Houkutus - Twilight

essilee

Ensiiltaan marraskuussa yhdysvalloissa, suomessa 9.1.

23

3772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konvehti

      Viikolla aikastu ensi-ilta suomessa, että päästään "jo" 2.1 kattoon twilight. Ootan kyllä kovasti leffaa, trailerit ym. videot on näyttäny kyllä lupaavilta.
      Kässärin luin kans, aika ikävästi kyllä ronkittu alkuperästä kirjaa...mut leffa on aina leffa. Ja kirjathan on luettu moneen kertaan :P

      • Sennax

        Näyttelijät leffassa on valittu kyllä aika surkeasti. Omasta mielestäni esim. Rosalien näyttelijä jonka nimeä en ny muista, ei ollenkaan sovi siihen rooliin.
        Kirjat olen kyllä lukenut ja neljättä osaa nyt englanniksi.


      • Aloittaja
        Sennax kirjoitti:

        Näyttelijät leffassa on valittu kyllä aika surkeasti. Omasta mielestäni esim. Rosalien näyttelijä jonka nimeä en ny muista, ei ollenkaan sovi siihen rooliin.
        Kirjat olen kyllä lukenut ja neljättä osaa nyt englanniksi.

        Mun mielestä edwardin näyttelijä ja bellan näyttelijä sopivat! :-D
        Muista en niin tiä.


      • empqu
        Sennax kirjoitti:

        Näyttelijät leffassa on valittu kyllä aika surkeasti. Omasta mielestäni esim. Rosalien näyttelijä jonka nimeä en ny muista, ei ollenkaan sovi siihen rooliin.
        Kirjat olen kyllä lukenut ja neljättä osaa nyt englanniksi.

        Kävin kattoo leffan, oli kyllä tosi hyvä


      • ...
        Aloittaja kirjoitti:

        Mun mielestä edwardin näyttelijä ja bellan näyttelijä sopivat! :-D
        Muista en niin tiä.

        Oltiin kattomassa ensi illassa ja oli tosi hyvä. Näyttelijät oli mun mielestä just oikein valittu. Robert Pattinsonki oli aika kuuma tossa!


      • Twilight<3
        Aloittaja kirjoitti:

        Mun mielestä edwardin näyttelijä ja bellan näyttelijä sopivat! :-D
        Muista en niin tiä.

        Minun mielestä kaikki näytteliät sopivat rooliin. tai ainakaan ei tule kauhean nopeasti mieleen ketään muita jotka olisivat sopineet rooleihin yhtä hyvin (: Mutta joka tapauksessa Edwardin ja Bellan rooleissa oli parhaat rooleihin sopivat henkilöt.


      • EWWK
        ... kirjoitti:

        Oltiin kattomassa ensi illassa ja oli tosi hyvä. Näyttelijät oli mun mielestä just oikein valittu. Robert Pattinsonki oli aika kuuma tossa!

        Jooh, tällä viikolla oon menossa kattoo. Alunperin ei pitäny mennä kattomaan sitä ollenkaa, mutta mieli muuttu vähän tossa ku luki sen kirjan :D. Eli siis suosittelen kaikille ehdottomasti kirjaa/kirjoja, ja toivottavasti leffakin on hyvä :)


      • OmJagKundeDrömma

      • T_A-R_Y

        Mä oon lukenu sen kirjana ja on sairaan hyvä myös kirjanakin kuin myös elokuvana


    • Fairytale.Fairytale

      Voi tätä odotusta! Haluaisin tosi kovasti nähdä Houkutuksen leffana, onkohan läheskään samaa luokkaa kirjan kanssa. Kirja oli ehdottoman hyvä ja Meyer saa kaiki tunteet seitettyä niin hyvin...
      Edwardin rooliin valittu tyyppi ei kyllä oikeen vastaa mun odotuksia, mutta ei voi mitään..

      • essilee

        muut ei sitten niin hyviä valintoja, mutta oma mielipide.


      • mä vaa!
        essilee kirjoitti:

        muut ei sitten niin hyviä valintoja, mutta oma mielipide.

        houkutus oli ihana kirja! mä petyin ku näin ekaa kertaa edwardin mut sit aloin miettii et kuka sopis siihe osaa paremmin ni mul ei tullu ainakaa mielee! epäilyski oli ihana


    • Maria111384

      Itse pidin elokuvasta valtavasti, näin sen perjantaina täällä rapakon takana :)
      Toki kirjoja en ole lukenut, joten en pysty niihin vertaamaan. Tulen ne kyllä lukemaan alkuperäisellä kielellä piakkoin :)

      • krizzi

        sain itekki just luettu sen ekan kirjan.. kahteen kertaan :) oon yrittäny ettii netist et mist sen vois kattoo ennen ku tulee mut ei oikeen löytyny.. :( mut innolla ootan


      • Pezi
        krizzi kirjoitti:

        sain itekki just luettu sen ekan kirjan.. kahteen kertaan :) oon yrittäny ettii netist et mist sen vois kattoo ennen ku tulee mut ei oikeen löytyny.. :( mut innolla ootan

        Löysin tässä yks päivä justiinsa sivut joilta voi kattoa tuon elokuvan.

        http://movie6.net/movie-/?p=1128

        Ite katoin sen jo, mutta olin niin innoissani etten tuskin edes tajunnu mitä siinä tapahtu. Perjantaina kumminkin meen ensi-iltaan kattomaan sen.. :D


    • kirfield

      Tietääkö kukaan, et voiks tota Twilightiä ladata mistään ?? Oon oikeesti ihan sika fani

    • JASPER<3<3<3

      joo oon lukenu kaikki kirjat:) neljännen eli aamunkoin luin enkuks ennen kuin se tuli suomennettuna. IHANA!!! nyt oon lukenu suomennetunkin jo 2 kertaa:)

      • <333333

        Ja leffakin ihan ok! Robert pattinson, rauh! Oih, kohta meen kattomaan sen newmoonin, luen nyt neljättä kirjaa (: ihanaa tekstiä!


    • twilight nettitv

      Tänä yönä 17.11.2009 tulee netti-tv:n kautta Twilight New Moon Red Carpet Show livenä!
      http://tvnewsradio.com/blogi/?p=2540 Kaikki näytteljät antavat punaisella matolla haastatteluita!

    • Mielipiteen vaihtaja

      Joo eli ite luin just eilen tuon kirjan, oli ihan järjettömän hyvä tykkäsin, vaikka jostain syystä olin ihan hirveen epäluulosesti suhtautunut koko twiligt-saagaan.
      Suosittelen kyllä lämpimästi=)
      Elokuvaa en oo vielä kattonut, niin en sitten siitä tiedä.
      ps.Oli pakko luukea se uusikuu:kin tämän jälkeen, kun jäi jotenkin toi koko twiligt-putki päälle, niin piti lukea koko kirja putkeen:D

    • rewewere
      • Twilight number 7

        Kaverini suositteli kirjaa, mutten aluksi jaksanut/viittinyt lukea sitä, mutta sitten mulla oli yks ilta tosi tylsää ja päätin sen luke.....ja rakastin sitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe