mieheni panee toista naista

kiihotun..

olen seksualisesti aina valmis naimaan...mutta taas vk.lopun jälkeen kun mieheni antoi kyrpää toiselle niin kiimaannuun siitä vielä enemmän ja haluan miestäni entistä enemmän...olen myös katsonut kun hän nai toista ja pillunihan valuu suorastaan kiimaista eritettä nähdessäni..hui...kun saan oikein väristyksiä kirjoittaessani...runkkailen mun dildollani myös kun mieheni töissä...ilmeisesti olen aika yliaktiivinen..

8

3442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

..Olipa tylsää paskaa sun juttus.

• Seksittelijä

Minusta on tosi kiihottavaa katsoa, kun oman ukon kulli uppoaa vieraaseen rakoon. Meillä on sama myös toisin päin: mies tykkää katsoa, kun saan vierasta ja erityisesti tykkää päästä "liukkaille". On jonkun verran harrastettu ryhmäseksiä toisten parien kanssa, ihanaa!

• kiva kiva

Voi kun pääsisikin katsomaan ja nauttimaan, mutta kun ei maksutonta naista löydy millään !! Olisi mukavaa antaa miehelle yllätys, kun 2 naista imee hänen kulliaan ja sitten hän saisi panna molempia.

• Vain vaimo

Miehelläni on rakastajatar, jonka luona hän käy säännöllisesti. En varmasti haluaisi olla katsomassa, kun he naivat. Aluksi olin todella mustasukkainen, mutta nyt ole siihen tottunut, ja kotona suorastaan kiihotun ajatuksesta, että nyt aviomieheni juuri tällä hetkellä nussii vierasta naista. Ehkä on vähän omituista, mutta haluan hänen naivan minua, kun hän tulee kotiin, ja yhtä omituista on kai se, että hän puolen tunnin jälkeen laukeaa minunkin sisälleni. Se lienee hänen tapansa maksaa veroa vieraissa käymisestä.

• huora!

Meitähän on monenlaisia, voi ainakin olla ettei teidän parisuhteestanne mitään tule. Kyllä minäkin runkkaan, 99% ihmisistä tekee niin

• Nimetön
    • Anonyymi00010

Minäkin löysin itsestäni uuden puolen vahingossa. Oletin olevani mustasukkainen yhdenmiehen nainen. Tilanne muuttui kun joku vuosi sitten mieheni jäi kiinni pettämisestä kun löysin muistikortilta videon jossa toinen muija otti mieheltäni suihin. Toki järkytyin ja kilahdin alkuun. Pikkuhiljaa asiaa läpikäydessämme huomasin sen kuiten minua jorenkin kiihottavan. Uskaltauduin jopa utelemaan tilanteesta tarkemmin mm laukesitko ja nielikö se muija. Mieheni antoi yllätyksekseniaika suoria vastauksia.

Parisuhde on jatkunut tuon jälkeen. Olen kuitenkin säilyttänyt tuon videon ja salaa toisinaan katson sen hyväillen itseäni. En toki asiasta miehelleni ole uskaltanut kertoa. Joku minussa toivoo että löytäisin uuden videon jossa joku toinen nainen hoitelisi miestäni... tämä on mun pikku salaisuus sisällä.

• Anonyymi00011

Meillä toisin päin vaimolla aisuri voi olla useampi .
      Aluksi vähän tympi elämä jatkuu sellaista on olla työnarkomaanin vaimo

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6473
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      73
      6442
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      378
      6246
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      349
      4035
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2462
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2389
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1482
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1384
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      195
      1185
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      990
    Aihe