MutuTykin kompetenssi

Tuolla alempana MutuTykki yritti keskustella Jokisipilän väitöskirjasta ja Tuomiojan sen pohjalta tekemästä artikkelista.
Keskustelusta ei tullut mitään sillä osoittautui, että Uskovainen MutuTykki ei ymmärrä sanaa "stabiili" ja silloinhan ei voi keskustella rintamalinjan stabiilisuudesta, ei mitenkään - mahdotonta.

MutuTykin kompetenssi riittää juuri ja juuri keskustelemaan sosialismin purkutyöstä ja siitä hänellä onkin melko järkeviä mielipiteitä:
"siirryttäessä rakentamaan kapitalismi kumoten sosialismia, voidaan alkaa rakentamaan ja ohjaamaan kansantaloutta suunnitelmallisesti kaikkia kansalaisia hyödyntäen."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000038767871

Nyt Kalle lähtee töihin ja on taas illalla teidän kaikkien iloksi palstalla kertomassa totuuksia kommunismista ja kommunisteista.

12

481

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaathan sitten...

selittämään miksi USA purkaa kapitalismia,sosialisoimalla pankkeja?????

• setähän tämän

sanan ja stabiilinkin merkityksen kallelle opetti. tiedätkö kalle mikä on on imbesilli?

• PappaManninen

ja saivari työtätekevän kansan perseessä.
      Näitten setien jutut ovat mitä punikilta nyt odottaakin, mutta tuo maamme lipun päälle paskantaminen tekee juuri raineston pellestä ja sedästä pelkkiä luteita, saivareita ja taudinkantajia.
      Hoh hoh hoh kun huvittaa punikkipoloisten murskatappio vaaleissa. Kyllä kansa tietää, vai mitä paskanaamat punikit???

• setä kertoo ja selostaa kuvat

Mikä vittu oikein “virtuaalijohtajaa” taas kitisyttää? Kohmelo tietysti päällä taas! Mutta kun Gambiinaltasi kerkiät ja olet krapularyyppysi saanut vedettyä, kerro missä viestissäni olen isänmaani lipun päälle “paskantanut”. Ja muista, en hyväksy mitään tyhjänpäiväistä heittoa, vaan konkreettisen ja perustellun esimerkin. Ja koita hyvä mies saada ryypäämisesi kuriin. Muuten taas teet solkenaan niitä "Amerikan matkoja"...

• PappaManninen
        setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:

Mikä vittu oikein “virtuaalijohtajaa” taas kitisyttää? Kohmelo tietysti päällä taas! Mutta kun Gambiinaltasi kerkiät ja olet krapularyyppysi saanut vedettyä, kerro missä viestissäni olen isänmaani lipun päälle “paskantanut”. Ja muista, en hyväksy mitään tyhjänpäiväistä heittoa, vaan konkreettisen ja perustellun esimerkin. Ja koita hyvä mies saada ryypäämisesi kuriin. Muuten taas teet solkenaan niitä "Amerikan matkoja"...

vähintään Rotta on ihminen, joka heti tilaisuuden vain koittaessa olisi valmis
        liittämään isänmaan venäjään. Sinä ja raineston
        idiootti olette sellaisia rottia.

Älä tule mulle kärttyinen luupääpunikki ihmettelemään ja taivastelemaan. Minulle sinun juttusi antavat enemmän viihdettä kuin mtv3 viihdelähetykset. ja ihan ilmaiseksi vielä.

Niin, tammikuu melkein kokonaan jenkeissä(taas).
        Kerran vuoteen on aika laiska tahti niin hyvään ja lämpimään maahan. Ettei voi puhua solkenaan. Siellä kun se Gambina köllöttelee jäiden kanssa Papan lasissa silloin niin saat pennanen uskoa onko hymy leveämpi kun teitä punikkisaivareita pakkasessa ja vitutuksessa miettii!!???

• setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:

...mikähän mahtaa olla seuraava aihealue, jossa MutuTykki saa Kallelta taas köniinsä.

PappaManninen kirjoitti:

vähintään Rotta on ihminen, joka heti tilaisuuden vain koittaessa olisi valmis
        liittämään isänmaan venäjään. Sinä ja raineston
        idiootti olette sellaisia rottia.

