Toinen mies panee vaimoa

haltio

Minua kiihottaa ajatus siitä että joku toinen panee vaimoani ja minä katselen vieressä.Onko jollain muulla samanlaisia ajatuksia?

110

18342

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin....

      Joskus iskee sairaalloinen pakkomielle naittaa vaimoa vieraalle, mutta ikäväkseni vaimo (vielä) aina kieltäytynyt. Tiettyä helpotusta on tuonut näkymät, joita vaimo on minulle suonut. Hän suutelee usein ja kiihkeästikkin vieraita miehiä (yleensä vanhempia) ravintolassa tai tanssipaikoilla, mutta ei päästä silti heitä naimaan. Kiihottavaa katseltavaa sekin.

      • haltio

        Miten sitten tostilanteessa,iskeekö mustasukkaisuus koskaan?


      • ainakin...
        haltio kirjoitti:

        Miten sitten tostilanteessa,iskeekö mustasukkaisuus koskaan?

        Siis vaimo kieltäytyy naimasta vierasta. Mutta suutelee heitä kyllä. En koe mustasukkaisuutta siitä vaan asia kiihottaa ja kihelmöi kivasti. Siksi toivoisinkin vaimoni myös naivan heitä.


      • Sama juttu. Itse tykkään katsoa kun vaimo tyydyttää itseään omenapuun oksalla


    • parinmies

      ollaan vaimon kanssa harrastettu kimppaa jo vuosia ja aina se tuntuntuu yhtä kiihottavalta kun joku vieras panee omaa naista. yleensä osallistun myös itse vaimon tyydyttämiseen mutta on välillä kiva katsella sivusta toimitusta.

      • meillekolmelle

        Meillä sama juttu! Viimeksi eilen illalla vieras ukkomies pani vaimo tosi isolla kalulla ja vaimo huuri kuin hinaaja!!
        Oli mahtava hiljalleen runkkailla ja nuolla kaverin spermat vaimon pimpistä.
        Sen jälkeen itse "liukkaille", tätä jatkettiin ja välillä vaimo otti kaveriltakin suuhun.... Uusitaan alkavalla viikolla!!


    • AstumaSonni

      Etkö ole kehittelemässä tasa-arvon mukaisesti asetelmaa, jossa sinä nussisit toista naista ja vaimosi katselisi ja sauvoisi samalla itseään huohottaen....!!!??? Tai kahden pariskunnan porukkatoimintaa parinvaihdon merkeissä?

      • haltio

        Olisihan sekin varmasti kivaa.... Mutta ei niin kiihottavaa! Eipä se parinvaihtokaan pois suljettu ajatus ole... Mistä löytyis? Olemme m30 n28


    • Keimo

      kiihottaa. Itse asiassa uskon, että meitä miehiä on enemmänkin, jotka haluavat vaimon saavan vierasta. Itse haluaisin vieraan olevan musta mies. Olen pikku hiljaa johdatellut vaimoa asiaan fantasioiden kerronnan kautta rakastellessamme. Nyt meillä on musta dildo sekä
      katselemme netistä aiheeseen liittyviä clippejä ja vaimo on innokkaana mukana. Olen pitänyt huolen siitä, että "aihe" on esillä vain silloin tällöin, jotta vaimo ei koe painostusta. Uskon, että näin hitaasti edeten vielä "palkintokin" toteutuu....

      • Good husband

        Ole varovainen haaveissasi. Itse leikin saman asian kanssa ja niinpä "unelmani" toteutui matkallamme Jamaikalle vuosia sitten. Sen jälkeen olen saanut kuulla vain "itseppä halusit" ja ei sun peli riitä mihinkään jne...
        No nyt käymme ahkerasti erillaisissa rav.illoissa jossa lattari tai reggey soi ja voit vain arvata loput.....
        Mieti vielä..."at once you try a black you never go back" ;-)


      • Keimo
        Good husband kirjoitti:

        Ole varovainen haaveissasi. Itse leikin saman asian kanssa ja niinpä "unelmani" toteutui matkallamme Jamaikalle vuosia sitten. Sen jälkeen olen saanut kuulla vain "itseppä halusit" ja ei sun peli riitä mihinkään jne...
        No nyt käymme ahkerasti erillaisissa rav.illoissa jossa lattari tai reggey soi ja voit vain arvata loput.....
        Mieti vielä..."at once you try a black you never go back" ;-)

        näkemys ja kiitos siitä. Toisaalta tiedän parin, jossa se on vain vahvistanut miehen ja vaimon keskinäistä suhdetta. Elämässä kaikella toiminnalla on riskinsä, myös tässäkin asiassa.
        Aika näyttää, mihin polku johtaa...


      • Good husband
        Keimo kirjoitti:

        näkemys ja kiitos siitä. Toisaalta tiedän parin, jossa se on vain vahvistanut miehen ja vaimon keskinäistä suhdetta. Elämässä kaikella toiminnalla on riskinsä, myös tässäkin asiassa.
        Aika näyttää, mihin polku johtaa...

        Olet oikessa, että se vain vahvistaa suhdetta - edellyttää tietenkin molemminpuolista tuntemusta ja luottamusta, että oikeasti rakastaa toista.
        "se" juttuhan on vain se - haluamme vain "parasta" vaimollemme / tyttöystävällämme.
        Ja meillä on riittävästi itsetuntoa sallia se.
        Ei kai siinä mitään pahaa ole - vielä jos toinen osapuoli nauttii ja hyväkyy sen....;-)
        Miten se on vahvistanut mainitsemasi parin suhdetta ?


      • Keimo
        Good husband kirjoitti:

        Olet oikessa, että se vain vahvistaa suhdetta - edellyttää tietenkin molemminpuolista tuntemusta ja luottamusta, että oikeasti rakastaa toista.
        "se" juttuhan on vain se - haluamme vain "parasta" vaimollemme / tyttöystävällämme.
        Ja meillä on riittävästi itsetuntoa sallia se.
        Ei kai siinä mitään pahaa ole - vielä jos toinen osapuoli nauttii ja hyväkyy sen....;-)
        Miten se on vahvistanut mainitsemasi parin suhdetta ?

        juuri siinä suhteessa, että molemmat ovat löytäneet yhteisen ja yhteisesti hyvksytyn tavan rikastaa parisuhteensa laatua erotiikan alueella.Samalla keskinäinen luottamus on vain vahvistunut entisestään ja sehän tietty vahvistaa liittoa ja antaa voimia yhteiseen arkielämään. Näin olen asian ymmärtänyt.
        Kuten itse totesit tälläiset asiat vaativat hyvän itsetunnon eivätkä sovi kaikille.Heille ilmeisen hyvin ja hyvä niin; kyllähän onnettomia
        parisuhteita ylipäätään maailmassa riittää ihan liiankin kanssa. Tärkeintähän on mielestäni ylipäätään löytää yhdessä se oma kahdenkeskinen juttu,jolle se hyvä parisuhde osaltaan rakentuu.


    • str

      Fantasioin jatkuvasti että saisin naida vaimoani vieraan miehen kanssa yhtä aikaa. Myös naidessa vaimoani mietin koko ajan että toinen olisi auttamassa.Olen keskustellut vaimoni kanssa asiasta ja hänkin olisi mukana mutta minua vähän pelottaa se mustasukkaisuuden tunne joka voisi iskeä tositilanteessa.Onko fantasia parempi pitää fantasiana vai .....???

      • AstumaSonni

        Ongelma on ihan todellinen miesten kesken eli mahdollinen mustasukkaisuus. Saattaa käydä niin, että olisi mukava ajatella, että monen miehen voimin vaimo saisi mulkkua oikein kunnolla. Sitten käy helposti kuitenkin niin, että ideassa sinänsä mukanaoleva vaimon mies huomaakin olevansa mustasukkainen, vaikka vaimo mitenkä haluaisi monen miehen "käsittelyä".

        Ratkaisu ongelmaan olisi bi-suhtautuminen. Miesten pitäisi keskenään tulla toimeen jopa niin, että voisivat havaita myös keskinäiset kosketukset nautinnollisiksi. Sen sijaan että tarjottaisiin mustasukkaisuuteen sortumalla luuvitosta, niin miehet halaisivat toisiaan ja vaikka ohjailisivat toistensa kyrpiä yhteistä tyydyttämistoimintaa himoavan vaimonaisen riemurasiaan. Kokemusta on ja toimii hyvin. Pitää vain valikoida sopivia mieskavereita. Ja ukkomiehen saada ensikokemus ja se hyväksi havaita.


      • Kyllä auttaa
        AstumaSonni kirjoitti:

        Ongelma on ihan todellinen miesten kesken eli mahdollinen mustasukkaisuus. Saattaa käydä niin, että olisi mukava ajatella, että monen miehen voimin vaimo saisi mulkkua oikein kunnolla. Sitten käy helposti kuitenkin niin, että ideassa sinänsä mukanaoleva vaimon mies huomaakin olevansa mustasukkainen, vaikka vaimo mitenkä haluaisi monen miehen "käsittelyä".

        Ratkaisu ongelmaan olisi bi-suhtautuminen. Miesten pitäisi keskenään tulla toimeen jopa niin, että voisivat havaita myös keskinäiset kosketukset nautinnollisiksi. Sen sijaan että tarjottaisiin mustasukkaisuuteen sortumalla luuvitosta, niin miehet halaisivat toisiaan ja vaikka ohjailisivat toistensa kyrpiä yhteistä tyydyttämistoimintaa himoavan vaimonaisen riemurasiaan. Kokemusta on ja toimii hyvin. Pitää vain valikoida sopivia mieskavereita. Ja ukkomiehen saada ensikokemus ja se hyväksi havaita.

        Vieraan miehen kullin ohjaaminen vaimoni vittuun oli ensi kuulemalta aika kova asia, mutta kun sen kerran tein, se lisäsi jännitystä entisestään. Onhan se sekä ajatuksena että visuaalisesti hieno juttu. Vaimo makaa reidet levällään ja odottaa vierasta sisälleen, ja sitten vieras nousee hänen päälleen ja aviomies ohjaa vieraan kullin oman vaimonsa vittuun. Kokeilkaa!


      • NahatonHki
        Kyllä auttaa kirjoitti:

        Vieraan miehen kullin ohjaaminen vaimoni vittuun oli ensi kuulemalta aika kova asia, mutta kun sen kerran tein, se lisäsi jännitystä entisestään. Onhan se sekä ajatuksena että visuaalisesti hieno juttu. Vaimo makaa reidet levällään ja odottaa vierasta sisälleen, ja sitten vieras nousee hänen päälleen ja aviomies ohjaa vieraan kullin oman vaimonsa vittuun. Kokeilkaa!

