"Kansallismielinen" Wonterghem??

kämy anjalankoskelta

Tuli tuossa vaaleja seuratessa bongattua Perussuomalaisten listoilta tällainen äijä kuin Freddy van Wonterghem. Kovasti tuntuu multi-kulttia kritisoivan tämä herra.

Kysyisinkin tältä maahanmuuttajalta, että milloin hän on ajatellut palata omaan maahansa edistämään sikäläistä kansallismielisyyttä ja vastustamaan monikulttuurisuuden etenemistä? Eli olisiko jo vähitellen aika alkaa elämään niinkuin opettaa?

6

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maassa maan tavalla se kelpaa minulle ja saa kelvata muillekin, vapaaehtoisesti kaikki on tänä tulleet jos ei miellyttää voi muuttaa yhtä vapaaehtoisesti pois, jopa suomalaisetkin voi muuttaa mihin haluavat se on yksilön vapautta. Pohjois-Korea ei varmasti kovin monia houkuttelee, en ole ainakaan kuulut että se olisi pakolaisten ensisijainen kohde.

Toivottavasti lyhyt oppimäärä oli selventävä.

Van Wonterghem Freddy

• antisisulainen

Tuohan on juuri sitä monikulttuuria, eli että maahan ovat tervetulleita kaikki jotka vain omaksuvat tietyn käyttäytymiskoodin.

Kummallista miten kova poru siitä aina nousee tietyissä kansallismielisiksi itseään kutsuvissa piireissä kun joku viherpunikki toteaa että "Suomi kuuluu kaikille." Ja kuitenkin Persutkin ajavat samaa asiaa.

On surullista, että media mainostaa Perussuomalaisia jonain kansallismielisenä "Suomi suomalaisille"-puolueena, vaikka persut itsekin myöntävät että Suomi kuuluu kaikille. No, ei teikäläisiä syyttä ole nimitelty mummojen kusettajiksi.

• antimamu

Painu takaisin Belgiaan maahanmuuttajaloinen!

• Hassu Rassu

Ei vain tainnut tämä vastauksesi aueta noille kahdelle edelliselle vastaajalle.

Het is altijd zeer leuk te opmerken dat buitenlanders, wie U, ook kunnen fins spreken en schrijven. Ik denk dat was zweer voor U aan het begin, niet waar?

Ik zou het willen zien dat deze twee kereltjes die U heeft geantwoort, zou moeten het proberen, in buitenland te leven en natuurlijk met een vreemde taal te communiceeren.

Maar ik denk dat zij zouden het zeer zweer kunnen vinden. Misschien het is onmogelijk, zij ziehen een beetje beperkt.

Het is erg grappig te zien, dat U geeft dit soort antwoorden en U hebt zich geprobeerd te assimileren in Finland.

Heh, eikö mikään riitä :-)?

Trouwens, gefeliciteerd voor Uw verkiezing!

• Hassu Rassu kirjoitti:

Ei vain tainnut tämä vastauksesi aueta noille kahdelle edelliselle vastaajalle.

Het is altijd zeer leuk te opmerken dat buitenlanders, wie U, ook kunnen fins spreken en schrijven. Ik denk dat was zweer voor U aan het begin, niet waar?

Ik zou het willen zien dat deze twee kereltjes die U heeft geantwoort, zou moeten het proberen, in buitenland te leven en natuurlijk met een vreemde taal te communiceeren.

Maar ik denk dat zij zouden het zeer zweer kunnen vinden. Misschien het is onmogelijk, zij ziehen een beetje beperkt.

Het is erg grappig te zien, dat U geeft dit soort antwoorden en U hebt zich geprobeerd te assimileren in Finland.

Heh, eikö mikään riitä :-)?

Trouwens, gefeliciteerd voor Uw verkiezing!

Het is raar of zelden dat ik hier in nederlands
        schrijf, mijn eigen asemilatie en aanpasing in Finland is snel verlopen.
        Het begin 35 jaar geleden was moeilijk door de taal, het duurde ongeveer 9 maanden om in het Fins te kunnen communiceeren en naa 15 maanden heb ik de romam onder de noorder sterren kunnen lezen, wat mij een goede indruk gaf over de nabije geschiedenis van Finland en over de Finse Sisu.
        In 1973 was hetraar of zelden dat er hier in het engels werd gesproken de oudere generatiee sprak Duits.
        Er waren geen schotel antenes en in het begin volgde ik de zweedstalige nieuwsuitzendingen niet
        dat ik de zweedse taal ken maar ik kon er toch veel van verstaan.
        Voor verdere gesprekken kunt U mij berijken op het volgende adres.

[email protected]

Tot wederhoren Van Wonterghem Freddy

• Hassu Rassu
        wonterghem kirjoitti:

Het is raar of zelden dat ik hier in nederlands
        schrijf, mijn eigen asemilatie en aanpasing in Finland is snel verlopen.
        Het begin 35 jaar geleden was moeilijk door de taal, het duurde ongeveer 9 maanden om in het Fins te kunnen communiceeren en naa 15 maanden heb ik de romam onder de noorder sterren kunnen lezen, wat mij een goede indruk gaf over de nabije geschiedenis van Finland en over de Finse Sisu.
        In 1973 was hetraar of zelden dat er hier in het engels werd gesproken de oudere generatiee sprak Duits.
        Er waren geen schotel antenes en in het begin volgde ik de zweedstalige nieuwsuitzendingen niet
        dat ik de zweedse taal ken maar ik kon er toch veel van verstaan.
        Voor verdere gesprekken kunt U mij berijken op het volgende adres.

[email protected]

Tot wederhoren Van Wonterghem Freddy

Volgens mij, finse mensen die willen onbeperkt immigratie uit de derde wereld en vooral landen uit het Midden Oosten, moeten denken negatieve gevolgens.

Zij zouden aan Google moeten schrijven "De ondergang van Nederland" of "The Downfall of the Netherlands". Na ik leezde dat, ik was verrast en mijn ogen waren geopend.

Is dat werkelijk wat de buitenlanders denken "wij de westerlingen" aan? Ik wil dat mijn kinden zullen betere toekomst hebben dan wat was in deze verhaal verteld.

En dit geval, wanneer ik studeerde in NL, meneer van Gogh werd gemoord aan de straat in klaarlichte dag. Wat een gekkenspel!

Ik moet uitleggen dat de situatie in Nederland niet te goed eruitzieht, en ook hetzelfde dingetjes gebeurt in Belgie. Dat is geen wonder dat Vlaams Belang is daar zeer populair.

Wij moeten de immigratie uit bepaalde landen regelen, anders wij zitten in de stront. Maar helaas, sommige mensen willen niets slecht aan de buitenlanders te denken. Zij zijn allemaal goede mensen en zij zijn wie "gouden koen", wat een gelul.

Misschien volgende keer ik zal rechtstreeks Uw Suomi24 e-mail aadresse iets schrijven...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79