olen seksualisesti aina valmis naimaan...mutta taas vk.lopun jälkeen kun mieheni antoi kyrpää toiselle niin kiimaannuun siitä vielä enemmän ja haluan miestäni entistä enemmän...olen myös katsonut kun hän nai toista ja pillunihan valuu suorastaan kiimaista eritettä nähdessäni..hui...kun saan oikein väristyksiä kirjoittaessani...runkkailen mun dildollani myös kun mieheni töissä...ilmeisesti olen aika yliaktiivinen..
mieheni panee toista naista
8
3442
Vastaukset
- .............
..Olipa tylsää paskaa sun juttus.
- Seksittelijä
Minusta on tosi kiihottavaa katsoa, kun oman ukon kulli uppoaa vieraaseen rakoon. Meillä on sama myös toisin päin: mies tykkää katsoa, kun saan vierasta ja erityisesti tykkää päästä "liukkaille". On jonkun verran harrastettu ryhmäseksiä toisten parien kanssa, ihanaa!
- kiva kiva
Voi kun pääsisikin katsomaan ja nauttimaan, mutta kun ei maksutonta naista löydy millään !! Olisi mukavaa antaa miehelle yllätys, kun 2 naista imee hänen kulliaan ja sitten hän saisi panna molempia.
- Vain vaimo
Miehelläni on rakastajatar, jonka luona hän käy säännöllisesti. En varmasti haluaisi olla katsomassa, kun he naivat. Aluksi olin todella mustasukkainen, mutta nyt ole siihen tottunut, ja kotona suorastaan kiihotun ajatuksesta, että nyt aviomieheni juuri tällä hetkellä nussii vierasta naista. Ehkä on vähän omituista, mutta haluan hänen naivan minua, kun hän tulee kotiin, ja yhtä omituista on kai se, että hän puolen tunnin jälkeen laukeaa minunkin sisälleni. Se lienee hänen tapansa maksaa veroa vieraissa käymisestä.
- huora!
Meitähän on monenlaisia, voi ainakin olla ettei teidän parisuhteestanne mitään tule. Kyllä minäkin runkkaan, 99% ihmisistä tekee niin
- Nimetön
ota minuun yhteyttä... [email protected]
- Anonyymi00010
Minäkin löysin itsestäni uuden puolen vahingossa. Oletin olevani mustasukkainen yhdenmiehen nainen. Tilanne muuttui kun joku vuosi sitten mieheni jäi kiinni pettämisestä kun löysin muistikortilta videon jossa toinen muija otti mieheltäni suihin. Toki järkytyin ja kilahdin alkuun. Pikkuhiljaa asiaa läpikäydessämme huomasin sen kuiten minua jorenkin kiihottavan. Uskaltauduin jopa utelemaan tilanteesta tarkemmin mm laukesitko ja nielikö se muija. Mieheni antoi yllätyksekseniaika suoria vastauksia.
Parisuhde on jatkunut tuon jälkeen. Olen kuitenkin säilyttänyt tuon videon ja salaa toisinaan katson sen hyväillen itseäni. En toki asiasta miehelleni ole uskaltanut kertoa. Joku minussa toivoo että löytäisin uuden videon jossa joku toinen nainen hoitelisi miestäni... tämä on mun pikku salaisuus sisällä. - Anonyymi00011
Meillä toisin päin vaimolla aisuri voi olla useampi .
Aluksi vähän tympi elämä jatkuu sellaista on olla työnarkomaanin vaimo
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346473Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736442Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786246Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3494035Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141384
- 1951185
- 64990