        Heti kokeilisin,jos vaan tuo ujon kaino vaimo suostuisi siihen,että otettas vähän vanhempi,paksulla varustettu mies 'tuttavaksi'...
        Itsellä kun vaatimaton ja jo muutamilla työnnöillä laukeava😩


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Heti kokeilisin,jos vaan tuo ujon kaino vaimo suostuisi siihen,että otettas vähän vanhempi,paksulla varustettu mies 'tuttavaksi'...
        Itsellä kun vaatimaton ja jo muutamilla työnnöillä laukeava😩

        Vaan eipä kyllä Hesassa aiheesta kiinnostuneita siistejä,vanhempia sinkkusetiäkään ole palstoilla näkynyt...


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Vaan eipä kyllä Hesassa aiheesta kiinnostuneita siistejä,vanhempia sinkkusetiäkään ole palstoilla näkynyt...

        Ei tarjokkaita tutustumis- tai ajatustenvaihtohaluisia......?


      • Rakastaja24_
        NahatonHki kirjoitti:

        Ei tarjokkaita tutustumis- tai ajatustenvaihtohaluisia......?

        Löytyisi ja muuten myös noita kriteerejä omaava mutta olen nuorempi mies uudeltamaalta. Ja taidatte haluta vanhemman miehen.


      • Ei-yhteyksiä
        NahatonHki kirjoitti:

        Ei tarjokkaita tutustumis- tai ajatustenvaihtohaluisia......?

        Ethän ole antanut tietoja, miten tutustutaan ja miten sut saa kii


      • NahatonHki
        Ei-yhteyksiä kirjoitti:

        Ethän ole antanut tietoja, miten tutustutaan ja miten sut saa kii

        No minkäs ikäinen ja mistäpäin kyselijä on?


      • NahatonHki kirjoitti:

        Ei tarjokkaita tutustumis- tai ajatustenvaihtohaluisia......?

        On on :)


      • Anonyymi
        Kyllä auttaa kirjoitti:

        Vieraan miehen kullin ohjaaminen vaimoni vittuun oli ensi kuulemalta aika kova asia, mutta kun sen kerran tein, se lisäsi jännitystä entisestään. Onhan se sekä ajatuksena että visuaalisesti hieno juttu. Vaimo makaa reidet levällään ja odottaa vierasta sisälleen, ja sitten vieras nousee hänen päälleen ja aviomies ohjaa vieraan kullin oman vaimonsa vittuun. Kokeilkaa!

        Ja sen jälkeen vieras ruiskii siemenensä aviomiehen katsoessa vaimon vittuun.


      • Anonyymi
        Kyllä auttaa kirjoitti:

        Vieraan miehen kullin ohjaaminen vaimoni vittuun oli ensi kuulemalta aika kova asia, mutta kun sen kerran tein, se lisäsi jännitystä entisestään. Onhan se sekä ajatuksena että visuaalisesti hieno juttu. Vaimo makaa reidet levällään ja odottaa vierasta sisälleen, ja sitten vieras nousee hänen päälleen ja aviomies ohjaa vieraan kullin oman vaimonsa vittuun. Kokeilkaa!

        Mieheni ohjasi hierojan kullin minuun..
        Silloin ei tule sanomista jälkeenpäin kun kumpikin syyllisiä


      • Anonyymi
        Kyllä auttaa kirjoitti:

        Vieraan miehen kullin ohjaaminen vaimoni vittuun oli ensi kuulemalta aika kova asia, mutta kun sen kerran tein, se lisäsi jännitystä entisestään. Onhan se sekä ajatuksena että visuaalisesti hieno juttu. Vaimo makaa reidet levällään ja odottaa vierasta sisälleen, ja sitten vieras nousee hänen päälleen ja aviomies ohjaa vieraan kullin oman vaimonsa vittuun. Kokeilkaa!

        Ja kun vaimoa panevasta miehestä alkaa tuntua oikein hyvälle ja sperma ruiskahtaa vaimon riemurasiaan eikä vaimo vastustele vaikka alkuun on sanonut "ei saa laskea sisään älä pane mua paksuksi". Siemensyöksyn jälkeen mies jää vielä vaimon päälle penis yhä vaimoni sisällä.


    • Astuu vaimoni

      Kun pitkien vokottelujen jälkeen sain vaimoni suostumaan vieraan miehen naitavaksi, taisin itse olla kaikkein jännittynein. Seurasin vieressä, kun pari valmistautui naimaan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, ja jo vaimon ensimmäisistä suudelmista näin, että hän on huippukiihottunut ja haluaa tulla nussituksi perusteellisesti. Varmaan hän on usein yhtä kiihottunut minun kanssani, mutta sen näkeminen vierestä ja vieraan miehen valmistaessa vaimoani nussittavaksi teki minut aika mustasukkaiseksi. Nyt monen kerran jälkeen olen oppinut, että näihin asioihin kuuluu aviomiehen hienoinen mustasukkaisuus. Se on osa seksuaalista jännitystä.

      • vahingossa

        Asiaan kuuluu aviomiehen hienoinen mustasukkaisuus ja aviomiehen pelko vaimon mahdollisesta raskaaksi tulemisesta.Nuo ovat ne tunteet kun vieras mies yhtyy vaimooni.


    • *Aisankannattaja*

      Täällä jakaa kokemuksiaan ne miehet jotka uskaltaa toteuttaa:

      http://www.amateur-blogs.com

      Myös kaikkea muutakin ja jotkut aikasmoisen pervoja.

      • Anonyymi

        Jep hyvä sivu parituntia meni seisottaessa tulos on vatsalla.


    • sellainen!

      sillä välin kun vieras mies nousee hetkeks pois hänen sisältään. nuolen vaimoani hullunlailla. jolloin vierasmie painuu taas hänen sisäänsä ja taas molemmat ovat tosi kiimasia.

      • Todella kiihottavaa puhdistaa paikat välillä,ihanaa litinää ,kun iso kalu liukuu vaimon kiimasta märässä pillussa,,,


    • mietityttää

      kun naidaan vaimon kanssa vaimo kertoo juttuja kuinka useat miehet häntä nussisivat kiihottaa pirusti ja kysyy haluaisinko ohjata vieraan kullin pilluun ja sitten nuolla pillua ja vierasta kyrpää. on käskenyt nuolla tekokyrpää kun on tyydyttänyt sillä itseään. muutaman kerran ravintolassa on vaimo antanut vieraan miehen hyväillä pillua kun minä katselin yms. Oli jo sovittu että mies lähtee naimaan vaimoani ja minä katselisin mutta se meni pieleen kun miehelle tuli kiire kun kyyti läksi. Nyt en varmuudella enää tiedä haluaako vaimo vai ei

    • Silti kokenut

      Tälläkin palstalla aviomiehet kertovat, miltä tuntuu, kun kotiin tulee vieras mies naimaan vaimoa tai vaimo lähtee luvan kanssa vieraisiin. Minulla ei ole vaimoa lähettää vieraisiin, mutta kokemusta on silti jonkin verran. Luonani käy nimittäin yksi rouva miehensä luvalla aika usein. Hän soittaa aina ennen tuloaan, ja usein kuulen siinä samalla keskusteluja esim. miehen kysellessä milloin rouva aikoo tulla kotiin.

      Meillä ei aikaa sitten haaskata turhaan, vaan riisuttuja vaatteita seuraamalla löytää hyvin tien eteisestä makuuhuoneeseen. Minua kiihottaa valtavasti, kun nain toisen vaimoa, jonka aviomies on lähettänyt vieraalle panemista varten, ja varmaan jotakin samanlaista liikkuu rouvan mielessä, sillä niin halukkaasti hän nai kanssani. Hän vie spermani aina mukanaan kotiinsa (mitä sitä turhaa jättämään vieraaseen paikkaan), ja vitun suu on niin tiukka, ettei sieltä valu yhtään ulos. Pikkuhousut ehtii hyvin vetää jalkaan.

      Jos kiihottaa tällainen aviomiehiä, kiihottaa se kyllä niitä kolmansiakin pyöriä.

      • raskaaksiko

        Kyllä kiihoittaa kun vaimo tuo vieraat terveiset aviomiehelle kotiin.


      • Anonyymi

        Kiihottaa kyllä kovasti kun vaimo tuo tutun miehen spermat kotiin nuoltavaksi. Mies tietää että nuolen ne sieltä pois ja tavallaan kiihottaa ja hävettää kun juttelemme joskus jossain ihan muutenvaan tämän miehen kanssa. Mitähän hän minusta ajattelee silloin.


    • Haluava

      Niin kiihottaisi jos vaan vaimo suostuisi käymään vieraissa tai edes kolmanteen pyörään mutta kun ei suostu😡

      • NahatonHki

        Sama vika 'rahikaisella'...😔


    • Eräs

      Vaimo on matkoilla ja uskoisin hänen juuri naivat vieraan miehen kanssa. Minä puolestani nain juuri hänen siskoaan.

    • Viraallaparempi

      Ostin kerran vaimolle vähän paremman risteilyn Tukholmaan. Sellaisen minisviitin, parivuoteella ja jääkaappi ladaatuna pikkupulloilla kuoharia. Matkaan oli vielä aikaa parisen viikkoa ja joka ilta yritin luoda hänelle mielikuvia vieraista miehistä ja heidän kaluistaan. Huomasin kuinka hän kävi kuumana rakastelujemme aikan, kun näitä kuiskin hänen korvaansa. Sitten tuli lähtö. Huomasin, kuinka hän pakkasi mukaansa kaikkein seksikkäimmät alus- ym muut asunsa. saatoin hänen Siljan termininaaliin ja kuiskasin vielä ovella että koettaisi nyt nauttia hyvin vieraista miehistä. "Saanko minä ihan varmasti?" hän kysyi... "Saat, saat, kun vaan kerrot sitten minulle tarkaan." Vastasin ja niin siinä kävi. Olen saanut kuunnella hänen rakasteluistaa useamman kerran ja nyt odottolemme uutta matkaa hänelle... Nautin valtavasti siitä, kun tiedän, että vieras kyrpä on jyystänyt vaimoni vakoa.

      • vahingossa

        Alaston vaimo,alaston mies,vaimon paljaat levitetyt reidet, vaimon rinnat, vieras penis sisään,nautinnolliset äänet, vieras siemenneste vaimon vitussa.


    • haluaakimppaan

      Haluan mukaan leikkeihinne, 5kymppinen terve mies tarjolla vaimoasi pitään hyvänä.

      • VamollenikoKullia

        Mistäpäin olet ja millainen?


      • Aina-se-jaksaa
        VamollenikoKullia kirjoitti:

        Mistäpäin olet ja millainen?

        Jahas. Kutsuni taas keräilyhommissa.


    • hyvätavarajakoon

      On itsekästä pitää vaimon pillun vaan itsellä. Varsinkin jos hän nauttii seksistä ja osaa sen homman. Oma vaimoni on varmasti ratsastamisen Euroopan mestari. Kyyti on sen mukaista. Sellaisen pillun pihtaaminen muilta miehiltä on rikollista.

    • Pasi39

      On aivan huumaavan huikeaa katsoa, kun vieras kyrpä uppoaa vaimon pilluun. Kun vielä vaimo on kiimasta sekaisin ja nauttii tilanteesta täysillä.
      Eikä paha vaihe ole katsoa sitäkään, kun lähestyvät orgasmin huippua ja vaimo saa vieraat satsit sisäänsä. Nautinnollista!
      Ja onhan siinä mahtavaa jo valmistautuminen ja vieraan odotus.

    • Toisinhoidettu

      Meillä vaimo on käynyt baareissa ja iskenyt sieltä hyvännäköisen miehen, jolla on hotellihuone.
      Se odotus ja vaimon puhelu, kun on löytänyt sopivan miehen. Ja ne seuraavat tunnit, kun tietää vaimon saavan vierasta kyrpää, ovat tuskaisan piinallisia. Mutta myös kiihottavia.
      Ja sitten, kun vaimo tulee kotiin vieraat spermat pillussaan,. Voitte vain kuvitella sitä intoo, jolla panen liukkailla. Vaimokin yhä kiihkossaan kertoo kaiken tapahtuneesta ja se kiihdyttäämeidät huimaan loppukliimaksiin.

    • Himokasodotus

      Vaimo lähti bileisiin vieraalle paikkakunnalle. Odottelen kovana viestiä, että on saanut vierasta. Laukeamatta en pestä odottaa huomista, kun hän tulee kotiin kertomaan miten kaikki kävi.

    • Virranvarrella

      Vieraasta miehestä nauttivia estottomia halukkaita rouvia on melkoisen paljon. Vieras virkistää.

    • Luvankanssa

      Minun nainen suostuisi varmaan naimaan toista miestä katsellessani, mutta ei ole vielä toteutettu... Sen sijaan useamman kerran on jo nainut vieraita miehiä, kun olen ollut muualla. Jokohan naapurit on tajunnut, että naisella käy vieraita, kun isäntä on poissa :D...

    • Pari02

      Meillä haaveena vanhempi mies joka on hieman dominoiva varsinkin aisuria kohtaan.
      Aisuri joutuisi nuolemaan molempia nainnin aikana ja tietysti nainnin jälkeen putsaamaan
      molemmat. Muutaman kerran vaimo on kertonut haluavansa nähdä myös kun joudun itse
      vieraan miehen naitavaksi.

    • NahatonHki

      Minulla hiukan samansuuntaisia haaveita vanhemmasta miehestä ja pulleasta vaimostani...

      • reppumies70.gmail.com

        Mikäs olisi sen vanhemman miehen ikä?


      • Pari02
        reppumies70.gmail.com kirjoitti:

        Mikäs olisi sen vanhemman miehen ikä?

        Saisi olla 60v


      • reppumies70.gmail.com
        Pari02 kirjoitti:

        Saisi olla 60v

        Damm......Taas kerran alaikäinen.


      • NahatonHki
        Pari02 kirjoitti:

        Saisi olla 60v

        Sama juttu,miel. 65v paksupatukka,itse 53v
        (vaimo 44)


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Sama juttu,miel. 65v paksupatukka,itse 53v
        (vaimo 44)

        Ei vaan tunnu kiinnostunutta löytyvän...


      • Pari02
        NahatonHki kirjoitti:

        Ei vaan tunnu kiinnostunutta löytyvän...

        Ensi perjantaina lähtö laivalla Tukholmaan kattotaas josko laivalta löytyisi mukavaa seuraa meille.


      • NahatonHki
        Pari02 kirjoitti:

        Ensi perjantaina lähtö laivalla Tukholmaan kattotaas josko laivalta löytyisi mukavaa seuraa meille.

        No hyvää ja kullintäytiatä reissua teille ; ) varmaan kerrot,löytyikö sitä...?


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        No hyvää ja kullintäytiatä reissua teille ; ) varmaan kerrot,löytyikö sitä...?

        Siis: täyteistä


      • Anonyymi
        NahatonHki kirjoitti:

        Ei vaan tunnu kiinnostunutta löytyvän...

        Olen 61 v terve, ei sukp.taut. paljaana pullean vaimon kanssa !


      • Anonyymi
        NahatonHki kirjoitti:

        Ei vaan tunnu kiinnostunutta löytyvän...

        Kiinnostaa 61v mies ,jos vaimosi jopa jättää ehkäisy pois että voisin hedelmöidä :)


    • nautintoaah

      Minua ärsyttää kun vaimo panettaa itseään muilla miehillä mutta ei suostu kimppahommiin tai ota minua katselemaan. Liukkaille olen päässyt mutta vain muutaman kerran. Muilla itseään nussittava vaimo kiihottaa mutta kimppa kiihottaisi enemmän. Vaimo on ilmoittanut antavansa vieraille koska se on pelkkää nautintoa molemmille. Seksi on hänestä mukavaa aina.

    • Vaimoakimpassa

      Ollaan vaimon kanssa muutamia kertoja kokeiltu kimppakivaa eri kokoonpanoissa ja kivaa on ollut! Muuten paitsi että miehet eivät jaksa useampaa kertaa tai yleensäkään kauaa, itse kun en tule nopeasti ja jos vaimoa toinen mies/nainen nussii, niin tilanne on aivan tajuttoman kiihoittava ja vehje seisoo useamman satsin verran! Parasta ja kiihoittavinta on molempien mielestä ollut kun vaimo saa toisen miehen kullista kunnon panemista suuhun ja itse panen takaapäin. Kun kaveri on anellut saako hän tulla suuhun ja saanut siihen luvan, vaimo on spermat imenyt ja niellyt kaiken! Itse olen halunnut heti tuota suuta suudella kunnon kielareilla ja sen jälkeen työntää oman vehkeeni vaimon suuhun ja silloin ei enää kauaa ole mennyt kun itse olen saanut, kiihoituksesta johtuen varmaankin, aivan tajuttomat syöksyt! Ai että toi on parasta! Ollaan koetettu saada seuraa (kriittisesti ja paskat seuraehdotukset karsien, eli lähes kaikki tähän mennessä) autohommiin! Vaimo saisi suuhun ja takaapäin vuorotellen spermaa munaa ja kieltä! No, tätä odotellessa...

    • Oikein houkuttelevaa, mielelläni tulen mukaan. Missäpäin vaikutatte ?

    • prp

      Minua myös kiihottaa ajatus että vieras nai vaimoa ,mutta eritysesti kickisit tulee siittä että vieras on n 60 v varakas (vaimoni on 31 v ) ja pitää vaimoani n.s rahatyttönä ja kustantaa hänelle koruja ,matkoja ,vaatteita yms. Muutaman kerran ollaan oltu tilaisuuksissa joissa on ollut varakkaampaa vanhempaa väkeä ja olen huomanut että vanhemmat miehet katselevat kiihottuneena vaimoani ja aina olenkin vaimolleni sanonut kun ollaan menty näihin tilaisuuksiin että pukee jotain näyttävää sekä paljastavaa päällensä .

      • bfgrtrt4rr

        Siinä joku perse aukinen haaveilee nuoresta vaimosta ja rahasta!!!Runkkarin haaveita ja katselee tyhjää pankki tiliään!!No ei muuta kun Kelaan taas lappua kun aika tulee ja kuvittelet että Kelan virkailija pumppaa ns.nuoren vaimosi siementä täytyy,sillä ajatuksella taas runkkaat kuukauden.!!!


    • Kävis kyllä vaikka tänään, vaan ei paikkaa eikä mukavaa seuraa

    • PariKeskiSuomesta

      Vaimoni kanssa muutaman vuoden harrastanut vieraita miehiä luvallani ja minun katsellessa. Vaimoni on n. 40v ja miehet ovat olleet iältään 18-30. Nuoret miehet ovat kovin kiinnostunieta vanhemmista naisista. On kiihottavaa katsella ja myös kuunnella. Monesti osallistun myös itse seksiin heidän kanssaan mutta joskus annan vaimoni touhuta veiraan kanssa kaksistaan. Vaimolla on pari vakipanoa, jotka vierailevat kotonamme pari kertaa kuukaudessa.

      • ilikelookandcum

        m34v 20cm pannaan yhdessä vaimoasi? suostuuko antamaan pillua 2 yhtäaikaa?


    • Marko197111

      Täällä on kommentoijina pelkästään miehiä mutta onko paikalla naispuolisia jotka voisi kertoa kokemuksia. Miehillä kiihottaa nähdä ihana naisensa panemassa kiihkeästi vieraan miehen kanssa, mutta millaisia kiksejä naiset saa siitä että ovat vieraissa miehissä.kiusoitteletteko miestänne tai oletteko kiihkeässä tilassa jo kun sovitte treffit vieraan kanssa. Minun mielestä se ei ole pettämistä jos kumppani toivoo vaimonsa ottavan vieraan kullia.

    • Jannukka

      Olen nainen ja nautin suunnattomasti kun saan vaihtelua seksiin vieraiden miesten kanssa mieheni katsellessa. Kun valmistaudun ja odottelen vierasta olen jo täysin märkänä. Joskus on ollut kaksikin vierasta yhtäaikaa.

      • Marko1971111

        kiusoitteletko miestäsi samalla kun valmistaudut seksiin vieraan miehen kanssa . pitääkö miehesi siitä että kehut kuinka iso tai kuinka hyvä vieraasi on rakastelemaan. onko tämä tietynlaista esileikkiä sinun, miehesi ja rakastajasi välillä.


      • Anonyymi

        Ihana vaimo siellä... Täällä komea iso ja paksukaluinen mies, joka tyydyttänyt rouvaa jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana vaimo siellä... Täällä komea iso ja paksukaluinen mies, joka tyydyttänyt rouvaa jo monta vuotta.

        Kehu, varsinkin oma, haisee.


    • rpf

      Mua kiihottaa aivan sairaasti ajatus että vanhempi mies imettäisi autossa metsätiellä kulliaan tyttöystävälläni ja itse katselisin vieressä ja runkkaisin ,ja lopulta sais roiskittua sperman tytön naamalle samalla kun on vieraan kalu vielä imussa.

      • M45vuotta

        Voidaan toteuttaa :)
        Vantaa ja ympäristö?
        M45


    • Aviop

      Haettu vakikaveria nainen 62v xxl mies 61 v. ,eivielä löytynyt 02 k.häme

      • Ehkäpä minä, mies 52v :)


    • Aviop

      Oletko läheltä vai kauempaa? jos tavataan ja tutustutaan.

    • 42v 187 / 76 19 urheilinen

    • Anonyymi

      Minä en halua katsella sovittiin vaimon kanssa että kuvaan (salaa ) ja katsotaan myöhemmin yhdessä. Ei koskaan tuttua, vieraalla paikkakunnalla kun saa mehen koukkuunesittää kiimaista kotiäitiä. Haluaa olla kiimainen kotiäiti ja se saa miehet kiimaan imee kalua kiimaisena ja nuolettaa pilluaan alussa haluaa että panevat edestä silloin kiihottuu kun on antavana osapuolena, toisella kerralla sitten takaa ja sivuste miten sattuu milloinkin menenmään. Joskua saadaan kolmekkin eri miestä samalle illalle. Seuraavana aamupäivänä katsotaan filmit ja naidaan samaan aikaan vaimo kertoo vielä tarkemmin miltä silloin tuntui.

    • Anonyymi

      Vuosia sitten bdsm leikeistä kiinnostunut vaimoni alkoi käydä erään herran kuritettavana. Niinhän siinä sitten luonnollisesti kävi että leikit muuttuivat progressiivisesti rajummiksi ja niihin tuli enemmän myös seksiä kuvioihin. Alkoi tämä herra sitten myös parittaa vaimoani muutamille ystävilleen. Lopulta ottivat vaimostani oikein mainoskuvat verkkosukissa ja seksihepenissä. Laittoivat ilmoituksia netin seksiseurasaiteille ja alkoivat tosissaan parittaa vaimoani. Nyt saan panna vaimoa vain maksusta ja mestari Jani saa rahat. Onhan se kiihottavaa. Kotona saan enää vain nuolla vaimon pillua.

    • Anonyymi

      Meillä oli kolmas "pyörä", eli nuorehko mieshenkilö mukana. Hän osallistui paneskelemalla ensin vaimoani ja sen jälkeen vaimo halusi katsella ihan vierestä, kun hän panee minua. Olipahan sekin kokemus.

    • Anonyymi

      isot pojat on kertoneet että 70-luvun alussa on ollut semmoinen laulu kuin "häntä pannaan toiseen korvaan..."

    • Anonyymi

      Minulla on. Ja mitä vanhempi vieras mies olisi, sitä parempi. Ja varsinkin jos ko. mies ei olisi saanut naista vuosiin. Olisi kiihottavaa katsoa kuinka mies suorastaan tärisisi työntyessään vihdoinkin naiseen. Vaimoni peppu on sen verran pehmeä, että en usko miehen kestävän kovinkaan kauaa. Ja sitten siemenet sisään...

      • Anonyymi

        Missäpäin olette, uskon kestäväni ehkä tunnin kaksi, jos on kiihottava nainen? M52


    • Anonyymi

      Minulla myös ja olen pienen omaava. On aina tuntunut kiihottavalta ajatus et naiseni saisi isoa kalua ja kunnolla. Ollaan yhdessä vaimoni kaa seuraa haettu ja kumpikin sai mitä halus. Nykyisin meillä on vakio mies joka käy panemassa vaimoani, olen myös antanut naiseni viettää viikonlopunppu tämän sonnin kanssa ilman minua.

    • Anonyymi

      Olen kerran nähnyt kun vaimoani pannaan. Saunottiin kavereiden kanssa,ja vaimo tuli tuomaan lisää oluita meille,huomasin että vaimo oli maistellut viski tuvassa. Yks kaveri sanoi että vois tulla selkää pesemään. Vaimo meni kuitenkin sisälle. Yhdellä kaverilla ihan järkyttävän kokoinen kyrpä,levossakin varmaan 15 senttinen. Siinä saunottiin ja kuulin kun vaimo,tuli pukuhuoneeseen ja huusi,saako tulla.Huomasin että viski tehnyt tehtävänsä,vaimo hoippui saunaan alasti,olin viikko sitten ajellut vaimon täysin posliiniksi,kaverit teki tilaa vaimolle,itse hyppäsin lauteilta. Näin vaimon katseen kun näki kaverin kyrvän,silmät suureni. Äijät löi löylyä,kaikko paitsi vaimo ja isokyrpäinen kaveri lähtivät jäähylle. Vaimon käsi kävi kaverin reidellä kun olivat kyyryssä.Sitten vaimon käsi tarrasi kyrpään kiinni ja sanoi voi luoja,mikä kyrpä.Sitten käsi leipoi kyrpää ja katsoin kuinka se kasvaa,nieleskelin kuinka pitkä siitä tuli,terska paljaana loisti saunassa.Totesin kaverille että viedään vaimo sisälle lepäämään,kaverit terassilla ihmetteli,sanoin että viedään vaimo nukkumaan,on tunnit täynnä. Vietiin vaimo makuuhuoneeseen vaimo heitti saunatakin pois ja rojahti sänkyyn selälleen. Kaveri katsoi posliinipillua ja sanoi että ompa nätti. Sanoin,että voit koittaa. Kaveri varoen pyyhkäisi pillun yli ja sanoi ompa märkä,sormi upposi pilluun ja rupes hieromaan.Sit vaimo sanoi,anna sitä isoa kyrpää. Kaveri heitti saunatakin pois,sitten näin kauhukseni,kuinka suuri se on,esinahka rullautunut taakse,iso terska paljaana,menin suutelemaan vaimon rintoja ja katsoin,suuri kyrpä läheni pillua,terska painoi häpyhuulet sisään,vaimon suuri klitta tuli näkyviin,rupesin hieromaan klittaa,sormeni osui kaverin kyrpään,kova kuin kivi. katselin omakin kyrpä pystyssä kuinka suuri kyrpä teki työtään pillussa,vaimo niin märkä kun olla voi,kyrpä tuli märkänä ulos pillusta,kaveri panomies,veti melkein ulos,terskan verran jäi,vaimon häpyhuulet aivan auki,vaimo valitti nautinnosta,kaveri pumppas vaan,ja yht äkkiä sanoi,en kestä, nyt tuun,veti kyrvän ulos,sitten lensi sellanen määrä spermaan vaimon vatsalle että ihmettelin,vaimo melkein tajuttomana,katsoin kuinka pillu täysin auki,häpyhuulet auki,klitta pystyssä,kaverin kulli tiputti spermaa vieläkin,katselin kaverin kullia kun löysänä roikkui siinä,vieläkin pitkänä,tuli vähän mieleen,onkohan mussa Bi miehen vikaa,kaveri sanoi että menee nyt saunaan,tuutko perässä. Sanoin että tuun hetken päästä,kokeilin sormella vaimon pillua,pyörähdin päälle ja työnsin kullin pilluun,märkä,avoin,kuuma pillu kyrpäni varressa,päätin että kun saunasta tuun,sit nussin vaimoani. Vielä katsoin paljasta pillua,ja nuolasin pillua syvältä,outo maku,mutta kiihottava. Lähdin kulli pystyssä saunaan,ja kun takaisin tuun,sitten nussin vaimoani. Voin kertoa siitä sitten

