Onko skorpioninaisen ja rapumiehen suhde mahdoton??

skorpparinainen

Olen todella ihastunut rapumieheen ja hänenkin on kiinnostunut minusta. Ongelma on, että olemme kuin toistemme vastakohdat; hän on rauhallinen, tasapainoinen ja pitää tunteensa omana tietonaan, minä taas olen intohimoinen ja todella ailahtelevainen. Haluaisin suhteen hänen kanssaan, mutta mietin, tulisiko se ikinä toimimaan?

8

2148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

nousumerkit vaikuttavat myös asiaan.
      Elämän kiihkeitä ja pitkäikäisiä (koko elämän) parisuhteita, skorpioni ja rapu.
      myös toisinpäin, miesskorpioni ja nainen rapu.
      Molemmat arvostavat samoja asioita, seksi aivan mahtavaa...
      nimin. jo viisi vuotta ravun kanssa :)

• kyytto

Olen rapu ja ollut melkein koko elämäni skorppioonin kanssa naimisissa.Skorppiooni on kuitenkin syntynyt usein leskeyden merkeissä.kun taasen krapu pyrkii säilyttämään elämää kaikin keinoin.on asioita joita kravun on vaikea sulattaa ja juuri tuo välinpitämättömyys lasten kasvatuksessa ja perheen kasvatuksessa voi aiheuttaa tukisia ja äänekkäitä yhteen ottoja.krapu on koti-ihminen kun taas skorppiooni on matkustaessaan kuin omassa maailmassaan.Jos käy niin että krapu saadaan lopullisesti vihoitetuksi ei hän enää pysty yhteiseloon ja tuntemaan ja rakastamaan vaan peli on pelattu.Turhaa on pakottaa rapua ja käyttää parisuhdekusseilla sillä sellainen on ravulle vaan teeskentelyä ja näytelmää.rapuhan onkin koko elämän näyttelijä ja soittaja jarunoilija ja maailmanparantaja.

• mahan täydeltä

Vähän kirpaisi tuo "koko elämän näyttelijä" mutta totta olivat sanasi.

Tietyllä tapaa rapu ja skorpioni sopivat erinomaisesti yhteen. Mutta sitten taas toisaalta... armotonta vääntöä siitä, kuka johtaa, näin ainakin meillä.

Rapu on johtava merkki, skopu taas kiinteä. Ravun luonnetta analysoidaan monasti VIRHEELLISESTI puhtaana kotipulmusena. Sitten joudutaan karvaasti pettymään, kun rapu ruoskii valtakunnassaan asioita eteenpäin. Skopu taasen ei kauhean hyvin ota vastaan käskyjä kotosalla. Työelämässähän skorpionin lojaalisuus on ylimaallista. Kaikki, mitä voidaan, tehdään työn ja firman puolesta.

Molemmat merkit ovat tuikitunteellisia ja romanttisia. Eli onnistumisen mahdollisuuksia on, jos skorpioni antaa myöden (mitä ei helposti tapahdu) parisuhteessa ja vastaavasti jos rapu antaa myöden vallanhalussaan. Onnistuessaan rapu-skopu -parisuhde on dynaaminen ja aikaansaava.

• oli just

sama tilanne ja hyvin se kuule vaan toimi.
      Vastakohdathan pitäis täydentää toisiaan.
      Kunhan vaan annat sen ravun välillä vetäytyä kuoreensa etkä piittaa siitä..se tulee esiin sieltä sitten kun aika on.

Yhdessä pysyttiin 16 vuotta joten ihan hyvin merkit ja luonteet passas.Lykkyä tykö vaan!

• minävaann

Piiritin varmaan vuoden ajan työkaveria, rapumiestä, ja toisinaan tuntui että jotain oli meneillään ja sitten ei taas pitkään aikaan tapahtunut mitään. Asia ei edennyt mihinkään suuntaan ja lopulta lakkasin yrittämästä. No siinä vaiheessa rapu sitten alkoi lähestyä minua, mutta en todellakaan ollut kiinnostunut jatkamaan sitä soutamista ja huopaamista. Ei enää rapuja kiitos!!

• skorpionit

juurikin ovat niitä jotka soutavat ja huopaavat suhteessa...

• sdfgh456

Hyvin sopii ravut ja skoput yhteen.

• voitoimia

itse seurustelen ravun kanssa ja hyvin on menny, mutta välillä vaan tuntuu että tämä rapuherra on niin jämähtänyt rutiineihin... liian rauhallinen tuntuu olevan? hän jopa tympääntyy minun liikkumiseen esim ulkona ystävien kanssa= mustasukkaisuutta? On rapumies aivan ihana ja suhde toimii, mutta itse menevänä skorpparina kaipaan välillä jtn uutta extempore menoa ja muuta "ei niin suunniteltu", nämä mieltymykseni tuntuvat olevan ravulle liikaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe