Hei!
Onkohan keneläkään kokemuksia airprosta työnantajana? Onko kukaan mahdollisesti ollut turvatarkastajakoulutuksessa? Itse olen menossa, mutta haluaisin kuulla, että mitä muut ovat tykänneet:)
airpro työnantajana
7
2350
Vastaukset
- Horge
On kokemuksia. Koulutus käyty ja töissä tällähetkellä. Töitä kolmivuorossa ja matkustajat antavat kyllä tulla kaiken negan päällesi.
- ghfgjt
Nyt on uusi palkkavaaka... Jos toimit esimehenä niin sun tilistä höylätään (miinus)60-200 e/kk... paska firma joka koijaa työntekiöitä.. Uus toimari joka tullut jostain pyramidi/provikka ympyröistä kaataa firman maalikuuhun 2009 mennessä... Tällä hetkellä olen töissä kyseisessä lafkasa ja toivon, että airpro EI saa Blue1 sopimusta uusittua... Airpro EI ansaiste uutta sopparia Blue1 kanssa!!
- Oikeassa
ghfgjt kirjoitti:
Nyt on uusi palkkavaaka... Jos toimit esimehenä niin sun tilistä höylätään (miinus)60-200 e/kk... paska firma joka koijaa työntekiöitä.. Uus toimari joka tullut jostain pyramidi/provikka ympyröistä kaataa firman maalikuuhun 2009 mennessä... Tällä hetkellä olen töissä kyseisessä lafkasa ja toivon, että airpro EI saa Blue1 sopimusta uusittua... Airpro EI ansaiste uutta sopparia Blue1 kanssa!!
Mitä mä sanoin!!
- shi..
Oikeassa kirjoitti:
Mitä mä sanoin!!
Voi saatana!!!!
- vahingonilonen
shi.. kirjoitti:
Voi saatana!!!!
Hieno homma sanon mä!
- uetuiondfsuk
Vaikka toimari on vaihtunut lainataan vanhaa sanontaa.
"Sama paska, eri paketti." - Kiinostunutt
Ai pääsit ekasta vaiheesta jo ohi vai oliko sulla toinenkin haastatteluvaihe jo käyty? Olisin vain kysellyt mitä toisessa osassa käytiin läpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302174Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861248- 481129
- 74996
- 56824
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57824S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt71784