    • Anonyymi

      26v 188 82kg 19cm/paksu urheilullinen

    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­ek­si­tea­­tteri ava­­utu­u Su­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kki­­­. Ilmo­­it­­tau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­­ämme tä­­ällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4c1T3

    • Anonyymi

      Kiihottaa jos 33 v vaimoni nussis jonkun 60 v rikkaan miehen kanssa ,lähes joka kerta kun vaimoani panen kuvittelen olevani vanhempi rikas mies joka nai huoraa.

    • Anonyymi

      Vaimon vittu on aika monelle miehelle ollut riemurasiana, avioliiton aikanakin. Kiihottaa vieras kyrpä vaimon vitussa. Vaimo kertoo seikkailuistaan, mutta ei suostu pantavaksi minun katsellessa. Se olisi haaveissa.

    • Anonyymi

      Sinä olet luuseri isolla L kirjaimella, säälittävää!
      Oikeaa miestä kiihottaa päästä juurikin painamaan tuollaisten nakki-kullien akkoja. Se on kiihottavaa, kun luusereitten akat voihkii kiimoissaan ja saa tyhjentää pallit luuserin vaimon pilluun.

      • Anonyymi

        Joillekin tuo olisikin vain märkä unelma, ei oikeille panomiehille. Kahteen anoppiinkin olen pumpannut lastit sisälle.
        Minusta paneminen on parasta mitä elämässä voi tehdä ja panen aina, kun mahdollista anoppia, tätejä, rouvia, leskiä ihan sama. Iso perse ja tissit niin minä panen, olen ylpeä kulllistani ja panomiehen maineesta.


    • Anonyymi

      Onko kukaan katsonut kun musta mies panee omaa naista?

      • Anonyymi

        Parikin eri mustaa pannut vaimoo, upeeta ja kiimasta kattoo. M 50


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa kyllä ajatus siitä että puolisoani toinen mies panisi mutta kimpassa pitöisi olla mukana hänen parhain naispuolinen ystävänsä jolla on todella pienet tissit joidenka päälle haluaisin laueta samalla kun katson kun toinen mies laukeaa puolisoni sisään

      • Anonyymi

        Pystytkö toteuttamaan fantasiasi, vai onko se vain haave?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö toteuttamaan fantasiasi, vai onko se vain haave?

        Se voi olla mahdollista, puolisoni ystävä ainakin lähtisi minun matkaani viettämään yötä yhdessä.
        Pitää yrittää tuoda meitä kaikkia lähemmäksi toisiamme jotta tämän saisi todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla mahdollista, puolisoni ystävä ainakin lähtisi minun matkaani viettämään yötä yhdessä.
        Pitää yrittää tuoda meitä kaikkia lähemmäksi toisiamme jotta tämän saisi todeksi.

        No jos vaimosi tarvitsee ja haluaa vierasta niin täällä ollaan odottamassa.Kahvilleja tutustumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos vaimosi tarvitsee ja haluaa vierasta niin täällä ollaan odottamassa.Kahvilleja tutustumaan.

        Kyllä, tällainen kiinnostaisi todella paljon.
        Haaveilen myös vanhemman pariskunnan kanssa vakituisemmasta tuttavuudesta, sellainen suhde, että saisin vapaasti käydä nauttimassa kypsemmän ikäisestä toisen naisesta. Tämän tuttavuuden tulisi olla pks toteutuakseen


    • Anonyymi

      Välillä fantasioin siitä, että vaimoni olisi jääkiekko-ottelun jälkeen voittaneen joukkueen pukuhuoneessa palkintona, miesten vapaasti käytettävänä panopuuna. On kiihottavaa ajatella, että mies toisensa perään käyttäisi vaimoani ja laskisi siemenensä hänen sisäänsä. Eniten kiihottaa ajatella, että miehet käyttäisivät vaimoani välittämättä yhtään hänen nautinnostaan, pumppaisivat häntä vain oma tyydytys mielessään.

    • Anonyymi

      Tuo ois helpompaa niin jot toinen nukkuu siinä vieressä ni jos sattuu niin et nainen sattuukin tuleen raskaaks ni mies ei ainakaan tiedä edes ettäkö olisi olemassa mahdollisuus etteikö hän olisi isä kuinka härski voi ol jos kun toiselle kostaa tämän pettämisen kuikas moni pystys tuohon ilman et mies siinä vieressä herää kuinka moni sais edes seisoon kun pitäs pelätä et jos hää herröö ni saa nyrkistä mitä luultavammin

    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­eam. Sisää­nkäynti kaiki­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/G6b4U2

    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti työn johtaja ammatiltasi..

    • Anonyymi

      Minä nautin myös kun saamme panna vaimoani yhdessä.
      On nautinnollista katseltavaa.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­ek­­siteatteri avautuu Suome­­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­­i­. Il­­­moit­­tau­tumine­­n ry­hmä­­ämm­­­e tääl­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/F6m2W2

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe