lauantaina tyttöporukalla minun ollessa töissä. Nyt hän on iltavuorossa ja minä hyväilin itseäni hänen bilesaappailla jotka oli lauantaina hänellä jalassa. Työntelin kaluani saappaan sisään ja lopulta laukesin. Spermat valui saappaan sisään, huomenna on oikean saappaan vuoro maistaa spermaa.Ensi perjantaina on tuparit tulossa joihin hän ilmeisesti laittaa ne taas jalkaansa tietämättä mitään. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin on käynyt.Onko muita kenkäfetissejä jotka on tällaista harrastanut?
tyttöystäväni oli
22
5262
Vastaukset
- Vain
Itse runkkailen melkein joka päivä tyttöystäväni kenkiin! Korkkarit on ihan lempparit... pidetty koko illan jalassa tanssilattialla ja sukkahousun ja nahkan haju on aivan mahtava. Ja pakko niihin on joskus myös heittää satsit.
Haistelen myös hänen sukkiaan ja sukkahousuja ja tulen niihin hänen tietämättä vaikka hän suostuukin pitäämään sukkahousuja ja kenkiä jalassa seksin aikana ja antaa minun haistella hänen jalkojaan ja tulemaan hänen kenkiin. Se on niin paljon kiihottavampaa runkata niihin hänen tietämättä...
Sitten on myös kiihottava runkata hänen siskon kenkiin kun se joskus on unohtanut bile kengät meille... aina olen krapula puutteessa haistelllut ja runkannut niihin ja kiihottunut siitä kun hän seuraavan kerran pitää niitä jalassa! Kuivaan tietenkin aina spermat pois niistä ettei jää suurta jälkeä nahkaan...
Onko enemmän samanlaisia miehiä ja miksei myös naisia jotka kiihottuvat tällaisesta!- mut kummallisia miehiä ootte
tukimpa monikaan nainen tosta kiihottuu.. epäilen että aika pirun harvassa ainakin ne mimmit on.
kiva kun oot ostanu kalliit kengät ja toinen ruikkiii sinne mömmöjään..
tykkään kyllä itsekin pukeutua seksikkäästi miehelle ja on kiva et ieskin siitä innostuu mutta kaikella on rajansa.
taas yksi syy lisää pitää omat kämpät;) - toki on
mut kummallisia miehiä ootte kirjoitti:
tukimpa monikaan nainen tosta kiihottuu.. epäilen että aika pirun harvassa ainakin ne mimmit on.
kiva kun oot ostanu kalliit kengät ja toinen ruikkiii sinne mömmöjään..
tykkään kyllä itsekin pukeutua seksikkäästi miehelle ja on kiva et ieskin siitä innostuu mutta kaikella on rajansa.
taas yksi syy lisää pitää omat kämpät;)Eihän sitä edes huomaa jos lastit on heittänyt saappaaseen ja se on kuivunut sinne.Ei ne siitä pilalle mene.Muutaman kerran on baariin lähtiessä pyytänyt heittään lastit saappaiden päälle kun ovat jalassa olleet.Molempia kiihoittava tilanne kun tietää että spermat valuu varsia pitkin.Nää on kai niitä fetissejä ,eihän kaikilla samat asiat kiihota.Ei minuakaan erityisesti kiihota esim. menkkaset tampoonit mutta joitain voi,se niille suotakoon.Mutta saman henkisiä etsiskellään ajatuksia vaihtaan.
- Spikedheels-m
Meillä on kengät seksiin liittyvä juttu, tavalla tai toisella, eli kengillä voi tehdä muutakin kuin vain kävellä.Ja kaupungilla käydessä ei pääse kenkäliikkeiden ikkunan ohi pysähtymättä, ja kun nykyisin voi myös kirppikseltä löytää vaikka minkälaisia ihanuuksia.Ja meilläkin emäntä on monasti lähtenyt töihin, et on lasti merkannut kengät.Ei kun tsemppiä harrastukseen ja ilo irti seksistä...kukin tavallaan.
- sssssaa
toki on kirjoitti:
Eihän sitä edes huomaa jos lastit on heittänyt saappaaseen ja se on kuivunut sinne.Ei ne siitä pilalle mene.Muutaman kerran on baariin lähtiessä pyytänyt heittään lastit saappaiden päälle kun ovat jalassa olleet.Molempia kiihoittava tilanne kun tietää että spermat valuu varsia pitkin.Nää on kai niitä fetissejä ,eihän kaikilla samat asiat kiihota.Ei minuakaan erityisesti kiihota esim. menkkaset tampoonit mutta joitain voi,se niille suotakoon.Mutta saman henkisiä etsiskellään ajatuksia vaihtaan.
Minä saan tehdä tuon naiseni kumppareille,niin sisälle kuin päälle,eikä tarvitse edes siivota,joskus myös saappaat hänen jalassaan kun mällitetty,joskus kevyesti hieraissut saappaiden varsia toisiinsa ja baanalle.Jos yksin puuhastelen niin heitän vain takaisin eteiseen kuivumaan.
- mä vaan
sssssaa kirjoitti:
Minä saan tehdä tuon naiseni kumppareille,niin sisälle kuin päälle,eikä tarvitse edes siivota,joskus myös saappaat hänen jalassaan kun mällitetty,joskus kevyesti hieraissut saappaiden varsia toisiinsa ja baanalle.Jos yksin puuhastelen niin heitän vain takaisin eteiseen kuivumaan.
Toi on hyvä tyyli,toimii myös meillä.Olemme tulleet asiassa samaa mieltä että naiseni saappaat mustat kontiot ovat aivan sopivat ja joutilaat,kun mälli lentää,niin sisälle kuin päälle.Ei kuulemma haittaa kun on villasukat käytettäessä,päältä ei muutenkaan saappaita kukaan pese,puhdistuvat sitten jossain,no näkeehän niiden sisävuoresta että käytetty on,mut käytössä työmatkoilla usein ja muiden ihasteltavana pukuhuoneessa.naidessakin kotona käytetty,myös nahkasaappaita.
- saappaat?
Millaiset saappaat ne tyttöystäväsi bilesaappaat ovat? Onko metallisolkia tai vastaavaa? Millainen korko? Ovatko jo paljon maailmaa nähneet? Oletko koskaan tutustunut millainen tuoksu sisustassa on?
- materiaali?
Vielä lisäkysymys. Mikä saappaiden materiaali? Nahka, mokka vai tekonahka? Minkä väriset?
- mustat,kärki
piikki,kiiltonahkaa(keinoa),nilkassa iso krominen solki,varsi keinonupukkia,korko 9 cm piikki,naarmuiset,korkolaput loppu. Sisällä tosi mahtavat tuoksut aina baari-illan jälkeen(jalassa helposti 6-7 tuntia).Ovat jo kakkos tai kolmos saappaat,omiaan kurakeleille,paremmat säästyy.Mitä vielä haluut tietää,kysy vaan. Tykkään jutustella muidenkin kanssa saappaista ehkä s-postilla!
- voisin vaihtaa ajatuksia
mustat,kärki kirjoitti:
piikki,kiiltonahkaa(keinoa),nilkassa iso krominen solki,varsi keinonupukkia,korko 9 cm piikki,naarmuiset,korkolaput loppu. Sisällä tosi mahtavat tuoksut aina baari-illan jälkeen(jalassa helposti 6-7 tuntia).Ovat jo kakkos tai kolmos saappaat,omiaan kurakeleille,paremmat säästyy.Mitä vielä haluut tietää,kysy vaan. Tykkään jutustella muidenkin kanssa saappaista ehkä s-postilla!
sähköpostilla... ihan vaan kokemuksia ja hyviä juttuja kengistä ja omista kokemuksista! jos kiinnostaa keskustelu... [email protected]
- tuoksut
mustat,kärki kirjoitti:
Onko saappaiden tuoksu mielestäsi parhaimmillaan heti käytön jälkeen vai vasta esimerkiksi seuraavana päivänä?
Omasta mielestäni tuoksut ovat kohdillaan vasta seuraavana päivänä. Juuri käytön jälkeen haisee hiki liian voimakkaasti. Tosin jotkut tykkäävät kuulemani mukaan juuri siitä hien hajusta ja mitä voimakkaampi sitä parempi. Itse taas kuulun siihen koulukuntaan, joka pitää miedommasta aromista. Seuraavaan päivään mennessä tuoksut ovat tasoittuneet ja voi aistia kengän nahkankin miellyttävät aromit. - väliä
tuoksut kirjoitti:
Onko saappaiden tuoksu mielestäsi parhaimmillaan heti käytön jälkeen vai vasta esimerkiksi seuraavana päivänä?
Omasta mielestäni tuoksut ovat kohdillaan vasta seuraavana päivänä. Juuri käytön jälkeen haisee hiki liian voimakkaasti. Tosin jotkut tykkäävät kuulemani mukaan juuri siitä hien hajusta ja mitä voimakkaampi sitä parempi. Itse taas kuulun siihen koulukuntaan, joka pitää miedommasta aromista. Seuraavaan päivään mennessä tuoksut ovat tasoittuneet ja voi aistia kengän nahkankin miellyttävät aromit.oikeastaan... Jos kengissä on viellä voimakas sukkahousun tuoksu niin se on kaikista paras ja kiihottavin! Mutta kyllä semmoset eilisen päivän bile kengät käy yhtä hyvin tai vaikka olis ollut viikon käyttämättä kunhan ne on muuten ollu kovassa käytössä!!!
- käyttöä
väliä kirjoitti:
oikeastaan... Jos kengissä on viellä voimakas sukkahousun tuoksu niin se on kaikista paras ja kiihottavin! Mutta kyllä semmoset eilisen päivän bile kengät käy yhtä hyvin tai vaikka olis ollut viikon käyttämättä kunhan ne on muuten ollu kovassa käytössä!!!
tarkoitat? Minäkin pidän sukkiksien tuoksusta myös.Se on myös kiihoittavaa kun kotiin rämmitään esim. puiston läpi ja saapikkaat likaantuu... Seuraavana aamuna voikin sitten tarjoutua puhdistaan saappaat rauhassa ja tuoksutella ja runkata mällit oikein luvankanssa kun toinen potee krapulaa.Onpa joskus käynyt niinkin että on ystävänsä kanssa tulleet pikkutunneilla meille yöksi.Aamulla onkin sitten ollut kaksi paria saappaita huollettavana.Oikein oon saanut kehuja kun viitsin molempien saappaat hoitaa kuntoon.
- näin.
käyttöä kirjoitti:
tarkoitat? Minäkin pidän sukkiksien tuoksusta myös.Se on myös kiihoittavaa kun kotiin rämmitään esim. puiston läpi ja saapikkaat likaantuu... Seuraavana aamuna voikin sitten tarjoutua puhdistaan saappaat rauhassa ja tuoksutella ja runkata mällit oikein luvankanssa kun toinen potee krapulaa.Onpa joskus käynyt niinkin että on ystävänsä kanssa tulleet pikkutunneilla meille yöksi.Aamulla onkin sitten ollut kaksi paria saappaita huollettavana.Oikein oon saanut kehuja kun viitsin molempien saappaat hoitaa kuntoon.
Luulen sen kovan käytön tarkoittavan tavallista ahkeraa käyttöä.
- Hessu Hopo
Opiskeluaikana tuli hinkattua kalua kämppiksien tyttöystävien tennareihin. Mällit laskin ainoastaan ulkopohjille, koska kiinnijääminen olisi ollut aika noloa... Kerran muistan runkanneeni yhden tytön mustien Converse-tennareitten pohjille ja toisella kerralla toisen tytön kukallisille Converse-kopioille. Yhdellä kämppiksistäni oli ranskalainen tyttöystävä, jonka mustaraitaiset Superstarit saivat myös spermakäsittelyn kun ensin olin hinkannut kaluani kärjen kumiosaa vasten. Kaverini muuten istui asuntomme vessassa paskalla tuolla välin. Kahdessa jälkimmäisessä tapauksessa kämppikseni viettivät kyseisten tyttöystäviensä kanssa aikaa huoneissaan. Mustista Converseista otin kuviakin kamerakännykälläni siten, että olin pannut seisovan kaluni nauhojen raosta tennarin sisään. Samoin kuvasin spermani tahrimat pohjat.
Vieläköhän esim. niillä mustaraitaisilla Superstareilla astellaan Pariisin katuja... ;) - Samu_HH
Kuulostaa niin tutulta toi sun juttusi... Itsellä ihan samanlainen fetissi, just samoja asioita tulee harrastettua. Tyttöystäväsi saappaat kuulostavat todellisilta namupaloilta, hyvä kun ne ovat niin kovin käytetyt. Tykkään kovassa käytössä olleista saappaista ja korkkareista. Saappaiden ja korkkareiden kastuminen ja likaantuminen kiihottaa kans kovasti. Saappaan tuoksu on parhaillaan juuri kun ottaa saappaan jalasta pois, sisältä saapas on seksikkään kuuma ja kostea hiestä... Minunkin tyttöystävällä on paljon saappaita, hän tosin tietää että touhuilen niiden kanssa kaikkea. Yhdet nahkaset saappaat ovat mun suosikit, polvipituiset, terävät kärjet jotka jonkin verran kuluneet, 9cm piikikorko josta nahkat ja korkolaput (varmaan 10 laput menossa) kuluneet, pehmeä nahkaa. Niihin on tullut laskettua lastit lukemmattomat kerrat. Olis kiva jos joku muukin laskisi tavaransa niihin joskus salaa... Olisi kivaa vaihtaa ajatuksia samanhenkisten kanssa meilillä!
- kuullostaa
mukavalta.Kiva että teiltäkin löytyy runsaasti saappaita;). Laita osoite!
- kyllä!
kesäkenkiin. ensin nuuhkimista varvashikee sit spermat kenkään."ihanaa"
- lähtee pikkujouluristeilylle
Bilesaappaat on ladattu hyvissä ajoin spermalla. Kaksi laakia per saapas. Viimeisen lastin jäljiltä vielä hieman vasen saapas kärjestä kostea. Varmaan kuivuu huomenaamuksi niin ettei huomaa mitään;).
- Samu_HH
Mitäs sexyille bilesaappaille kuuluu? Kuulostaa kivalta tuo saappaiden valmistelu pikkujouluristeilyä varten, juuri noin sitä pitääkin... Niissä mahtaa olla kivat tuoksut sisällä? Onko saappaat nyt kuluneet tyttöystäväsi käytössä lisää. Kärjethän noista kuluu kivan nopsaan siitä alta... Ja korot tietty kans kuluu mukavasti bilettäessä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681817- 1361665
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321338MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581185
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923