kauanko vesimiehillä

kestää ennen kuin lämpenee

suhteelle? nyt puhutaan jo noin 30 vee vesimiehistä. eli jos tapaa kiinnostavan naisen niin mikä on hyvä etenemisvauhti ja missä vaiheessa voisi ajatella suhdetta? pitääkö tapailla viikkoja? kk? t, vesimiestä tapaileva ja malttamaton vaakanainen

12

3215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti vaan

      Vesimiehet on huonoja aloitteen tekijöitä.
      Heti on kyllä valmis kun vähänkin hipaiset.
      Mikäli s-suhdetta tarkoitit...
      Ei mitään ihmeellisiä rakastajia,voihan
      poikkeuksiakin olla.Kestäviä kyllä.
      Liikaa yrittämistä,ei siinä romantiikka
      rönsyile..

      • aloitti

        mikään seksisuhde ei kiinnosta vaan tarkoitin ihmissuhdetta. taidetaan molemmat tykätä olla omissa oloissa. tää jätkä näyttää tällä hetkellä vähän liikaa kiinnostusta ehkä jopa niin että menee jo yli


      • yks vaakuli
        aloitti kirjoitti:

        mikään seksisuhde ei kiinnosta vaan tarkoitin ihmissuhdetta. taidetaan molemmat tykätä olla omissa oloissa. tää jätkä näyttää tällä hetkellä vähän liikaa kiinnostusta ehkä jopa niin että menee jo yli

        .. on mielestäni nyt tuossa viestissäsi; tykkäätte olla omissa oloissanne ja kuitenkin jätkä osoittaa liikaa kiinnostusta??


      • joka aloitti
        yks vaakuli kirjoitti:

        .. on mielestäni nyt tuossa viestissäsi; tykkäätte olla omissa oloissanne ja kuitenkin jätkä osoittaa liikaa kiinnostusta??

        kai se kuuluu vaaán luonteeseen olla vähän ristiriiainen tai ainakin epäselvä. taisin jo ite vastata alkuper kysymykseeni. tää vesimies siis on omissa oloissaan paljon ei niin sanotusti tarvitse ketään, ainakaan mua :), mutta on kyllä välittömästi läsnä jos mä häntä johonkin tarvin tai haluun nähä tms vähän sillä periaatteella et "kaikki käy:), sano sä" ja jos jostain syystä on menoa tms niin on samantien valmis vaihtamaan sen mun vuoksi (vaikka sanoiskin ettei tarvi muuttaa suunitelmia). toi on sen tapa osoittaa huomioo...vaikuttais siltä ettei tapaile muita (niin kuin en itsekään).


      • yks vaakuli
        joka aloitti kirjoitti:

        kai se kuuluu vaaán luonteeseen olla vähän ristiriiainen tai ainakin epäselvä. taisin jo ite vastata alkuper kysymykseeni. tää vesimies siis on omissa oloissaan paljon ei niin sanotusti tarvitse ketään, ainakaan mua :), mutta on kyllä välittömästi läsnä jos mä häntä johonkin tarvin tai haluun nähä tms vähän sillä periaatteella et "kaikki käy:), sano sä" ja jos jostain syystä on menoa tms niin on samantien valmis vaihtamaan sen mun vuoksi (vaikka sanoiskin ettei tarvi muuttaa suunitelmia). toi on sen tapa osoittaa huomioo...vaikuttais siltä ettei tapaile muita (niin kuin en itsekään).

        Joo, ristiriitaisia varmaankin osataan olla, ainakin toisten mielestä :) mutta yleisesti; jos me ollaan epäselviä, eikö asioista voi jutella niin pitkään kun ne ovat selviä molemmille osapuolille?
        Ja sulle aloittaja.. kaikkihan tuntuu olevan hyvin veskarisi kanssa, eikö? Miten haluaisit olla tarvittava tuolle miehelle?


