Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paras kirpputori

matkalainen

Olen perjantaina tulossa Kouvolaan löytyykö sieltä teiltä hyviä kirppareita joihin kannattaisi mennä "shoppailemaan"

25

10524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - -

      1. Kouvolan Kirpputori Kylähullu
      Asemakatu 1 45100 KOUVOLA

      2, Kirppis Femmatori
      Kivimiehenkatu 5 45100 KOUVOLA

    • matkalainen

      Kiitos tiedosta, eikö Kouvolasta löydy muita kirpputoreja tarkoitan esim UFFEN, FIDAN tai PELASTUSARMEIJAN?

      • miia645

        kirppari löytyy myös keskustasta, aika hyvää tavaraa. Hinnat toisinaan korkeat,ainaki mitä huonekaluja oon katellu. Osoitetta en nyt just muista, mut netistä löytyy kyl fidan sivuilta.
        Shoppailuiloa!!!


      • ääliö !

      • ilona34??
        ääliö ! kirjoitti:

        pelastusarmeijan kirppis ei enään ole Alakyläntiellä. SORRY !

        ..löytyy nykyisin keskustasta valtakadulta. osoitetta en muista , kelan vieressä vastapäätä ole-pihvipaikkaa.


    • ...

      ...niin tylyä ja tiuskivaa!!! Ja varsinkin myyjille jotka taloon rahan tuo. Jos myyjällä on itsensä kanssa vaikeuksia niin hakeudu pois palveluammatista, syyttömien on turha kärsiä toisten pahasta olosta!

    • matkalainen

      Nyt on sit toi perjantain kirppari kierros Kouvolassa takana kiitos kaikille "neuvonantajille".
      Kävin fidalla ekaksi ja sitten femmatorilla vai mikä se nyt olikaan sekä pelastusarmeijalla. Ihan mukavia kirppiksiä kaikki, mutta eniten minua ilahdutti tuo Pelastusarmeijan kirppis tein siellä parhaat löydöt ja siellä oli hinta laatu suhde minusta kohdallaan sekä siistiä myös, paikan raikas ilma myös plussaa.

    • Kirppiskiitäjä

      Tuo aiemmin mainittu Kylähullu on tullut aiemmin todettua hyväksi paikaksi, mutta tänä kesänä en ole siellä käynyt. Viime kesänä löysin sieltä lasten Nokian Kontio-kumisaappaat muutamalla eurolla ja Calippo-saappaat kahdella eurolla. Potkulauta maksoi 15 euroa ja VHS-videolaite 20 euroa. Eli monipuolisesti hyvää tavaraa edullisesti. En tiedä tämän kesän tavaroista ja hinnoista ko. kirppiksellä.

      Äsken (1.6.2009) kävin tutkailemassa Kouvolassa Femmatori-kirpputorin valikoimaa. Erityisesti lapsiperheille Femmatorilla oli paljon hyvää tavaraa halvalla: pikkulasten polkupyöriä, leluja, kenkiä, saappaita, vähän käytettyjä vaatteita jne. Usein lapset kasvavat niin nopeasti, etteivät kengät ja vaatteet ehdi paljon kulua. Kun hyväkuntoisista Emmaljunga Duo Combi -kaksosvaunut/kaksosrattaat -yhdistelmästä pyydetään 150 euroa, niin se ei ole paljon (netin myyntipalstoilla vastaavien hinta 300-600 euroa). Se tosin vähän ihmetyttää, mistä kirppismyyntiin on tullut iso määrä käyttämättömiä, alkuperäisin tarroin merkittyjä Muumi-kulhoja (hintaa oli 10 euroa/kpl)...

      Eli ainakin Femmatori-kirppistä voin suositella myös tänä kesänä Kouvolaan matkustaville.

      Kesä näyttäisi yleensäkin kirpputoreilla olevan hyvää aikaa myös luistinten ja suksien hankintaan. Kaukoviisas ostaja tekee niistä eri kirppiksillä edullisia löytöjä näin ko. tuotteiden sesongin ulkopuolella.

      Onko kenelläkään kokemusta entisen Tarjoustalo Laaksosen paikalla olevasta kirppiksestä? Autottomana en ole sinne asti vielä ehtinyt, mutta kiinnostaisi tietää, kannattaako sinne lähteä?

      • lähteä

        Laaksosen "perätiloiss" oleva kirppis on mennyt mielestäni vähän huonompaan suuntaan siitä mitä se oli aloittaessaan. Nyt siellä paljon tyhjiä paikkoja ja mikä ärsyttää tosi paljon: VALOA EI JUURI LAINKAAN. Kuulin kerran, kun eräs asiakas kysyi pimeydestä, myyjä vastasi, että valoremontti tulossa. Tuosta on aikaa jo muutama kuukausi, ehkä puoli vuottakin eikä muutosta ole tullut. Kyllähän sieltäkin saattaa löytää hyvää tavaraa ja edullisesti, mutta loosseja ei ole montaa täytettynä.
        Olisi kiva jos tuo kirjppis vähän elpyisi.


    • Juuri tutustunut

      Tälle kysyjälle myöhäistä, mutta aina ajankohtaisia kirpputori- ja kierrätysasiat ovat joka tapauksessa. Kouvolassa on mainio Ekopiha-kierrätyskauppa, jossa kävin tuttavien mukana. Jossain Kellomäellä? päin? Osoitetta en pysty sanomaan, se löytynee paikallisilta kysymällä. Siellä on lähes kaikkea käyttötavaraa, mitä ihminen tarvitsee.

      • osoite?

        En löytänyt googlettamalla tietoa tästä mainitsemastasi paikasta. Osaisiko joku kouvolalainen kertoa tarkan osoitteen, itse kun en ole Kouvolasta mutta paikka kiinnostaisi.

        Fidan hinnat ovat mielestäni korkeat myös Kotkassa. Olen katsonut esim. huonekaluja sieltä aika ajoin, mutta enää ei tule käytyä, koska mielestäni hinnoitelleet ne yli.


      • Paikallinen
        osoite? kirjoitti:

        En löytänyt googlettamalla tietoa tästä mainitsemastasi paikasta. Osaisiko joku kouvolalainen kertoa tarkan osoitteen, itse kun en ole Kouvolasta mutta paikka kiinnostaisi.

        Fidan hinnat ovat mielestäni korkeat myös Kotkassa. Olen katsonut esim. huonekaluja sieltä aika ajoin, mutta enää ei tule käytyä, koska mielestäni hinnoitelleet ne yli.

        Tarkoitettiin vissiin Ekomaata joka löytyy netistäkin http://www.ekomaaplus.com/
        Itse en kyllä kyseisestä paikasta oikeen tykkää, mutta onhan siellä paljon huonekaluja ja taloustavaraa. Ja esim. vaatteita etsiville en suosittelisi Femmatoria, siellä on tosi surkeeta tavaraa ja hinnat kaupungin korkeimmat. Tämä on kuitenkin vain yleistys. Fidasta sen verran että sinne joku vaatekauppa lahjoittaa jämä-eriä joita myydään ihan ok hintaan verrattuna laatuun/merkkiin. Muutenkin Kouvolan Fida on ihan ok hintainen vaatteissa, ainakin mitä on Fidoissa tullut käytyä, ja niillä on usein alennuksia. Pelastusarmeijan kirppis on kuitenkin edullisempi ja verrattuna Kotkan PA, huomattavasti edullisempi ja tällä melkein aina joku ale. Kylähullussa kannattaa myös käydä, joskus löytyy tosi halvalla tavaraa ja se on ainoa hyvä ns. itsepalvelu kirppari.


    • Jeeje

      Niin Formula-centerin vierestä löytyy samasta rakennuksesta aika hyvä kirppis, kannattaa käydä.

      • kukkakettunen

        Kerran otettiin kaverin kanssa myyntipöytä femmakirppikseltä ja oli aika karmea kokemus. Myyjät iski kiinni kuin korppikotkat meidän tavaroihin, kun oltiin niiitä vasta esille asettelemassa, availivat ominpäin meidän tavarakassien vetoketjuja, kävipä sormet jopa mun omalla laukullakin, kun luulivat, että sekin on myyntiin tulossa. Todella röyhkeätä ja ala-arvoista käytöstä.

        Alettiin sitten jossain vaiheessa ihmettelemään, kun ne kirppiksen myyjät halusivat ostaa meidän pöydästä käytännössä kaiken mikä oli todella halpaa. Ja niille kelpasi aivan kaikki. Meni hetken aikaa, kun ymmärrettiin, että niiden kirpputorin myyntitaktiikka on ostaa pöydänpitäjiltä halvalla tavaraa ja myydä ne sitten itse omassa pöydässä kalliimmalla eteenpäin. Ja se niiden oma pöytä, josta saattaa löytää tavaraa, jota itse on alunperin mennyt kirpparille myymään on aivan siinä ensimmäisenä portaiden jälkeen. Se pöytä missä on kaikista kalleimmat hinnat ja, jossa tavara kaiken hitaimmin vaihtuu.

        Eipä kannata femmatorille mennä. Kauhea paikka.


      • diiz
        kukkakettunen kirjoitti:

        Kerran otettiin kaverin kanssa myyntipöytä femmakirppikseltä ja oli aika karmea kokemus. Myyjät iski kiinni kuin korppikotkat meidän tavaroihin, kun oltiin niiitä vasta esille asettelemassa, availivat ominpäin meidän tavarakassien vetoketjuja, kävipä sormet jopa mun omalla laukullakin, kun luulivat, että sekin on myyntiin tulossa. Todella röyhkeätä ja ala-arvoista käytöstä.

        Alettiin sitten jossain vaiheessa ihmettelemään, kun ne kirppiksen myyjät halusivat ostaa meidän pöydästä käytännössä kaiken mikä oli todella halpaa. Ja niille kelpasi aivan kaikki. Meni hetken aikaa, kun ymmärrettiin, että niiden kirpputorin myyntitaktiikka on ostaa pöydänpitäjiltä halvalla tavaraa ja myydä ne sitten itse omassa pöydässä kalliimmalla eteenpäin. Ja se niiden oma pöytä, josta saattaa löytää tavaraa, jota itse on alunperin mennyt kirpparille myymään on aivan siinä ensimmäisenä portaiden jälkeen. Se pöytä missä on kaikista kalleimmat hinnat ja, jossa tavara kaiken hitaimmin vaihtuu.

        Eipä kannata femmatorille mennä. Kauhea paikka.

        Olen aika usein siellä femmassa käynyt ja siellä on sellainen 'työntekijä' joka juuri tekee tota että kun tulee uusi ihminen myymään niin heti on hyökkäämässä sinne ja tonkii kaikki pussit yms mitä näkeekään uuden ihmisen tuovan, todella törkeää! monet on sanononut samaa ja olen itsekkin sen huomannut. Tollainen ihminen ei kyllä tollaiseen paikkaan olisi hyväksi eikä myöskään kuulu. Ja juuri olen itse huomannut sen että ostaa ja sitten myy kalliilla hinnalla, kun toiset vartavasten vienyt omia tavaroita myyntiin että pääsee eroon niin halvalla. Tosi naurettavaa toimintaa :/ eipä juuri tollaisen takia itseääkään kiinnosta koko paikka enään.


    • Käpykäpykäypi

      Meidän perheellä on ollut Femmatorilla paikka aina silloin tällöin. Kyllä tuo tavara on ihan ok:sti menny eteenpäin, mutta en tiedä kuka oikeasti rikastuu kirpparilla myymällä, jos ottaa huomioon sen työn ja ajan mikä menee vaatteiden hinnoitteluun ja pesemiseen ja puljaamiseen.

      Henkilökunnasta en kaikkien kanssa ole tullut toimeen, mutta vanhempani kyllä tulevat juttuun omistajien kanssa. Ehkä heillä on jotain alle 30-kymppisiä vastaan...?

      Mutta en nyt sanoisi femmatoria kauheaksi paikaksi - kyllä sieltäkin löytöjä onnistuu napsimaan, jos tuuria ja oikeaa asennetta on mukana!

    • efegfefg

      Jos tykkäät kusen ja paskan hajusta suosittelen kylähullua, sieltä löytyy kaatopaikalta kannettua rojua kovaan hintaan.

    • 0987654efhj

      ^^^^^^^^^^ hahaha päivän naurut, mutta varmaan totta tuokin osaksi (:

    • aamukahvi

      Minkälainen on femman vieressä se lastentarvikekirppis? Itse tein sieltä muutaman löydön, mutta vaihtuuko sielä tavara?

    • Jazce

      Centtilä on paras kirppis mitä Kouvolasta löytyy :)

      • Kirpparit

        Centtilässä ollu tiellä pari kertaa pöytä ja tosi hyvä myynti ollu. Mitään ei o hävinnyt ikinä ja aina täysin porukkaa koko kirppari


      • Serty

        Paras kirppis. Siisti, raikas, paljon asiakkaita ja aina ihana henkilökunta joka kuuntelee ja auttaa.


    • Anonyymi

      Emilia niemi

    • Anonyymi

      Toki kirppis on hyvä, jos tilaa on, ja on mukava liikkua, mutta minä suosin kaikkia kirppiksiä, koska hyvä löytö saattaa tulla eteen missä vain. Valkealan tien varressa oleva kirppis on kyllä pieni, mutta pidän arvossa sitäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe