parasta viiniä?

viini-tiedoton

kertokaapa mikä on hyvää viiniä? Minkä merkkistä? Itse en asiasta tiedä yhtään, mutta poikaystäväni rakastaa viinejä ja tietää melko paljon viineistä, yllätyksenä pitäisi hänelle jotain viiniä ostaa.

Mielellään myös eri hintaluokista, jos sattuu niitä hyviä viinejä alle 50e löytymään :D

Suuret kiitokset!!!

5

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latkiainen

Kysymys on mahdoton vastattava kenelle tahansa. Itse olen juonut satoja ellen tuhansia pullollisia viiniä, mutta kieltäydyn vastaamasta.

Jos joku todellinen viinintuntijakin sattuisi vastaamaan, ei ole mitään takeita, että hänen suosittelemansa viini maistuisi toiselle viinintuntijalle (poikaystävällesi).

Suosittelen, että keksit jonkin muun ”yllätyksen” ja annat poikaystäväsi pitää huolta viiniostoksista.

Jos sinulla on pakkomielle tuon viinin ostamiseen, niin kysy Alkosta mutta ÄLÄ TÄÄLTÄ! Jooko?

• Toinen viinimies

Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.

• Beer Hunter
        Toinen viinimies kirjoitti:

Älä täältä kysy, vaan ehdottomasti Alkon myyjältä! Siis ei kassahenkilöltä, vaan heiltä, jotka liikkuvat hyllyjen välissä. He ovat siellä juuri vastaamassa kysymyksiin.

Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.

• Edellinen neuvoja
        Beer Hunter kirjoitti:

Samat henkilöt ne vuorottelevat välillä kassalla ja välillä hyllyjen välissä. Ja he esittelevät viinejä myös omien mieltymyksiensä mukaan. Paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle. Niistä lapuista ne myyjätkin tietonsa ammentavat.

1. Toki alkolaiset vuorottelevat kassan ja hyllyjen välillä. Mutta kassalla ollessaan eivät ehdi vastata, kun silloin he hoitavat kassaa, varsinkin jos on jonoa. Siksi ei kannata kysyä kassalla olevalta, vaan hyllyjen välistä löytyvältä.

2. Kyllä myyjät tietävät viineistä PALJON ENEMMÄN kuin mitä hyllyn reunassa lukee. Oletpa sinä hölmö! Pientä tietoa tietenkin asiakaskin saa hyllylapuista, mutta ei nyt mitenkään ole "paras keino on mennä itse lukemaan kuvaukset viineistä hyllyjen äärelle", vaan AINA kannattaa kysyä. Taas hölmö neuvo sinulta!

• viineistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7553
    2. 105
      5563
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5047
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4436
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2833
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2354
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1966
    Aihe