Rukan huono laatu

taas riesana

Tultiin viime perjantaina saksaan ja Itävaltaan suuntautuneelta parin viikon reissulta ja kaikki meni hienosti, paitsi kelit ei oikein suosineet enään loppu reissun aikana! Itselläni on Rukan puku ja kaverilla oli jokin pakistanin puku varmaan ostettuna yli 56 vuotta sitten MP messuilta ja taas tuli todistetuksi että kuinka meitä tyhmiä vedätetään, itse palelin mennessä ja tullessa, kastuin perseestä ja rintamuksesta, kaveri pysyi kuivana ja eikä näyttänyt kärsivän kylmästä missään vaiheessa, itse sain tosi pahan flunssan ja kaveri porskuttaa aivan terveenä!!
No tutkittiin nuot kamppeet laivassa paluumatkalla ja enpä ihmettele yhtään vaikka kaverin puku onkin parempi,pintakangas oli vahvemman tuntoista (molemmissa puvuissa oli tekstinä Dupont Cordura) , kalvoa ei päästy näkemään, muttta silkkiä tai vastaava oli pukujen sisäosat, suurin ero oli kuitenkin siinä sisälämpö vuoressa, itselläni se oli sellaista 2mm vahvuista pumpulin tuntuista täysin läpi ristiin tikattua mustaa nylonia, mtta kaverin puvussa se sama irroitettava sisälämpövuori oli liki 10mm vahvaa läpitikkaamatonta , paljon ilmaa sisältävää kuitumaista Thinsulaa ja lisäksi sisälle päin näkyi vielä sellainen hopea kalvo, jonka tehtävänä on kuulemma heijastaa lämpöä takaisin iholle!! No ei ole ihme vaikka kaveri tarkeni ja itse en, toki suurin ihmetys oli hinta, oma pukuni maksoi pari vuotta sitten veljekset Siltalalta ostettuna liki 1000€ ja kaveri oli maksanut siitä paremmasta ja vieläpä paremmin istuvasta puvustaan jotain 250€, eli minun mielestäni kusetusta koko Rukan laadusta höpöttäminen, tekisi mieli haastaa oikeuteen koko lafka valehtelusta alaarvoisten tuotteiden myynnistä! No laitanpas ainakin tämän vuotavan puku reuhkan heille takuu vaihtoon, katsotaan pelaako edes huonosti palvelu!!

18

4285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostit 

      Onhan se ihan naurettavaa hehkuttaa jotain rukkaa joka on kansainvälisesti ajateltuna niin kuin kirpun paska ajotarvikemarkkinoilla.

      Koko homma perustuu siihen että kun sortuu ostamaan sen sikakalliin ja ylihinnoitellun puvun niin ei oikein ole kanttia tunnustaa että silkkaa silkkoahan se oli. Joten sitä sitten vaan hehkutetaan toisille hyvää laatua että ei saa ihan tyhmän mainetta.

    • Köröttelijä

      vaihda,vasta sitten jos sitä ei pysty korjaamaan.
      Homma toimii nopeasti oman kokemuksen perusteella,jos ajokaudella on korjaustarvetta ollut,3-4 päivää on puku reissussa jonka jälkeen sen saa takaisin.
      Pari Rukan pukua on mulla ollut,viimeinen kalliimmasta päästä ja hyvin on kuivana pitänyt aina ennen kun on vuotamaan ruvennut,onneksi takuu on pitkä 5 vuotta,jona aikana valmistus ja materiaalivirheet korjataan niin usein kun tarvetta ilmenee.
      Muistakin asumerkeistä minulla on jonkinverran kokemusta,jotkut toimii toiset ei,sama se on Rukassakin kaikki mallit eivät ole yhtä laadukkaita.

    • RouvaMotoristi

      nii-i,ei se ole takuu että on "kotimainen" rukan mp-asut tehdään portugalissa.
      Itsellä ollut alusasuja ja niissä ei saumat kauaa kestä ja olen laittanut takuukorjaukseen ja hyvin on toiminut se palvelu vaikka vaatteet ei kestä,mutta jos ei ala kestämään niin kostoksi laitan alushousut seuraavan kerran pesemättä sinne ja pidän niitä kolme viikkoa molemmin puolin.

      • Pervo--Erkki

        minullekin sellaiset pesemättömät?


      • Rouva M
        Pervo--Erkki kirjoitti:

        minullekin sellaiset pesemättömät?

        Käytetyt alushousut on ehtymätön luonnonvara,voinhan mä kokoelmistani sellaiset laittaa postiennakolla,mutta Rukan housuja en laita,on ne senverran tyyriit.


      • xxx3
        Rouva M kirjoitti:

        Käytetyt alushousut on ehtymätön luonnonvara,voinhan mä kokoelmistani sellaiset laittaa postiennakolla,mutta Rukan housuja en laita,on ne senverran tyyriit.

        Erkki on valmis myös maksamaan näistä pöksyistäsi, joten ota tämä huomioon ennen kuin positat ne ;)


      • Rouva Motoristi
        xxx3 kirjoitti:

        Erkki on valmis myös maksamaan näistä pöksyistäsi, joten ota tämä huomioon ennen kuin positat ne ;)

        Jaa ois?........enpäs ennen ole keksinyt että ois tämmönen markkinarako(etsii hajunpitäviä minigrip pusseja)


      • Rouva Motoristi
        xxx3 kirjoitti:

        Erkki on valmis myös maksamaan näistä pöksyistäsi, joten ota tämä huomioon ennen kuin positat ne ;)

        ...siis oon aina luullu että käytetyistä housuista ei maksa erkkikään.


      • Hanniballi
        Rouva Motoristi kirjoitti:

        ...siis oon aina luullu että käytetyistä housuista ei maksa erkkikään.

        Punastellen kysyn ... olisko niitä alkkareita vielä tarjolla?


      • Rouva M
        Hanniballi kirjoitti:

        Punastellen kysyn ... olisko niitä alkkareita vielä tarjolla?

        Mitenkähän tuohon vastaisi ettei joudu syytteeseen kun tuossa ohjeissa lukee että "eisaa mainostaa eikä markkinoida TUOTETTA",heh


    • tosimotoristi

      eikös nuo rukan pellevehkeet ole enemänkin tarkoitettu vaikkapa lapin vaellusretkelle ? Vedä nyt vaikka sihen vielä keltainen heijastin huomioliivi päälle , niin et erotu porukasta

    • on 5 v

      takuu, jos pukus vuotaa...ota yhteyttä tehtaaseen ja saat puvun joka ei vuoda...
      Itse 10 v samalla hyvällä Rukan puvulla ajanut, eikä kertaakaan kastunut...
      Mut kun ostit...oliko Goretex....?

      • Bulldog76

        Mulla on Rukan Armax puku joka maksoi n.1500€ muutama vuosi sitten ja on pitäny kaiken minkä pitääkin ulkona ja päästää höyryt sisältä pois.Eli toimii niin hemmetin hyvin.Kertaakaan ei ole tarvinnu vuoria laittaa vaikka kaikissa keleissä olen ajanut.Oon kuullu et takuu toimii tosi hyvin mut omalle kohdalle ei ole sattunu tarvetta lähettää pukua heille.


      • IP osoitteen mukaan Kokkolasta
        Bulldog76 kirjoitti:

        Mulla on Rukan Armax puku joka maksoi n.1500€ muutama vuosi sitten ja on pitäny kaiken minkä pitääkin ulkona ja päästää höyryt sisältä pois.Eli toimii niin hemmetin hyvin.Kertaakaan ei ole tarvinnu vuoria laittaa vaikka kaikissa keleissä olen ajanut.Oon kuullu et takuu toimii tosi hyvin mut omalle kohdalle ei ole sattunu tarvetta lähettää pukua heille.

        Ja eikös se ole siellä tuo Rukan korjauspiste ja .............??????


      • Bulldog76
        IP osoitteen mukaan Kokkolasta kirjoitti:

        Ja eikös se ole siellä tuo Rukan korjauspiste ja .............??????

        Kenen ip näyttä Kokkolaan?Mun vai?Menee kyl pikkasen sivuun Kokkolasta.....Ja aika reilustikkin....


      • tulevan ainakin nuo kaksi v...
        Bulldog76 kirjoitti:

        Kenen ip näyttä Kokkolaan?Mun vai?Menee kyl pikkasen sivuun Kokkolasta.....Ja aika reilustikkin....

        No pitäähän sitä puolustautua kun tulee aiheellista arvostelua, mutta olisi fiksua tehdä se oikealla nimellä!!


      • ei kerro
        tulevan ainakin nuo kaksi v... kirjoitti:

        No pitäähän sitä puolustautua kun tulee aiheellista arvostelua, mutta olisi fiksua tehdä se oikealla nimellä!!

        totuutta. Esim. kun hain oman ip:n osoitetta, niin toisella haulla se meni tornioon ja toisella helsinkiin... ja kuitenkin kirjoitan rajojen ulkopuolelta... ett.. sillä tavalla.


    • Anonyymi

      Laatu on muisto vain mitä tulee Kiinasta tuleviin vaatteisiin tällä merkillä.
      Merkistä ei kannata enää maksaa, vaan päin vastoin pitäisi saada erittäin halvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe