Hei!
Onkohan keneläkään kokemuksia airprosta työnantajana? Onko kukaan mahdollisesti ollut turvatarkastajakoulutuksessa? Itse olen menossa, mutta haluaisin kuulla, että mitä muut ovat tykänneet:)
airpro työnantajana
7
2332
Vastaukset
- Horge
On kokemuksia. Koulutus käyty ja töissä tällähetkellä. Töitä kolmivuorossa ja matkustajat antavat kyllä tulla kaiken negan päällesi.
- ghfgjt
Nyt on uusi palkkavaaka... Jos toimit esimehenä niin sun tilistä höylätään (miinus)60-200 e/kk... paska firma joka koijaa työntekiöitä.. Uus toimari joka tullut jostain pyramidi/provikka ympyröistä kaataa firman maalikuuhun 2009 mennessä... Tällä hetkellä olen töissä kyseisessä lafkasa ja toivon, että airpro EI saa Blue1 sopimusta uusittua... Airpro EI ansaiste uutta sopparia Blue1 kanssa!!
- Oikeassa
ghfgjt kirjoitti:
Nyt on uusi palkkavaaka... Jos toimit esimehenä niin sun tilistä höylätään (miinus)60-200 e/kk... paska firma joka koijaa työntekiöitä.. Uus toimari joka tullut jostain pyramidi/provikka ympyröistä kaataa firman maalikuuhun 2009 mennessä... Tällä hetkellä olen töissä kyseisessä lafkasa ja toivon, että airpro EI saa Blue1 sopimusta uusittua... Airpro EI ansaiste uutta sopparia Blue1 kanssa!!
Mitä mä sanoin!!
- shi..
Oikeassa kirjoitti:
Mitä mä sanoin!!
Voi saatana!!!!
- vahingonilonen
shi.. kirjoitti:
Voi saatana!!!!
Hieno homma sanon mä!
- uetuiondfsuk
Vaikka toimari on vaihtunut lainataan vanhaa sanontaa.
"Sama paska, eri paketti." - Kiinostunutt
Ai pääsit ekasta vaiheesta jo ohi vai oliko sulla toinenkin haastatteluvaihe jo käyty? Olisin vain kysellyt mitä toisessa osassa käytiin läpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384518Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183641Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881535Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081401- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641311- 651244
- 841154