kertokaapa mikä on hyvää viiniä? Minkä merkkistä? Itse en asiasta tiedä yhtään, mutta poikaystäväni rakastaa viinejä ja tietää melko paljon viineistä, yllätyksenä pitäisi hänelle jotain viiniä ostaa.
Mielellään myös eri hintaluokista, jos sattuu niitä hyviä viinejä alle 50e löytymään :D
Suuret kiitokset!!!
parasta viiniä?
5
1003
Vastaukset
- Latkiainen
Kysymys on mahdoton vastattava kenelle tahansa. Itse olen juonut satoja ellen tuhansia pullollisia viiniä, mutta kieltäydyn vastaamasta.
Jos joku todellinen viinintuntijakin sattuisi vastaamaan, ei ole mitään takeita, että hänen suosittelemansa viini maistuisi toiselle viinintuntijalle (poikaystävällesi).
Suosittelen, että keksit jonkin muun ”yllätyksen” ja annat poikaystäväsi pitää huolta viiniostoksista.
Jos sinulla on pakkomielle tuon viinin ostamiseen, niin kysy Alkosta mutta ÄLÄ TÄÄLTÄ! Jooko?- Toinen viinimies
Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.
- Beer Hunter
Toinen viinimies kirjoitti:
Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.
Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.
- Edellinen neuvoja
Beer Hunter kirjoitti:
Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.
1. Toki alkolaiset vuorottelevat kassan ja hyllyjen välillä. Mutta kassalla ollessaan eivät ehdi vastata, kun silloin he hoitavat kassaa, varsinkin jos on jonoa. Siksi ei kannata kysyä kassalla olevalta, vaan hyllyjen välistä löytyvältä.
2. Kyllä myyjät tietävät viineistä PALJON ENEMMÄN kuin mitä hyllyn reunassa lukee. Oletpa sinä hölmö! Pientä tietoa tietenkin asiakaskin saa hyllylapuista, mutta ei nyt mitenkään ole "paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle", vaan AINA kannattaa kysyä. Taas hölmö neuvo sinulta!
- viineistä
http://www.reseptitaivas.com/juomaopas/juomaopas.php
Toki sinulla täytyy olla joku haju siitä mikä kaverille maistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2155449NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325034Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku264845Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1232075- 4031801
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a891667Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova201623Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann131521- 931313
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3791290