Onko kisulla kapi?

sätkäkone

Koko ajan ketarat levällään rappaa perseestä karvoja pois, alakaa jo paljaat pohkeet näkymään. Mahakin kohta puhtaaksi syöty karvoista.

Minkä takia tuo rappaa itteesä tuohon malliin?

8

3457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janhenia

      Ruoka-aine allergia voi aiheuttaa karvojen repimistä. Kokeilisin vaihtaa ruokavaliota, kapin oireisiin karvojen repiminen ei sovi.

    • mahdollista..

      stressi tai jokin sisäelinsairaus. Ell tutkimuksiin.

    • sidos

      kissallasi saataa olla sieni ihossa,tai hormoonin puutetta. minulla oli lapsuudessa kissa jolla lähti karvat persuksilta kissa rapsutti kun käytin se eläin lääkärillä se sai hormooni hoitoja turkki kasvoi mutta taas jonkin ajan päästä karva lähti.
      minkä ikäinen tää sun kissa on?

      • sätkäkone

        En tiedä mikä kattia vaivaa, mutta tuolla menolla se on kohta karvaton kissa. Tämä kissa on siis sekä ulko että sisä kissa ja syö mitä tielleen sattuu osumaan...vitamiinin puutetta ei luulis olevan. En kyllä lähde mihinkään sitä viemään, kyllä se paranee aina itsestään.


      • sidos
        sätkäkone kirjoitti:

        En tiedä mikä kattia vaivaa, mutta tuolla menolla se on kohta karvaton kissa. Tämä kissa on siis sekä ulko että sisä kissa ja syö mitä tielleen sattuu osumaan...vitamiinin puutetta ei luulis olevan. En kyllä lähde mihinkään sitä viemään, kyllä se paranee aina itsestään.

        mulla kissa oli ihan saman ikäinen ja kävi samalla yavalla ulko-ja sisäkissana.että tuntuu saman tapaiselta. mun kissa eli vielä puolitoista sen jälkeen ja löytyi kuoleena. eläinlääkäri totesi senitse jaksaneen itseään niin kauan.


    • PocaLoca

      Meidän 9-vuotiaalla sisäkissalla on sama vika. Kissa aloitti nuolemaan itseään paljaaksi n. 1,5 v. sitten ja nyt alkaa olla ihan kalju maha ja sisäreidet. Muuten turkki on ihan ok kunnossa. Kissa on tosin aika lihava. Puoli vuotta sitten siitä otettiin sieninäyte, joka oli negatiivinen. Nyt on taas varattu aika eläinlääkärille. Katotaan nyt, mitä sanovat...

      • Musti

        Meillä 12 vuotias kollipoika ja masu pu kalju. Nyt kylkeenkin ilmestynyt paljas kohta. Viakutan-liuoksesta ei apua. Kumma kyllä kissa ei rapsuttele eikä nuoleskele itseään, mutta karva vain lähtee. Muuten hyvän turkin omaava poju.


    • Mietipä ite

      Jos kissalta lähtee karvaa, se nuolee paljon itseään, ja on jo vanha kissa, niin vie heti eläinlääkäriin. Yhdellä tuttavallani kävi niin, ettei vienyt valittaen rahapulaansa ja pari kuukautta myöhemmin se kissa sitten kuoli, kun elimistö petti. Nuoleminen voi viitata vakavaan sisäelisairauteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe