Sain tänään sekä S-ryhmän että K-ryhmän bonustiedot.
S-Ryhmä (1.9.2008 - 30.0.2008):
- S-market, Prisma ja Sale/Alepa
- yhteensä: 426,61 euroa
===> Bonus: 10,67e
K-Ryhmä (1.7.2008-30.9.2008):
- K-Market, K-Supermarket, K-citymarket, Sähkölasku
- yhteensä: 221,93e
- Asko, Anttila, Kodin1, K-rauta
- yhteensä: 957,91e
- Summa: 1179,84 euroa
===> Bonus: 5 euroa (seuraan tiedotteeseen siirtyy 223 pistettä).
=D LOL =D *totaalinen repeäminen tässä kohden*
Verrataanpa...
Pelkästään ensimmäiseen ryhmään kuuluvista ostoksista olisin S-ryhmältä saanut jo 3 euroa bonusta. K-Ryhmä antoi ruhtinaaliset 221 pistettä ;D
Koko summalla olisin S-ryhmältä saanut bonusta 47 euroa.
No, olenkin pitänyt K-ryhmän Plussa-korttia aina vitsinä ja lähinnä korttina "Jos sattuu ruokakaupassa olemaan joku tarjous".
K-Ryhmän Plussa-kortti on mielestäni täysin turha bonuksia miettiessä. Ainoastaan jossain alennustuotteissa, vaikkakin niitä alennuksia nyt sattuu aika harvoin kohdalle, joita voi hyödyntää.
Tähdennettäköön nyt sitä vielä, etten käy kaupassa sen perusteella, mistä saan bonusta ja kuinka paljon. Käyn säännöllisesti tuossa lähikaupassa (en kerro, kumpaan ryhmää tämä kauppa kuuluu, koska se ei ole olennaista ja jokaisen ryhmän: ykkösbonus, k-ryhmä ja s-ryhmä kaupat ovat kävelymatkan etäisyydellä asunnostani) ja suuremmat ostokset teen liikkeistä, joista halvimmalla sen saan - saa sieltä bonusta tai sitten ei, menen tarjousten perässä en pisteiden.
Huvitti vain saada samaan aikaan kummankin ryhmän bonustiedot ja havaita huima ero bonuskertymissä ;D
Plussa-kortti on huvittava kortti
30
9892
Vastaukset
- melkein kaiken
ostamisen K-kaupoista. Paitsi jos on hyvä tarjous. Mitä harvemmin on nykyään. Siellä on
tavara kallimpaa kun muualla. Se on mennyt
huonoksi kaupaksi. Plus kortti on naurettava.- alk.per.kirjoittaja
Vieressäni on S-ryhmän kaksi kauppaa, K-ryhmän, Ykkösbonuksen ja Lidl. Näistä Ykkösbonuksen kauppa taitaa olla kallein, sitten K-ryhmän. Lidlissä ei paljon tule käytyä.
- Mä vaan
Joo, siihen k-korttiin ainakin ennen kuului Pirkka-lehti. Ts. ellei korttia - ei lehteä.
Tosi mitätön tuo bonus oikeasti. Mä saan kerran - kaksi vuodessa 5 euroa tilille.
Ykkösbonuskorttia muistettava myös käyttää, se Me-lehti on kai sidoksissa kortin käyttöön kuukausittain. - Huijausta
Mä vaan kirjoitti:
Joo, siihen k-korttiin ainakin ennen kuului Pirkka-lehti. Ts. ellei korttia - ei lehteä.
Tosi mitätön tuo bonus oikeasti. Mä saan kerran - kaksi vuodessa 5 euroa tilille.
Ykkösbonuskorttia muistettava myös käyttää, se Me-lehti on kai sidoksissa kortin käyttöön kuukausittain.Anttilassa jne jos näet vaikkapa elektroniikkatavaran plus-kortti -alennuksen, käypä huvin vuoksi hintavertailusivustolla, voit hämmästyä miten plussa-alennus on kalliimpi kuin normaalihinta jossain muualla!
- Ferroscrotum
Kävin alkuillasta K-kaupassa. Ostin kuusi tuotetta, joista viisi oli plussatarjouksia. Aivan kohtuullinen hintataso tällä tavalla. Bonuksilla ei ole minulle mitään väliä vaan plussakortin arvo on pelkästään näissä alennuksissa.
Ja jos ei sopivaa tavaraa ole tarjouksessa, Lidlissä kyllä on. - Kannattais
Vertailla hintojakin. Jos annetaan paljon bonuksia ne siirretään tietenkin hintoihin.
- alk.per.kirj.
Näinhän se on. Asiakkaat maksavat bonus-systeemit. Valitettavasti jokainen kauppa toimii jollakin bonus-järjestelmällä jo - oli se sitten oma tai joku laajempi.
Mutta hintavertailusta sen verran, että olen kokenut K-ryhmän olevan kalliimpi kuin S-ryhmän. Tiedä miten oikeasti on, mutta tämä on oma havaintoni.
- paljolti
Omat tottumukset ja helppous.
Meillä lähinnä ykkösbonus kaupat kun ovat oikeilla hollilla ja tuplabonuspäiviltä saa ihan kivasti viimevuonna oli vuosinonus n.440€ ,mut olihan siinä n.13000€ edestä ostettukkin ,mut lapset ,bensa yms. menee...
K-kaupoissa(lähinnä cm) käydään kyllä muutaman kerran/kk ja ostetaan sitten siellä olevia "hyviä ja halpoja" tavaroita... Vaipoissa välilä halvoin lasten ruuat hyviä leipiä yms.Muuten kun ostaa yli 200€/kerta saa suoraan sen 5% alen.
S-ryhmä antaisi parhaan bonuksen ,mut ei olla hommattu koko korttii ikävässä paikassa eikä olla oikein totuttu koko kauppaan.
Veljeni rinnakkais kortti on ja kun tallinnassa tulee prismasta sellanen melkein 1000€ lasku tehtyä kerran vuodessa niin saahan se jotain kun omat ostaa päälle.
Minusta citymarketit ovat halventuneet...En tiedä onko totta ,mut tuntuu tai ehkä siihen vaikuttaa kummiskin aika kallis valintatalo tossa vieressä ja sen hintataso.!?- Bonusmies
Meilläkin on "ykkösbonuskauppa" lähikauppana. Myöskin tankkaukset, vaateostokset... kaikki mahdollinen keskitetään, jos vain mahdollista (ja järkevää), ykkösbonuksen piiriin.
Ja tulosta tulee... seuraava bonussetelini tulee olemaan noin 2000 (kaksituhatta) euroa.
Epäilijöille hieman taustaa. Kyseessä on aivan normaali yksityistalous. Ja eiväthän muuten yritykset edes bonusta saisikaan...
Tuplabonuspäivinä bonusprosenttini yli 20, eli sadan euron ostoksista tulee yli 20 euroa bonusta :-) Ja tämä bonustyyppi on todella harvinainen, voisi sanoa että sellainen on yhdellä miljoonasta.
Joko tunnistitko minut? :-) - Ei ymmarra
Bonusmies kirjoitti:
Meilläkin on "ykkösbonuskauppa" lähikauppana. Myöskin tankkaukset, vaateostokset... kaikki mahdollinen keskitetään, jos vain mahdollista (ja järkevää), ykkösbonuksen piiriin.
Ja tulosta tulee... seuraava bonussetelini tulee olemaan noin 2000 (kaksituhatta) euroa.
Epäilijöille hieman taustaa. Kyseessä on aivan normaali yksityistalous. Ja eiväthän muuten yritykset edes bonusta saisikaan...
Tuplabonuspäivinä bonusprosenttini yli 20, eli sadan euron ostoksista tulee yli 20 euroa bonusta :-) Ja tämä bonustyyppi on todella harvinainen, voisi sanoa että sellainen on yhdellä miljoonasta.
Joko tunnistitko minut? :-)Joko tunnistitko minut? :-)
Olen kyllä tyhmä ja en ymmärrä mitä tämä tarkkoittaa !?
Toi bonus juttu muutenkin siis ymmärrän et saa tuplana bonukset ,mut toi sinun soperruksesi !?
Menee yli lipan vai onko tarkoituskin eli ei mitään järkee ? - Bonusmies
Ei ymmarra kirjoitti:
Joko tunnistitko minut? :-)
Olen kyllä tyhmä ja en ymmärrä mitä tämä tarkkoittaa !?
Toi bonus juttu muutenkin siis ymmärrän et saa tuplana bonukset ,mut toi sinun soperruksesi !?
Menee yli lipan vai onko tarkoituskin eli ei mitään järkee ?Moi,
tuo "tunnistitko minut" -kohta ei ollut tarkoitettu erityisesti sinulle vaan yleensäkin kaikille joille tulee postia kotiin...
Menee sitä pienemmistäkin bonuksista pää sekaisin 8-) - Se , joka...
Bonusmies kirjoitti:
Moi,
tuo "tunnistitko minut" -kohta ei ollut tarkoitettu erityisesti sinulle vaan yleensäkin kaikille joille tulee postia kotiin...
Menee sitä pienemmistäkin bonuksista pää sekaisin 8-)ei osaa puhua suomea.
Olet varmaankin kyseisessä kauppaketjussa töissä. - näyttää tuottavan
Bonusmies kirjoitti:
Joko tunnistitko minut? :-)sinulle ainakin harmaita hiuksia. Olet siis joku maahanmuuttaja, joka saa almuja?
Vaihtoehtoisesti olet töissä "ykkösbonus" kauppaketjun liikkeessä.. - Bonusmíes
Bonusmies kirjoitti:
Joko tunnistitko minut? :-)Harmaita hiuksia, kuten muunlaisiakaan sellaisia, minulla ei ole.
En ole myöskään pakolainen/muslimi/poliitikko enkä gerbiili.
En myöskään ole kyseisen (Ykkös)ketjun palveluksessa.
Että silleen :-)
- mitä kukin ostaa - ratkaisee
No taas tätä naurettavaa "mun kauppa on parempi kun sun kauppa" - "mun kortti on parempi kun sun kortti".
Itse vertaan vain ja ainoastaan tuotteen hintaa kaupassa. Se mitä siitä joutuu pulittamaan siellä kassalla.
Hinnat saattaa vaihdella kovasti eri tuoteryhmien, paikkakuntien ja kauppiaidenkin välillä.
Entä millainen on perhekoko, missä kauppa sijaitsee, mitä tuotteita kukin perhe ostaa ja mitä ei.
Itselleni sinkkunaisena s-ryhmä on paljon kalliimpi kun CM-ketju keskolla.
Ihan kauppakuiteista olen vertaillut kun välillä ostan kokeeksi tietyt samat tuotteet mitä käytän.
Valintatalosta ostan yleensä tiettyjä yksittäisiä tuotteita ehkä kerran kk, Lidl taas sijaitsee niin kaukana, että siellä tulee käytyä korkeintaa pari kertaa vuodessa. Eikä Lidlin tuotevalikoima ole oikein sopiva minulle kun en käytä sokeroituja tai kovin suolaisia elintarvikkeita. Eli ei mikään terveyskauppa todellakaan.
Joten se mikä on yhdelle halpa = toiselle kallis.
Ihan tätä samaa kiistaketjua (S-K-E-Lidl) käydään tasaiseen väliin tuossa hintavertailu-otsikkeen allakin. - K-kanta-asiakas
Ensinnäkin S-kortti maksaa tietääkseni 100 euroa. Itse olemme saaneet K-plussakortin ilmaiseksi.
Ostoksemme ovat n. 300-350 euroa kuukaudessa, myös puhelinlasku lasketaan tähän.
Joka kuukausi on tullut vähintään 5 euroa setelinä, lisäksi polttoaineesta saa alennuksen heti paikan päällä, jos näin haluaa. Muutoin se siirtyy pisteisiin.
Jos pisteitä jää yli 1000 pisteen/kk, ne siirtyvät seuraavalle kuukaudelle valmiiksi pohjiksi.
En ymmärrä laskentatapaasi?????
Kyllä Pirkka-lehti tulee, jos on plussakortti. Aluksi se vaatii muutaman kuukauden plussajäsenyyden.
Näiden etujen lisäksi tulee silloin tällöin kuponkeja, joilla saa esim. 7 % edun ostoksistaan. On myös keräilymerkkejä (joita en itse harrasta). Nyt on menossa Marimekko-pussilakanamerkkien keräys. Edellinen oli Familon tyynyjä ja peitteitä, jotka sai puoleen hintaan.- omaa ja
muiden kokemuksia. Ensiksi se pääsääntö pitää paikkansa, että ostokset tulee keskittää yhteen paikkaan niin saa parhaat edut.
Toiseksi oma kokemus on samankaltainen kuin aloittajalla. Itselläkin on kolme bonuskorttia - kaikkiin joista niitä saa. E-ryhmän korttia tulee käytettyä minimi, niin että juuri saa sen 10e bonusta vuodessa.
K-plussasta tulee pari 5e seteliä vuodessa, kun haen vaan ns hyvät tarjoukset ja harvemmin ostan kaikki. Yleiskuvaksi on syntynyt vaikutelma, että useimmat tuotteet ovat K-kaupoissa kalliimpia, kuin S-ryhmän kaupoissa. Sama "kalleushuomio" on tullut myös E-ryhmän kaupoissa.
Ensimmäisen S-ryhmän etukortin otin parikymmenta vuotta sitten kun oli opiskelemassa ( täydentämässä opintoja) ja olen sen sittemmin uusinut paikkakuntaa vaihtaessa. Nykyään taitaa sama käydä eri puolilla suomea?
Kodin lähellä oleva ainoa ruokakauppa on Sale, josta ostan päivittäiset mutta en käy joka päivä. Suuremmat ostot ostan Prismasta ja kauempana olevasta S-marketista. Olen verrannut hintoja ja moni tuote on toisissa kaupoissa selvästi kalliimpi. Esim leikkele, leipä, jopa erä harvoin ostamani pullapitko on muissa vajaat 50 senttiä kalliimpi.
Koska meidän perheessä on vain kaksi henkeä, minä ja juuri aikuistumassa oleva opiskeleva nuori ostokset eivät päätä huimaa, mutta kuukausittain tulee s-bonusta 7e- 20 euroon.Vuosiostot olleet n 4000-5000 euroa ja siitä tullut vielä se ylijäämäpalautus 1% eli n 50e kesäkuussa.
Eräs tuttavapariskunta on kertonut keskittäneensä s-ryhmään kaiken, bensat ja vaatteet, etelänmatkat jne...Niinpä kertoivat, että bonuksia tuleekin sitten niin, että toisen matkan saavat "bonuksilla". Kyse on vielä eläkeläispariskunnasta. - Kuluttaja 351336
S-kortti siis mielestäsi maksaa?!
Niin maksaa tuon sata euroa, mutta se on osuusmaksu, josta tulee korkoa ja kyllästyttyäsi saat vielä sen takaisinkin.
Eli olet saanut ihan ilmasta rahaa, ostamatta mitään.
Sitä ei sinun pompulakorttisi tuo
- bonukset..
mihin bonukset sitten menevät ellei kuluttajalle?
Oikea vastaus: Ne jaetaan osinkoina minulle ja muille osakkeenomistajille. Väärinhän se olisi jos voitot jaetaan asiakkaille ja omistajat jäisivät nuolemaan näppejään.
S-ryhmä ei ole pörssiyhtiö joten sen maksamat bonukset ovat tavallaan "osinkoa".- plop plop plop
Ja faktahan on että bonuskortit on tehty palvelemaan kauppaa ei niinkään asiakasta.
Se kerää henkilön tiedot, mitä on ostanut...
Eli ne voivat varautua mitä tuotteita myydään eniten minäkin päivänä kellonaikana jne... Helpottaa myös tilausia tehdessä. Eikä sekään ole sattumaa että kaupasssa tarjoillaan juuri tiettyjä maistiaisia tiettyinä päivinä. Bonuskorteista sen näkee millä on menekkiä. - sinusta kauppiaalle
plop plop plop kirjoitti:
Ja faktahan on että bonuskortit on tehty palvelemaan kauppaa ei niinkään asiakasta.
Se kerää henkilön tiedot, mitä on ostanut...
Eli ne voivat varautua mitä tuotteita myydään eniten minäkin päivänä kellonaikana jne... Helpottaa myös tilausia tehdessä. Eikä sekään ole sattumaa että kaupasssa tarjoillaan juuri tiettyjä maistiaisia tiettyinä päivinä. Bonuskorteista sen näkee millä on menekkiä.No eiköhän ne menekit ja tuotekohtaiset ostoajat selviä ihan kassajärjestelmästä suoraan ilman mitään plussakorttejakin.
Plussakortin avulla ostokset yhdistetään tiettyyn henkilöön, jonka profiilia voidaan sitten tarkastella. Niinpä kauppias tietää ennen pitkää sinusta ja ostokäyttäytymisestäsi enemmän kuin sinä itse - arvaat varmaan kenen hyväksi... - Pässiä narusta
sinusta kauppiaalle kirjoitti:
No eiköhän ne menekit ja tuotekohtaiset ostoajat selviä ihan kassajärjestelmästä suoraan ilman mitään plussakorttejakin.
Plussakortin avulla ostokset yhdistetään tiettyyn henkilöön, jonka profiilia voidaan sitten tarkastella. Niinpä kauppias tietää ennen pitkää sinusta ja ostokäyttäytymisestäsi enemmän kuin sinä itse - arvaat varmaan kenen hyväksi...Ruoan hinta nousee ja hinta sisältää kanta-asiakaskorttiemme ylläpitokustannukset jotka myöskin nousevat kokoajan. Ruoan hinnan nousu on todellakin kuluttajan oma vika.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/0 2/19358
- Näinkö?
Otitkohan nyt kaiken vertailussa huomioon?
1. Vertaa myös korttien hinnat. Plussakortti 8,40, S-etukortti 100e (jos maksat 20e aluksi, joudut keräämään loppusumman bonuksilla)
2. Plussassa kertyy palkintopisteitä, mitä suuremmalla summalla ostat, sen paremmin kesko palkitsee. (koskee vain ruokakauppoja, palkintopisteet eivät kerry esim. tähtioptikoilta)
3. Huomattavia alennuksia plussakortilla, seuraa pistetiedotteesi alennuskertymää. (saatat kokea yllätyksen, ihan ruokaa ostamalla pelkästään meillä viimekuussa 57, 25. Ostamme n. 400e/kk)
4. Huoltoasemilta hetietua.(neste, teboil)
Tässä jotain.
Meillä käytetään kumpaakin kauppaa, hinnat kutakuinkin samat. Cittareissa vaan parempi palvelu. Ja onhan tuo palkittu viimevuosina hyvänä työpaikkana. Muutenkin kodikkaampia nää k-kaupat :)- koko korttijupakka!
Kun syö työmaalla ja käy ostamassa paketin kahvia sillointällöin, ei moisia kortteja tartte!
- hohhh
koko korttijupakka! kirjoitti:
Kun syö työmaalla ja käy ostamassa paketin kahvia sillointällöin, ei moisia kortteja tartte!
Pakko sanoa tähän että plussa-järjestelmässä säilytetään asiakkaan anonyymiteetti. Eli kauppias ei näe mitä olet ostanut viime viikolla jne. :)
Ja sitten, oletteko ikinä vertailleet noiden korttien lisäksi liiketilojen siisteyttä, viihtyvyyttä tai esimerkiksi asiakaspalvelun tasoa? :D Verratkaapa huviksenne k-ryhmän liikettä ja vaikkapa lidliä tai s-markettia. - tosijuttutäältä
hohhh kirjoitti:
Pakko sanoa tähän että plussa-järjestelmässä säilytetään asiakkaan anonyymiteetti. Eli kauppias ei näe mitä olet ostanut viime viikolla jne. :)
Ja sitten, oletteko ikinä vertailleet noiden korttien lisäksi liiketilojen siisteyttä, viihtyvyyttä tai esimerkiksi asiakaspalvelun tasoa? :D Verratkaapa huviksenne k-ryhmän liikettä ja vaikkapa lidliä tai s-markettia.Kouvolassa pahatpojat osti munakellon pommin tekoa varten ja käytti plussakorttia.Se riitti todisteeksi ja plussaa tuli viitisen vuotta. Munakello ei toiminut ja ravintola johon pommi oli viety säilyi ehjänä. Sillä kertaa ei olisi kannattanut kassalla vilauttaa muuta kuin käteistä. Tapahtui kymmenisen vuotta sitten.
- täällä!
"Otitkohan nyt kaiken vertailussa huomioon?"
Otitko itse?
"1. Vertaa myös korttien hinnat. Plussakortti 8,40, S-etukortti 100e (jos maksat 20e aluksi, joudut keräämään loppusumman bonuksilla)"
Kyllä, S-etukortti tulee maksamaan 100e kun sen avaa, mutta tuo on 8,40e vähemmän kuin mitä Plussakortti maksaa. Tiedätkö miksi? Jos haluaa irtisanoa S-etukorttinsa, saa tuon 100e takaisin. Plussakortista et saa mitään.
"2. Plussassa kertyy palkintopisteitä, mitä suuremmalla summalla ostat, sen paremmin kesko palkitsee. (koskee vain ruokakauppoja, palkintopisteet eivät kerry esim. tähtioptikoilta)"
S-bonuksessa on sama homma, tosin ei millään pistepelleilyillä, vaan prosenteilla. Jos ostat tietyn verran, saat loppusummasta x % bonusta ja mitä enemmän ostat, sitä suurempi prosenttiosuus on (enintään kuitenkin 5%). Tähän kuuluu myös IF:n vakuutukset, silmäasema, kuin myös ABC-huoltoasemat.
"3. Huomattavia alennuksia plussakortilla, seuraa pistetiedotteesi alennuskertymää. (saatat kokea yllätyksen, ihan ruokaa ostamalla pelkästään meillä viimekuussa 57, 25. Ostamme n. 400e/kk)"
Huomattavat alennukset, kuten joku aijemmin sanoikin, ovat yleensä ihan normaalihintoja muualla. banaanit tarjouksessa Plussakortilla 99snt/kg, kun Prismassa niiden normaalihinta on 99snt/kg, huolimatta siitä onko bonuskorttia vai ei. Canon digikamera Plussatarjouksessa 199e, normaalihinnaksi laitettu 299e ja saman kameran voi ostaa Prismasta normaalihintaan 199e tai halvemmalla Gigantista hintaan 179e.
Meillä kuukausittain ruokaan (ym kodin tarvikkeet) ja bensaan menee n.500e, lisäksi vakuutukset ja muut yhteistyökaupoista ostetut tuotteet ja palvelut. Vuosittain bonuksina, ylijäämäpalautuksina ja maksutapaetuna saadaan vajaa 600e rahaa S-tilille. Käytännössä siis S-ryhmä kustantaa meidän ruoat ja bensat 1kk ajan vuodessa ja itselle jää maksettavaksi vain 11kk. :D
Lompakosta löytyy myös Plussakortti, jonka otin oikeastaan vain siksi että saisin Pirkka-lehden. :)
- kuka mitenkin jo var
onkin, jos sattuisi jotain plussatuotteita saamaan hiukka halvemmalla.
Se, miten bonusta ja ostohyvitystä kertyy, riippuu tietysti mitä kauppoja on lähellä. Tässä ei ole kuin K-kauppa, joten sitä tulee käytettyä päivittäin, kun ei ole autoa, eikä viitsi kävellä ja taas takaisin kävellä muovikassin kanssa kilometrejä. Mieluiten kyllä tässä sitä S:ää käyttäisin enemmän. Toisaalta myös se, että Plussa-korttiin ei taida tarvita itse maksaa mitään jäsenmaksua että sen saa, S-korttiin on 100:sen panostus tehtävä itse, joko vähittäin tai kerralla. Näin. Että mullakin bonukset menee sen osuusmaksun kartoittamiseen.........- perheellinen D
Meillä kuluu elämiseen rahaa noin tonni joka kuukausi (ruoka, juoma, bensa ja vähän kulutustavaraa). Saamme joka ikinen kuukausi yli 50 euroa bonustilille (S-ryhmä) joka on tähän asti säästetty. Viime talvena kävimme lomareissulla etelässä, maksoimme koko perheen loman säästyneillä bonusrahoilla. Noita rahoja olisi varmaan muutenkin voinut säästellä, mutta tuo 50-60 euroa kuussa muutaman vuoden aikana oli ihan hyvä konsti. Keskon plussiilla olisimme varmaan saaneet ostetuksi aurinkovoiteet ko. matkalle :-D
Ensi keväänä taas kanarialle, maksutapa sama.
- Anonyymi
Sii haloo, Kesko huijjaa kortilla asiakkaitaan.
Kune ei bonussetelitä enää ole ja sitten lopettivat bonuksien maksun pankkitilille,
luulin että että ostoista syntyy kertymää - ihan samalla tavalla kuin s-tilille s-etukortilla. EI PIDÄ PAIKKAANSA !!!
Muutaman kuukauden välein 5 euron bonukset VANHENEVAT !!! Siitä ei Kesko paljon asiakkaitaan infoa, ei ainakaan meitä.
Meidän perhe luuli säästävänsä sinne bonuksia ja kahden vuoden aikana meiltä RYÖSTETTIIN NOIN 125 EUROA !!!
En ikinä enää käy K-kaupassa !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851