Häntä-Heikki on oikeestikin.

(Heikki)

Kysympähän vaan varmuuden vuoksi,kuinka moni tosissaan tuntee oikean härkä Häntä-Heikin.Sellainen on olemassa ja varmaan moni tunteekin,uskaltaako kukaan myöntää että on joutunut joskus tämän miehen pauloihin????Täällä ensiksi ilmottaudun itse(((((((.

15

2619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta pian huomasin

      että valehtelija pelimies olikin kyseessä.

      • Pettynyt

        Härkä ei osaa keskustella mistään eikä pitää toista hyvänä, eikä rakastella, juttu on näin


      • toinen sisko.......
        Pettynyt kirjoitti:

        Härkä ei osaa keskustella mistään eikä pitää toista hyvänä, eikä rakastella, juttu on näin

        Ei todellakaan sen miehen kans voinut keskustella,paitsi silloin kun jäbä oli kännissä,kyllä silloin kertoi koko tai(kuvitellut)nais kaatonsa,ja aina samat jutut,yhenkin perheen kaikki naiset kehui panneensa???mummusta lähtien,veljiensä vaimot,isän äidin kumminkaimat jopa kaverinsa eukon ja sen siskotkin,eikö tää oo jo sairasta????


      • H-miehet
        Pettynyt kirjoitti:

        Härkä ei osaa keskustella mistään eikä pitää toista hyvänä, eikä rakastella, juttu on näin

        Härkä on yksi alkukantaisimmista eläimistä.
        Nykyisessä Astrologiassa niillä ei ole
        mitään muuta tekemistä kuin naida,jos kykenevät.

        Jäänne kivikaudelta.
        Härälle naiset ovat vain rei:kiä.
        Näitä vähäpätöisiä miehiä ja niiden
        itsetuntoa korostaa ,vain horoskooppimerkki
        dinosaurus ajalta,jonka "vekottimet" ovat
        sivistyksen myötä kuihtuneet.
        Eivätkä ole pärjänneet..kun aivoja ei ole.


    • ei stondia

      Uskaltaa kertoa ettei härästä ollu mihinkään.
      Stondia...ei kovasta yrityksestä huolimatta
      syntynyt.Ei kuulemma viimeisen vuoden aikana
      lainkaan.Oli ajatellut mennä lääkäriin.
      -No eipä kiinnostanut tämä härkä-eunukki.

      • hah hah haa!!!

        Niinhän ne luulee olevansa mestareita,mutta kyl heillä on vielä oppimista,kädestä pitäen on pitänyt opettaa kuinka naista käsitellään ja tuotetaan nautinto,miehellä ikää jo yli 45v.Naimalla sen häntyrin kans ei orkkua saanut,etoo vieläkin muistot.


      • minä meiltä
        hah hah haa!!! kirjoitti:

        Niinhän ne luulee olevansa mestareita,mutta kyl heillä on vielä oppimista,kädestä pitäen on pitänyt opettaa kuinka naista käsitellään ja tuotetaan nautinto,miehellä ikää jo yli 45v.Naimalla sen häntyrin kans ei orkkua saanut,etoo vieläkin muistot.

        Alleviivaan tuon sinun sanomasi! Tollasta se on H-kanssa. Nimimerkki: kokemusta on


    • Tuutko näytille

      Voisitko kuitenkin kertoa "sen" strategiset
      mitat...ensin...Täällä on monta uteliasta.
      Otetaan sitten joukolla kantaa ja siirrytään
      analysoimaan tarkemmin...katsotaampa riittääkö
      pojalla rohkeutta tarkempaan syyniin...

      • pieni luomi pätkässä

        No valaistaan vähän,vähän härskiähän tää on,mutta sitä saa mitä tilaa!!!15-17cm(stondiksessa)ilman sitä sentti sinistä nahkaa,ja sekin sisäänpäin:)Taitaa olla jo loppuun kulutettu vehje,niinkuin eräs jo totesi,ei stondaa ei,kun hyvin harvoin,kun on ikänsä pannut?kaikkia 2jalkasia ja nuorempana maalla 4.......luulee olevansa paikkakunnan paras ori.Mut nykyään on ruvennut kulkemaan naapuri kunnissa,kun tämän paikkakunnan naiset eivät häntääää(lerppaa)huoli,mut tuntuu kelpaavan viel ainaki Pohjois-savossa ja Keski-suomessa,komee raukka on,siksi naiset repsahtaakin häneen liian helposti,mut eivät näköjään kauaa viihdy kun jotkut naikkoset,kun muitakaan eivät saa.


      • on oikeampi arvio
        pieni luomi pätkässä kirjoitti:

        No valaistaan vähän,vähän härskiähän tää on,mutta sitä saa mitä tilaa!!!15-17cm(stondiksessa)ilman sitä sentti sinistä nahkaa,ja sekin sisäänpäin:)Taitaa olla jo loppuun kulutettu vehje,niinkuin eräs jo totesi,ei stondaa ei,kun hyvin harvoin,kun on ikänsä pannut?kaikkia 2jalkasia ja nuorempana maalla 4.......luulee olevansa paikkakunnan paras ori.Mut nykyään on ruvennut kulkemaan naapuri kunnissa,kun tämän paikkakunnan naiset eivät häntääää(lerppaa)huoli,mut tuntuu kelpaavan viel ainaki Pohjois-savossa ja Keski-suomessa,komee raukka on,siksi naiset repsahtaakin häneen liian helposti,mut eivät näköjään kauaa viihdy kun jotkut naikkoset,kun muitakaan eivät saa.

        Pikkuinen on.10-15 korkeintaan.
        En oo tavannu härkiä ,että olis yli kymmenen cm.

        Ja sekin pelikunnossa.Härällä on vaan pallit ja
        uloke ei riitä kellekään.
        Härän pitää ensin löytää nainen,tosiaan oikeassa olet,
        joka ei saa ketään muita....


    • kaurisF

      Niin helvetin typeriä tussuja ovat noi härkämiehet.
      Minä ainakin nauran heille. :D

      Härällä päällimmäisenä ajatuksena on että "p*llu se on hylkeelläkin." tai jotain...
      Ja sen mukaan eletään.

    • NÄKYNY

      Ainakaan netissä...
      Ei ole minun luona käynyt....Entä muualla?
      Oisko vetäytyny kasvattamaan "kuntoa"

      • kohta periksiantava

        ei paljon tunteista puhu selvinpäin,muutaman kaljan jälkeen kyllä.on mustasukkainen mutta ei sitä myönnä.jojottelee.yli vuosi jojottelua takana epäilen toista naista ,mukana kuvioissa myöskin.en vaan saa oikein kiinni.


      • Tietotoimistosta päivää.

        Niinpä niin,ei varmaan oo käynyt,täällä se pistäytyy silloin tällöin???(tekemäs töitä)ei seksuaalisia.Hällä on nyt tällä hehkellä tietääkseni sellainen VALAShoito tuol k-suomessa,ei ilmeisesti ilkee tuoda sitä paikkakunnan meno mestoihin????On se kuulemma aikamoinen pallero,raukka rakastunut korviaan myöten tähän luuseriin.Herra lähettelee sieltä useita viestejä mulle,eikö se akka huomaa mitään,taitaa olla todella tyhmä.Olen pyytänyt että lakkais kiusaamasta mua,puheet menee kuuroille korville,olen jopa uhannut että kerron sille lehmälle miehen valheellisuudesta,mut eihän se uskois,luulis että olen mustasukkainen huh huh,joten antaahan senkin oppia kantapään kautta(tuskin oppii).täs viimeiset uutiset!!!


      • Tietotoimisto!!!
        Tietotoimistosta päivää. kirjoitti:

        Niinpä niin,ei varmaan oo käynyt,täällä se pistäytyy silloin tällöin???(tekemäs töitä)ei seksuaalisia.Hällä on nyt tällä hehkellä tietääkseni sellainen VALAShoito tuol k-suomessa,ei ilmeisesti ilkee tuoda sitä paikkakunnan meno mestoihin????On se kuulemma aikamoinen pallero,raukka rakastunut korviaan myöten tähän luuseriin.Herra lähettelee sieltä useita viestejä mulle,eikö se akka huomaa mitään,taitaa olla todella tyhmä.Olen pyytänyt että lakkais kiusaamasta mua,puheet menee kuuroille korville,olen jopa uhannut että kerron sille lehmälle miehen valheellisuudesta,mut eihän se uskois,luulis että olen mustasukkainen huh huh,joten antaahan senkin oppia kantapään kautta(tuskin oppii).täs viimeiset uutiset!!!

        Kävi tänään,oli kun persiille ammuttu kontio,olikohan viikonloppu mennyt huonosti???Maksoi pienen vippinsä(isompia en annakkaan enää)sanoi olevansa persauki,,,tilipäivä 3pv,sitten.Kaikenlaisiin pöljiin sitä on tullut sekaannuttuakin.Mut luojankiitos,sentäs henkiin jäin,vaikka sekin oli katkolla pari kertaa,saan kiittää siitä MKS sydänlääkäreitä ja tehon hyviä hoitajia ja koneita.Annoin sentään ruokaa ja röökitkin jäbäl oli loppu,otti noin vaan askin mun kartsusta,ei edes kysynyt lupaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe