George W bush...

Henri Puumala.

On todennut,että politiikassa kaikkia asioita olisi hoidettava fundamentalismikristillisyyden valossa.

Olen hänen kanssaan samaa mieltä.

Olen fundamentalistikristitty.

Minulle sana fundamentalisti ei ole haukkumasana,se on minulle kunnia-arvo,josta olen ylpeä,Aamen.

25

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rkiu

Kerron tähän väliin asian mikä herättää kränää ja saa ihmiset ehkä kirjoittamaan jos jonkinlaista vastinetta... mutta Presidentti Bush on tunnustava, uudestisyntynyt Kristitty. Siksi häntä ja Amerikkaa vihataan ympäri maalimaa, siksi media mustamaalaa ja kertoo valheellisia, perättömiä huhuja ja pilkkaa. Irakin sota, terroristijahdit jne... kaikki sotaisuus josta ihmiset sanovat että Bush sotii vain saadakseen öljyä.. kaikki nämä johtuvat vain siitä että Israel on ainoa maa mikä on amerikkaa vihatumpi. Kun USA:n tuki israelia kohtaan loppuu, tiedämme että aika käy vähiin... Bush on tähän astisen Amerikan paras presidentti, sanoo siihen kuka tahansa mitä vaan. Saa nähdä kuinka käy, kun muslimi vannoo pian valansa käsi koraanin päällä...

• fakta homma*

mistäs tiedät että Bush on uudestisyntynyt kristitty, ei se että hän itse sanoo kauniita kristillisiä fraaseja, vielä tee hänestä uskovaista.

Minulle taas, on kerrottu että Bush kuuluu korkeimpaan vapaamuurareitten loosiin nimeltä pääkallo ja reisiluut, aika outoo kristitylle, amerikan pressat hokee kaikki "God bless you" mielistelläkseen "uskonnollista" ämerikan kansaa.

Että sellanen tapaus!

• miksi bush sinun mielestäsi sotii?

• Rkiu
        fakta homma* kirjoitti:

mistäs tiedät että Bush on uudestisyntynyt kristitty, ei se että hän itse sanoo kauniita kristillisiä fraaseja, vielä tee hänestä uskovaista.

Minulle taas, on kerrottu että Bush kuuluu korkeimpaan vapaamuurareitten loosiin nimeltä pääkallo ja reisiluut, aika outoo kristitylle, amerikan pressat hokee kaikki "God bless you" mielistelläkseen "uskonnollista" ämerikan kansaa.

Että sellanen tapaus!

Heh sitähän ne hokee god bless you, mutta eivät tarkoita.. Ei amerikka mikään kristitty maa ole. Niillä vaan on uskovainen presidentti. Niiden oma maahan VIHAA presidenttiänsä?!? jos et ole sattunut huomaamaan?? :) eikä sanat tee kenestäkään uskovaista, tiedän sen.

• Rkiu
        fakta homma* kirjoitti:

Että sellanen tapaus!

Heh sitähän ne hokee god bless you, mutta eivät tarkoita.. Ei amerikka mikään kristitty maa ole. Niillä vaan on uskovainen presidentti. Niiden oma maahan VIHAA presidenttiänsä?!? jos et ole sattunut huomaamaan?? :) eikä sanat tee kenestäkään uskovaista, tiedän sen.

Ja sanoinhan että kirjoittamaani viestiin tulee kiukkuisia vastineita...samanlailla olet median uhri kuin muu maailmakin.. en syytä :) mulla on vain tietolähteeni, eikä mua kiinnosta uskotko vai et.

• Rkiu
        karvapää kirjoitti:

miksi bush sinun mielestäsi sotii?

takan on vain ja ainoastaan ISRAEL... lue raamattua, sieltä tämän maailman tilanne näkyy jo hyvin.

• fakta homma*
        Rkiu kirjoitti:

vihaa presidenttiänsä, miksi, siksikö että Bushin sotaretki maksaa tuhansien nuorten miesten hengen sekä mielettömästi rahaa, ja amerikalla on talousongelmia muutenkin.

En ollenkaan menis vannomaan bushin uskovaisuuden puolesta.

• Rkiu
        fakta homma* kirjoitti:

vihaa presidenttiänsä, miksi, siksikö että Bushin sotaretki maksaa tuhansien nuorten miesten hengen sekä mielettömästi rahaa, ja amerikalla on talousongelmia muutenkin.

En ollenkaan menis vannomaan bushin uskovaisuuden puolesta.

juu vihaa varmaan siksikin, en väitä

• Henkka haluaa

huomiota: Bush on sotahullu mulkku! Mitäs viides käsky sanoo ja noudattaako W sitä!? Kuinka paljon kärsimystä tuo pikku paska on maailmalle aiheuttanut! Taas uusi naula hellareitten arkkuun! Hyvä Henkka!!!

• ettei joudu Välimereen
        Rkiu kirjoitti:

takan on vain ja ainoastaan ISRAEL... lue raamattua, sieltä tämän maailman tilanne näkyy jo hyvin.

ja puolaustautuu siksikin, kun natsivainotkin on vielä hyvässä muistissa. Samaa ei haluta uudestaan kokea vai haluaistko itse vastaavassa tilanteessa?

• poikalapsi

Sotimaanhan se Bush rupesikin: kristinuskon nojalla tapetaan ja tapatetaan. Sinusta on siis kiva olla kiihkomielinen, suvaitsematon ja vaarallisen seko? Otan osaa.

Homous muuten ei ole synti. Fundamentalismi on, koska se on vihaamista.

• Roomalaiskirje

Kun otat esiin Raamatun ja luet Paavalin kirjeen Roomalaisille sinulle selviää, että homoseksuaalisuus on syntiä.

• poikalapsi
        Roomalaiskirje kirjoitti:

Kun otat esiin Raamatun ja luet Paavalin kirjeen Roomalaisille sinulle selviää, että homoseksuaalisuus on syntiä.

Et näemmä ymmärrä lukemaasi. Raamatussa ei sanota MISSÄÄN, että homoseksuaalisuus olisi synti, koska edes sanaa homoseksuaalisuus tai sanoja seksuaalinen suuntautuminen ei paimentolaisten myyttikokoelma tunne.

• jotain..
        poikalapsi kirjoitti:

Et näemmä ymmärrä lukemaasi. Raamatussa ei sanota MISSÄÄN, että homoseksuaalisuus olisi synti, koska edes sanaa homoseksuaalisuus tai sanoja seksuaalinen suuntautuminen ei paimentolaisten myyttikokoelma tunne.

Kylliäisen koottuja selityksiä :) Aika hataralla pohjalla vaan ne tulkinnat.

• fosssberki
        poikalapsi kirjoitti:

Raamatusta voimme lukea, että Jeesus ei tuominnut homoseksuaalisuutta

• ällikkä

kuten Bush.Sotiminen ja ihmisten kärsimys on fundamentalistien päämäärä, olivatpa he uskonsuunnaltaan mitä tahansa.Uskonsuunnalla ei ole mitään väliä silloin kun ihminen on sokea.

• Henri Puumala.

Saarnaajan kirjassa (vanha käännös) että viisaan sydän katsoo oikealle,tyhmän katsoo vasemmalle(Raamattu tarkoittaa sillä politiikkaa).Saarnaajan kirja sanoo myös,että on hyödyllistä soveltaa Viisaus käytäntöön.

• piilokas
        Henri Puumala. kirjoitti:

Saarnaajan kirjassa (vanha käännös) että viisaan sydän katsoo oikealle,tyhmän katsoo vasemmalle(Raamattu tarkoittaa sillä politiikkaa).Saarnaajan kirja sanoo myös,että on hyödyllistä soveltaa Viisaus käytäntöön.

satuihin.Olisi hyvä jo olisit katsonut ja oppinut näkemästäsi.Mutta ei.

• kopsanteri

Gilgames kertoo asiat ennen Raamatun Mooseksen kirjojakin
        ja kuka kirjoitti Saarnaajan ja Korkean veisun ja mistä niiden alkuperä löytyy?

• jota et ole

luvannut antaa? Kun saan vakuudet sulta, että oikeasti annat sen, niin kyllä minä tulen sitten Ladan räyskällä sitä rahakassia sinulta noutamaan.

• älähän taas

Henkka.Eikö se mennytkin niin että POJASTASI tulee suomen presidentti.Jumala sanojesi mukaan on niin luvannut...Niin ja sitten sen miljoonan.Ja että SINUSTA tulisi helluntailaisuuden keulahahmo..ja pöh Henkka,niin ei käy!

• bushi tekee

etusormella ja pikkurillillä pedonmerkin tervehtiessään yleisöä? useissa kuvissa voi nähdä tämän kuten kaikki muutkin Bushin perheen jäsenet tekevät.

• heh

ootkos tyhmä nähnyt että bushista on myös kuvia jossa hänellä on puhelin väärin päin kädessä?!? oletkos kuullut ohjelmasta nimeltä photoshop...? Mee ny jo hoitoon ja ota kantaa asioihin vasta kun ymmärrät jotain :)

• huh huh

millä vuosisadalla elät?? ootkos tyhmä nähnyt että bushista on myös kuvia jossa hänellä on puhelin väärin päin kädessä?!? oletkos kuullut ohjelmasta nimeltä photoshop...? Mee ny jo hoitoon ja ota kantaa asioihin vasta kun ymmärrät jotain :)

• Bushi tekee
        huh huh kirjoitti:

millä vuosisadalla elät?? ootkos tyhmä nähnyt että bushista on myös kuvia jossa hänellä on puhelin väärin päin kädessä?!? oletkos kuullut ohjelmasta nimeltä photoshop...? Mee ny jo hoitoon ja ota kantaa asioihin vasta kun ymmärrät jotain :)

kyllä tuo käsimerkkiasia on ihan oikea juttu, onhan siitä ollu puhetta lehdistössäkin aikanaan ja televisiopätkissäkin saman ilmiön on voinu havaita, tekee se Bushi sen merkin ja Bushin perheenjäsenet myös. Sehän on juuri se satanapalvojain merkki tiedät sä? Pannaan etusormi ja pikkurille sojolleen ja keskisormet alas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe