mitä mieltä olette skorppioni & skorppioni parista???
skorppioni&skorppioni
8
1630
Vastaukset
- hoitsu
Olin 5 vuotta skorppari miehen kanssa,elikkä sama kuin mä.Olimme liian samanlaisia,,,seksi oli upeeta ja keskustelut,,huumori kukkii ja aahh,,mutta se kolikon toinen puoli olikin väkivaltaa,pettymystä,valheita...ja vieläkin on häntä ikävä,,erosta nyt useampi kuukausi.Emme asuneet yhdessä koskaan,,vaikka puhetta oli.Kannattaa edetä varoen,,,te kaksi!!!!
- oap
Tiedän skorpioni parin. Nainen mukava mutta mies raivo hullu. Se mies ryyppää, juoksee vieraissa naisissa ja lyö naistaan. Skorpioni miehet on perseestä, naiset sen sijaan mukavia.
- hoitsu,,taas
oap kirjoitti:
Tiedän skorpioni parin. Nainen mukava mutta mies raivo hullu. Se mies ryyppää, juoksee vieraissa naisissa ja lyö naistaan. Skorpioni miehet on perseestä, naiset sen sijaan mukavia.
Olen itse aika symppis,mutta tämä poikayst oli todellakin raivohullu.8 pidätystä hakkaamisestani,,eikä saanut potkuja,,vaikka ja kun oli ja ON POLIISI, ja vanhemman rikosylikomisarion poika,,ja tät helvettiä kesti vuodesta toiseenn,,otin keskimäärin turpaani 2 ker,vuosi,,,ja syitä tämä kyllä keksi, kerrankin kuin hänen autonsa oli menny rikki,mä otin tauluun!!Et poliisit on pop!!!!!!!
- tätä mieltä olen minä
hoitsu,,taas kirjoitti:
Olen itse aika symppis,mutta tämä poikayst oli todellakin raivohullu.8 pidätystä hakkaamisestani,,eikä saanut potkuja,,vaikka ja kun oli ja ON POLIISI, ja vanhemman rikosylikomisarion poika,,ja tät helvettiä kesti vuodesta toiseenn,,otin keskimäärin turpaani 2 ker,vuosi,,,ja syitä tämä kyllä keksi, kerrankin kuin hänen autonsa oli menny rikki,mä otin tauluun!!Et poliisit on pop!!!!!!!
TÄYDELLISTÄ, joka suhteessa! mm. seksi, huumorintaju ovat todella samanlaisia. Jos tulee riitoja, voi niitä olla vaikea selvittää...
- hoitsu,,,vielä
tätä mieltä olen minä kirjoitti:
TÄYDELLISTÄ, joka suhteessa! mm. seksi, huumorintaju ovat todella samanlaisia. Jos tulee riitoja, voi niitä olla vaikea selvittää...
Edellisissä kirjoituksissa kerroin väkivaltaisesta ja tempperamenttisesta EX skorppari,,miehestäni! Olin hetken sinkkuna, ja sitten tapasin tämän nykyiseni,,,,ja aah,ainakin nyt tuntuu aivan toiselta,,ja jos horoskooppiin tuijottaa hän on härkä,,rauhallinen,tasapainoinen jörtikkä,,tosin itseppäinen,mutta ei ainakaan tuu turpaan, ja alkoa ei käytä,,,,tosin meikäläinen joskus silloin tällöin ja rankastikkin välillä!!
- Hurttaukko
hoitsu,,taas kirjoitti:
Poliisi pamputtaa taas...
- JK
EN MITÄN
- änimöl
Sitä joko puhaltaa yhteiseen hiileen tai omiinsa.. lkiteytettynä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716147- 1335494
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4643386Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091757Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3771271- 341175
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889