Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

skorppioni&skorppioni

kuutamoyö...

mitä mieltä olette skorppioni & skorppioni parista???

8

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsu

      Olin 5 vuotta skorppari miehen kanssa,elikkä sama kuin mä.Olimme liian samanlaisia,,,seksi oli upeeta ja keskustelut,,huumori kukkii ja aahh,,mutta se kolikon toinen puoli olikin väkivaltaa,pettymystä,valheita...ja vieläkin on häntä ikävä,,erosta nyt useampi kuukausi.Emme asuneet yhdessä koskaan,,vaikka puhetta oli.Kannattaa edetä varoen,,,te kaksi!!!!

      • oap

        Tiedän skorpioni parin. Nainen mukava mutta mies raivo hullu. Se mies ryyppää, juoksee vieraissa naisissa ja lyö naistaan. Skorpioni miehet on perseestä, naiset sen sijaan mukavia.


      • hoitsu,,taas
        oap kirjoitti:

        Tiedän skorpioni parin. Nainen mukava mutta mies raivo hullu. Se mies ryyppää, juoksee vieraissa naisissa ja lyö naistaan. Skorpioni miehet on perseestä, naiset sen sijaan mukavia.

        Olen itse aika symppis,mutta tämä poikayst oli todellakin raivohullu.8 pidätystä hakkaamisestani,,eikä saanut potkuja,,vaikka ja kun oli ja ON POLIISI, ja vanhemman rikosylikomisarion poika,,ja tät helvettiä kesti vuodesta toiseenn,,otin keskimäärin turpaani 2 ker,vuosi,,,ja syitä tämä kyllä keksi, kerrankin kuin hänen autonsa oli menny rikki,mä otin tauluun!!Et poliisit on pop!!!!!!!


      • tätä mieltä olen minä
        hoitsu,,taas kirjoitti:

        Olen itse aika symppis,mutta tämä poikayst oli todellakin raivohullu.8 pidätystä hakkaamisestani,,eikä saanut potkuja,,vaikka ja kun oli ja ON POLIISI, ja vanhemman rikosylikomisarion poika,,ja tät helvettiä kesti vuodesta toiseenn,,otin keskimäärin turpaani 2 ker,vuosi,,,ja syitä tämä kyllä keksi, kerrankin kuin hänen autonsa oli menny rikki,mä otin tauluun!!Et poliisit on pop!!!!!!!

        TÄYDELLISTÄ, joka suhteessa! mm. seksi, huumorintaju ovat todella samanlaisia. Jos tulee riitoja, voi niitä olla vaikea selvittää...


      • hoitsu,,,vielä
        tätä mieltä olen minä kirjoitti:

        TÄYDELLISTÄ, joka suhteessa! mm. seksi, huumorintaju ovat todella samanlaisia. Jos tulee riitoja, voi niitä olla vaikea selvittää...

        Edellisissä kirjoituksissa kerroin väkivaltaisesta ja tempperamenttisesta EX skorppari,,miehestäni! Olin hetken sinkkuna, ja sitten tapasin tämän nykyiseni,,,,ja aah,ainakin nyt tuntuu aivan toiselta,,ja jos horoskooppiin tuijottaa hän on härkä,,rauhallinen,tasapainoinen jörtikkä,,tosin itseppäinen,mutta ei ainakaan tuu turpaan, ja alkoa ei käytä,,,,tosin meikäläinen joskus silloin tällöin ja rankastikkin välillä!!


      • Hurttaukko
        hoitsu,,taas kirjoitti:

        Olen itse aika symppis,mutta tämä poikayst oli todellakin raivohullu.8 pidätystä hakkaamisestani,,eikä saanut potkuja,,vaikka ja kun oli ja ON POLIISI, ja vanhemman rikosylikomisarion poika,,ja tät helvettiä kesti vuodesta toiseenn,,otin keskimäärin turpaani 2 ker,vuosi,,,ja syitä tämä kyllä keksi, kerrankin kuin hänen autonsa oli menny rikki,mä otin tauluun!!Et poliisit on pop!!!!!!!

        Poliisi pamputtaa taas...


    • JK

      EN MITÄN

    • änimöl

      Sitä joko puhaltaa yhteiseen hiileen tai omiinsa.. lkiteytettynä näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe