Onko tietoa soveltuuko Parocin Section Alucoat (villakuoru alumiinipinnalla) vesiputkien eristämiseen talon alla (rossipohja, putket kannakoitu kattoon)? Ja jos ei sovellu niin miksei? Pitäisi saada 100 mm paksu eristys, joka helppo asentaa ja johon ei linnut tms. heti käy kiinni.
Vesiputkien eristys
4
2789
Vastaukset
- uretaanirane
tarvitseeko viemärit paljonkin eristystä? Eikö noi vedet kannattaisi eristää jollain armaflex kourulla? Ei ainakaan niin hyvin maistuisi elukoille eikä ota kosteutta itseensä ollenkaan.
- jäädy
kovin helposti mutta seisova vesi vesijohjohdossa jäätyy melko varmasti vaikka olis 100 mm eristystä. Kyllä sinne pitää sähkökaapelit laittaa.
- jäässä jo
jäädy kirjoitti:
kovin helposti mutta seisova vesi vesijohjohdossa jäätyy melko varmasti vaikka olis 100 mm eristystä. Kyllä sinne pitää sähkökaapelit laittaa.
varmaan valmis paketti saatavilla? Vai rakennetaanko itse johonkin eristettyyn kouruun putket ja kaapeli?
tämä onkin alue joka on ehkä pimeintä koko rakentamistietämyksessäni. Tuulettuva alapohja on kuitenkin vielä aika harvinainen ratkaisu.
Eikös kuitenkin alapohjassa pitäisi olla plus asteita aina? - nipparilla
jäässä jo kirjoitti:
varmaan valmis paketti saatavilla? Vai rakennetaanko itse johonkin eristettyyn kouruun putket ja kaapeli?
tämä onkin alue joka on ehkä pimeintä koko rakentamistietämyksessäni. Tuulettuva alapohja on kuitenkin vielä aika harvinainen ratkaisu.
Eikös kuitenkin alapohjassa pitäisi olla plus asteita aina?putken kylkeen kiinni alapuolelle ja se paksu lämpöeriste päälle. kyllä se villakin käy, kun koteloi sen muovilla, jos linnut pääsee tilaan, etteivät vie eristeitä pesäänsä...
sähköasian tuntemusta löytyy täältä...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4500000000000406&subcat=275
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876