Miks mä mietin sua koko ajan? Ja miks mun sydämessä on sellanen lämmin tunne kun mä aattelen sua? Tuntuu jännältä ja omituiselta.
Selitä mulle.
21
487
Vastaukset
- 4 vajaa
tuli mieleen.
Päiventä huomaa.
Huomenta päivää.- Launeen somali
Ja sitte sumpit pihiseen.
- selittää
jos olet ihastunut..
- Launeen somali
Oiskohan noinnikkaasti? Täytyy silti keittää aamukahvit.
- kun kuiskaan
sulle. Kun sun on niin tavattoman hyvä olla, kun tiedät että on olemassa joku ihminen, Ihminen Isolla I:llä, jolla on merkitystä sinun elämässässi. Eikös olekkin näin?
- Launeen somali
Sitä just koitan tässä selvittää.
- Siitin-Simo
Mähän sanoin, että mä soitan.
- Launeen somali
Siitin-Simo ei kyllä kuulosta tutulta. hmm
- Siitin-Simo
Launeen somali kirjoitti:
Siitin-Simo ei kyllä kuulosta tutulta. hmm
Sillo kyllä oltiin niin lipeviä.
- Launeen somali
Siitin-Simo kirjoitti:
Sillo kyllä oltiin niin lipeviä.
*näyttää närhenmunat mesessä*
- ikuista....
kohde vaan vaihtuu välillä.
Joillakin jopa viikottain.- Launeen somali
Vaihtelu virkistää?
- kun kissalla
Vaihtelu virkistää?
pöytää pyyhki. Virkistää, virkistää...
et kai soo vaan menny naapurin mummoon jakastuun...=;0)))
- Siitin-Simo
saa kyytiä, kun minä astun kuvaan.
- Launeen somali
Jos vaan tietäsin mitä se jakastuminen on. Mutta aattelen sitä mummoa koko ajan. En muista tämmöstä entuudestaa. Nyt varmaan toi varmaan toi Simo tossa edellä vetää herneet nenuun tästä paljastuksesta. HUI!
Siitin-Simo kirjoitti:
saa kyytiä, kun minä astun kuvaan.
olethan siitin simo..... hahahaaaaa
Jos vaan tietäsin mitä se jakastuminen on. Mutta aattelen sitä mummoa koko ajan. En muista tämmöstä entuudestaa. Nyt varmaan toi varmaan toi Simo tossa edellä vetää herneet nenuun tästä paljastuksesta. HUI!
herneet niistämällä puis...
muista ei saa liikaa ajatella voi aivot poksahtaa...=;0)))- Launeen somali
BBrunetti kirjoitti:
herneet niistämällä puis...
muista ei saa liikaa ajatella voi aivot poksahtaa...=;0)))Ilmeisesti meillä ei Simpan kans kuiteskaa ollu kauheen läheinen suhde kun ei jääny mun mieleen hyvässä eikä pahassa. =:o(
- mummo lienee????
Onko se huuhaamummo?;))
Vai miks täällä ajattelet mummoja? - Launeen somali
mummo lienee???? kirjoitti:
Onko se huuhaamummo?;))
Vai miks täällä ajattelet mummoja?Juu, suattaap olla huuhaa-mummu. lol(lipop):D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846