Heh, tein vikailmoituksen 8.10. kun netti napsahti pois linjoilta, eli modeemin diagnostiikkaohjelma antoi linjoille 0db kauttaaltaan. 9.10. tuli viesti, että asia on siirtynyt asentajalle ja 14.10. tuli viesti että asiaa tutkitaan edelleen, eikä sen jälkeen ole kuulunut yhtään mitään.
Oon soitellu vikapäivystykseen ja kysellyt missä mennään, ja sieltä ne on aina vaan laittanu jotain kyselyä eteenpäin viankorjaukseen, mutta ei mitään konkreettista ole kuulunut.
Eli, noin 3 viikkoa on nyt kestänyt tätä, eikä Sonera oo pistänyt tikkua ristiin asian eteen. Hooray for ´em.
Voiko tosiaan viankorjaus kestää näin kauan?
ADSL-viankorjaus kestää kohtuuttoman kauan
Temetsu
2
361
Vastaukset
- minulla meni linjat yhtääkkiä
ja onneksi huomasin puhelin asentajan auton pihalla.menin kyseleen ja se oli vahingossa pistänyt minun piuhat pois laittaessaan mummolle puhelinta.tuokin vika ei olisi ollut sonerasta kiinni eikö sen velvollisuus selvittää.ei ollut soneran asentaja.sitäpaitsi sonera ulkoistanut paljon palveluita joten kysäiseppä kuka hoitaa alueesi puhelinasennukset ja muut ja soita suoraan sille sitten.jos ne tumpuloineet ei maksa mitään.
- huijattua @450-verkkoon
Vitura yrittää ilmeisesti saada sinut lopettamaan liittymän ja huijattua @450-verkkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308