"SILMINNÄKIJÄ:
KETÄ JEESUS POMMITTAISI
Silminnäkijän toimittaja Eero Ojanperä seurasi Yhdysvaltain vaalikamppailua uskonnollisen oikeiston ydinalueella. Ohjelmassa kuljetaan raamattuvyöhykkeellä eli etelän osavaltioissa, kristillisissä seurakunnissa ja kristillisen oikeiston omissa yliopistoissa. Näkemyksiään esittävät saarnaajat, seurakuntalaiset, opettajat ja oppilaat."
http://atuubi.yle.fi/node/1005
- Luvassa varmaan mielenkiintoisia kommentteja punaniskoilta.
Silminnäkijä huomenna klo 22.35
9
535
Vastaukset
- Ristinkaataja
En katso. Pelkään ohimosuonieni puolesta.
- Kössönöm
että se on siedätyshoitoa:)
Joskus on tosiaan aika puhina meikäläiselläkin päällä, kun noita katselen.
George W bush...
Kirjoittanut: Henri Puumala. 29.10.2008 klo 18.49
On todennut,että politiikassa kaikkia asioita olisi hoidettava fundamentalismikristillisyyden valossa.
Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Olen fundamentalistikristitty.
Minulle sana fundamentalisti ei ole haukkumasana,se on minulle kunnia-arvo,josta olen ylpeä,Aamen.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Ilmoita asiattomasta viestistä
Oikein!!
Kirjoittanut: Rkiu 29.10.2008 klo 19.29
Kerron tähän väliin asian mikä herättää kränää ja saa ihmiset ehkä kirjoittamaan jos jonkinlaista vastinetta... mutta Presidentti Bush on tunnustava, uudestisyntynyt Kristitty. Siksi häntä ja Amerikkaa vihataan ympäri maalimaa, siksi media mustamaalaa ja kertoo valheellisia, perättömiä huhuja ja pilkkaa. Irakin sota, terroristijahdit jne... kaikki sotaisuus josta ihmiset sanovat että Bush sotii vain saadakseen öljyä.. kaikki nämä johtuvat vain siitä että Israel on ainoa maa mikä on amerikkaa vihatumpi. Kun USA:n tuki israelia kohtaan loppuu, tiedämme että aika käy vähiin... Bush on tähän astisen Amerikan paras presidentti, sanoo siihen kuka tahansa mitä vaan. Saa nähdä kuinka käy, kun muslimi vannoo pian valansa käsi koraanin päällä...
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Ilmoita asiattomasta viestistä- Kössönöm
Nuo eivät tosiaan tiedä mistä kirjoittavat. Miten kummassa Obamasta nyt on muslimi tullut? Krisselihän se on.
Mitäs mieltä Jumalanhullu mahtaa olla tuosta arviosta, että Bush on uudestisyntynyt kristitty? - ertert
Kössönöm kirjoitti:
Nuo eivät tosiaan tiedä mistä kirjoittavat. Miten kummassa Obamasta nyt on muslimi tullut? Krisselihän se on.
Mitäs mieltä Jumalanhullu mahtaa olla tuosta arviosta, että Bush on uudestisyntynyt kristitty?Ei Jumalanhullu ole todellinen kristitty, joten ei häneltä kannata kysyä. Oikeat kristityt on eri asia kuin nimikristityt.
- Sekopäitä kaikki
Maailma hajoaa vielä näiden hullujen aivotusten takia. Ei varmaan tarvi odottaa enää pitkään. Mistä löytyisi tarpeeksi iso hullujenhuone, jonne saataisiin nämä sekopäät rauhoittumaan? Uskovaishullun todellisuus kun vaan on täysin erilainen jos sitä vertaa henkilöön jolla pää ei ole täynnä muinaisia viha satuja. Ei hyvältä näytä.
- hihhuleita
ihan mielenkiinnolla katselee, vaikka varsinkin tuon raamattuvyöhykkeen uskovaiset ovat melko sekaisin päästään.
- tietysti
kaikkia, jotka eivät halua antaa amerikkalaisille sitä mitä he haluavat. Selvähän se on.
- ..........
*oksentaa*
*pyyhkii suupielet raamattuun*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221