Eli otsikossahan tuo jo tulikin: olisiko kellään antaa vinkkiä hyvästä ja kohtuuhintaisesta kehystämöstä Turku - Raisio - Naantali -akselilla?
Hyvä ja kohtuuhintainen kehystämö, Turun seutu?
9
10685
Vastaukset
- suosittelen
Itäisen Pitkäkadun kehystämö on hyvä ja edullinen. Löytyy Kaskenkadun ja It.Pitkäkadun risteyksestä. Sieltä saa myös perustaidetarvikkeita kohtuuhintaan.
- markkujuhani
Galleria Kehyskulma Raisiossa Tornikatu 15.
www.kehyskulma.net- myyntipäällikkö
Galleria Kehyskulma on muuttanut. Liike sijaitsee edelleen Raision keskustassa ja on S-Marketin kauppakäytävällä. Osoite on Kauppakuja 2.
- Turkulainen83
Nelilehti Nuppulantiellä on melko jees! Kannattaa kokeilla.
- Nelilehteen pettynyt
En voi todellakaan suositella Nelilehteä. Saimme mielestämme virheellisen tavaran, jota ei asiasta reklamoidessamme suostuttu korjaamaan. Asiakaspalvelu oli todella töykeää ja välinpitämätöntä. Reklamaatioon suhtauduttiin vihamielisesti.
Kokemus oli erittäin hämmentävä ja epämiellyttävä. Liikkeen edustaja ilmoitti vastauksena kirjalliseen reklamaatioon, että häntä ei kiinnosta pätkääkään. - Luontokuvaaja72
Nelilehteen pettynyt kirjoitti:
En voi todellakaan suositella Nelilehteä. Saimme mielestämme virheellisen tavaran, jota ei asiasta reklamoidessamme suostuttu korjaamaan. Asiakaspalvelu oli todella töykeää ja välinpitämätöntä. Reklamaatioon suhtauduttiin vihamielisesti.
Kokemus oli erittäin hämmentävä ja epämiellyttävä. Liikkeen edustaja ilmoitti vastauksena kirjalliseen reklamaatioon, että häntä ei kiinnosta pätkääkään.Vastaava kokemus minullakin! Kun otin asian puheeksi työpaikalla, kuulin, että muillakin on vastaavia kokemuksia. Nelilehti on näköjään erikoistunut huonoon asiakaspalveluun.
- onon
Luontokuvaaja72 kirjoitti:
Vastaava kokemus minullakin! Kun otin asian puheeksi työpaikalla, kuulin, että muillakin on vastaavia kokemuksia. Nelilehti on näköjään erikoistunut huonoon asiakaspalveluun.
koskaan en nelilehdessä ole asioinut, mutta minullekin on kerrottu, että älä missään nimessä mene sinne.
- S-h
Olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kun vein vedoksia paspistettavaksi. Pyysin kahteen grafiikan vedokseen tavalliset kehyskartongit (Vedosmerkinnät näkyy) ja yhteen numeroituun ja signeerattuun tulosteeseen sellaiset, jotka peittävät vedosmerkinnät. Pyysin myös että tulosteen paspikset saisi seuraavaksi päiväksi, grafiikan vedoksilla ei olisi kiirettä. Seuraavana päivänä haen työt, ja kaikki kehyskartongit on leikattu, mutta aivan päin persettä. Kehystäjä ei noudattanut pyyntöäni tulosteen kanssa, vaan jätti pyynnöstäni huolimatta vedosmerkinnät näkyville, koska "se nyt vain kuuluu tehdä niin". Grafiikan vedosten paspiksissa näkyy epätasaista leikkuujälkeä. Lisäksi oli mielestäni vielä aika kallis.
Valitukseen suhtauduttiin välinpitämättömästi. En suosittele Nelilehteä ollenkaan. - EKT
Minulla on taas puoli vuotta sitten ihan hyvä kokemus Kehystämö Nelilehdestä. Kaikki mitä sovittiin myös hoidettiin ja työ oli todella siistiä. Palvelu asiallista-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559