mistä ihmeestä voit huomata onko herra härkä sinusta oikeasti aidosti kiinnostunut? saa esittää monia eri tapoja.
Jos härkää taas ei kiinnosta sinä seurustelumielessä vaan vain kaverimielessä,miten hän näyttää sen?
leikkiikö härkä tai pelaako härkä tunteillasi jos hän tietää että sinä olet kiinnostunut muttä hän itse ei ole? eli siis mistä voi alkaa tajuta ettei hän ole tosissaan kanssasi?
härän toimintatavat
6
2454
Vastaukset
- oli mulla tällainen
kun oli aluksi kiinnostunut niin kirjoitteli ja kyseli kuulumisia, kun olin varalla ei kirjoitellut usein ja kyseli joskus sellaisia asioita joista ei ollut minkäänlaista puhetta silloin tiesin että härällä oli toinen nainen, lue tarkkaan mitä härkämies kirjoittaa, rivien välistä voi lukea paljon, itse en enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut härkämiehestä enää sen jälkeen kun sain hänet kiinni toisesta naisesta, aina kyllä vannoi ettei ole muita, siinä nähdään miten härkämieheen voi luottaa.
- Härän vaimo
Härkämies on hidas. Testaa pitkään. On välillä töykeä ja kohta taas yli ihana ystävällinen kohtelias mies. Ja kohta taas kuin kauhein sarvipää. Härkä siis testaa. Varmistelee, että oletko sinä tosissasi ja luovutatko helposti..liian helposti.
Minä tekisin näin: Siirry pikkuisen takaviistoon. Ota päivän tai pari etäisyyttä äläkä puhu henkeviä. älä puhu tunteista äläkä missään nimessä ahdista kysymällä jatkuvasti mitä hän tuntee sinua kohtaan tms. Ole pikkuisen kylmä häntä kohtaan. Jos härkäsi on tosissaan kanssasi, hänellä tulee hätä ja hän kyllä silloin tulee luoksesi. Jos ei tule, silloin tiedät ettei ole tosissaan. Jos on tosissaan kanssasi, ei todellakaan halua sinua menettää. Nyt siis ole vähän etäinen, kylmä ja tyly.
Mieheni testasi minua monta vuotta. Sekopäisen jojottelun aloitimme 1996 ja vasta 2001 sain kihlasormuksen sormeeni. Nyt olemme olleet kohta 7 v naimisissa ja 12 v yhdessä. Ja edelleen voin sanoa, että IHANA MIES. Kannatti sinnitellä=)- paaajatsoo
eli siis testailee,hmm.. mä oinaana taisin luovuttaa heti! no mut katotaan ottaako vielä yhteyksiä. vai antaako olla??
- kokennut
paaajatsoo kirjoitti:
eli siis testailee,hmm.. mä oinaana taisin luovuttaa heti! no mut katotaan ottaako vielä yhteyksiä. vai antaako olla??
vihjappa härälle että rahaa on tulossa enemmänkin niin vot alko lyyti kirjottamaan olet mailman ihanin
- tai väärässä
Töykeä ja yli ihana ystävällinen kohtelias mies,vähän särähti korvissa, miten voit hyväksyä tämmöisen käytöksen,minä näkisin jo punaista.En tiedä ikäkö tässä tekee kepposia, mutta toisenkin käyttäytymisellä on oltava joku tolkku .En missään nimessä arvostele, kiva vain lukea meidän poikkeavat luonteemme .Minä olen ainakin tullut hyvässä mielessä itsekäs--
- Lappapuuro
Itse härkäna tuossa samassa tilanteessa, toisinpäin. Jos härkää kiinnostaa niin se todella näkyy, jos ei muutakun kaverina niin saattaa näyttää siltä kuin se käyttäisi kaverutta hyväkseen mikä ei pidä paikkaansa! Se vaan näyttää siltä.. Toinen, jos härkä hermostuu sinusta pieniltä tuntuvista asioista niin on kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972