parasta viiniä?

viini-tiedoton

kertokaapa mikä on hyvää viiniä? Minkä merkkistä? Itse en asiasta tiedä yhtään, mutta poikaystäväni rakastaa viinejä ja tietää melko paljon viineistä, yllätyksenä pitäisi hänelle jotain viiniä ostaa.

Mielellään myös eri hintaluokista, jos sattuu niitä hyviä viinejä alle 50e löytymään :D

Suuret kiitokset!!!

5

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latkiainen

Kysymys on mahdoton vastattava kenelle tahansa. Itse olen juonut satoja ellen tuhansia pullollisia viiniä, mutta kieltäydyn vastaamasta.

Jos joku todellinen viinintuntijakin sattuisi vastaamaan, ei ole mitään takeita, että hänen suosittelemansa viini maistuisi toiselle viinintuntijalle (poikaystävällesi).

Suosittelen, että keksit jonkin muun ”yllätyksen” ja annat poikaystäväsi pitää huolta viiniostoksista.

Jos sinulla on pakkomielle tuon viinin ostamiseen, niin kysy Alkosta mutta ÄLÄ TÄÄLTÄ! Jooko?

• Toinen viinimies

Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.

• Beer Hunter
        Toinen viinimies kirjoitti:

Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.

Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.

• Edellinen neuvoja
        Beer Hunter kirjoitti:

Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.

1. Toki alkolaiset vuorottelevat kassan ja hyllyjen välillä. Mutta kassalla ollessaan eivät ehdi vastata, kun silloin he hoitavat kassaa, varsinkin jos on jonoa. Siksi ei kannata kysyä kassalla olevalta, vaan hyllyjen välistä löytyvältä.

2. Kyllä myyjät tietävät viineistä PALJON ENEMMÄN kuin mitä hyllyn reunassa lukee. Oletpa sinä hölmö! Pientä tietoa tietenkin asiakaskin saa hyllylapuista, mutta ei nyt mitenkään ole "paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle", vaan AINA kannattaa kysyä. Taas hölmö neuvo sinulta!

• viineistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe