http://lirama.net/song/255019
^LEVITTÄKÄÄ,LUKEKAA,LISTOJEN KÄRKEEN !
Vinegar
7
476
Vastaukset
- ei taida
jaksaa.. pelkkä floppi koko abröö
- huonot
arvostelut on saanut tämä uusin levy, en tiedä kun en ole kuullut kuin yhden kappaleen siitä. Tuskin kuitenkaan ostan, radiossa kuulee ihan tarpeeksi, jos ei peräti kyllästymiseen asti muutenkin.
- Yksi ihminen
Yhden ihmisen tekemillä "huonoilla arvosteluilla" ei ole mitään merkitystä. Näin on erityisesti kun tuli selväksi, että kriitikko ei ole edes kuunnellut levyä. Viittaan tässä NYT-viikkolehden "kritiikkiin".
Vai ostatko vain sellaisia levyjä, joita "kriitikot" ovat kehuneet? Pitäisikö olla aika uskaltaa tehdä omia päätöksiä? - tuota****
Yksi ihminen kirjoitti:
Yhden ihmisen tekemillä "huonoilla arvosteluilla" ei ole mitään merkitystä. Näin on erityisesti kun tuli selväksi, että kriitikko ei ole edes kuunnellut levyä. Viittaan tässä NYT-viikkolehden "kritiikkiin".
Vai ostatko vain sellaisia levyjä, joita "kriitikot" ovat kehuneet? Pitäisikö olla aika uskaltaa tehdä omia päätöksiä?Mistä sä tiedät ettei se ole kuunnelut sitä levyä?
- voittaa palkintoja.
Yksi ihminen kirjoitti:
Vai ostatko vain sellaisia levyjä, joita "kriitikot" ovat kehuneet? Pitäisikö olla aika uskaltaa tehdä omia päätöksiä?Okei, lehti mikä on, joten ei niin väliä.
- Myynti tärkein mittari
voittaa palkintoja. kirjoitti:
Okei, lehti mikä on, joten ei niin väliä.
Mitä ihmeen palkintoja?
Tärkein palkinto on joka tapauksessa levyn myyntilukemat. - mutta puolihuolimattomasti
tuota**** kirjoitti:
Mistä sä tiedät ettei se ole kuunnelut sitä levyä?
No varmaan hän kuunteli näytteitä sieltä täältä. Mutta jos olisi kuunnellut pientä pikakelaamista enemmän, hän olisi osannut sanoa levystä jotain oikeaakin. Nyt hän joutui tyytymään vain ala-arvoiseen ivaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940