vaipat sairaalassa

repse

Joo jouduin tuossa sairaalaan kuukaus sitten koska minulla oli jumalaton pään särky. Ei tahtonut jalat eikä kädet toimia kunnolla ja ei pystynyt katsomaan mitään kirkasta. Valo teki todella pahaa. Ruokaa ei pystynyt syömään ollenkaan vettä jonkin verran pysty juomaan. Tipan ne laitto ensimmäisenä ja sitä kautta jotain lääkettä. No siinä makoilin ja nukahdin. Seuraavan kerran kun heräsin tai paremminkin minut herätettiin. Hoitaja siinä vieressä kysy oloa ja kaikkea muuta sit se meni kaapille ja otti ison vaipan sieltä sano et täytyy mulle laittaa sellainen kun olin vuoteen kastellu, siinä vasta huomasin et olin unissani pissannut housuun.

Siinä sit petivaatteet vaihdettiin ja haki mulle kuivat vaatteet ajattelin ettei se sitä vaippaa laita mut kyl se vaan laitto. No siinä nyt makasin iso teippi vaippa pöksyssä ja olo oli jotenkin hmmm mukava ja turvallinen.

Siinä meni aikaa iltaan jonnekin en muista tarkalleen kun välillä nukuin ja välillä olin hereillä vaikka siittä hereillä olostakaan ei hirveitä muisti kuvia ole. No ilta hoitajat tuli sit luokseni ja kyseli vointia ynm ynm ja sit et tarvitseekos vaippa vaihtaa en osannut oikein mitään sanoa niin sit ne katso ja vaippa meni vaihtoon. Oli kuulemma tullu melkoinen määrä pissaa... Itse en muista ollenkaan et olisin pissannut.

0

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
        Nivala
        20
        10627
      2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
        Imatra
        38
        7822
      3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
        Ikävä
        118
        5034
      4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
        Maailman menoa
        26
        3421
      5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
        Ikävä
        102
        3388
      6. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
        Ikävä
        57
        3371
      7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
        Ikävä
        60
        3271
      8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
        Ikävä
        33
        3087
      9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
        Ikävä
        14
        2315
      10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
        Tv-sarjat
        10
        2212
      Aihe