Kiitos jo etukäteen, mikäli vastauksia saan.
Epätoivo koettelee...
Eli härkäMies ja jousimiesNainen kyseessä. Jo todella aikuisessa iässä ollaan jo, mutta silti "ei ymmärrä". Ei tällaista ole koskaan kohdalle sattunut. Tapahtumista ei sen enempää...
Kuitenkin haluaisin kysyä, josko kyseisistä merkeistä ja niiden yhteensopivuudesta olisi jollain tietoa. Itse en ole koskaan horoskooppeja sen enempää tutkinut, kunhan silloin-tällöin lehdistä lukenut. Mutta NYT tilanne on sellainen, että ns. "keinot ovat vähissä".
Paljonhan tämä on ehkä vaadittu, kun itse en anna tähän enempää,mutta kiitän jo etukäteen mahd.vastauksista.
t. niin hämmentynyt
Ihmeissäni olen.
6
1210
Vastaukset
- Pettynyt
Kuule, olen aivan samassa tilanteessa ja meitä näin härkämiehen kohdeltuja naisia on paljon.Siksi ehdotan että perustetaan meille yhteinen seura "HÄRKÄMIEHEN NARUTETUT NAISET" eli HNN.
- täytyy sanoa että...
ootte kyllä pesunkestäviä idiootteja jos härkämies teitä pystyy naruttaan. :D
- mitä siis
täytyy sanoa että... kirjoitti:
tarkoittanet, jos "asiaa" puhutaan??!!
- kaikki eivät ole
täytyy sanoa että... kirjoitti:
Kun näillä "tietojyvillä" idiootiksi
rupeat haukkumaan niin eiköhän sinun
ole syytä katsoa peiliin kun ei näytä
olevan muuta annettavaa "miss kivikova"
- selvää
Kyllä nyt jousimiehen kanssa pitäisi pärjätä,
jos kenen.Jousimies on mielestäni paras merkki,
kaikinpuolin...ystävissä,lapsissani olen huomannut
että ovat oikeudenmukaisia,iloisia ja rehellisiä.
Härät ensin saavat ihastumaan ja sitten vihastumaan.
Näin minullekin kävi...ihmettelen vaan.
ves.m-n- ap.
...on tapahtunut, kuten kirjoitit. Saavat ihastumaan ja sitten vihastumaan. Kiitos vastauksestasi. Kuten otsikosta käy ilmi, jotain sellaista on tapahtunut. On kiltti, hellä, yms. mutta vain "kun hänelle sopii". Tätä en ymmärrä!! Kuitenkin jo tätä "peliä" jatkunut jo niin kauan...ei voi olla normaalia enää... Ehkä olen liian kiltti tai jotain. Mahtava persoona Hän on, mutta siltikin niin vaikea... Ihmettelen edelleen.
t.ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262073
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181065
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut111925Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873