      • aloittaja vaaka
        yks vaakuli kirjoitti:

        Joo, ristiriitaisia varmaankin osataan olla, ainakin toisten mielestä :) mutta yleisesti; jos me ollaan epäselviä, eikö asioista voi jutella niin pitkään kun ne ovat selviä molemmille osapuolille?
        Ja sulle aloittaja.. kaikkihan tuntuu olevan hyvin veskarisi kanssa, eikö? Miten haluaisit olla tarvittava tuolle miehelle?

        joo epäselvyydet pitää puhuu..hmm.. mitenkö tarvittava hänelle.. en oikein tiedä, koska ei hän ikinä pyydä multa mitään. tekee vaan asioita niin et ne olis mulle kivasti. mun aloitteesta ja innokkuudesta tää yhteydenpitokin pääsääntöisesti koostuu. sanoo kyllä aina et mukava jutella sun kaa jne jne. molemmat on kyllä huomannu et synkkaa, mut siis veskari ei tee hirveesti mitään et juttu menis eteenpäin. toisaalta mullakaan ei kiire, ihan hyvä näin, mut en haluu häntä menettääkään. veskari on mua neljä vuotta vanhempi..ihan aikuisia jo ollaan:)


      • rapu 72
        aloittaja vaaka kirjoitti:

        joo epäselvyydet pitää puhuu..hmm.. mitenkö tarvittava hänelle.. en oikein tiedä, koska ei hän ikinä pyydä multa mitään. tekee vaan asioita niin et ne olis mulle kivasti. mun aloitteesta ja innokkuudesta tää yhteydenpitokin pääsääntöisesti koostuu. sanoo kyllä aina et mukava jutella sun kaa jne jne. molemmat on kyllä huomannu et synkkaa, mut siis veskari ei tee hirveesti mitään et juttu menis eteenpäin. toisaalta mullakaan ei kiire, ihan hyvä näin, mut en haluu häntä menettääkään. veskari on mua neljä vuotta vanhempi..ihan aikuisia jo ollaan:)

        Olen todella ihastunut vesimieheen...ja tuo sun tarina kuulostaa just samalta ku meijän niin sanotusti ollakko vaiko eikö suhde...Tää mies on kyl ihan oman tiensä kulkija ...mutta miksi sen kans on niin hyvä olla vaikkakin mikään ei ole varmaa


    • Pohjalaenen

      Jos 30 v ystäväsi on kerta vesimies niin itse kun olen vesimies niin jos olen kiinnostunut jostain ihmisestä niin isken heti kiinni.
      Eli en voe varmaksi sanoa mutta uskon että vesimiehesi tekee itse aloitteen.

    • jouskariäippä

      Malttamaton on se mitä viimisenä kannattaa olla
      jos on tekemisis vm kanssa :) Eihän noista ota
      selvää toinen, oon aika varma etteivät ota aina
      itekään..mieliala vaihtuu, tuskin mikään menee minkään kaavan mukaan. Ja lähelle kun pääset niin
      hupsis, vm on jo peruuttanut hyvän matkaa..

      • ton oon

        kyllä huomannut nimittäin pakittamisen. mites ne vm sit oikeen ihmissuhteita luo? jos pakittaa... annan olla koko tyypin! turhaa lämmitellä jääkalikkaa....


    • =)=)

      aloitin tän ketjun ja voi että. kyllä on vesimies-mies ihana! pitää vaan antaa tilaa ja ottaa sitä myös itselleen. ainoo, et ku otan sen etäisyyden niin kestää ennen kuin voin päästää toisen taas lähelle (vesimiehellä ei näytä olevan tätä ongelmaa). harvakseltaa nähty, voi mennä kaksikin viikkoa. mut ainaku nähdään niin tää vesimies tekee kaikkensa et mul olis vaan hyvä olla.
      parasta se, että voi olla oma ittensä ja tietää et toinen on olemassa vaikka ei kokoajan olis tekemisissä. vauvan askelilla tässä tosin edetään...

      • -muija-

        Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti. END.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe