Uskallanko ostaa Riihimäen Peltosaaresta asuntoa? Olen lukenut netistä, että siellä ovat tulvat aikaansaaneet kosteusvaurioita. Koko alue on rakennettu muutama metri liian matalalle. Asutaanko siellä kaikissa taloissa? Olen käynyt alueella katsomassa asuntoja kolmesti. Asunnot ovat olleet tyhjillään, mutta koko Peltosaari on vaikuttanut aika hiljaiselta muutenkin.
Luin jostain, että Riihimäen kaupunki saattaa purkaa Peltosaaresta vanhoja kerrostaloja. Jos ostan kerrostalosta sieltä asunnon, onko vaara, että se talo puretaan?
Senkö takia ne hinnat ovat niin halpoja siellä?
Uskaltaako Peltosaaresta ostaa asuntoa?
51
3046
Vastaukset
- Divx
Se Peltosaari ei ole mikään paras kaupunginosa maineeltaan. Aika rauhaton varsinkin yöaikaan ja iltaisin/öisin. Johtuu monestakin asiasta mm. Liian ahtaasti rakennettu, asuu paljon maahanmuuttajia, syrjäytyneitä ym väkeä.
Itse en sieltä ostais mitään vaikka hinta onkin halpa.
Se purku huhu kyl on ollu jo jonkin aikaa ja ei sitä koskaan tiedä tapahtuuko näin.
Aikanaan asuin muutaman vuoden peltsissä ja se riitti - OMAKOHTAISESTI KOETTU
Huhut on huhuja . Itse asuin koko lapsuuteni ja nuoruuteni peltosaaren kupeessa omakotitalossa.Nyt asun omistusasunnossa peltsissä,enkä tyytyväisempi voisi olla.Joudun koiran ulkoilutuksen vuoksi kulkemaan joskus aamuyöstäkin,varsinkin kesäaikaan ulkona enkä ole törmännyt mihinkään erilaiseen ilmiöön kuin muuallakaan.Koiranikin on pienikokoinen ettei se siitä johdu että uskaltaudun yöllä ulos. Pakkohan vuokraasuntojakin on olla,ei kaikilla ole varaa omaan. Peltsissä on kaikki palvelut lähellä mikä on iso etu ,kun ei ole autoa. Liikuntaa harrastavalle on kuntosali vieressä kuin myös luonto ja valaistu hiihto/lenkkipolku erimittaisilla merkityillä matkoilla. Osta ihmeessä kun hinnat ovat vielä halvat. Näin ei varmaan ole kauvaa kun alue on miltei riihimäen keskustaa. Tulvavauriot on hoidettu eikä niitä ollut kun muutamassa jokivarren talossa myös tässä missä itse asun joten tiedän mistä kirjoitan. TERVETULOA T. ANNELI
- SatamaJätkänPoika
Talosta missä asuu, mutta kyllä se Peltosaari on maineensa veroinen. En nyt muista missä talossa, neet huumekauppiaat ammuskeli toisiaan aikoinaan tämäkö mielestäsi rauhallinen paikka asua???
- PUOLESTA...
SatamaJätkänPoika kirjoitti:
Talosta missä asuu, mutta kyllä se Peltosaari on maineensa veroinen. En nyt muista missä talossa, neet huumekauppiaat ammuskeli toisiaan aikoinaan tämäkö mielestäsi rauhallinen paikka asua???
MÄ OLEN KYL SITÄ MIELTÄ ET SEMMOISTA LINTUKOTOA EI KAUPUNGEISTA LÖYDYKKAAN MISSÄ EI TÖRMÄÄ HUUMEHÖRHÖIHIN....EIKÖS TÄSSÄ OLLU KIINNOSTUSTA OMISTUS- EIKÄ KAUPUNGIN VUORAASUNTOIHIN... TURHAAN SÄ PELTSIÄ PANETTELET...EI MUUTEN OLLU EKA KERTA. JA VIELÄ.. OMISTUSTALOISTA PIDETÄÄN HYVÄÄ HUOLTA,MYÖS NIIDEN PIHA-ALUEISTA.PELSIIN ON TULOSSA TÄLLÄ VIIKOLLA PIHAPALKINTO KAUPUNGILTA.TÄSTÄ TULEE MAININTA MYÖS LEHTEEN. ETTÄ NÄIN MEILLÄ ......
- peltotyttö
Ai että joskus...muinoinko..kun et muista ...silloin kun isäs tuli puusta alas.. niinkö.... ja vielä toisiaan ... oliko niillä jo silloin pyssyjä..vai millä ampusvatten..ON SE OLLUT ENNENVANHAA KAMALAA...
- SatamaJätkänPoika
peltotyttö kirjoitti:
Ai että joskus...muinoinko..kun et muista ...silloin kun isäs tuli puusta alas.. niinkö.... ja vielä toisiaan ... oliko niillä jo silloin pyssyjä..vai millä ampusvatten..ON SE OLLUT ENNENVANHAA KAMALAA...
Mainita nimiä kuka liikkuu mitäkin taskussa Peltosaaressa nykypäivänä...
- SatamaJätkänPoika
PUOLESTA... kirjoitti:
MÄ OLEN KYL SITÄ MIELTÄ ET SEMMOISTA LINTUKOTOA EI KAUPUNGEISTA LÖYDYKKAAN MISSÄ EI TÖRMÄÄ HUUMEHÖRHÖIHIN....EIKÖS TÄSSÄ OLLU KIINNOSTUSTA OMISTUS- EIKÄ KAUPUNGIN VUORAASUNTOIHIN... TURHAAN SÄ PELTSIÄ PANETTELET...EI MUUTEN OLLU EKA KERTA. JA VIELÄ.. OMISTUSTALOISTA PIDETÄÄN HYVÄÄ HUOLTA,MYÖS NIIDEN PIHA-ALUEISTA.PELSIIN ON TULOSSA TÄLLÄ VIIKOLLA PIHAPALKINTO KAUPUNGILTA.TÄSTÄ TULEE MAININTA MYÖS LEHTEEN. ETTÄ NÄIN MEILLÄ ......
Asuttua 15 vuotta ja se riitti, meinaan se rupusakki joka jatkuvasti murtautui meidän häkkikellariin, vaikka koppi oli jo tyhjä ja muovilla peitetty ja kyseessä oli OSAKETALO...
- Anonyymi
Olet siis itse se häirikkö.
- Anonyymi
PUOLESTA... kirjoitti:
Hyvin on virkamiehiä uhkailtu.🤣
- Anonyymi
Mainita nimiä kuka liikkuu mitäkin taskussa Peltosaaressa nykypäivänä...
Etsitkö myyjiä?
- SatamaJätkänPoika
Peltosaari ole rakennettu vanhalle suolle? Kyllä siellä varmaan käy niin että osa taloista hävii, en kyllä hukkaisi rahojani peltsikkaan, ei siellä ole palvelujakaan muuta kuin 1 kauppa 1 kapakka 1 pankkiautomaatti siinä palvelut..Koska olet katsellut asuntoja sieltä, niin eiköhän se kerro jo aika paljon kuin siellä niin tyhjää on ja halpaa kun yrittävät päästä eroon asunnoistaan. Mitä turvallisuuteen tulee, niin en luottaisi kaikkiin vastaan tulijoihin kyllä niitä sekopäitä siellä riittää. Sinuna kyllä miettisin tuhlaanko rahani Peltosaareen???
- peltovaari
Kyllä peltosaari lähialueineen on ollut Erkylän kartanon viljelysmaita. Suokin kyll' löytyy ... patastenmäen eteläpuolelta. Sieltä nostettiin turvetta joskus -30 luvulla.Vieläkin nämä turpeennostopaikat on havaittavissa.Koita nyt vaan taas vaihteesi mollata hyvinkään lähiöitä...YMMÄRSITKÖ...SIIS.. TAAS.
- oletko vai et
ota kartta kännyyn ja katso siitä missä kohtaa riksua on peltosaari ... selviää varmasti myös palveluiden läheisyys.en tiedä oletko tyhmä vai ilkeä...
- turvallisuuteen
tulee niin olet sitten varmaan käynyt täällä soittamassa turpaasi kuten teet myös tällä palstalla.
Kumma juttu kun itsellä ei ole ollut kahdenkymmen vuoden aikana minkäänlaista turvallisuusvajetta. - peltosaaressa?
Purku-uhan alla olevat talot ovat tietääkseni kaupungin vuokrataloja, joista se haluaa päästä eroon.
Kaupan, kapakan ja pankkiautomaatin lisäksi löytyy myös apteekki ja kioski vapaa-ajan harrastuspaikat, mitä muita lähipalveluita oikein tarvitset?
Ja mitä turvallisuuteen tulee niin kyllä peltosaaressa saa kävellä ihan rauhassa illallakin. Luotatko sitten muualla kaikkiin vastaantulijoihin??? - SatamaJätkänPoika
peltosaaressa? kirjoitti:
Purku-uhan alla olevat talot ovat tietääkseni kaupungin vuokrataloja, joista se haluaa päästä eroon.
Kaupan, kapakan ja pankkiautomaatin lisäksi löytyy myös apteekki ja kioski vapaa-ajan harrastuspaikat, mitä muita lähipalveluita oikein tarvitset?
Ja mitä turvallisuuteen tulee niin kyllä peltosaaressa saa kävellä ihan rauhassa illallakin. Luotatko sitten muualla kaikkiin vastaantulijoihin???Kyllä tuolta on kokemusta, meinaan asuin siellä 15 vuotta ja sain tarpeekseni siitä rupusakista, joka jatkuvasti murtautui meidän häkkikellariin ja oli kyse osaketalosta....
- SatamaJätkänPoika
turvallisuuteen kirjoitti:
tulee niin olet sitten varmaan käynyt täällä soittamassa turpaasi kuten teet myös tällä palstalla.
Kumma juttu kun itsellä ei ole ollut kahdenkymmen vuoden aikana minkäänlaista turvallisuusvajetta.Mistä kaupunginosasta on eniten tehty,rikoksia/rikosilmoituksia???? Anna mä arvaan,alkaa kai P--------i ?
- hyvä paikka
miten voi olla mahdollista että kyseiselle miehelle on tapahtunu noin paljon ongelmia 15 vuoden aikana johtuukohan omasta ittestään mitään vikaa.ite asunu 33vuotta kyseisessä paikassa ilman ongelmia pärjää pääs kaa
- on pääasiassa
peltovaari kirjoitti:
Kyllä peltosaari lähialueineen on ollut Erkylän kartanon viljelysmaita. Suokin kyll' löytyy ... patastenmäen eteläpuolelta. Sieltä nostettiin turvetta joskus -30 luvulla.Vieläkin nämä turpeennostopaikat on havaittavissa.Koita nyt vaan taas vaihteesi mollata hyvinkään lähiöitä...YMMÄRSITKÖ...SIIS.. TAAS.
rakennettu suolle. 60-luvulla peltosaaren kohdilla oli tosiaankin peltoa, joka aina keväisin oli kokonaisuudessaan tulvaveden peittämä.
Mitä asukkaisiin tulee, niin joka asuinalueella
löytyy erilaisia tyyppejä.Peltsissä vain kun on niin runsaasti asukkaita tuntuu että tätä erilaisuuttakin on enemmän.
Tunnen ihmisiä(työssäkäyviä,rauhallisia) jotka ovat asuneet siellä vuosikausia ja viihtyvät hyvin.
Itselläni on ennakkoluuloja ko. paikkaa kohtaan ,enkä muuttaisi sinne. - olet muualta
on pääasiassa kirjoitti:
rakennettu suolle. 60-luvulla peltosaaren kohdilla oli tosiaankin peltoa, joka aina keväisin oli kokonaisuudessaan tulvaveden peittämä.
Mitä asukkaisiin tulee, niin joka asuinalueella
löytyy erilaisia tyyppejä.Peltsissä vain kun on niin runsaasti asukkaita tuntuu että tätä erilaisuuttakin on enemmän.
Tunnen ihmisiä(työssäkäyviä,rauhallisia) jotka ovat asuneet siellä vuosikausia ja viihtyvät hyvin.
Itselläni on ennakkoluuloja ko. paikkaa kohtaan ,enkä muuttaisi sinne.Kyllä nyt jutun murjasit ...vantaa kyllä tulvi yli äyräidensä keväisin ,mutta tämä tapahtui ennen kun se oiottiin ja ruopattiin yli 50 vuotta sitten.Kotini oli vantaanjoen rannalla eikä meillä koettu tulvasta haittaa .vesi nousi ulkohuusin takaiselle pottumaalle,ei sen kummempaa.Naapurilla oli kajakki jolla aina keväisin meloskeli.Muutaman päivän hupi.. Olipa peltosaaressa riihimäen vanha uimalaitoskin hyppyreineen lammen paikkeilla . Mattilan latokin oli mikä kyllä sittemmin paloi ,olisiko salama polttanut ,en muista . Uusi lato palveli loppuaikoinaan tanssilavana, etkö muista Rytmiriiheä? tie kulki keskellä peltoa Jussilan ylikäytävältä kohti nykyistä koirapuistoa missä teki jyrkän mutkan vasemmalle mennen puutarhan kohdalta yli radan. toinen tie lähti ylikäytävältä patastenmäkeen .Asutustakin oli mutta myös peltoa.Olen tämän paikan kasvatti ja tiedän kyllä myös sen milloin on tulvinut ja milloin ei.Kohta seitsemänkymmentä vuotta ja vielä hengissä ..koko ajan peltosaaressa ..ajattele
- siellä
olet muualta kirjoitti:
Kyllä nyt jutun murjasit ...vantaa kyllä tulvi yli äyräidensä keväisin ,mutta tämä tapahtui ennen kun se oiottiin ja ruopattiin yli 50 vuotta sitten.Kotini oli vantaanjoen rannalla eikä meillä koettu tulvasta haittaa .vesi nousi ulkohuusin takaiselle pottumaalle,ei sen kummempaa.Naapurilla oli kajakki jolla aina keväisin meloskeli.Muutaman päivän hupi.. Olipa peltosaaressa riihimäen vanha uimalaitoskin hyppyreineen lammen paikkeilla . Mattilan latokin oli mikä kyllä sittemmin paloi ,olisiko salama polttanut ,en muista . Uusi lato palveli loppuaikoinaan tanssilavana, etkö muista Rytmiriiheä? tie kulki keskellä peltoa Jussilan ylikäytävältä kohti nykyistä koirapuistoa missä teki jyrkän mutkan vasemmalle mennen puutarhan kohdalta yli radan. toinen tie lähti ylikäytävältä patastenmäkeen .Asutustakin oli mutta myös peltoa.Olen tämän paikan kasvatti ja tiedän kyllä myös sen milloin on tulvinut ja milloin ei.Kohta seitsemänkymmentä vuotta ja vielä hengissä ..koko ajan peltosaaressa ..ajattele
Jussilan ylikäytävän lähellä (Suokylässä) minä lapsuuden ja nuoruuteni vietin. Ja peltsin pelloilla vanhempieni kielloista huolimatta kevät-tulvien aikaan seikkailuilla kävin.
Totta maar vanha peltosaari oli jo olemassa,mutta sen ja radan välissä oli peltoa. - suolla hiihtäjä
siellä kirjoitti:
Jussilan ylikäytävän lähellä (Suokylässä) minä lapsuuden ja nuoruuteni vietin. Ja peltsin pelloilla vanhempieni kielloista huolimatta kevät-tulvien aikaan seikkailuilla kävin.
Totta maar vanha peltosaari oli jo olemassa,mutta sen ja radan välissä oli peltoa.suo siellä, vetelä täällä..kuinkapäin vaan ...Muutetaan pohjanmaalle...siel on kuivaa ja meno verkkaista.. puukot on tupes ja pyssyluvat peruutettu.... kyllä sinne uskaltaa. ps. kävikkö koskaan kestossa pilsulla tai hynysen kaupassa... niiltä nurkilta kun olet.. jaa et.. taidat olla niin untuvikko vielä ettet tiedä kyseisiä paikkoja olleenkaan..
- epäilet
suolla hiihtäjä kirjoitti:
suo siellä, vetelä täällä..kuinkapäin vaan ...Muutetaan pohjanmaalle...siel on kuivaa ja meno verkkaista.. puukot on tupes ja pyssyluvat peruutettu.... kyllä sinne uskaltaa. ps. kävikkö koskaan kestossa pilsulla tai hynysen kaupassa... niiltä nurkilta kun olet.. jaa et.. taidat olla niin untuvikko vielä ettet tiedä kyseisiä paikkoja olleenkaan..
Hynysen kaupassa ja Rannan leipomossa ihan olen vakituiseen käynyt ostoksilla.Virkin virvokkeen piha-alueelta ainakin metallisia pullon korkkeja olen keräillyt ja limua sieltä ostanut. Kestossa en käynyt alaikäinen kun olin, Kino-Sampossa sitävastoin kävin ainakin ulkokuvat katsastamassa.Joten tutut on paikat aina 50-luvun puolesta välistä alkaen.Ehkä en siis olekaan untuvikko...
- ...
epäilet kirjoitti:
Hynysen kaupassa ja Rannan leipomossa ihan olen vakituiseen käynyt ostoksilla.Virkin virvokkeen piha-alueelta ainakin metallisia pullon korkkeja olen keräillyt ja limua sieltä ostanut. Kestossa en käynyt alaikäinen kun olin, Kino-Sampossa sitävastoin kävin ainakin ulkokuvat katsastamassa.Joten tutut on paikat aina 50-luvun puolesta välistä alkaen.Ehkä en siis olekaan untuvikko...
taidetaan olla saman vuosikymmenen tuotteita... ja suht lähekkäin elelty...Nuorempana haikailin pois riksusta, mutta tässä sitä ollaan ...Olen tyytyväinen ja tykkään ihan oikeasti asua peltsissä.
- on tainnut
... kirjoitti:
taidetaan olla saman vuosikymmenen tuotteita... ja suht lähekkäin elelty...Nuorempana haikailin pois riksusta, mutta tässä sitä ollaan ...Olen tyytyväinen ja tykkään ihan oikeasti asua peltsissä.
päästä käymään.En minäkään täältä pysyvästi minnekään lähtenyt. Hienoa että olet tyytyväinen asuinpaikkaasi sehän on yksi elämän perusehdoista!Eihän sitä koskaan tiedä vaikka minäkin joskus asuisin peltsissä...
- demolition man
Näin on, että muutama talo tullaan laittamaan matalaksi. Yleensä Peltosaarin tunnetaan ns huonomaisena, sillä juopot ja pumpit etc asuvat siellä. En asuisi siellä
- mieti niil harmail vähä ..
kyl tääl kuule on duunis käyvää porukkaa ja muutenki aivan samanlaista ku muuallaki Rixus .. Joo mä oon kovas pumpis ,just treenasin täs :)
- SatamaJätkänPoika
mieti niil harmail vähä .. kirjoitti:
kyl tääl kuule on duunis käyvää porukkaa ja muutenki aivan samanlaista ku muuallaki Rixus .. Joo mä oon kovas pumpis ,just treenasin täs :)
Siellä joku hormoonihiiri piipittää!!!
- sejaksat
aina peltosaaresta itkeä. sulla taitaa olla pahakin ongelma peltosaarta kohtaan. mene lääkäriin ne auttaa sua pääsemästä peltsi fobiasta eroon.
- SatamaJätkänPoika
sejaksat kirjoitti:
aina peltosaaresta itkeä. sulla taitaa olla pahakin ongelma peltosaarta kohtaan. mene lääkäriin ne auttaa sua pääsemästä peltsi fobiasta eroon.
Fobiaa peltsii kohtaan, vaan se paska mitä siellä tuli koettua.
- poikaa
Fobiaa peltsii kohtaan, vaan se paska mitä siellä tuli koettua.
taitaa olla aika pahat traumat
- Anonyymi
Jep
- LUUVITONEN33
En kyllä kehottaisi ostamaan Peltosaaresta asuntoa. Ja luulen, että olet kyllä hyvin tietoinen asiasta. Paitsi, jos sovit samanmieliseen populaatioon, niin tervemenoa ja onnea vaan uudessa asuinpaikassasi. HEH HEH
- ostanko
Kerro mulle mist kannattais ostaa...?Oisko kauhajoki hyvä paikka? Kerro vielä missä asuu kunnon väkeä ja missä ei olis muualta tulleita esim. opiskelijoita. Sitä kun ei aina naamasta näe mitä päässä liikkuu jos liikkuu. Sä tunnut tietävän . no.. kävelytyyli kyllä paljastaa..Taidat olla itsekkin "niitä"ei kunnollisia hartioiden heiluttelioita, luuvitonenko se nimimerkki oli... puusilmä sopis ehkä paremmin..HEH HEH VAAN ITTELLES JA PYSY POIS PILAAMASTA PELTSIN ILMAA..
- SatamaJätkänPoika
ostanko kirjoitti:
Kerro mulle mist kannattais ostaa...?Oisko kauhajoki hyvä paikka? Kerro vielä missä asuu kunnon väkeä ja missä ei olis muualta tulleita esim. opiskelijoita. Sitä kun ei aina naamasta näe mitä päässä liikkuu jos liikkuu. Sä tunnut tietävän . no.. kävelytyyli kyllä paljastaa..Taidat olla itsekkin "niitä"ei kunnollisia hartioiden heiluttelioita, luuvitonenko se nimimerkki oli... puusilmä sopis ehkä paremmin..HEH HEH VAAN ITTELLES JA PYSY POIS PILAAMASTA PELTSIN ILMAA..
Päivän paras juttu, repesin putosin tuolilta.KIITTI HYVÄSTÄ JUTUSTA...
- olla vanhaa tietoa
tyhjillään olevista asunnoista! Kyllä täällä joka talossa asutaan........
- SatamaJätkänPoika
Katsomaan uudestaan meinaan Linnunradankadulle, kas kummaa siellähän on tyhjiä asuntoja...
- ei siinä mitään..
Katsomaan uudestaan meinaan Linnunradankadulle, kas kummaa siellähän on tyhjiä asuntoja...
Qlekko käyny vesitornista kiikaroimassa peltsiin päin..? Etsunka sä tänne uskalla tulla edes aamutuimaan..voi vaikka Nuppu tai Reppurami antaa oikoset..TääLlä jalankulkijatkin käyttää pyöräilykypärää.. usko pois..Niin .. oliko viäl tyhjänä ..meinaan asunto.? Jos vaikka oli verhot pesussa ..näikkö oliko tummanpunanen keinonahkasohva peräseinällä..entäs tiikkipöytä.., jaa ettei ollu ..no.. sitten ne on siirtolavalla talon päädyssä.Tää on tiedossa.. Asukkaalle sattu vähän isompi "kosteusvaurio" ..ja sen pituinen se. Kiltti oli..Ei siinä mitään..
- uneton peltsistä
tuntuu olevan satama pimeenä ...heräisit jo... ekkö kuule... mä alan kohta hermostua..ei silti, ei mulla mitään hätää ole ..senkun nukut...pahvi..
- SatamaJätkänPoika
uneton peltsistä kirjoitti:
tuntuu olevan satama pimeenä ...heräisit jo... ekkö kuule... mä alan kohta hermostua..ei silti, ei mulla mitään hätää ole ..senkun nukut...pahvi..
ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA...
- uneton peltsistä
ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA...
mitä ihmettä sä nyt oikein horiset..? ei tässä mikään ole kalahtannu... kunhan jotain hölmöö kirjoitin...vähän niinku omalle pojalle..SORRY VAAN
- Divx
Joo mielipiteitä on paljon kuten kirjoittelijoitakin. Riippuu kai siitä minkälaisesta ympäristöstä tykkää. Kuten aiemmin kirjoitin, Peltosaari on ahtaasti asutettu. Itse tosiaan kun jokusen vuoden asuin siellä niin muutaman kerran ollut "läheltäpiti" tilanne hörhöjen kanssa vaikka ihan normaalisti liikuin.
Se taas ei kerro mitään. Jotkun liikkuu ikänsä ilman ongelmia ja jotkut osuu niiden tielle usein.
Mutta tosiaan peltsi on halpaa aluetta ja kommenteissa tuli jo palveluistakin paljon asiaa. Itse pidän aluetta silti rauhattomana ja liian ahtaana. Olen perheellinen ja ajattelen paljon siltä kantilta.
Nykyinen asuin alueeni on väljästi asutettua ja rauhallisuuden tyyssia... - asunut
Olen asunut Peltosaaressa joka on mainettaan parempi, ainakin sen kokemuksen mukaan mitä minulla oli asumisesta omistusasunnossa.
Talon asukkaat olivat mukavia, ystävällisiä ja rauhallista väkeä ja talo siisti. Alueella on sopivasti peruspalvelut ja aseman viereen tulee suuri matkakeskus ja uusia liikkeitä, ja Riihimäen keskusta alkaa siirtyä siten asemalle päin. Se parantaa Peltosaarenkin arvoa.
Kaupunki omistaa muutaman vuokratalon ja tekee niiden kanssa mitä tekee, mutta alueen hyväkuntoiset osaketalot pysyvät. Kun ostat ylemmistä kerroksista vesivahingon riski on vähäinen.
Alueella asuu runsaasti ihmisiä ja melkein kaikki ovat kunnon väkeä, joku satunnainen mekastus kadulla voi sattua missä kaupungissa vaan, se on kaupunkielämää.
Tunnen peltsissä asuneita, kunnollista väkeä, työssäkäyviä, ei mitään valittamista. Myös ns. syrjäyteet ihmiset ovat enimmäkseen hiljaisia penkillä istujia, ei niistä yleensä mitään haittaa ole.
Tällaiset ilmiöt kuuluvat kaupunkielämään.
Asunnot ovat niin halpoja, saa neliöitä reilusti keskustan tuntumasta ja voi satsata oman asunnon viihtyisyyteen. - ...
älä osta. parempi kun pysyt siellä missä lienetkin.täällä on tarpeeksi väkeä jo muutenkin
- Maine vaan roikkuu
Ostimme vaimon kanssa pitkän harkinnan jälkeen asunnon Peltosaaresta ja ei ole ollut mitään valittamista.
Yleensä ne valittaa paikkaa, jotka ei ole siellä koskaan edes asuneet. Kun kysyy koko ikänsä Peltissä asuneiden mielipiteitä, niin ovat hyvin tyytyväisiä.
Meidän talo on rauhallinen ja jokaisessa lähiössä on varmasti omat häiriönsä.
Uskallan suositella Peltosaarta siksikin, että asunnot ovat noin 20 tonnia halvempia, kuin radan (500m) toisella puolella.
Palvelut on lähellä. Prisma keskukseen kävelee 5 minuutissa. Löytyy kaksikin kauppaa, apteekki, otto jne.
Suosittelen. Älä usko tällä palstalla muutamaa kirjoittajaa, joilla on jotain hampaankolossa Peltiä vastaan. Ovat asialla ihan herjaamis mielessä.
Tervetuloa vaan :)- juke12
autot ei saa olla rauhassa parkkipaikoilla on kaikenlaista hörhöö niitä rikkomassa tai naarmuttamassa parempi laittaa vähän enempi rahaa asuntoo saa oman saunan ja saa rauhassa nukkua yönsä
onneksi pääsin pois sieltä 2007 - ...
juke12 kirjoitti:
autot ei saa olla rauhassa parkkipaikoilla on kaikenlaista hörhöö niitä rikkomassa tai naarmuttamassa parempi laittaa vähän enempi rahaa asuntoo saa oman saunan ja saa rauhassa nukkua yönsä
onneksi pääsin pois sieltä 2007Pitäkää hörhöt tykönänne, koska se on esim. koivurannan alueelta tämä pohjapaska mikä täällä hilluu. Ovat juuri näiden ns. "parempien ihmisten" kasvatusta vaille jääneitä "jälkeisiä".Mutta voiko siitä toisaalta vanhempiakaan syyttää kun ei ole enää kasvatusoikeutta .. ja alaikäistä kun ei voi tuomitakkaan... että... LASTEN SUOMI, HYVÄ SUOMI . Että silleen.....
- .samaa rataa...
... kirjoitti:
Pitäkää hörhöt tykönänne, koska se on esim. koivurannan alueelta tämä pohjapaska mikä täällä hilluu. Ovat juuri näiden ns. "parempien ihmisten" kasvatusta vaille jääneitä "jälkeisiä".Mutta voiko siitä toisaalta vanhempiakaan syyttää kun ei ole enää kasvatusoikeutta .. ja alaikäistä kun ei voi tuomitakkaan... että... LASTEN SUOMI, HYVÄ SUOMI . Että silleen.....
niin.. täytyy myöntää etteivät nämä meidän pihatkaan saa olla rauhassa varsinkaan joulun aikaan.. Valoihin on kajottu ja muuta pahaa myös tehty. Meillä on kyllä tekijöiden nimiä tiedossa ja ompa joitakin saatu kiinni ,mutta aina tulee uusia tilalle.Vanhemmat ...valvokaa lapsianne... mitä tekevät ja missä liikkuvat.Teidän on vastuu .
- Anonyymi
.samaa rataa... kirjoitti:
niin.. täytyy myöntää etteivät nämä meidän pihatkaan saa olla rauhassa varsinkaan joulun aikaan.. Valoihin on kajottu ja muuta pahaa myös tehty. Meillä on kyllä tekijöiden nimiä tiedossa ja ompa joitakin saatu kiinni ,mutta aina tulee uusia tilalle.Vanhemmat ...valvokaa lapsianne... mitä tekevät ja missä liikkuvat.Teidän on vastuu .
Ei niitä saa valvoa, kun se on stalkaamista.
- Anonyymi
justiinsa, sitä samaa 30 vuotta, sanoi joku
- Anonyymi
Puukoliivien käytöstä ei ainakaan haittaa ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1702135Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru4151191- 741015
- 73905
Hyvästi, vaalea nainen
Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si35801Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä36798Pystytkö puhumaan seksistä?
Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista107758Martinan ruukavalio
Voi hyvää päivää taas, mitä tekstiä picukissa. -ohjeilla, jotka voita vaikka lopun ikää. -kesto 6viikkoa, voit kuin jatk128702- 23687
Oikeastaan rakastuneena
On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään52678