Älä tule mulle kärttyinen luupääpunikki ihmettelemään ja taivastelemaan. Minulle sinun juttusi antavat enemmän viihdettä kuin mtv3 viihdelähetykset. ja ihan ilmaiseksi vielä.

Niin, tammikuu melkein kokonaan jenkeissä(taas).
        Kerran vuoteen on aika laiska tahti niin hyvään ja lämpimään maahan. Ettei voi puhua solkenaan. Siellä kun se Gambina köllöttelee jäiden kanssa Papan lasissa silloin niin saat pennanen uskoa onko hymy leveämpi kun teitä punikkisaivareita pakkasessa ja vitutuksessa miettii!!???

Päädyin tuohon kolmanteen. Eli siis ystävällisenä neuvona: Koita saada tavalla tai toisella juomiskierteesi poikki ja hakeudu hoitoon. Koska törkeä kielenkäyttösi paljastaa, että olet todella “lentämässä Amerikkaan”! Lähempiä tietoja saat täältä: AA:n eli Nimettömien Alkoholistien sivuilta: http://www.aa.fi/index.html

Onnea matkalle, ei "Amerikkaan", vaan raittiiseen elämään!

antipunikki kirjoitti:

...mikähän mahtaa olla seuraava aihealue, jossa MutuTykki saa Kallelta taas köniinsä.

Jos niin on annan sinulle neuvon, mitä valaistuksen tietä kulkea. Ensinnäkin, koska olen varma, että olet arkistoinut kaikki käymämme vähäisetkin keskustelut, pitkistä ketjuista puhumattakaan, niin perehdy niissä viesteihini ja niiden korkeatasoiseen sanomaan, opiskele niitä ja koe henkinen uudistus ja valaistus! Jeps, näin se hoituu, mutta nyt täytyy mennä korjaamaan fillaria, että pääsen yöksi duuniin... :)

• valaistuneena

Jos niin on annan sinulle neuvon, mitä valaistuksen tietä kulkea. Ensinnäkin, koska olen varma, että olet arkistoinut kaikki käymämme vähäisetkin keskustelut, pitkistä ketjuista puhumattakaan, niin perehdy niissä viesteihini ja niiden korkeatasoiseen sanomaan, opiskele niitä ja koe henkinen uudistus ja valaistus! Jeps, näin se hoituu, mutta nyt täytyy mennä korjaamaan fillaria, että pääsen yöksi duuniin... :)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Bloch-SermonOnTheMount.jpg

• PappaManninen

Päädyin tuohon kolmanteen. Eli siis ystävällisenä neuvona: Koita saada tavalla tai toisella juomiskierteesi poikki ja hakeudu hoitoon. Koska törkeä kielenkäyttösi paljastaa, että olet todella “lentämässä Amerikkaan”! Lähempiä tietoja saat täältä: AA:n eli Nimettömien Alkoholistien sivuilta: http://www.aa.fi/index.html

Onnea matkalle, ei "Amerikkaan", vaan raittiiseen elämään!

Varsinainen analyytikko! Pökkelöpunikki ja
        markkinatalousanalyysi!!! Pökkelöpunikki ja
        matkailuanalyysi!! Hoh hoh hohhhooooo kun Pappaa huvittaa
        pökkelön hullun sepustukset taas aivan kympillä!!! Jatka ihmeessä perseaukinen että saan nauraa!!

• lue tarkkaan
        PappaManninen kirjoitti:

Varsinainen analyytikko! Pökkelöpunikki ja
        markkinatalousanalyysi!!! Pökkelöpunikki ja
        matkailuanalyysi!! Hoh hoh hohhhooooo kun Pappaa huvittaa
        pökkelön hullun sepustukset taas aivan kympillä!!! Jatka ihmeessä perseaukinen että saan nauraa!!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholismi

• setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:

Kalle vastaa: EI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      179
      1629
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1131
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      788
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      721
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      213
      713
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      685
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      53
      664
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      593
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    10. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      69
      574
    11. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      560
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      63
      552
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      33
      531
    14. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      500
    15. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      499
    16. 28
      481
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      461
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      453
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      23
      449
    Aihe