Paljonko teräsvilla maksaa ja mistä sitä saisi?
Teräsvilla
4
4818
Vastaukset
- eier.
eikös "PataPata" saa kaikista marketeista, melko pienistäkin.
ja oikeaa >ei saippuaista< teräsvillaa jostain muualta, suuremmista rakennustarvike liikkeistä.
mutta aina herää kysymys,
mihin sitä aiot käyttää.
teräsvilla pilaa useita paikkoja, mustaa ja raapii,
minusta teräsvillaa tarvitaan vain metalliteollisuudessa ja sinun autotalissasi, ei kodissa yleensä.- Trolludd
teräsvillaa on useita karkeuksia, yleensä hieno (0000) on kalliimpaa kuin karkeat (0-4). Ostaa voi rautakaupoista, esim Trolludd rullassa on hyvää, maksoi joskus paikallisessa rautiassa pari kymppiä, oli ehkä kilo tavaraa. RakpoW Tms on vyyhtinä ja sitä saa halpahalleista alle 5 €/n. 200g.
Teräsvillaa voi käyttä erinomaisesti esim huonekalujen entisöinnissä ja muissa pintakäsittelyissä. Keittiössä sillä voi hioa pöytiä ja putsata valurautapannuja eipä juuri muuta. - jou jeeh
Trolludd kirjoitti:
teräsvillaa on useita karkeuksia, yleensä hieno (0000) on kalliimpaa kuin karkeat (0-4). Ostaa voi rautakaupoista, esim Trolludd rullassa on hyvää, maksoi joskus paikallisessa rautiassa pari kymppiä, oli ehkä kilo tavaraa. RakpoW Tms on vyyhtinä ja sitä saa halpahalleista alle 5 €/n. 200g.
Teräsvillaa voi käyttä erinomaisesti esim huonekalujen entisöinnissä ja muissa pintakäsittelyissä. Keittiössä sillä voi hioa pöytiä ja putsata valurautapannuja eipä juuri muuta.Bilteemaan. Siellä sikahalvinta!!!!
- kaipaan teräsvillaa
jou jeeh kirjoitti:
Bilteemaan. Siellä sikahalvinta!!!!
millä nimellä biltemasta onko aitoa vai saippuaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488