Tuolla alempana MutuTykki yritti keskustella Jokisipilän väitöskirjasta ja Tuomiojan sen pohjalta tekemästä artikkelista.
Keskustelusta ei tullut mitään sillä osoittautui, että Uskovainen MutuTykki ei ymmärrä sanaa "stabiili" ja silloinhan ei voi keskustella rintamalinjan stabiilisuudesta, ei mitenkään - mahdotonta.
MutuTykin kompetenssi riittää juuri ja juuri keskustelemaan sosialismin purkutyöstä ja siitä hänellä onkin melko järkeviä mielipiteitä:
"siirryttäessä rakentamaan kapitalismi kumoten sosialismia, voidaan alkaa rakentamaan ja ohjaamaan kansantaloutta suunnitelmallisesti kaikkia kansalaisia hyödyntäen."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000038767871
Nyt Kalle lähtee töihin ja on taas illalla teidän kaikkien iloksi palstalla kertomassa totuuksia kommunismista ja kommunisteista.
MutuTykin kompetenssi
12
480
Vastaukset 12
- palaathan sitten...
selittämään miksi USA purkaa kapitalismia,sosialisoimalla pankkeja?????
- setähän tämän
sanan ja stabiilinkin merkityksen kallelle opetti. tiedätkö kalle mikä on on imbesilli?
- PappaManninen
ja saivari työtätekevän kansan perseessä.
Näitten setien jutut ovat mitä punikilta nyt odottaakin, mutta tuo maamme lipun päälle paskantaminen tekee juuri raineston pellestä ja sedästä pelkkiä luteita, saivareita ja taudinkantajia.
Hoh hoh hoh kun huvittaa punikkipoloisten murskatappio vaaleissa. Kyllä kansa tietää, vai mitä paskanaamat punikit???- setä kertoo ja selostaa kuvat
Mikä vittu oikein “virtuaalijohtajaa” taas kitisyttää? Kohmelo tietysti päällä taas! Mutta kun Gambiinaltasi kerkiät ja olet krapularyyppysi saanut vedettyä, kerro missä viestissäni olen isänmaani lipun päälle “paskantanut”. Ja muista, en hyväksy mitään tyhjänpäiväistä heittoa, vaan konkreettisen ja perustellun esimerkin. Ja koita hyvä mies saada ryypäämisesi kuriin. Muuten taas teet solkenaan niitä "Amerikan matkoja"...
- PappaManninen
setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Mikä vittu oikein “virtuaalijohtajaa” taas kitisyttää? Kohmelo tietysti päällä taas! Mutta kun Gambiinaltasi kerkiät ja olet krapularyyppysi saanut vedettyä, kerro missä viestissäni olen isänmaani lipun päälle “paskantanut”. Ja muista, en hyväksy mitään tyhjänpäiväistä heittoa, vaan konkreettisen ja perustellun esimerkin. Ja koita hyvä mies saada ryypäämisesi kuriin. Muuten taas teet solkenaan niitä "Amerikan matkoja"...
vähintään Rotta on ihminen, joka heti tilaisuuden vain koittaessa olisi valmis
liittämään isänmaan venäjään. Sinä ja raineston
idiootti olette sellaisia rottia.
Älä tule mulle kärttyinen luupääpunikki ihmettelemään ja taivastelemaan. Minulle sinun juttusi antavat enemmän viihdettä kuin mtv3 viihdelähetykset. ja ihan ilmaiseksi vielä.
Niin, tammikuu melkein kokonaan jenkeissä(taas).
Kerran vuoteen on aika laiska tahti niin hyvään ja lämpimään maahan. Ettei voi puhua solkenaan. Siellä kun se Gambina köllöttelee jäiden kanssa Papan lasissa silloin niin saat pennanen uskoa onko hymy leveämpi kun teitä punikkisaivareita pakkasessa ja vitutuksessa miettii!!??? setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
...mikähän mahtaa olla seuraava aihealue, jossa MutuTykki saa Kallelta taas köniinsä.
- setä kertoo ja selostaa kuvat
PappaManninen kirjoitti:
vähintään Rotta on ihminen, joka heti tilaisuuden vain koittaessa olisi valmis
liittämään isänmaan venäjään. Sinä ja raineston
idiootti olette sellaisia rottia.
Älä tule mulle kärttyinen luupääpunikki ihmettelemään ja taivastelemaan. Minulle sinun juttusi antavat enemmän viihdettä kuin mtv3 viihdelähetykset. ja ihan ilmaiseksi vielä.
Niin, tammikuu melkein kokonaan jenkeissä(taas).
Kerran vuoteen on aika laiska tahti niin hyvään ja lämpimään maahan. Ettei voi puhua solkenaan. Siellä kun se Gambina köllöttelee jäiden kanssa Papan lasissa silloin niin saat pennanen uskoa onko hymy leveämpi kun teitä punikkisaivareita pakkasessa ja vitutuksessa miettii!!???Päädyin tuohon kolmanteen. Eli siis ystävällisenä neuvona: Koita saada tavalla tai toisella juomiskierteesi poikki ja hakeudu hoitoon. Koska törkeä kielenkäyttösi paljastaa, että olet todella “lentämässä Amerikkaan”! Lähempiä tietoja saat täältä: AA:n eli Nimettömien Alkoholistien sivuilta: http://www.aa.fi/index.html
Onnea matkalle, ei "Amerikkaan", vaan raittiiseen elämään! - setä kertoo ja selostaa kuvat
antipunikki kirjoitti:
...mikähän mahtaa olla seuraava aihealue, jossa MutuTykki saa Kallelta taas köniinsä.
Jos niin on annan sinulle neuvon, mitä valaistuksen tietä kulkea. Ensinnäkin, koska olen varma, että olet arkistoinut kaikki käymämme vähäisetkin keskustelut, pitkistä ketjuista puhumattakaan, niin perehdy niissä viesteihini ja niiden korkeatasoiseen sanomaan, opiskele niitä ja koe henkinen uudistus ja valaistus! Jeps, näin se hoituu, mutta nyt täytyy mennä korjaamaan fillaria, että pääsen yöksi duuniin... :)
- valaistuneena
Jos niin on annan sinulle neuvon, mitä valaistuksen tietä kulkea. Ensinnäkin, koska olen varma, että olet arkistoinut kaikki käymämme vähäisetkin keskustelut, pitkistä ketjuista puhumattakaan, niin perehdy niissä viesteihini ja niiden korkeatasoiseen sanomaan, opiskele niitä ja koe henkinen uudistus ja valaistus! Jeps, näin se hoituu, mutta nyt täytyy mennä korjaamaan fillaria, että pääsen yöksi duuniin... :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Bloch-SermonOnTheMount.jpg
- PappaManninen
Päädyin tuohon kolmanteen. Eli siis ystävällisenä neuvona: Koita saada tavalla tai toisella juomiskierteesi poikki ja hakeudu hoitoon. Koska törkeä kielenkäyttösi paljastaa, että olet todella “lentämässä Amerikkaan”! Lähempiä tietoja saat täältä: AA:n eli Nimettömien Alkoholistien sivuilta: http://www.aa.fi/index.html
Onnea matkalle, ei "Amerikkaan", vaan raittiiseen elämään!Varsinainen analyytikko! Pökkelöpunikki ja
markkinatalousanalyysi!!! Pökkelöpunikki ja
matkailuanalyysi!! Hoh hoh hohhhooooo kun Pappaa huvittaa
pökkelön hullun sepustukset taas aivan kympillä!!! Jatka ihmeessä perseaukinen että saan nauraa!! - lue tarkkaan
PappaManninen kirjoitti:
Varsinainen analyytikko! Pökkelöpunikki ja
markkinatalousanalyysi!!! Pökkelöpunikki ja
matkailuanalyysi!! Hoh hoh hohhhooooo kun Pappaa huvittaa
pökkelön hullun sepustukset taas aivan kympillä!!! Jatka ihmeessä perseaukinen että saan nauraa!! setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Kalle vastaa: EI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011192
- 78659
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110607Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34584- 45568
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 77540
- 67519
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215495Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468