Hyvä ja kohtuuhintainen kehystämö, Turun seutu?

vinkkiä

Eli otsikossahan tuo jo tulikin: olisiko kellään antaa vinkkiä hyvästä ja kohtuuhintaisesta kehystämöstä Turku - Raisio - Naantali -akselilla?

9

10685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

Itäisen Pitkäkadun kehystämö on hyvä ja edullinen. Löytyy Kaskenkadun ja It.Pitkäkadun risteyksestä. Sieltä saa myös perustaidetarvikkeita kohtuuhintaan.

• markkujuhani

Galleria Kehyskulma Raisiossa Tornikatu 15.
      www.kehyskulma.net

• myyntipäällikkö

Galleria Kehyskulma on muuttanut. Liike sijaitsee edelleen Raision keskustassa ja on S-Marketin kauppakäytävällä. Osoite on Kauppakuja 2.

• Turkulainen83

Nelilehti Nuppulantiellä on melko jees! Kannattaa kokeilla.

• Nelilehteen pettynyt

En voi todellakaan suositella Nelilehteä. Saimme mielestämme virheellisen tavaran, jota ei asiasta reklamoidessamme suostuttu korjaamaan. Asiakaspalvelu oli todella töykeää ja välinpitämätöntä. Reklamaatioon suhtauduttiin vihamielisesti.

Kokemus oli erittäin hämmentävä ja epämiellyttävä. Liikkeen edustaja ilmoitti vastauksena kirjalliseen reklamaatioon, että häntä ei kiinnosta pätkääkään.

• Luontokuvaaja72
        Nelilehteen pettynyt kirjoitti:

En voi todellakaan suositella Nelilehteä. Saimme mielestämme virheellisen tavaran, jota ei asiasta reklamoidessamme suostuttu korjaamaan. Asiakaspalvelu oli todella töykeää ja välinpitämätöntä. Reklamaatioon suhtauduttiin vihamielisesti.

Kokemus oli erittäin hämmentävä ja epämiellyttävä. Liikkeen edustaja ilmoitti vastauksena kirjalliseen reklamaatioon, että häntä ei kiinnosta pätkääkään.

Vastaava kokemus minullakin! Kun otin asian puheeksi työpaikalla, kuulin, että muillakin on vastaavia kokemuksia. Nelilehti on näköjään erikoistunut huonoon asiakaspalveluun.

• onon
        Luontokuvaaja72 kirjoitti:

Vastaava kokemus minullakin! Kun otin asian puheeksi työpaikalla, kuulin, että muillakin on vastaavia kokemuksia. Nelilehti on näköjään erikoistunut huonoon asiakaspalveluun.

koskaan en nelilehdessä ole asioinut, mutta minullekin on kerrottu, että älä missään nimessä mene sinne.

• S-h

Olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kun vein vedoksia paspistettavaksi. Pyysin kahteen grafiikan vedokseen tavalliset kehyskartongit (Vedosmerkinnät näkyy) ja yhteen numeroituun ja signeerattuun tulosteeseen sellaiset, jotka peittävät vedosmerkinnät. Pyysin myös että tulosteen paspikset saisi seuraavaksi päiväksi, grafiikan vedoksilla ei olisi kiirettä. Seuraavana päivänä haen työt, ja kaikki kehyskartongit on leikattu, mutta aivan päin persettä. Kehystäjä ei noudattanut pyyntöäni tulosteen kanssa, vaan jätti pyynnöstäni huolimatta vedosmerkinnät näkyville, koska "se nyt vain kuuluu tehdä niin". Grafiikan vedosten paspiksissa näkyy epätasaista leikkuujälkeä. Lisäksi oli mielestäni vielä aika kallis.

Valitukseen suhtauduttiin välinpitämättömästi. En suosittele Nelilehteä ollenkaan.

• EKT

Minulla on taas puoli vuotta sitten ihan hyvä kokemus Kehystämö Nelilehdestä. Kaikki mitä sovittiin myös hoidettiin ja työ oli todella siistiä. Palvelu asiallista-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe