Epäilen, ettei tuo väline ole auttanut montakaan tuossa asiassa!
Mutta arvelen, että pienikokoiset televisiot tekevät silmät kipeiksi!
Jos joku arvelee, ettei sitä voi näyttää jokaiselle vieraalle, niin kannattaa ahnkkia siis riittävän iso kaappi, jossa voi pitää, ettei tarvitse hiisata paikasta toiseen. Voi tuolleen estää ilmeisesti lapsia katselemasta myös kiellettyjä ohjelmia. Ja jos syttyy palamaan, niin voi paiskata kaapin ovet kiinni. Kuinka monta kotia lienevät tuhonneetkaan nuo televisiot!
Vanhoillislaestadiolaisia eivät kuitenkaan televisiot hapata, kun yleensä heillä ei tuota maailmanlopun valinettä ole.
Onko joku tullut televisiolla autuaaksi?
rtkk
1
269
Vastaukset
- television omistava vl
itelläni on atk-kaapissa 32 tuumainen lcd-televisio. En usko, että tämä syttyy palamaan, sillä telkkaria katotaan vain kaapin ollessa auki. Meillä on päivisin lukossa tämä kaappi. Lapsilla ei ole mitään asiaa ominluvin katsella sitä.
Kyllä lapset ovat yrittäneet murtautua kaappiin, mutta eipä siitä ole hyötyä, sillä emme säilytä kaapissa antennijohtoa. Jos kuitenkin jokin päivä näemme, että kaappiin on murtauduttu, syylliseksi osoittautuva saa siitä rangaistuksen. Hän meneettää viikkorahan ja tiettyjä oikeuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281