Vantaa/lentokentälle?

MaalaisVossikka

Noh nii kolleegat,asiallinen kysymys,toivottavasti asiallinen vastaus!
Miten/mihin esim. täältä 500km;n päästä tuova taksi ajaa viedessään/hakiessaan asiakasta vantaan lentoasemalla.
Asiakas tarvitsee lentoasemalla opastustani ja muutenkin laukkujen kantoapua/sekä opastustani,mihin voin pysäköidä pirssini saaton/noudon ajaksi,etten ole väärässä tai sakkopaikalla,,,onko jotain parkkimaksua?
Pari vuotta on mennyt ettei ole sinne keikkaa pukannut,nyt olis oikeasta tiedosta juurikin apua.
Seon moro....Tavataan taksissa.

14

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne nouto-p-paikalle
      • MaalaisVossikka

        Kiitos hyvästä opastuksesta ja linkeistä,tulostin tuon kartan linkistä,tuon perusteella varmaan osaan ja voin "näytellä" että osaan ..heh.
        Onko tuo kartta ajantasainen,missä esim,on se teidän uusi "keräilyalue",etten lipsahda sinne.
        Voiko esim.inva-asiakasta tuodessa pysäköidä johonkin(15 min)lähelle pääovea,vai onko aina käytettävä tuota pikaparkkialuetta?


      • opasteita
        MaalaisVossikka kirjoitti:

        Kiitos hyvästä opastuksesta ja linkeistä,tulostin tuon kartan linkistä,tuon perusteella varmaan osaan ja voin "näytellä" että osaan ..heh.
        Onko tuo kartta ajantasainen,missä esim,on se teidän uusi "keräilyalue",etten lipsahda sinne.
        Voiko esim.inva-asiakasta tuodessa pysäköidä johonkin(15 min)lähelle pääovea,vai onko aina käytettävä tuota pikaparkkialuetta?

        Sulla varmaan navi löytyy joten laitat vaan tulemaan sen ohjeiden mukaan. Varmaankin olet tiputtamassa pokan ulkomaan lähteviin joten juuri tullessa lentoasemalle valkkaat opasteiden mukaan oikean baanan. Terminaalin eteen voit pysäköidä eikä tartte lähteä mitään parkkialuetta hakemaan. Jos noutamaan tulet niin laitat ajaen tasannetta alemmas saapuvien ovelle, sieltäkin lyhytaikaista löytyy ihan oven edestä. "Keräilyalueelle" et todellakaan pääse lipsahtamaan jos sulla navi ajan tasalla.


      • MaalaisVossikka
        opasteita kirjoitti:

        Sulla varmaan navi löytyy joten laitat vaan tulemaan sen ohjeiden mukaan. Varmaankin olet tiputtamassa pokan ulkomaan lähteviin joten juuri tullessa lentoasemalle valkkaat opasteiden mukaan oikean baanan. Terminaalin eteen voit pysäköidä eikä tartte lähteä mitään parkkialuetta hakemaan. Jos noutamaan tulet niin laitat ajaen tasannetta alemmas saapuvien ovelle, sieltäkin lyhytaikaista löytyy ihan oven edestä. "Keräilyalueelle" et todellakaan pääse lipsahtamaan jos sulla navi ajan tasalla.

        Tämä selvä,navissa n. kuukausi sitten päivitetty karttaohjelma,joten eiköhän osaa.
        Kiitokset asiallisista opastuksista!
        Seon moro..


      • keräilyalueelle
        MaalaisVossikka kirjoitti:

        Tämä selvä,navissa n. kuukausi sitten päivitetty karttaohjelma,joten eiköhän osaa.
        Kiitokset asiallisista opastuksista!
        Seon moro..

        Et todellakaan pääse "lipsahtamaan" keräilyalueelle, sillä siellä on portit, jotka avautuvat vain autossa olevan tagin avulla... :)


      • maalais vossikka..
        keräilyalueelle kirjoitti:

        Et todellakaan pääse "lipsahtamaan" keräilyalueelle, sillä siellä on portit, jotka avautuvat vain autossa olevan tagin avulla... :)

        se on selvä nyt kiitos.


    • lentokentälle

      Kannattaa hommata auttaja sieltä lentokentältä valmiiksi nimittäin sinun opastuksesta ei ole paljoa apua. Meinaan kun sinä et pääse opastelemaan paljoa ulko-ovia pidemmälle. Varsinkin jos tämä asiakas on lähdössä ulkomaan lennolle. Lentokentältä löytyy henkilökunta joka hoitaa asiakkaasi autolta lähtöselvitykseen ja aina koneeseen asti.

      Eikö sieltä 500 km:n päästä löydy lähempää lentokenttää. Helpompi tuo matka olisi varmaan tulla putkella Vantaalle ja vaihtaa seuraavalle lennolle. Meinaan melkoista kärsimystä kykkiä 6-7 tuntia pienessä kopperossa kun selviäis noin tunnissa Vantaalle. Ymmärrän että taksikuskina rakastat ajaa pitkää siivua kun hilloa tulee. Mutta voisihan sitä ajatella joskus asiakkaankin parasta.

      • MaalaisVossikka.,.

        Nyt on ihan selvä Kiitos mutta "stadin taxit" ymmärrättekö nyt että nyt on ihan selvä?

        SIIS I H A N S E L V Ä !!!!!!!!!!


        PS ei täällä ole kenttä eikä R-kioski.


      • MaalaisVossikka/alkup.)
        MaalaisVossikka.,. kirjoitti:

        Nyt on ihan selvä Kiitos mutta "stadin taxit" ymmärrättekö nyt että nyt on ihan selvä?

        SIIS I H A N S E L V Ä !!!!!!!!!!


        PS ei täällä ole kenttä eikä R-kioski.

        Joku tuossa välissä kirjoittaa nimimerkilläni.
        Tilaus kuljetuksesta ei ole vielä varma,selvittelevät eri matkustusvaihtoehtoja.
        Kyseessä on ryhmä johon kuuluu yksi pyörätuolissa oleva,invataksilla tuo keikka hoidettais,saa nyt nähdä toteutuuko keikka.
        Laskeskelevat ehkä juurikin tuota ryhmähintaa,taksilla vai lentämällä.
        Toi "ihan selvä" kirjoittelija en ole minä alkuperäinen MaalaisVossikka.
        Hyvä kuitenkin tietää noi ajo ym.käytännöt,ehkä keikka sinne tulee,jos ei tää niin joku muu,takavuosina -90.luvulla ajoin paljonkin sinne lentokentälle ja satamaan .


      • stadilainen pirssimies
        MaalaisVossikka/alkup.) kirjoitti:

        Joku tuossa välissä kirjoittaa nimimerkilläni.
        Tilaus kuljetuksesta ei ole vielä varma,selvittelevät eri matkustusvaihtoehtoja.
        Kyseessä on ryhmä johon kuuluu yksi pyörätuolissa oleva,invataksilla tuo keikka hoidettais,saa nyt nähdä toteutuuko keikka.
        Laskeskelevat ehkä juurikin tuota ryhmähintaa,taksilla vai lentämällä.
        Toi "ihan selvä" kirjoittelija en ole minä alkuperäinen MaalaisVossikka.
        Hyvä kuitenkin tietää noi ajo ym.käytännöt,ehkä keikka sinne tulee,jos ei tää niin joku muu,takavuosina -90.luvulla ajoin paljonkin sinne lentokentälle ja satamaan .

        Kun kirjoittaa rekisteröityneenä, kukaan ei pääse kirjoittamaan kenenkään "tavaksi vakiintuneella" nimimerkillä.


      • asiasta kiinnostunut
        MaalaisVossikka/alkup.) kirjoitti:

        Joku tuossa välissä kirjoittaa nimimerkilläni.
        Tilaus kuljetuksesta ei ole vielä varma,selvittelevät eri matkustusvaihtoehtoja.
        Kyseessä on ryhmä johon kuuluu yksi pyörätuolissa oleva,invataksilla tuo keikka hoidettais,saa nyt nähdä toteutuuko keikka.
        Laskeskelevat ehkä juurikin tuota ryhmähintaa,taksilla vai lentämällä.
        Toi "ihan selvä" kirjoittelija en ole minä alkuperäinen MaalaisVossikka.
        Hyvä kuitenkin tietää noi ajo ym.käytännöt,ehkä keikka sinne tulee,jos ei tää niin joku muu,takavuosina -90.luvulla ajoin paljonkin sinne lentokentälle ja satamaan .

        Satuin ihan vahingossa osumaan tähän keskusteluun ja alkoi kiinnostamaan että kun tulee noinkin pitkä tilaus, pitävätkö taksikuskit taukoa, jos vaikka asiakas haluaa vain suoraa perille, silloinko on vaan pakko ajaa putkeen?


      • MaalaisVossikka
        asiasta kiinnostunut kirjoitti:

        Satuin ihan vahingossa osumaan tähän keskusteluun ja alkoi kiinnostamaan että kun tulee noinkin pitkä tilaus, pitävätkö taksikuskit taukoa, jos vaikka asiakas haluaa vain suoraa perille, silloinko on vaan pakko ajaa putkeen?

        Ei ole pakko,mutta joskus aikataulu voi vaatia ajamaan melko pitkiä siivuja kerralla,kyllä yleensä asiakaskin tahtoo "jaloitella" parin-kolmen tunnin välein.
        Olen ajanut yhtäjaksoisesti n.600km siivua asiakkaan nukkuessa,kun oli itsellä hippasen kiire seuraavan tilattuun ajoon.
        Täällä maalla tuollaiset 200km keikat ovat melkein päivittäisiä.


      • vosikka tuollaisia
        MaalaisVossikka kirjoitti:

        Ei ole pakko,mutta joskus aikataulu voi vaatia ajamaan melko pitkiä siivuja kerralla,kyllä yleensä asiakaskin tahtoo "jaloitella" parin-kolmen tunnin välein.
        Olen ajanut yhtäjaksoisesti n.600km siivua asiakkaan nukkuessa,kun oli itsellä hippasen kiire seuraavan tilattuun ajoon.
        Täällä maalla tuollaiset 200km keikat ovat melkein päivittäisiä.

        puhu ääneen,alkavat pian kadehtimaan meitä nuo pääkaupungin km kuninkaat.


      • asiasta kiinnostunut kirjoitti:

        Satuin ihan vahingossa osumaan tähän keskusteluun ja alkoi kiinnostamaan että kun tulee noinkin pitkä tilaus, pitävätkö taksikuskit taukoa, jos vaikka asiakas haluaa vain suoraa perille, silloinko on vaan pakko ajaa putkeen?

        Taksikuskeilla se välillä mietityttää juu.
        Mutta paljon suurempia kilometrimääriä ajavat tilausajo -bussikuskit, ja samat työaikalait levon suhteen ja maksimi työvuoron pituuden suhteen koskevat heitäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe