Kysympähän vaan varmuuden vuoksi,kuinka moni tosissaan tuntee oikean härkä Häntä-Heikin.Sellainen on olemassa ja varmaan moni tunteekin,uskaltaako kukaan myöntää että on joutunut joskus tämän miehen pauloihin????Täällä ensiksi ilmottaudun itse(((((((.
Häntä-Heikki on oikeestikin.
15
2693
Vastaukset
- mutta pian huomasin
että valehtelija pelimies olikin kyseessä.
- Pettynyt
Härkä ei osaa keskustella mistään eikä pitää toista hyvänä, eikä rakastella, juttu on näin
- toinen sisko.......
Pettynyt kirjoitti:
Härkä ei osaa keskustella mistään eikä pitää toista hyvänä, eikä rakastella, juttu on näin
Ei todellakaan sen miehen kans voinut keskustella,paitsi silloin kun jäbä oli kännissä,kyllä silloin kertoi koko tai(kuvitellut)nais kaatonsa,ja aina samat jutut,yhenkin perheen kaikki naiset kehui panneensa???mummusta lähtien,veljiensä vaimot,isän äidin kumminkaimat jopa kaverinsa eukon ja sen siskotkin,eikö tää oo jo sairasta????
- H-miehet
Pettynyt kirjoitti:
Härkä on yksi alkukantaisimmista eläimistä.
Nykyisessä Astrologiassa niillä ei ole
mitään muuta tekemistä kuin naida,jos kykenevät.
Jäänne kivikaudelta.
Härälle naiset ovat vain rei:kiä.
Näitä vähäpätöisiä miehiä ja niiden
itsetuntoa korostaa ,vain horoskooppimerkki
dinosaurus ajalta,jonka "vekottimet" ovat
sivistyksen myötä kuihtuneet.
Eivätkä ole pärjänneet..kun aivoja ei ole.
- ei stondia
Uskaltaa kertoa ettei härästä ollu mihinkään.
Stondia...ei kovasta yrityksestä huolimatta
syntynyt.Ei kuulemma viimeisen vuoden aikana
lainkaan.Oli ajatellut mennä lääkäriin.
-No eipä kiinnostanut tämä härkä-eunukki.- hah hah haa!!!
Niinhän ne luulee olevansa mestareita,mutta kyl heillä on vielä oppimista,kädestä pitäen on pitänyt opettaa kuinka naista käsitellään ja tuotetaan nautinto,miehellä ikää jo yli 45v.Naimalla sen häntyrin kans ei orkkua saanut,etoo vieläkin muistot.
- minä meiltä
hah hah haa!!! kirjoitti:
Niinhän ne luulee olevansa mestareita,mutta kyl heillä on vielä oppimista,kädestä pitäen on pitänyt opettaa kuinka naista käsitellään ja tuotetaan nautinto,miehellä ikää jo yli 45v.Naimalla sen häntyrin kans ei orkkua saanut,etoo vieläkin muistot.
Alleviivaan tuon sinun sanomasi! Tollasta se on H-kanssa. Nimimerkki: kokemusta on
- Tuutko näytille
Voisitko kuitenkin kertoa "sen" strategiset
mitat...ensin...Täällä on monta uteliasta.
Otetaan sitten joukolla kantaa ja siirrytään
analysoimaan tarkemmin...katsotaampa riittääkö
pojalla rohkeutta tarkempaan syyniin...- pieni luomi pätkässä
No valaistaan vähän,vähän härskiähän tää on,mutta sitä saa mitä tilaa!!!15-17cm(stondiksessa)ilman sitä sentti sinistä nahkaa,ja sekin sisäänpäin:)Taitaa olla jo loppuun kulutettu vehje,niinkuin eräs jo totesi,ei stondaa ei,kun hyvin harvoin,kun on ikänsä pannut?kaikkia 2jalkasia ja nuorempana maalla 4.......luulee olevansa paikkakunnan paras ori.Mut nykyään on ruvennut kulkemaan naapuri kunnissa,kun tämän paikkakunnan naiset eivät häntääää(lerppaa)huoli,mut tuntuu kelpaavan viel ainaki Pohjois-savossa ja Keski-suomessa,komee raukka on,siksi naiset repsahtaakin häneen liian helposti,mut eivät näköjään kauaa viihdy kun jotkut naikkoset,kun muitakaan eivät saa.
- on oikeampi arvio
pieni luomi pätkässä kirjoitti:
No valaistaan vähän,vähän härskiähän tää on,mutta sitä saa mitä tilaa!!!15-17cm(stondiksessa)ilman sitä sentti sinistä nahkaa,ja sekin sisäänpäin:)Taitaa olla jo loppuun kulutettu vehje,niinkuin eräs jo totesi,ei stondaa ei,kun hyvin harvoin,kun on ikänsä pannut?kaikkia 2jalkasia ja nuorempana maalla 4.......luulee olevansa paikkakunnan paras ori.Mut nykyään on ruvennut kulkemaan naapuri kunnissa,kun tämän paikkakunnan naiset eivät häntääää(lerppaa)huoli,mut tuntuu kelpaavan viel ainaki Pohjois-savossa ja Keski-suomessa,komee raukka on,siksi naiset repsahtaakin häneen liian helposti,mut eivät näköjään kauaa viihdy kun jotkut naikkoset,kun muitakaan eivät saa.
Pikkuinen on.10-15 korkeintaan.
En oo tavannu härkiä ,että olis yli kymmenen cm.
Ja sekin pelikunnossa.Härällä on vaan pallit ja
uloke ei riitä kellekään.
Härän pitää ensin löytää nainen,tosiaan oikeassa olet,
joka ei saa ketään muita....
- kaurisF
Niin helvetin typeriä tussuja ovat noi härkämiehet.
Minä ainakin nauran heille. :D
Härällä päällimmäisenä ajatuksena on että "p*llu se on hylkeelläkin." tai jotain...
Ja sen mukaan eletään. - NÄKYNY
Ainakaan netissä...
Ei ole minun luona käynyt....Entä muualla?
Oisko vetäytyny kasvattamaan "kuntoa"- kohta periksiantava
ei paljon tunteista puhu selvinpäin,muutaman kaljan jälkeen kyllä.on mustasukkainen mutta ei sitä myönnä.jojottelee.yli vuosi jojottelua takana epäilen toista naista ,mukana kuvioissa myöskin.en vaan saa oikein kiinni.
- Tietotoimistosta päivää.
Niinpä niin,ei varmaan oo käynyt,täällä se pistäytyy silloin tällöin???(tekemäs töitä)ei seksuaalisia.Hällä on nyt tällä hehkellä tietääkseni sellainen VALAShoito tuol k-suomessa,ei ilmeisesti ilkee tuoda sitä paikkakunnan meno mestoihin????On se kuulemma aikamoinen pallero,raukka rakastunut korviaan myöten tähän luuseriin.Herra lähettelee sieltä useita viestejä mulle,eikö se akka huomaa mitään,taitaa olla todella tyhmä.Olen pyytänyt että lakkais kiusaamasta mua,puheet menee kuuroille korville,olen jopa uhannut että kerron sille lehmälle miehen valheellisuudesta,mut eihän se uskois,luulis että olen mustasukkainen huh huh,joten antaahan senkin oppia kantapään kautta(tuskin oppii).täs viimeiset uutiset!!!
- Tietotoimisto!!!
Tietotoimistosta päivää. kirjoitti:
Niinpä niin,ei varmaan oo käynyt,täällä se pistäytyy silloin tällöin???(tekemäs töitä)ei seksuaalisia.Hällä on nyt tällä hehkellä tietääkseni sellainen VALAShoito tuol k-suomessa,ei ilmeisesti ilkee tuoda sitä paikkakunnan meno mestoihin????On se kuulemma aikamoinen pallero,raukka rakastunut korviaan myöten tähän luuseriin.Herra lähettelee sieltä useita viestejä mulle,eikö se akka huomaa mitään,taitaa olla todella tyhmä.Olen pyytänyt että lakkais kiusaamasta mua,puheet menee kuuroille korville,olen jopa uhannut että kerron sille lehmälle miehen valheellisuudesta,mut eihän se uskois,luulis että olen mustasukkainen huh huh,joten antaahan senkin oppia kantapään kautta(tuskin oppii).täs viimeiset uutiset!!!
Kävi tänään,oli kun persiille ammuttu kontio,olikohan viikonloppu mennyt huonosti???Maksoi pienen vippinsä(isompia en annakkaan enää)sanoi olevansa persauki,,,tilipäivä 3pv,sitten.Kaikenlaisiin pöljiin sitä on tullut sekaannuttuakin.Mut luojankiitos,sentäs henkiin jäin,vaikka sekin oli katkolla pari kertaa,saan kiittää siitä MKS sydänlääkäreitä ja tehon hyviä hoitajia ja koneita.Annoin sentään ruokaa ja röökitkin jäbäl oli loppu,otti noin vaan askin mun kartsusta,ei edes kysynyt lupaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764