Olisin kiinnostunut hakemaan (Helsinkiin) ympäristönsuojelutieteeseen sekä limnologiaan ja kalataloustieteeseen.
Näissä kun on kemiaa (ja fysiikkaa?), niin miten paljon niitä pitää lukea?
Onko mahdoton ajatus, että tällainen ihminen, joka ei ole lukiossa lukenut kuin pakolliset kurssit, hakisi noihin koulutusohjelmiin?
Tosin lukiosta valmistumisesta on jo 5 vuotta, eli en varmaan osaisi sen kummemmin, vaikka olisinkin aikoinani lukenut enemmän. Tiedän, että paljon minua vanhemmatkin ihmiset hakeutuvat yliopistoihin, mutta onko minulla mitään mahdollisuuksia näillä aloilla?
Olisin kiitollinen, jos alojen opiskelijat vastaisivat. Muutenkin lukisin mielelläni millaista opiskelu käytännössä on.
Limnologia ja ympäristönsuojelutiede
Neuvoja tarvitaan
1
554
Vastaukset
- Stella_85
Fysiikan ja varsinkin kemian opiskelusta on hyötyä, mutta ei ole mikään pakollinen asia. Pystyt kyllä opiskelemaan niitä sitten yliopistossakin. (itseasiassa sinun täytyy opiskella niitä) Varmasti tuottaa kemia hiukan töitä jos tosiaan et ole sitä yhtään lukenut, mutta ei se siihen tyssää!
Zemppiä vaan pääsykokeisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760