Katsokaas mamu uutisia Ruotsista

bubastis.tmi

17

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v

Ja noita islamistejahan krisuhihut tänne haluavat.

• bubastis.tmi

tuosta uutispätkästä saa hyvän kuvan todellisuudesta. Krisujen kannattaisi seurata mitä naapurimaissa tapahtuu, ennenkuin alkavat rakentamaan hihu-utopioitaan.

• Tomppa992

Esimerkiks yks Krisseliteokraattien kuntavaaliehdokas puolusteli uimahallien "vain muslimeille" vuoroja ja haukkui kaikki niitä vuoroja vastustavat suvaitsemattomiksi rasisteiksi.

• e.k.v
        Tomppa992 kirjoitti:

Esimerkiks yks Krisseliteokraattien kuntavaaliehdokas puolusteli uimahallien "vain muslimeille" vuoroja ja haukkui kaikki niitä vuoroja vastustavat suvaitsemattomiksi rasisteiksi.

Se taisikin olla sama akka joka jossain kirjoitti että "Mielummin eri-uskoinen kuin uskonnoton." kun oli samaisista uintivuoroista kränää.

Toi lause tosin jotenkin mystisesti katosi paria päivää myöhemmin.

Yritin häneltä myös kysyä että nyt kun hän puhuu omantunnollisista syistä tämän islamistin suhteen niin entäs kun islamisti haluaa mennä naimisiin 8v tytön kanssa ja repiä sen sukupuolielimet niin onko hän yhtä innolla silloinkin puolustamassa tätä eriuskoista.

Ei vastannut.

• Ateisti-28

että suoraselkäiset peruSSuomalais-"ateistimme" sentään puolustavat kristikuntaa kaikinpuolisen tasa-arvoisuuden lopullisen ratkaisun merkeissä.

Joko saappaat on kiilloitettu?

• bubastis.tmi
        Ateisti-28 kirjoitti:

että suoraselkäiset peruSSuomalais-"ateistimme" sentään puolustavat kristikuntaa kaikinpuolisen tasa-arvoisuuden lopullisen ratkaisun merkeissä.

niin kengät kiilloitin jo kauan aikaa sitten. Todellakin olen ateisti ja rasisti uskonnolliskulttuuritaustaisia kohtaan.
        Olen siis rasisti uskonnollisenkulttuurin vuoksi, en ihonvärin. Voihan jossain olla ateisti nääkereitäkin.

Uhkaavin ongelmamme tällä hetkellä on islamististen mamujen maanvaltaus, kristinusko on ongelma no: 2 sen jälkeen minun mielestäni.

• Kaduntallaaja
        Ateisti-28 kirjoitti:

Häpeähän ilkeä trolli!
        Ja laita nyt se kone kiinni ja nopeasti nukkumaan, muuten äiti huomaa. Pikkutrollien pitäisi olla jo tähän aikaan nukkumassa!
        Jos pikkutrollit eivät saa tarpeeksi unta, he eivät jaksa trollata huomenna.

• narsistille
        bubastis.tmi kirjoitti:

niin kengät kiilloitin jo kauan aikaa sitten. Todellakin olen ateisti ja rasisti uskonnolliskulttuuritaustaisia kohtaan.
        Olen siis rasisti uskonnollisenkulttuurin vuoksi, en ihonvärin. Voihan jossain olla ateisti nääkereitäkin.

Uhkaavin ongelmamme tällä hetkellä on islamististen mamujen maanvaltaus, kristinusko on ongelma no: 2 sen jälkeen minun mielestäni.

älä lisää galleriaasi mitään ähäkutin päälle.

Ylläpito valvoo rasisteja tarkalla otteella.

• Ateisti-28 kirjoitti:

natsi-kortin. Vetäisehän varmuuden vuoksi esille vielä rasisti-korttikin!

• bubastis.tmi
        narsistille kirjoitti:

älä lisää galleriaasi mitään ähäkutin päälle.

Ylläpito valvoo rasisteja tarkalla otteella.

joka minua kyttää. Sinä poistatit edellisen profiilini. Et edes hyötynyt siitä mitään.
        Minulle on aivan sama miksi kutsut minua, olen jo hyväksynyt sen että olet erittäin sairas ihminen.

• Kaduntallaaja

Hirvittääkin ajatus jos tuollaista olisi Suomessa. Nuo "monikulttuurinen yhteiskunta" -kokeilut ovat vain puhtaita epäonnistumisia. Niin monta kertaa nähty Saksan kuin Ruotsinkin osalta.

Kannattaa tosiaankin miettiä ennen kuin alamme ottamaan lisää pakolaisia ja maahanmuuttajia.
      Vain henk. kohtainen mielipiteeni.

• Ruotsin poliisi. Alivaltiosihteeri vitsaili aikoinaan, että kun Tukholman museoon oli murtauduttu, Ruotsin poliisi keksi välittömästi, mistä murtautujat olivat menneet museoon sisään, mutta eivät keksineet millään, mistä ne olivat menneet pois.

• Väinö.

Näittekö, poliisi kävi käsiksi paikalliseen huippuosaajaan?

Vanhanen kertoi tänään keskustan ja hallituksen jatkavan samaa maahanmuuttopolitiikkaa perussuomalaisten voitosta huolimatta.
      Onkohan hallituksen sisällä tehty kansalaisilta salattuja päätöksiä, siltä vähän vaikuttaa.

• vai mitä

Kansahan ei mitään tajua mistään, ei edes semmoiset kansalaiset jotka joutuvat lähettämään lapsensa toiseen kouluun mamujen takia.

• olemassa joku

tietty kulttuuri- tai värilataus, vai onko pohjoismaalainenkin maahanmuuttaja niinsanottu mamu?

• Bubastis.tm

maahanmuuttajasta, kun se on niin pitkä sana.
        Ruotsalaisetkin ovat siis mamuja.

• tästähän on hyvää vauhtia tulossa rasismi-palstan sivukonttori...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe