Eikö Kuusamossa saada kunnon kirvesmiehiä/muurareita koulutettua kun tuntuu että osa heistäkin on käynyt jonkunlaisen "apukoulun,eli erityispuolen".Tässä muutamilla rakennustyömailla olen törmännyt tälläisiin tapauksiin ja ihmettelen heidän työskentelytapoja/ei heidän suustaan mitään fiksua ole tullut,siis miettiä saa todellakin ketä palkkaa tai ottaa työmaalle työskentelemään.Olen useisiin tälläisiin ihmisiin törmännyt joilla on just joku Apukoulu peruskoulutuksena alla ja rakennuspuolikin on käyty mukautettuna/joku muurauspuoli niin työnjälki on voinnut olla hyvää harvoin mutta myöhemmin on saanut katua muuten asiakkaat ovat valittaneet rakennusvirheistä joita nämä kyseiset niin sanotut amatöörit ovat saaneet aikaiseksi rakennustyömailla.Kuinka paljon Kuusamossa on apukoulun käyneitä jotka saavat työskennellä rakennustyömailla eli jotka eivät ole suorittaneet peruskoulua normaalisti ja sivistyneesti läpi?
Rakentaminen Kuusamo
3
917
Vastaukset
- ole tullut laskettua apukou...
ja turha yleistää.. Kuusamossa on paljon hyviä kirvesmiehiä ja varmasti ovat työllistyneet hyvin.
- Eipitäisiolla
On hyviä kirvesmiehiä ja muureita Kuusamossa jotka ovat ihan normaalin peruskoulun käyneet loppuun ja suorittaneet armeijan eli näistä koostuu hyvät rakennustyöntekijät jos näitä joku Kuusamossa etsii työmaille.Taustat kannattaa tutkia kun palkkaatte työmaille näitä niin sanottuna "ihmekoulutksen"saaneita kirvesmiehiä/muurareita tekemään töitä koska itse en todellakaan suosittele tai omalle rakennustyömaille näitä timpureita haluaisi josta maksan kuitenkin itseni kipeästi ja sitten jälkeenpäin saa olla korjailemassa niiden tekemisiä ja etsiä myöskin sitä maksajaa huonosti tehdystä työstä.Näitä on valitettavasti paljon Kuusamossa,olen kuulut ja niistä on jopa kättä saanut vääntää että kuka maksaa ja kuka korvaa,onneksi olen osannut valita työntekijät rakennusmaille jotta näiltä on vältytty.
Eli tarkistakaa taustat kun palkkaatte Kirvesmiehiä tai niitä muurareita että millaiset koulutukset ja onko armeija suoritettuna kun ne jo kertoo paljon ihmisestä!!- ketkärakennuttaa
Kurssikeskus noita apukoululaisia kouluttaa:)Hyvät muurarit joilla taustat ovat hyvät niin on todella harvassa.Kyllä nuo erityispuolen ihmiset ja koulunsa käyneet mukautettuna niin voi sanoa että rivienvälistä lukemistahan se on koulussa ollut saatika ammattia haalittaessa.Rakennuttajien vastuulla tämä asia on mitä työnjälki on ja maksajan todellakin kannattaa tarkistaa millaisia työmiehiä palkkaa rakennuttajiksi jos esim.Kohteena on "omakotitalo".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803