Tere.
Osaako kukaan sanoa, kuinka ohitetaan yksinkertaisimmin tuo ikävä penkin turvakytkin? Siis tarkoitus olisi, että kampe jää käyntiin kun perseensä penkiltä nostaa.
Husqvarna LTH 171
14
5311
Vastaukset
- KuvosenHelli
jäädä käyntiin, jos on leikkuri pois päältä ja käsijarru päällä!
- se toimii
on kyllä liian herkästi katkova,jos vähänkin epätasaisella pomputtaa ,oma paino noin 85kg,entäs jos on kevyempi kuski.
- mf..
se toimii kirjoitti:
on kyllä liian herkästi katkova,jos vähänkin epätasaisella pomputtaa ,oma paino noin 85kg,entäs jos on kevyempi kuski.
Voisit kokeilla muuttaa kiinnitys pistettä , sehän toiminnaltaan ns. rajakatkaisin .
Jos tenavat kuitenkin haluavat ajaa sillä hyvä olla jonkinlainen katkaisin , etteivät loukkaa sillä. - MMM
se toimii kirjoitti:
Ei toimi niin, vaan sammuu kun päältä nousee. Ei pätki ajaessa.
- kursonolli
talviöljyt pitäis vaihtaa ko.koneeseen,syksyn ja kevään töihin,minkähänlaiset?
- mf .
käy talveksi 10W/30 (40)
- abxxcd
Ota sieltä penkin alta liitin irti.Katkaise johdot ja yhdistä niiden päät toisiinsa.
Liitin on muuten ovelasti rakennettu,ei auta vaikka sen ottaa ainoastaan irti.- MMM
Kiitti vinkistä. Nuo ylemmät eivät tainneet tajuta, että siinä on tuvakytkin, joka sammuttaa koneen vaikka "vapaalla" oliskin.
- sen istuimessa
MMM kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Nuo ylemmät eivät tainneet tajuta, että siinä on tuvakytkin, joka sammuttaa koneen vaikka "vapaalla" oliskin.
keinuvan katkaisinpalikan voi kiilata "istuma-asentoon" niin ei tarvi katkoa johtoja. on se kuitenkin hyvä turvalaite, vaikka joskus ärsyttääkin
- "husku"
sen istuimessa kirjoitti:
keinuvan katkaisinpalikan voi kiilata "istuma-asentoon" niin ei tarvi katkoa johtoja. on se kuitenkin hyvä turvalaite, vaikka joskus ärsyttääkin
ko. kytkin haittaa isompaakin kaveria. Itsellä painoa yli sata, mutta lumilevyn nostovartta kääntäessä painopiste muuttuu sen verran, että kone meinaa sammua. Itsellä on LTH 151, kone on muuten sama kuin kysyjäälläkin, mutta pari heppaa heiveröisempi
- Thundermad
Terve,
Onko joku ko. koneesta saanut leikkuuosan toimimaan myös pakitettaessa, eli ettei kone sammuisi kun ruohoa ajelee ja pitää kääntää pakki päälle.
Nythän pitää veto ottaa ensin leikkuupöydältä pois...- lth
Virtaavain ros asentoon,käynnistyksen jälkeen.Eli pykälä takaisin päin
- ruger
nippusiteellä lukittee kytkimen ala-asentoon niin ei tartte katkua mitään johtoja. näin tein itelle ja saa helposti toimimaan uudestaan
- HWOV
Mitäs moottoriöljyä jengi tässä kapineessa käyttää noin niinkuin suviaikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698