Mikähän on Device Manager niinkun suomeksi? kiitos
Device Manager suomeksi
15
35582
Vastaukset
- olla...
Laitehallinta
- Laite
Manage, johtaa hallita.
- Varma nakki
Se tarkoittaa lähihoitajaa.
- kukkelssi
lähihoitaja
- kerviisimanakereille
lähihoitaja = Practical Nurse = lähihoitaja
Ainakin minun kuukkelikääntäjän mukaan- oikeatkäännökset
Itse asiassa Practical Nurse = Käytännöllinen Hoitaja
lähihoitaja = near nurse - kerviisimanakereille
oikeatkäännökset kirjoitti:
Itse asiassa Practical Nurse = Käytännöllinen Hoitaja
lähihoitaja = near nurseNo exact match found for “near nurse” in British & World English
Oxford Dictionaries oli tuota mieltä mutta ehkä sinä olet viisaampi. :DD
- r7u4ru
Eli satarkoittaa sairaanhoitajaa
- Pullakuski__
Pullakuski
- sehänseon
Koristelujohtaja.
- norj
Kierrätyskeskuksessa vanhoja tietokoneita purkava heppu?
- Anonyymi
ootte ihan pihalla lol
- Anonyymi
laitehallinta
- Anonyymi
Fiksua, sama viesti kun
27.10.2008 21:39
Laitehallinta
Näin tuo viestintä täällä toimii,
- Anonyymi
Laitehallinta
Hallintatyökalu, jonka avulla voit hallita tietokoneesi laitteita. Laitehallinnan avulla voit tarkastella ja muuttaa laitteen ominaisuuksia, päivittää laiteajureita, määrittää laiteasetuksia ja poistaa laitteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785