Joo jouduin tuossa sairaalaan kuukaus sitten koska minulla oli jumalaton pään särky. Ei tahtonut jalat eikä kädet toimia kunnolla ja ei pystynyt katsomaan mitään kirkasta. Valo teki todella pahaa. Ruokaa ei pystynyt syömään ollenkaan vettä jonkin verran pysty juomaan. Tipan ne laitto ensimmäisenä ja sitä kautta jotain lääkettä. No siinä makoilin ja nukahdin. Seuraavan kerran kun heräsin tai paremminkin minut herätettiin. Hoitaja siinä vieressä kysy oloa ja kaikkea muuta sit se meni kaapille ja otti ison vaipan sieltä sano et täytyy mulle laittaa sellainen kun olin vuoteen kastellu, siinä vasta huomasin et olin unissani pissannut housuun.
Siinä sit petivaatteet vaihdettiin ja haki mulle kuivat vaatteet ajattelin ettei se sitä vaippaa laita mut kyl se vaan laitto. No siinä nyt makasin iso teippi vaippa pöksyssä ja olo oli jotenkin hmmm mukava ja turvallinen.
Siinä meni aikaa iltaan jonnekin en muista tarkalleen kun välillä nukuin ja välillä olin hereillä vaikka siittä hereillä olostakaan ei hirveitä muisti kuvia ole. No ilta hoitajat tuli sit luokseni ja kyseli vointia ynm ynm ja sit et tarvitseekos vaippa vaihtaa en osannut oikein mitään sanoa niin sit ne katso ja vaippa meni vaihtoon. Oli kuulemma tullu melkoinen määrä pissaa... Itse en muista ollenkaan et olisin pissannut.
vaipat sairaalassa
repse
0
2190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054124Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572338Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21813
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768