehot välittömästi. Siinä sitä ajamisen iloa?

        Helposti olen itse pärjännyt yli 200 hp takavedolla Suomen talvessa. Vaatihan se rauhallista mieltä ja malttia, mutta niinhän aina ajaminen liukkaalla.

        Ehkäpä sen luistoneston tarkoitus on leikata ne tehot pois tarpeen vaatiessa. Ainahan sen saa kytkettyä pois jos haluu suditella. Sutiminenko määrittelee auton urheilullisuuden? Sinunkin kannattaisi ottaa ne Bemari lasit pois päästä.


    • .pätee myös tojota miehiin

      Taitaa olla skodistit ja tojotalla ajavat ainoat jotka käyvät muilla palstoilla naukumassa että premium auton ostajan pitäisi ostaa joku muu merkki kuin Audi, Bemari tai Mersu. Jos tyyppi kokee elämäntehtäväkseen todistella jonkun corollan tai octavian olevan parempi auto kuin esim. Audi, täytyy kaverilla olla oikeasti jotain päässä vialla. Huolestuttavaa nähdä vähempiosaisten mielenterveysongelmien ilmentyvän täällä autopalstoilla...

      • sinua siitti

        Parempi osa jäi lakanoille ja huonompi osa spermasta suoltaa diagnoosejaan suomi24:een.


      • .......................
        sinua siitti kirjoitti:

        Parempi osa jäi lakanoille ja huonompi osa spermasta suoltaa diagnoosejaan suomi24:een.

        on se vaan ihme juttu...


    • Octavius

      Alemmuuskompleksi näkyy siinäkin että tuote toisennäköisellä muovimerkillä ja kymppitonnin lisähinnalla tuntuu alemmuudesta kärsivästä jotenkin heti paljon paremmalta vaikka kyseessä on aivan sama tuote.

      • nyt sitten

        niitä yhteisiä osia, esim. A6 quattro ja Octavia.

        Tuntuu alemmuuskompleksi vaivaavan kun luulee väittää niiden olevan sama tuote.


      • ultimate-palstalta
        nyt sitten kirjoitti:

        niitä yhteisiä osia, esim. A6 quattro ja Octavia.

        Tuntuu alemmuuskompleksi vaivaavan kun luulee väittää niiden olevan sama tuote.

        Siellä Skodat ja Audit tiedetään samoiksi vehkeiksi.

        Siellä keskustelee autojen oikeat omistajat, ei mopopojat.


      • kysymys sinulle

        Ei kukaan ole kiinnostunut näkemyksistäsi, miksi siis notkut täällä päivästä toiseen? Miksi et ole skeidojen palstalla?


      • ensimmäistäkään
        ultimate-palstalta kirjoitti:

        Siellä Skodat ja Audit tiedetään samoiksi vehkeiksi.

        Siellä keskustelee autojen oikeat omistajat, ei mopopojat.

        samaa osaa. Siinä se taas nähtiin.


      • Octavius
        kysymys sinulle kirjoitti:

        Ei kukaan ole kiinnostunut näkemyksistäsi, miksi siis notkut täällä päivästä toiseen? Miksi et ole skeidojen palstalla?

        Tosin Skodan logolla mutta teknisesti saman auton. Autopalstahan tämä vissiin on eikä mikään mainonta&markkinointi?


      • OOOO
        Octavius kirjoitti:

        Tosin Skodan logolla mutta teknisesti saman auton. Autopalstahan tämä vissiin on eikä mikään mainonta&markkinointi?

        Audi, Volkkari, Bentley, Seat, Lambo tai Bugatti vaan Skoda.


      • tällaisen
        Octavius kirjoitti:

        Tosin Skodan logolla mutta teknisesti saman auton. Autopalstahan tämä vissiin on eikä mikään mainonta&markkinointi?

        "
        Entisessä revittiin liikkeen toimesta ovet auki 3 kertaa ja tutkittiin ...käytettiin Fairya ja muita mömmöjä...Diagnoosi: Ei me saada vettä tulemaan sisälle....korjauksesta ensimmäinen sade ja taas tuli vettä sisälle...taas valokuvattiin ja taas revittiin ovet auki. Diagnoosit2-3: Ei me saada vettä tulvimaan sisälle...siinä alkoi jo itsekin huolestua että onko tämä auto jolla on henki!!! No sitten lopulta tehtiin maahantuojan ohjeiden mukainen korjaus ...joka sitten 8 kk myöhemmin osoittautui väärin tehdyksi..kun vettä tuli jälleen kynnysten yli sateella...Lopulta maahantuoja teki homman uudestaan nyt oli kuulemma mukana tehtaaltakin joku ihmettelijä...tehtiin kuulema ihan uudella tavalla...ja melkein uskoinkin tuon työn korjaavaan vaikutukseen kun auton ympärillä pulistiin tsekkiä...No eipä tietenkään korjauksen jälkeen sadellut puoleentoista kuukauteen...joten korjaus näytti pitävän vettä...sitten tuli ensimmäinen korjauksen jälkeinen kaatosade ja etuovien ylätiivisteet oli samalla tavoin märkinä....autohan ei ollut kallellaan joten vesi ei tullut kynnysten yli .... viikko havainnon jälkeen vaihdoin autoa ja nyt näyttää sama ruljanssi jatkuvan ...."

        Siinä sitä on Skodan laatua.


      • haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Octavius kirjoitti:

        Tosin Skodan logolla mutta teknisesti saman auton. Autopalstahan tämä vissiin on eikä mikään mainonta&markkinointi?

        Luuletko että ihmiset kadulla katsovat että kylläpäs siinä on siisti Audi? Ei, he he nauravat itäiselle autollesi, vaikka kuinka uskottelet itsellesi ajavasi Audilla. Säälittävä tyyppi! hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Octavius
        haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Luuletko että ihmiset kadulla katsovat että kylläpäs siinä on siisti Audi? Ei, he he nauravat itäiselle autollesi, vaikka kuinka uskottelet itsellesi ajavasi Audilla. Säälittävä tyyppi! hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Ja eivät ole ollenkaan nauraneet, vaan todenneet saman totuuden: samoja autojahan ne ovat.


      • eri kuorissa
        Octavius kirjoitti:

        Ja eivät ole ollenkaan nauraneet, vaan todenneet saman totuuden: samoja autojahan ne ovat.

        kaikki fiksut sen tietävät. Samoista osista kasattu ja osa ostaa jopa varaosansa "skoda-osina" kun ovat halvempia kuin "audi-osana".

        Tämä selviää lukemalla vaikka ultimatea.


    • ihmettelin itsekkin

      Piti oikein käydä katsomassa onko skodalle omaa ketjua..? Olihan siellä, tosin aika hiljasta.

      • hyvin pitkälti samoja.

        Palstat voisi tässä tapauksessa vaikka yhdistää. Näin saisi ongelmista ja niiden ratkaisuista helpommin tietoa yli merkkirajan. Tekniikasta puhuttaessa Audi ja Skoda (sekä VW) ovat usein niin lähellä toisiaan, että keinotekoinen erottelu pelkän logon perusteella on turhaa.
        Useinmiten uusin tekniikka tulee audiin aiemmin, kuin skodaan. Mikäli ongelmat olisivat jostain syystä ajankohtaisia silloinkin, kun sama tekniikka lastentaudeista riisuttuna istutetaan skodaan, niin audimiesten kirjoittelusta saisi hyviä vinkkejä ongelmien ratkaisemiseksi. Ovathan he painineet niiden kanssa 2-3v kauemmin ja useimpiin löytyisi näin valmis ratkaisu.


      • kertoa.
        hyvin pitkälti samoja. kirjoitti:

        Palstat voisi tässä tapauksessa vaikka yhdistää. Näin saisi ongelmista ja niiden ratkaisuista helpommin tietoa yli merkkirajan. Tekniikasta puhuttaessa Audi ja Skoda (sekä VW) ovat usein niin lähellä toisiaan, että keinotekoinen erottelu pelkän logon perusteella on turhaa.
        Useinmiten uusin tekniikka tulee audiin aiemmin, kuin skodaan. Mikäli ongelmat olisivat jostain syystä ajankohtaisia silloinkin, kun sama tekniikka lastentaudeista riisuttuna istutetaan skodaan, niin audimiesten kirjoittelusta saisi hyviä vinkkejä ongelmien ratkaisemiseksi. Ovathan he painineet niiden kanssa 2-3v kauemmin ja useimpiin löytyisi näin valmis ratkaisu.

        Kun mielestäsi Audit ja Skodat ovat samoja autoja, niin mihin Skodaan saa esim. nämä moottorit: 3.0 TDI, 3.2 V6, 4.2 V8, 5.2 V10, 4.2 TDI, 6.0 W12 TDI ja 6.0 W12?


    • Anonyymi

      kuinkas se audi liikkuu skodan tekemällä koneella?

    • Anonyymi

      Kuule nyt. Toyota kuskit eniten haukkuvat muita autoja enkä yhtään ihmettele. Heillä varmaan kova alemmuuskompleksi, kun ajavat sellaista paskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe