Kun..

leijona..

Rakastuu tosissaan...miten hänen olemuksensa muuttuu.
Itse olen rakastunut ja en osaa kuin ihmetellä itseäni.
kuunetelen rakkauslauluja ja katselen rakkaus-leffoja ja ajattelen häntä yötäpäivää..kävelen kuin unessa ...minut voisi vaikka ohjata mihin vaan kädestä:) ..ajatukset ovat ihan muualla.

En aina kuule mitä toiset puhuvat vaan olen sellaisessa horroksessa .
katselen hääpukuja ja mietin missä vietän häämatkani . eli elän kuin seitsemännessä taivaassa.

olen ihan liian tunteikas..ja pelkään että jään viellä auton alle ajatuksissani

Onko ihan normaalia-leijonan käytöstä:)

7

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonaNa

      Ihan normaalia leijonalle.
      Kaikki mikä tehdään, tehdään täysillä.
      Mikään puolinainen ei ole mitään.
      Kun ollaan niin ollaan, tai sitten ei ollenkaan.

      Onhan siinä paha puoli se että sitten kun/jos pudotaan niin pudotaan korkealta ja kovaa...

      Mutta jos ei mitään uskalla niin ei varmasti mitään saa!

      • itsekin Leijona-female

        Kuka tuntee minut noin hyvin. On kuin peiliin katsoisi. Se pudotus tuntuu joskus, mutta karistellaan pölyt ja jatketaan taas eteenpäin...mut täysillä. Haasteita olla pitää eikä lannistuta.


      • Viivuli-76
        itsekin Leijona-female kirjoitti:

        Kuka tuntee minut noin hyvin. On kuin peiliin katsoisi. Se pudotus tuntuu joskus, mutta karistellaan pölyt ja jatketaan taas eteenpäin...mut täysillä. Haasteita olla pitää eikä lannistuta.

        hihi... voi kun tuttua XD sain tuossa vähän aikaa sitten kokea ekaa kertaa elämässäni kokonaisvaltaisen ihastumisen. Jalat irti maasta siihen malliin, että kaksi kertaa olin lähteä bensa-automaatilta ilman tankkausta. Laitoin kortin automaattiin, kävelin takas autolle, suljin korkin ja istuin autoon. Mikäs kun ei mittari nouse??? Aloin käymään vaaralliseksi jo muillekin =)

        Noh, ihastumisen kohde oli vaaka joka ei kuulemma saata vuosikausiin saada päätettyä, että ollako vaiko eikö olla... joten se sit kariutui siihen, mut hellurei jne! Uudet säädöt taas täysillä menossa XD ja nimenomaan täysillä...


    • normaalia...

      ..leijonan käytöstä. Mielestäni leijonamies ei näytä tunteitaan, vaan jahkailee. Itse olen viehättävä härkänainen, josta leijona on viehättynyt. Itse olen aloitteellinen ja tunnen ystävyytemme yksipuoliseksi, kun leijona ei ota yhteyttä. Liekö hänellä useampia seuralaisia, koska tuntuu myös naistenmieheltä. Odottava, leijonamieheen pettynyt PS. Ei varmaan kannata enää odottaa

      • Jouskarin nuoli

        Näinhän se Leijonan kanssa menee,kyllä hän sieltä tulee,mutta hitaasti.Hän tutkailee ja tarkastelee tilannetta,varovainen siirroissaan.Hyvinkin seurallinen,mutta yleensä uskollinen ja pitää siitä,että saa olla naisen keskipisteenä.Itsellä lähes samanlainen tilanne,mutta otin Leijonaa harjasta kiinni,eikä pane vastaan.Koita vaan kepillä jäätä,jos kiinnostunut tulee kyllä luoksesi.


      • Lionman35
        Jouskarin nuoli kirjoitti:

        Näinhän se Leijonan kanssa menee,kyllä hän sieltä tulee,mutta hitaasti.Hän tutkailee ja tarkastelee tilannetta,varovainen siirroissaan.Hyvinkin seurallinen,mutta yleensä uskollinen ja pitää siitä,että saa olla naisen keskipisteenä.Itsellä lähes samanlainen tilanne,mutta otin Leijonaa harjasta kiinni,eikä pane vastaan.Koita vaan kepillä jäätä,jos kiinnostunut tulee kyllä luoksesi.

        Eläinrääkkäystä moinen.....harjasta kiinni viattomia kissaeläimiä....:(


      • vaakatyttönen

        Hei vaan!
        Minulla on suhde Leijonamiehen kanssa ja tämä leo ei ainakaan jahkaile..pitää yhteyttä monta kertaa päivässä jne. Kuitenkin pienellä varauksella olen hänen suhteensa koska tuntuu myös muita katselevan..tai taitaa olla luonne"vika" :D ja siihen tottuttava ettei koskaan voi lopettaa kokonaan muiden katselua, luulenpa ettei edes katsele muita naisia silläsilmällä vaan sen takia että on kiinnostunut kauneudesta..katsonhan toki itsekkin hyvännäköisiä ihmisiä ilman tiettyä ajatusta.

        Toivottavasti sait Leijonasi koska minä ainakin aijon pitää omastani kiinni kynsin ja hampain, siis sanallisessa merkityksessä ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe